"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taula informois tarkemmin tippa jutuista? Meni vähän ohi..

Vituttaa vaan siinä määrin ne jotka ei älyä että arvet tullu reenaamalla niin porukka kyselee, että mikä vittu sulla on tossa ja tossa. Sit tympeenä saat kyrpä ottassa selittää niille..

Taula informois tarkemmin tippa jutuista? Meni vähän ohi..

Vituttaa vaan siinä määrin ne jotka ei älyä että arvet tullu reenaamalla niin porukka kyselee, että mikä vittu sulla on tossa ja tossa. Sit tympeenä saat kyrpä ottassa selittää niille..

Joo tuli hieman epäselvästi ilmaistua tuossa tuo asia.
Elikkäs kyse on alkoholi pohjaisesta rohdosta joka on monen eri ainesosan yhdistelmä.
Tänä päivänä kunnon ruotsintippojen hankkiminen Suomesta on hankalaa, luontaistuote kaupasta saa kyllä kys. tuotetta, mutta ne ovat valmistettu vähemmistä raaka aineista ja ovat siten heikko tehoisempia.Suomessa myytävät tipat sisältävät n.10 eri ainetta, kun taas esim. Virossa myytävät n.30 eri ainetta.
Tällä hetkellä tehokkaita r.tippoja tai sen valmistukseen tarvittavia yrttipussia saa ostettua ainakin Virosta ja Saksasta.

Nuo tipat ovat kyllä ehdottomasti kokeilemisen arvoisia jos vain viitsii nähdä vaivaa niiden hankkimiseksi. Oma äitini on nuoruudessaan ajanut pahan kolarin joka on jättänyt paikoitellen erittäin suuriakin arpia, noiden tippojen käytöllä on ollut erittäin positiivisia vaikutuksia arpien suhteen. Ja tuo arpien hoito tuntuu olevan vain yksi vaatimattomimmista osa alueista johon noilla tipoilla on vaikutusta. Muunmuassa tunnettu luontais lääkitsiä Maria Treben on ylistänyt noita tippoja varsin tehokkaiksi ja erittäin monipuolisiksi, ehkä jopa liikaakin, mutta silti ei käy kieltäminen etteivätkö ne toimisi.

Sitten on olemassa eräs toinen varsin hyvä ”aine” jolla on mm. arpia hoitava ja kudoksia uusiva vaikutus, nimittäin Kehäkukka (Calendula officinalis). Kyseisestä kasvista kyetään valmistamaan teetä, hauteita, tinktuuraa ja voidetta. Oma kohtaista kokemusta löytyy mm. palohaavojen ja nyrjähdösten hoitamisesta kyseisestä kasvista tehdyllä voiteella. Ja kykenen kyllä sanomaan että se myöskin toimii.
Jos on kiinnostusta niin voin kyllä laittaa jossain vaiheessa hieman ohjeistusta tuon voiteen valmistuksesta.

Täytyy kokeilla tuota ruotsintippoja. Onko kellään kokemuksia apteekissa myytävistä arpien hoito geeleistä esim. Scagel? Pehmentää ja tasoittaa vanhojakin arpia mainostekstin mukaan.

Kyselin tänään jotain tuon tyylisiä tippoja Lifestä mutta ei oikeen kassatäti tiennyt mitä tarkoitin. Mutta antoi jonkinlaista etanavoidetta ulkoisiin repeytymiin, täytyypi kokeilla!

https://www.hyvinvoinnin.fi/ryhma/1274/Baba-De-Caracol-Etanavoide

Tuota olen nyt noin aktiivisesti laittanut aamuin illoin 15 pv. Ja nyt olen huomannut että raskausarvet ovat hieman haalenneet ja iho on paljon paremman tuntuista aluielta johon olen sitä laittanut. Suolainen hinta purkille mutta jos se auttaa niin maksoi mitä makso. V*tuttaa ihmisten kyselyt raskausarvista yms. niin tällä niitä saa pois.

Tässä linkissä on vielä tietoa etanaseerumista jota on käytetty kyseisessä voiteessa.
http://www.naturamedia.fi/baba-de-caracol-etanaseerumi-ihoa-nuorentava-ihmeaine

https://www.hyvinvoinnin.fi/ryhma/1274/Baba-De-Caracol-Etanavoide

Tuota olen nyt noin aktiivisesti laittanut aamuin illoin 15 pv. Ja nyt olen huomannut että raskausarvet ovat hieman haalenneet ja iho on paljon paremman tuntuista aluielta johon olen sitä laittanut. Suolainen hinta purkille mutta jos se auttaa niin maksoi mitä makso. V*tuttaa ihmisten kyselyt raskausarvista yms. niin tällä niitä saa pois.

Tässä linkissä on vielä tietoa etanaseerumista jota on käytetty kyseisessä voiteessa.
http://www.naturamedia.fi/baba-de-caracol-etanaseerumi-ihoa-nuorentava-ihmeaine
Kiitoksia! Tuolla oli muutama tuosta seerumista tehtyjä tuotteita, mitä noista olet käyttänyt? Tiedätkö saako tuota muualta kuin tilaamalla tuolta sivulta, esim. Life-luontaistuotekaupasta?

noni ensimmöiset arvet täälläkin, reisien yläosassa, hauiksissa, ihan ylhäällä latseissa, kainaloissa. Onneks ei oo viel paljoo tullu, ja paino noussu 12kg puolessa vuodessa. Mitat nyt 168/80.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Olkapäät,hauis etureidet.

Ja ylempänä olevasta kuvasta oli kiva tietää että millä hitolla saisin estettyä kun pikkasen kun ottaa osumaa haukkari/hankaa hauis niin helvetilliset mustelmat.

Tuossa kuvassa ei nytten hirveän isolta näytä, mutta kunnon valon kanssa on aika härskit/kipeät.

mulla on iha jäätävät arvet olkapäissä, rintalihaksissa, hauiksissa. forkuissa, ojentajissa ja selässä ja reidestäki oon pongannu ;)

Sain aikoinaan eläkkeellä olevalta sairaanhoitajalta ohjeen raskausarpien hoitamiseen jota on kuulemma käytetty joskus aikoinaan. Hakee apteekista Aqualan perusvoidetta ison tuubi. Saunaa mennessä pesee arpikohdat ja kuivaa ne. Laittaa Aqualania arpi kohtiin (kuivalle iholle) saunaa mennessä niin vaikutus on huomattavasti parempi kun iho saa lämpöä hieman niin huokoset aukeaa. Itselläni on toiminut hyvin..

siis häviääks ne tai ainaki osittain katoaa?

Kerron teille karun totuuden, koska huomasin, että täällä monet kyselee et millä näitä arpia saa pois ja vastaus on: NIITÄ EI SAA TÄYDELLISESTI POIS MITENKÄÄN. Sillä, kun ihminen treenaa ja tuloksia tulee nopeasti, iho ns. "venyy" ja se ei pysy mukana kehityksessä. Tieteellisesti sanoen siis syynä on ihon verinahan venyminen sekä yksilölliset hormonaaliset tekijät.

Arpia voi kuitenkin häivyttää esim. solariumilla/auringon valolla, jotkut sanovat voiteiden tehoavan ja on olemassa mikrohiontaa ja laserkäsittelyä...mutta näissäkin kahdessa jäljimmäisessä se vaara, että arvet voivat korostua enemmän :D Ja tietty ajan kuluessa ne haalistuvat.

Niin ja piti loppuun lisätä, että itselläni näitä arpia pohkeissa...rullaluistelu ja jalkatreeni tehneet tehtävänsä =D

Itellä on perseessä, takareisissä ja sisäreisissä -.-'' Säästynyt muilta paikoilta aika hyvin, ja onneksi kukaan ei minun persettä katsokaan (ilman vaatteita)! :)

Itsellä juuri löyty uudet punertavahkot arvet vasemmasta hauiksesta :(

Ikuisena vaivana on ollu kyllä persuuksissa ja lonkan seutuvilla olevat arvet, jotka tulivat paljon nuorempana kun oli vähän jojoilua tuon painon kanssa. Onneksi oon sen verta karvanen ukonköriläs kuitenkin, että suurin osa niistä peittyy just eikä melkeen :D

Mulle ilmesty ensimmäistä kertaa noin vuosi sitten hauikseen pienet jäljet, tähän päivään mennessä on menny vaan pahemmaks ja arpia löytyy myös rinnasta sekä ojentajista. Pisimmät arvet kainaloissa yli 10cm ja leveyttäkin noin sentti.

Vannha tredi mutta kysytääs:

Alkaa vituttaa nää ihan hehkuvan punaiset arvet hauiksissa/vähäsen kyynärvarsissa. Millä niitä saa "peitettyä" tai sellaisiksi että olisivat ihan vain pelkät "painumat" muttei tuota punaista väriä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom