Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meidän perhe kasvoi pari viikkoa sitten potralla pojalla.
Kneh. Enpä oikein muuta osaa sanoa :D Sidney pamahti Unkarin reissulla...Jätin pillerit pois helmikuussa ja sitten vaan "unohettiin" koko homma...ihmettelin, kun parina aamuna väsytti ihan pirusti, vaikka yleensä oon noussu joka aamu lenkille täällä 15 yli viis. Täällä on ollut viimeset 5 viikoa +40 ja lämpötila aamukahdeksaltakin jo sen rapiat 32. Eli jos juosta haluaa, niin aikaseen on mentävä.
Maanantaina pitäis tulla kotio, mies jää tänne vielä. Eilen tein uimahallin pukkarissa testin, kun ollin puntille menossa - tänä viikonlopuna olis ollu viinifestarit ja halusin vain varmistaa :thumbs: Helkkari, mää oon tehny niitä testejä elämässäni noin miljoona. Mä en oikeesti voinu käsittää niit kahta viivaa siinä tikussa. Mieskin kysyi hetken hiljaisuuden jälkeen, et "ymmärtääköhän nää unkarilaiset testit suomalaista pissaa?":D
Siis kyllä tämä iloinen asia on, ehdottomasti. Hiukka vaan käsitysongelmia vielä täsä vaiheessa...Muuten - yritin kattella, mutta en löytänyt. Mitenkä hyväksyttävä L-karnitiini on raskauden aikana? Ilmeisesti ei ole....? Se on täällä niin pirun halpaa, joten mulla onkin matkalaukku tavaraa täynnä, tietty :lol2:
Onnea!
(L-karnitiinista en osaa varmaksi sanoa, varmaan riippuu myös käyttötarkoituksesta. Eikös tota käytetä esim. rasvanpolttoon, joka ei kai ole yleisesti suositeltavaa raskauden aikana. Neuvolasta kannattaa varmaan kysyä, jos eivät suoraan tiedä, niin voivat ottaa selvää. Mutta ei kai se vanhaksikaan mene nopeasti, joten ehtiihän sitä käyttää sitten raskauden (ja imetyksen?) jälkeen.)
Olen itse käyttänyt sitä täällä poretabletteina, joissa on siis tauriinia, magnesiumia ja L-karnitiinia ja kofeiinia. Ennen juoksulenkkejä ja punttia olen ottanut, antaa kivasti potkua treeniin. Mitään rasvaapolttavaa vaikutusta en kyllä kerinnyt huomaamaan...:D Kofeiini nyt ainakin on pannassa, joten saa tuo tavara oottaa sitten myöhempiä päiviä. On muuten tosissaan aikamoinen hässäkkä ottaa selvää kaikista näistä lisäravinteista - mitä voi ja mitä ei voi ottaa...Vaikeinta mulle on kahvin ja laittikokiksen jättäminen, ne on ollu mulle tosi isoja herkkuja Ei tosin kovin terveellistä, joten ei varmaan pahaks ole, että jääkin pois.