Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tällä naikkosella kyllä kusee dietti nyt totaalisesti..Sairastelut vaikutti ensin, sen jälkeen oon ollut niin täynnä nesteitä etten saa niitä millään poes..Turvonnut niinku pullataikina..Vois helposti kuvitella että olisin raskaana ja mentäisiin jo 4 kuukaudella..Täytyy toivoa että nyt on vaan joku tietty aika kuukaudesta ja kohta turvotus on tipotiesään..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tällä naikkosella kyllä kusee dietti nyt totaalisesti..Sairastelut vaikutti ensin, sen jälkeen oon ollut niin täynnä nesteitä etten saa niitä millään poes..Turvonnut niinku pullataikina..Vois helposti kuvitella että olisin raskaana ja mentäisiin jo 4 kuukaudella..Täytyy toivoa että nyt on vaan joku tietty aika kuukaudesta ja kohta turvotus on tipotiesään..

Joo, samat sanat. Kusee dietti ja pahasti. Miten sitä pystyy välillä olemaan niin vahva ja sitte antaa periksi omille haluilleen... Namia, jäätelöä, just joo... Mulla ei oo edes mitään millä puolustautua. En oo sairas ja elämä on muutenkin kondiksessa. Tänää on niitä päiviä, kun mä en edes välitä. Ihan sama. Mä oon kuitenkin ihan normaalipainonen ja päivä se on huomennakin. Pidän vaan ne vaatteet päällä ja kartan peilejä. Ai niin enkä todellakaan käy vaa´alla viikkoon...

Onneks sentään treeneistä ja aamulenkeistä en oo tinkiny vaikka tuntuukin vyöryvältä pullataikinalta. Naisen mieli... Pitäis muistaa, että jollain on ihan oikeitakin ongelmia...mutta täähän koskikin rantsukuntoon-projektia.:wall:

Hassua, välillä tuntuu että mullahan on vatsalihakset ja välillä näyttää siltä että maha on yks tynnyri. Pitäis varmaan lopettaa peilailu kokonaan?
Ärsyttävää..:curs:

Enpä miekään voi hyviä uutisia kertoa. Sarjapainot laskee, luihin koskee ja paino nousee. Viimeisen kyllä uskon olevan jokseenkin ohi menevää. Toivottavasti muutkin, pitkällä aikajänteellä.

Ostin uudet lenkkarit. On goretexit eikä pitäis varpaat palella yms.

Näköjään onnistuin huijaamaan itseäni ostoksella. Tänään mietin lähdenkö kauppaan (n. kilometri matkaa) kävellen vai autolla. Pakkasta oli silloin n. -18,5, nyt jo kylmempää, hrr...

Innostuinkin sitten, eikä tuntunut kylmältä tai epämukavalta, kun hölkkäsin matkan mennen tullen. Otin keskimmäisen lapsen, 3v ja noin 15kg, kaksosrattaisiin ja takas tulo olikin aikamoista teholiikuntaa: rattaiden kyydissä lapsi ja neljä kauppakassia (siksi valitsin tuplarattaat kulkuvälineeksi :D ). No tuon ison ylämäen isolta tieltä tähän meidän talolle kävelin... Teki hyvää.

Sitten söinkin hyvällä omallatunnolla pizzaa: kaupan valmispohja, valmista tomaattikastiketta, kalkkunafileetä suikaloin, katkarapuja, valkosipulia ja kevytjuustoa raastettuna. Nam.

Tuosta mahan turvotuksesta, mä voin todella väittää mahani turvonneen... Näytän tosiaan raskaana olevalta, kohta alkavat tutut kysellä laskettua aikaa. Todiste: vyötärön ympärys oli toissapäivänä 83,5. Siis 83,5!!! Tosin menkat alkoivat juuri, ehkä sekin turvottaa, mutta silti... :nolo:

Täytyy vähän tässä taas katsoa mitä suuhun laittaa: vain kunnon ruokaa tarpeeksi ja herkut pois pois!

Jo on taas..

...ei voi pieni pää käsittää. Syönyt kunnolla viimisen kuukauden, viimiset 3vko treenannut taas puolen vuoden sairastelun jälkeen aktiivisesti. Salia ja jumppaa, noin 4-7 tuntia viikkossa. Painon olisi tarkoitus pudota, mutta kas, onkin tullut kolmen viikon aikana +3kg lisää :eek: Joo, lihas painaa enemmän kun läski, mutta jos kerran on varaa painon pudota, olettaisin näin tapahtuvan :jahas: No jospa se sitten menisi rytinällä alas jossain vaiheessa....

Eipä täälläkään suju dieetti ihan suunnitelmien mukaan. 6 viikkoa dieetillä ja 2kg tippunut. Onhan se jotain kuitenkin. Täytyy tosin tunnustaa että en ole mitenkään viimeisen päälle vakavasti ottanu tätä dieettiä. Esimerkiksi viikonloppuisin olen kyllä syönyt jotain hyvää jos on siltä tuntunut. Ja laskiaisena söin laskiaispullan :D. Laskin sen toki mukaan päivän kaloreihin. Nuo viikonloput saattaakin olla se mun kompastuskivi, arkisin olen jatkuvasti enemmän tai vähemmän miinuksilla.

Joo mullakin tavoitteena kiristellä kesäksi. Saa nähdä tuleeko tässä viel kiire :D Eli mitat on 166/60 ja tarkoitus ois painoa pudottaa n. 3kg. Sellai 56-57kg ois tavoitepaino. Tosin vähä ristiriitainen tavoite sen ohessa, et haluaisin lihasmassaa lisää pikkasen.. No mut anyway ideana ois lähinnä vaihtaa vähät ylimääräset tiukkaan lihaan :rock: Voi olla et vaakaan tuijottaminen on tässä vaiheessa turhaa?!

Voi olla et vaakaan tuijottaminen on tässä vaiheessa turhaa?!

Itse ainakin tuijotan peiliä. Ennen/jälkeen kuvat ovat mainioita, kun haluaa seurata kehitystä. Itse otin ennen-kuvat joulukuussa ja jälkeen-kuvat otan juhannuksena. Toivottavasti olisi jotain eroa:rolleyes: :D

Oon kyllä samaa miettinyt.. hmm.. tänään siis kamera käy :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täällä paino on lähtenyt nousuun. :jahas: Lisäksi äsken lenkillä olo oli niin vetämätön, ettei mitään järkeä. Toivottavasti ei a-virus iske. :curs:

Joo, samat sanat. Kusee dietti ja pahasti. Miten sitä pystyy välillä olemaan niin vahva ja sitte antaa periksi omille haluilleen... Namia, jäätelöä, just joo... Mulla ei oo edes mitään millä puolustautua. En oo sairas ja elämä on muutenkin kondiksessa. Tänää on niitä päiviä, kun mä en edes välitä. Ihan sama. Mä oon kuitenkin ihan normaalipainonen ja päivä se on huomennakin. Pidän vaan ne vaatteet päällä ja kartan peilejä. Ai niin enkä todellakaan käy vaa´alla viikkoon...

Onneks sentään treeneistä ja aamulenkeistä en oo tinkiny vaikka tuntuukin vyöryvältä pullataikinalta. Naisen mieli... Pitäis muistaa, että jollain on ihan oikeitakin ongelmia...mutta täähän koskikin rantsukuntoon-projektia.:wall:

Ajatella, että näin mä tunsin vielä perjantaina... Ihmeitä tekee tollanen totaalinollaus mun päälle. Elin vkonlopun kun elo pellossa ja nyt näyttää taas paljon valoisammalle.:) Aamulenkki vedetty ja uutta intoa puhkuen taas jatketaan mihin jäätiin. Mun täytyisi oppia ottamaan vähän rennommin eikä pingottaa niin pirusti. Onneksi sentään sitä saa näinkin nopeasti itseään niskasta kiinni eikä jatka syöpöttelyä päivä tolkulla.

Positiivista tietty on, että jaksaa treenata paljon paremmin kun on syönyt KUNNOLLA! Tsemppiä muillekin kanssasisarille.:haart:

Zone-sarja -42%
Tänään se sitte alko. Onhan sitä jo ootettukki. Dieetti. Pääsee vetään aerobista ja ei tarvi miettiä päätään puhki mitä syö ku vielä pitäs vetää 1000 kaloria ja kello on kymmenen illalla. Eli siis lihasta oon kasvattanu ja kyllä sitä lihastaki on tarttunu ku on jaksanu syä tarpeeksi.
Dieetti lähtee mulla 2300 kalorista ja pienimmillään 1700. Elikkäs ei kauhiaa kituutusta. Dieetin kesto 9 viikkoa ja kiloja tarkotus tiputtaa 8, elikkäs maltillista on. Nykynen elopaino 68kg

jep jep. alkoihan se.matalahiilarista vedetään ja ensimmäinen viikko menee noin 1900kcal. siitä sitten tiputetaan 1600 asti...

Kertokaas viisaammat, että kuinkas, onko viisaampaa ensin tiputtaa rasvoja (semmonen 3-5 kg ois tähtäimessä) lisäämällä aerobista ja vaikka miinuskaloreilla ja sitten vasta alkaa voimaohjelmaa repimään ja syömään kunnolla jos lihasta vähän sais? Vai että mitenkä:)?

Luojan kiitos pelkäämäni flunssa ei minuun sittenkään iskenyt! :) Jossain nyt kuitenkin mättää, kun olo on ollut hyvin väsynyt ja ruoka ei ole oikein maistunut. Ja painokin on tippunut 2 päivässä 2 kiloa.
Liekö stressiä tai jotain.. Liikuntaa en ole edes harkinnut harrastavani tällä viikolla. Ei yksinkertaisesti jaksa. Hyvä, että edes arjen normiaskareista selviän. :jahas:

Täällä kroppa on niin jumissa ettei mikään nouse vaikka kuinka puris hammasta..Kroppa ei meinaa millään palautua..Johtune kyllä aika pitkälti siitä että tämä samperin flunssa on päällä vieläkin..Mutta totaali lepoa vai?Ei pysty..=) Viikonloppuna tulee kuiteski treenaamiseen välipäiviä kun oon duunissa..

Empä ollut uskoa silmiäni kun vaaka näytti tänään kilon vähemmän kuin viikko sitten :eek:. Tähän mennessä kun tahti on ollut noin 3 viikkoa ja yksi kilo... Syömisiä en ole mitenkään radikaalisti muuttanut. Mielenkiinnolla seuraan tuleeko tuo kilo samantien takaisin vai jatkuuko painon putoaminen vielä.

Täälläki päästetty vähän, tai no paljonkin löysistymään vammojen takia. Pitäis saaha painoo sinne 63-67 kg. Tällähetkellä sen 74 kg ja pituutta 173, jos täältä löytys aina hätätilassa teiltä viisailta apuja :)

no. semmosta asiaa olisin kysäissyt. en muutakaan ketjua keksinyt, mihin laittaa ja uutta en "uskalla" aloittaa kun jos jossain on jo tästä...
eli eilen otin sit käyttöön ekaa kerttaa sykemittarin.
paljonko te käytätte sykemittaria, ja miten sitä nyt sit tulis käyttää hyväksi?
ku mulla toi kalorilaskuri antaa rasvanpoltto -sykkeeksi 95-113... mutta kuulostaa aika alhaiselta! eli tuostakin huomaa, että ei niihin kaloreihinkaan kannata sokeasti luottaa.
Ku mulla oli eilen se mittari sitten koko illan päällä, ja tulokset: elin syke 63, ylin 116 ja keskiarvo 92. eli en tehnyt mitään muuta kuin istuin koneella ja annoin lapsille ruokaa. ja silti nousi syke yli sadan...
mielipiteitä?

Latest posts

Back
Ylös Bottom