Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on nyt sekä uusi digitaalinen että vanha puntari käytössä. Helmikuun saldona oli uuden puntarin mukaan 69.9 --> 67.8 kg. Vanha näytti n. 66 kg tänä aamuna. Eli ihan oikeaan suuntaan se on menossa. Omituista on vaan se, että tuosta helmikuun tiputuksesta -1,2 kg tuli yhden viikon aikana. Ensin mietin kun katsoin peiliä, että kyllä paino on tippunut, mut puntari ei sitä näytä ja sitten se paino tuli viikossa alas aika paljon. Huomasin, että mulle fiksuin tapa laihduttaa on vaihdella kaloreita päivittäin jonkin verran. Yllättävän matalalla saa käydä välillä, että mitään tuloksia tulee. Voi olla, että lasken kalorit väärin tai sitten kulutukseni. Mut siis innolla kohti maaliskuuta ja toivon mukaan tulee se -2 kg tässäkin kuussa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miulla tää rantsukuntoon-projekti on kyllä menny ihan perseelleen. :(

Maanantaina tulee kuudes (6.) viikko kuumeessa täyteen!!! Ei oo reilua.

Oisko kellää tietoa, mistä tää vois johtua? Kuumeen lisäksi oireina lähinnä vai nuha (ja tällä hetkellä pyöryttää, mutta tää on ihan uutta). Hometta (jota on siis koulussani) oon epäilly, mutta tän viikon oon ollu lomalla, eikä oireet oo helpottanu! Tutut on ehotellu jo, että tää ois "kuumeeton" kehkokuume, syöpä ja ties mitä, mutta empä usko.

Ensi viikolla meen kyllä oikeelle lääkärille. Tähän asti oon käyny vaan terkkarilla.

Eli ehdotuksia siitä mitä tää vois olla, jotta voisin taas jatkaa kesäkunnon tavottelua!

Oisko kellää tietoa, mistä tää vois johtua? Kuumeen lisäksi oireina lähinnä vai nuha (ja tällä hetkellä pyöryttää, mutta tää on ihan uutta). Hometta (jota on siis koulussani) oon epäilly, mutta tän viikon oon ollu lomalla, eikä oireet oo helpottanu! Tutut on ehotellu jo, että tää ois "kuumeeton" kehkokuume, syöpä ja ties mitä, mutta empä usko.

Ensi viikolla meen kyllä oikeelle lääkärille. Tähän asti oon käyny vaan terkkarilla.

Eli ehdotuksia siitä mitä tää vois olla, jotta voisin taas jatkaa kesäkunnon tavottelua!

Jaa-a. Ystävällisesti totean tähän että parempi mennä lääkäriin kun että täällä mietit mikä mättää. Kuume on aika mielenkiintoinen oire sinänsä. Tiedän kokemuksesta. Itselläni oli tässä juuri puolen vuoden tauko treeneistä. Syynä jatkuva kuume, jota kesti yhteensä 5kk. Mitään järkevää syytä ei taudille löytynyt, ja voin vakuuttaa että tutkittu on. Ehkäpä "vaan" stressi, joku sitkeä infektio, tai vaikka kropan lämmönsäätelykeskuksen tilapäinen sekoaminen.
Itselläni edelleen lämpö heittelee välillä 37.8 pintaan, mutta nyt saan jo urheilla. Lääkäri kertoi että kuumeiluni voi vielä vaikka seuraavan vuoden heitellä johtuen juuri lämmönsäätelykeskuksen yrityksestä pitää ruumiinlämpöä korkeammalla kun olisi tarkoitus. Eli tavallaan kuume on kroonistunut. Ja se olikin syy miksi lääkäri antoi minulle luvan alkaa treenaamaan ja elämään. Kun mitään syytä ei löydy, ja kuitenkin oman hyvinvoinninkin vuoksi oli oleellista saada peruskuntoa paremmaksi noin pitkän tauon jälkeen. Edelleen olen tarkkailun alla, sykkeet ei saa nousta vielä kuukauteen yli 140, mutta kuitenkin saan jo elää... :haart: Mutta ilman diagnoosia olen siis minäkin tämän kokemuksen kanssa! Tsemppiä!!

Tää alku on nyt menny päin ........... Tällä viikolla piti käydä salilla mutta oli vaan kiire ja älytön väsymys. Turha se on yrittää rehkiä kun ei ole energiaa. Mutta nyt alkoi viikon loma ja tuli ostettua soutulaite. Saa vähän aerobistakin liikuntaa (en tykkää lenkkeillä talvella). Huomenna menen salille ja aloitan kesäkuntoprojektin uudella innolla:whip:

Mulla oli rasitusastman ensioireina pitkään jatkunut lämpöily. Kovaa kuumetta ei ollut, mutta lämpö oli koholla usean kuukauden ajan. Juoksuttivat aika monelta lääkäriltä toiselle ennen kuin keksivät lähettää mut allergiasairaalaan tutkittavaksi. Siellä sitten löytyi syy lämpöilyyn.

Mä olen päättänyt, että NYT saa mun osalta projekti kyllä jatkua ja herkuttelu loppua! Jalka alkaa olla jo hiljalleen kunnossa ja mä nukuin lähes koko v-lopun, jotta jaksaisin tänään taas ihan oikeasti panostaa treeneihin ja syömisiin. ;) Toivottavasti nyt onnistuis tää homma ihan oikeasti!
Tänään ohjelmassa lenkkeilyä ja huomenna sali + lenkki.
Kyllä tämä taas tästä!

naun: Tiedän, ei ole reilua :( Itse olen sairastanu viiden kuukauden aikana kuusi kertaa 3 päivästä puoleentoista viikkoon kestänyttä mystista kuumeilua ja välillä lisänä on nuhaa ja yskää. Lisäksi olen ollut kaksi kuukautta salitreeni-kiellossa olkapään tulehduksen takia ja lonkka ja sääret ovat alkaneet oireilla jälleen. (Olkapään kanssa pitäisi siirtyä jatkotutkimuksiin, mutta yksinkertaisesti hävettää mennä lääkäriin taas, olen jo vakioasiakas. Saan varmaan pian VIP-kortin!) Katkerana katselen ikkunasta keväthuumassa kirmaavia lenkkeilijöitä ja salille kasseineen painelevia naamoja... :itku: Kropan on tuntunut ottavan valtaansa jokin monsteri, sillä en tunne itseäni yhtään itseksi kun ei ole päässyt rääkkäämään itseään ja kilojakin on täyslepokuukausien aikana kertynyt (ei montaa, mutta kuitenkin). Ei kuitenkaan kannata lannistua ja ottaa stressiä paranemisesta. Sillä tavoin se ainaki viivästyy! Tulee uusia keväitä ja uusia aerobic-tunteja :D Joten tsemppiä kaikille muillekin jotka pakon sanelemina joutuvat luopumaan liikunnasta!

Hamtaron teksti ois voinu melkein olla mun kynästä... Viime heinäkuusta lähtien olen ollut joka kuukausi kipeänä. Paitsi tammikuusta helmikuun puoleen väliin oli terve jakso, joka huipentui 2 viikon räkätautiin :rolleyes: Salitreeni on muutenkin ollut jäähyllä ~3 kk jumittavan rinta-olkapää-selkä-kylkivamman takia, joten vaihdoin salia ihan sen takia, että pääsen käymään aerobicissä ja spinningissä... 1,5 viikkoa ehdin käydä kunnes nilkasta tulehtui jänne :wall: Ei luoja.

Tsemppiä kaikille tautisille kesäkuntotaistelijoille! On sen auringon joskus paistettava risukasaankin, eikös? ;) :whip:

Zone-sarja -42%
Hmm.. tuntuu että aika monella on immuunipuolustus huonossa jamassa. :( Kannattais kyllä alkaa miettimään onko ruokavalio + lisäravinnepuoli oikeesti kunnossa. Kyllä kroppa ilmottaa kun jotain on tehty väärin eikä oo annettu tarpeeksi tarvittavia vitamiineja + hivenaineita + rasvahappoja. Stressi on myös paha riskitekijä.

Hyvin lähteny dieetti käyntiin. Viikko on nyt menny ja kaksi kiloa tippunu ja treenipainot noussu. Fiilis on kyllä hyvä ja kevätaurinko piristää mukavasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmm.. tuntuu että aika monella on immuunipuolustus huonossa jamassa. :( Kannattais kyllä alkaa miettimään onko ruokavalio + lisäravinnepuoli oikeesti kunnossa. Kyllä kroppa ilmottaa kun jotain on tehty väärin eikä oo annettu tarpeeksi tarvittavia vitamiineja + hivenaineita + rasvahappoja. Stressi on myös paha riskitekijä.

Ihan tosi, kokeilkaa jotain "muuta" jos vanhat hyvät tavat ei pidä tauteja loitolla.

Mulla meni viime kevät siihen, että olin joka 5. viikko flunssassa sen sijaan että olisin pitänyt vaikka kevyen viikon, ja siinähän sitten voi kaikki arvailla, nousiko tulokset ja miten treenit kulki.

Nyt, vaikka treeniä on enemmän, pidän joka 4. viikko suosiolla kevyen viikon (kevyt= saliton, työn kuvasta johtuen), syön extravitskuja ja PESEN KÄDET aina kun tulen jostain, JOKA KERTA. Ei tauteja ole näkynyt sitten syyskuun.. *kopkop*

Mm-juu. Yksi sairas lisää ilmoittautuu joukkoon. Viikko tässä ollaan sairasteltu ärhäkkää flunssaa köhineen. Onneksi nyt jo selkeästi paranemaan päin ollaan menossa. Ehkä jo keskiviikkona pääsisi tositoimiin, viimeistään viikonloppuna! Tuskin maltan odottaa. :)

Vähän on huolestuttanut tässä tosiaan se, kun on pitänyt jättää elämä sillä tavalla täysin levälleen, ettei ole päässyt treenaamaan pitkään aikaan. Tässä sen sijaan sitten yrittää saada tarpeeksi lepoa jne. jne., jotta paranisi mahdollisimman pian.

Voiko parin viikon tauon aikana menettää monen viikon työn? Tarkoitan siis lihasta. Voihan se johtua ihan pääkopasta, mutta tuntuu kuin lihaksia ei olisi jäljellä "enää yhtään". :/ Eihän vähän pidempi lepoaika raavaalla muskeliotuksella niitä lihaksia varmaan suhteessa paljoakaan vähennä, mutta ennestään laihalla tyttelillä voisi kuvitella asian olevan toisin?

Voiko parin viikon tauon aikana menettää monen viikon työn? Tarkoitan siis lihasta. Voihan se johtua ihan pääkopasta, mutta tuntuu kuin lihaksia ei olisi jäljellä "enää yhtään". :/ Eihän vähän pidempi lepoaika raavaalla muskeliotuksella niitä lihaksia varmaan suhteessa paljoakaan vähennä, mutta ennestään laihalla tyttelillä voisi kuvitella asian olevan toisin?

Riippuu ihan taustoista. Jos oot treenaillu vuosia tai vuodenkin, ei parin viikon tauko tunnu missään (eka treeni ehkä vähän kevyemmin). Mutta jos oot vasta kuukauden, pari pistäny menemään, niin se on eri juttu.
Itellä tuli 2 kuukauden tauko syksyllä flunssakierteen takia, meni noin 3 viikkoa että pääsin takas "normaaleihin" rautoihin. Jalat otti itteensä kaikista eniten.

En voi antaa helmikuun raporttia kun vaa'an patterit on lopussa :D. Palataan asiaan myöhemmin...

Käyttääkö diettaajat kreatiinia?

Itse en uskalla käyttää, kun ajattelen, että + 2 kg räpsähtää aika nopeasti. Painoni on pysynyt kauan 69 kg:ssa. Vielä oli tarkoitus se 1,5 kg laihduttaa, mutta en ole pitkilleen siitä STRESSAILLUT. Varmaan kaloritarve on pienentynyt, kun ei ole lukemat tippuneet. Katsotaa mitä vaaka näyttää sitten, kun kk-kierron loppu (kerää nesteitä) on ohi.

Mulla karkas mopo käsistä ja tuli otettua takapakkia oikein kunnolla, ensin ei tehnyt mieli syödä mitään ja sit kun alkas ruoka maistua niin alkas maistua ihan vääränläinen sapuska. Ja siinä vaiheessa mulla oli sellanen mieliala, että "ihansama". Mutta nyt, kun vihdoin tuntuu siltä, että tauti olis antanut periksi niin uudella innolla eteenpäin. Mutta ensin toki tervehdytään kunnolla eli rukataan nyt ensin sitä sapuskapuolta ja sit vasta lenkkipolulle.

En voi antaa helmikuun raporttia kun vaa'an patterit on lopussa :D.

Niin on muuten meilläkin, arpoo ensin jotain sinne päin ja ilmoittaa "LO" , rasvaprosenttia arpova vaaka väitti rasvojen pysyneen samassa verrattuna vuoden takaiseen. Vaikea uskoa kuvien ja kilomääräisen painon (sama) perusteella - eli siis huono vaaka :D

Kunhan tiet ensin sulaa ja sitten vähän kuivuu niin lenkkeihin saa mukavammin pituutta - toistaiseksi luotan sen auttavan (oletettavasti) paikallaan polkevaan painoon. Yleensä minulla paino on kesällä tippunut ja ollut tässä lopputalvella suurimmillaan.

Penkissä on tainnut löytyä oma ongelmakohta, ei riitä ojentajissa teho :curs: . Saattaa tulla vähän kiire heinäkuun alkuun saada oma paino nätisti ylös.

Niin on muuten meilläkin, arpoo ensin jotain sinne päin ja ilmoittaa "LO" , rasvaprosenttia arpova vaaka väitti rasvojen pysyneen samassa verrattuna vuoden takaiseen. Vaikea uskoa kuvien ja kilomääräisen painon (sama) perusteella - eli siis huono vaaka :D

täälläkin oli patterit monta kuukautta(3) loppu ja nyt hankin ne vihdoin. meil on tollanen soehnle- %vaaka eli mistä saa rasvat, nesteet ja lihakset. olen niitä mielenkiinnosta kirjaillut, mutta mulla on kaikki lukemat ollu sen 2 vuotta samana tai sit vaihtelee just vaan että aamulla eri prosentit kuin illalla. eli johtopäätös; joko ne rasvan ja lihaksen suhteet on samat mun kehossa tai muutokset niin vähän, ettei se voi "huomata" sitä tai sit se vehje ei tiedä mitään. PAINON se onneksi kai tietää??!!

Riippuu ihan taustoista. Jos oot treenaillu vuosia tai vuodenkin, ei parin viikon tauko tunnu missään (eka treeni ehkä vähän kevyemmin). Mutta jos oot vasta kuukauden, pari pistäny menemään, niin se on eri juttu.
Itellä tuli 2 kuukauden tauko syksyllä flunssakierteen takia, meni noin 3 viikkoa että pääsin takas "normaaleihin" rautoihin. Jalat otti itteensä kaikista eniten.

Jees-jees. No, miten sen nyt ottaa, että kuinka kauan käynyt. Tuloksia uskoisin syntyneen vasta viimeisen muutaman kuukauden sisällä, kun on treenien kovuutta tullut nostettua. Haukka ainakin kasvanut :D ja lihaserottuvuutta muutenkin vähän paremmin... mut ku emmä kuitenkaan mikään lihaskimppu oo... no joo, turhaan pähkäilen. Pitää vaan päästä takaisin sinne salille. :)

Oho...näköjään kalorilaskurissa hinnat noussu 50% :eek:
Enpä taida sitä sitten ottaakkaan käyttöön kesädietille :(

Back
Ylös Bottom