Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kalenteri on oivallinen keksintö. Minullakin on täysipäiväinen duuni ja opiskelut korkeakoulussa meneillään, treenaamaan ehtii helposti kolme kertaa, yleensä neljä kertaa ja toisinaan viisikin kertaa viikossa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Heiiii!
Minäkin tahdon osallistua, vaikka moni teistä onkin saanut jo liikaa etumatkaa :D... Vielähän sitä ehtii!

Eli mitat on n. 168/63, muutama kilo vois läskiä irrota niin että paino alkais viitosella, sillon oisin tyytyväinen. Kuitenkin niin ettei nämä vähätkin lihakset kuihdu pois :D! Mulla on saliohjaajan tekemä 2-jakonen ohjelma ja käyn puntilla yleensä 3 krt/vko, mutta millaset aerobiset ois hyvä lisätä, jotta saisin kestävyyskunnonkin nousuun (viikkoon sisältyy nykyisellään vaan 1 h tennistä ja puntin lämmittelypoljennat tai -soudut)?

Vinkkejä, pliis :)

huh-huh... noin viikossa (loman jälkeen) on puoli kiloa nestettä häipyny ja turvotus tasantunu... helpottaa kummasti vaikka pienista numeroista nyt puhunkin. Kumma juttu että omaan kroppaan ja sen oloon voi olla niin tottunut että ne pari äkillista ylimääräistä kiloakin harmittaa ja häiritsee niin paljon. Sitä enemmän kunnioittaa niitä kuka karistaa toistakin KYMMENTÄ kiloa...

Kuinka muut mimmit on aikaa hankkinu salitreenille, kun on muitakin kiireitä (työt, opiskelu tms)?

Tämän asian kanssa taistellaan jatkuvasti. Koiria ei ole, mutta varmasti vähintäänkin yhtä paljon aikaa ja huomiota vaativat uhmis taapero + punttaava mies... :rolleyes: Iltaisin hoidan liikkumiset yleensä pojan nukahdettua, yleensä sotken kuntopyörää (aika tehotonta varmaan esim spinningiin verrattuna, mutta minkäs teet..) tai nostelen kotoa löytyviä käsipainoja. Olen siitä onnellisessa asemassa, että pääsen yleensä pari kertaa viikossa käymään työajalla pikaisesti salilla, joten treenit jotka kotona ei onnistu (kyykyt yms) pääsen tekemään silloin tällöin. Telkan katseluakaan ei ole tarvinnut rajoittaa, kun onnistuu kuntopyörän selästä :)

Noin päivityksenä voisin kertoa, että painoa putosi vuodenvaihteen jälkeen heti puolisentoista kiloa, nyt on pysynyt samassa. Tosin varsinainen painonpudotus ei ole edes ollut tavoitteena. Uusi ystäväni mittanauha kertoo kuitenkin muutoksesta... Lantion mitta on alittanut maagisen kolmenumeroisen! :thumbs:

Huoh, kun oliskin se oma kuntopyörä. :rolleyes:
Muutenhan oiski ihan hyvä keino käydä treenaamassa ilta-aikaan, eli joskus kasin jälkeen, mutta sit tulee ongelmaa levon kanssa... tai siis kun mun elimistö vaatii vähintään kaheksan tunnin yöunet ja koulupäivät alkaa aina kasilta ja on todella rankkoja ja töitä piisaa vielä koulunkin jälkeen enemmän kuin tarviis.
Hirmusta selittelyähän tää varmasti monen mielestä on... :(

Jos vyötärönseudun saisi takaa näyttämään samalla kuin se näyttää edestä niin TOSI kiva. :whip: Onko muilla vyötärön kohdalla takana semmoset rasvapallerot jotka ei näy etupuolelta katsottaessa? Tosi ärsyttävät. :curs:

Mää repesin....:D Voin kertoa, että kyllä on....Aina ihmetelly miten se onkaan ees mahdollista...

Mää repesin....:D Voin kertoa, että kyllä on....Aina ihmetelly miten se onkaan ees mahdollista...

Viimeks tänään pyörin peilin edessä ja pohdin samaa.... Voivoi! Onhan tossa etumuksessakin jotain ylimääräistä, mutta ei toi selkäläskiosasto kuulu samaan sarjaan. Pääseekö noista millään eroon?! No dieetillä ollaan ja ehkä mä sitte kesään mennessä olen karistanu ne rasvat tonne lenkkipoluille...sitähän se on eiköstä vaan;) vai onko valuvika kuitenkin...:)

Viimeks tänään pyörin peilin edessä ja pohdin samaa.... Voivoi! Onhan tossa etumuksessakin jotain ylimääräistä, mutta ei toi selkäläskiosasto kuulu samaan sarjaan. Pääseekö noista millään eroon?! No dieetillä ollaan ja ehkä mä sitte kesään mennessä olen karistanu ne rasvat tonne lenkkipoluille...sitähän se on eiköstä vaan;) vai onko valuvika kuitenkin...:)

Valuvika kuulostaa hyvälle! Mulla ei ole kyljissä ylimääräistä ja edestä vyötärönkaari näyttää oikein hyvältä mutta takana on ne pallerot siinä tiellä. Rasvaahan ne vain on, joten odotan saavani ne kyllä pois. Ihan kuin ne olisi jo pienentyneet vähän samalla kun vatsa on kiristynyt? Toivossa on hyvä elää. :rolleyes: Vai että valuviasta tässä olisikin kysymys... :lol2:

Päivitänpä minäkin tietoja projektini edistymisestä! Treeni on kulkenut, herkut olen jättänyt pois (paitsi että pala tai kaksi tummaa suklaata on sallittu silloin tällöin - muuten sekoan :)) ja muutenkin olen vähentänyt hiilareita radikaalisti. Alkoholinkin jätin kokonaan pois ja näillä linjauksilla ajattelin olla koko kevään.

Pituutta mulla on 170 cm ja joulun tienoilla paino oli hitusen yli 70 kg:n. Parilla viimeisellä mittauksella paino on ollut nätisti 68,2 kg. Mittanauhaa en ole esiin kaivanut, mutta silmämääräisesti pientä eroa on jo havaittavissa, lähinnä tuossa vatsan seudulla. Olen erittäin tyytyväinen siihen, että itsekuri on pitänyt. :)

Mun täytyy tulla tunnustamaan, että mun projekti ei ole lähtenyt oikeen käyntiin kuten piti. Heti kun se alkoi, tulin kipeäksi. Sit ahneuksissani kun olin melkein parantunut, menin treenaamaan ja sain toiset 2 viikkoa itseni ihan plää kuntoon ja reenit jäi. Nyt sitten olen ei ole yksinkertaisesti ollut aikaa salille koulutehtävien vuoksi.

Mietin, että relaan tuota koulua vähän kun olen varmaan huonommassa kunnossa kun projektin alussa. :D Jesh.

Noh, pitää kerätä tsemppi päälle..En halua itseltäni selityksiä enää keväällä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kipeä + kouluhommia= nou sali 3 viikkoon. Mut onneksi nyt pääsee taas repimään rautaa:hyper: Syöminenkin on koulukiireiden takia ollut vähän niin ja näin...nyt kyllä pitää petrata ja kunnolla:whip:

Zone-sarja -42%
Muakin tympii ku sain taas treenit kulkee, niin pientä lämpöä on ollut pari päivää. (ei kuumetta vaan normaalia korkeampi lämpö vain) ja en uskalla mennä salile. No jos se menis ohi, ku istun viel tän päivä kotona.

Nyt täytyy sanoa, että hankalaa on! :curs: Ruokailut on ihan päin pyllyä ja itsekuri täysin poissa. :jahas: Onneksi kuitenkin edes liikuntapuoli on kunnossa! Jalkakin paranee hurjaa vauhtia! Kohta pääsee lenkille! :rock:

Mä meinasin tässä ku alkaa ihan tosissani panostamaan tohon sapuskapuoleen, jos testais tota ketoa ensi vkosta lukien ja kattos mitä se tekee mulle. Täytyy ensin vaan ahmia tota infoa siitä ja sitten siirtyä toteutuspuoleen. :) Reenit kulkee kyllä ihan kivasti ja oon hieman tiivistynytkin lähtötilanteesta... huolestuttavaa jos en olisi ;D

ja nyt sanoi selkä sopimuksen irti. lauantaisen treenin jälkeen ei pysty edes kunnolla nukkuu niin nannaa tekee...
treeneissa en edes huomannu mitään ja lämmittelyt, painot aika samanlaisia kun ennenkin... no mutta ei siinä mitään muuta kun selälle lepoa vaan. Harmitta vaan että kun kyse on tukea antavasta korsettilihaksesta sit se tekee töitä melkein kaikissa liikkeissa ja kyllä se tuntuukin siltä :)

ja nyt sanoi selkä sopimuksen irti.

Otan osaa, täällä kohtalotoveri. Jäi aamulla salilla about kaikki tekemättä kun kaikki sattuu missä selkä liikkuu. Minulle määrättiin venyttelykuuri ja parin viikon penkkikuuri (=muu treeni pannassa, penkkiä vaan ja apuliikkeitä). Kaipa tämä tästä mutta ärsyttää. Olisi edes joku lihas kipeenä niin voisi tökkiä sitä kuten minulla on tapana...:rolleyes:

Edit: positiivista on se, että paino on näyttänyt jo useamman aamun 56,8kg vaikka varsinainen dietti on ohi. Paino on siis tasaantunut tähän vaikka syömiset on normaalitasolla. Hyvä näin! Jaloista voisi kyllä lähteä vielä rasvaa, muuten näyttää jo oikein hyvältä. :)

Ihmissuhdeasiat sotkee päätä ihan liiaksi ja nassuttelen herkkuja suruuni ja itkun helpotukseksi. Treenata olen kuitenkin koittanut ihan normaalisti, tänään en jaksanut, meni opiskelut niin pitkälle viime yöhön että ei olis jaksanut vetää täysillä. No point going to the gym jos ei voi tehdä täysillä, right? :D

Blääh. Täälläkin on alkuinnostus hälvennyt ja viimeisen viikon aikana syömiset olleet ihan jotain muuta kuin mitä olisi pitänyt. Hyvin on uponnut karkki, suklaa, pulla ja kaikki muut herkut mitä ei yleensä tee ees mieli syödä. Pitää ilmeisesti ottaa tuo ruokapäiväkirja takaisin käyttöön - se kun piti melko hyvin kurissa ja nuhteessa. Vaa'alla en viitsi käydä. Ajattelin, että punnitus kerran kuussa saa riittää niin ei tule turhaan hermoiltua siitäkään. Treenaus nyt on sujunut suhteellisen hyvin, joskin polvi on alkanut oikutella. Rutina ja ritinä alkoi viime vuoden lopulla, mutta nyt on alkanut tuntua myös pientä kipua. Kyykyt ja jalkaprässi siis ainakin toistaiseksi pois ohjelmasta :rolleyes: Ehkä tämä vielä tästä lähtee sujumaan kesään mennessä.

Täälläkään ei ole sujunut kovin mallikkaasti. Viime viikon treenasin tosi kevyesti, kun pelkäsin tulevani kipeeksi, ja ruokapuolellakin lipsuin pari kertaa. Tuloksena 0,8kg painonnousu. Nyt täyttä höyryä eteenpäin sitten puolitoista viikkoa ennen kuin lähden lomalle :hyper: Toivottavasti en lähde raiteilta ihan täysin loman aikana, että olis sit helpompi palata ruotuun :rolleyes:

Miekään en oo kuntoillu viimiseen 3 viikkoon oikeestaan yhtään, tän jatkuvan kuumeen takia.

Just kun alotin sen salilla käymisen...:itku:

Oisko mimmeillä vinkkejä, miten voisin jumppailla tästä kuumeesta huolimatta? Kolmen viikon paikallaa olo on jo liikaa...pakko tehä jotai.

Tiedän; pitäs vaan levätä, mut enää en jaksa. En oikeestaan ees huomaa kuumeen olemassa oloa.

Back
Ylös Bottom