Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihanaa. Näillä näkymin kesäkunnon (tai ehkäpä paremminkin syyskunnon..) tavoittelu voi alkaa ens viikolla! Oon kyllä ehkä liiankin innoissani, kun tänään on vasta ensimmäinen kuumeeton päivä ja päätä särkee edelleen...

Kävin kuitenkin eilen siellä lääkärillä, ja mitä nyt tän virolaisella aksentilla puhuvan naisen selityksestä ymmärsin miulla on ainakin poskiontelon tulehdusta + korvassa ja nenässä jotakin...Sain antibiootit ja jonkun allergialääkkeen. Toivottavasti nyt on lääkitys kohallaan! :D

Täytyy nyt siis toivoa, että ens viikolla pääsee vihdoin urheilemaan! Ois vähän pakkokin, kun oon suuttuspäissäni menny jo kaikille uhoamaan että "kunhan tää kuume lähtee, ni alotan niin kovan kuntoilun, et oksat pois!". :nolo:

Nyt ei muuta, ku ruokailut taas kuntoon ja pikku hiljaa lenkkipoluille...

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oho...näköjään kalorilaskurissa hinnat noussu 50% :eek:
Enpä taida sitä sitten ottaakkaan käyttöön kesädietille :(

AIVAN. :curs: todella ärsyttävää, mutta kaipa se silti kannattaa molemmille osapuolille; ku eihän toi viä niin kauheen kallis ole joihinkin muihin verrattuna. Mutta aika lailla lisäystä tullut hintaan. ja voihan sitä tehdä vaan viikon tai kaksi sen mukaan ja siitä kopsata tietoja ja jatkaa sitten paperilla. varsinkin mulla se toimii kun on aika vakiot noi syömiset...

AIVAN. :curs: todella ärsyttävää, mutta kaipa se silti kannattaa molemmille osapuolille; ku eihän toi viä niin kauheen kallis ole joihinkin muihin verrattuna. Mutta aika lailla lisäystä tullut hintaan. ja voihan sitä tehdä vaan viikon tai kaksi sen mukaan ja siitä kopsata tietoja ja jatkaa sitten paperilla. varsinkin mulla se toimii kun on aika vakiot noi syömiset...

juu no se nopeutu aika paljon tuon kallistumisen myötä,ku muuttu se juttu mikä pyörittää sivuja(minä tietokonenero tunne sanastoa) koska käyttäjiä niin paljon.Silloin kallistumisen aikoihin kannatti oottaa vuos vanhaan hintaan.JA mitä verrannu ite hintoja,ni silti paljon halvempi kuin muut maksulliset.

Ihan kuin mulla näkyisi jotain lihasta jossain? Jos oikein tarkkaan katsoo?

Siitäkin olen vakuuttunut, että mulla on loistavat vatsalihakset, ne vaan on piilossa kaiken massan alla, ettei kaverit tuu kateelliseksi. :D

Ihan piruuttani kävin vaa-alla. Ei ole paino muuttunut suuntaan ei toiseen, mutta kas kas, vyötäröstä lähtenyt muutama sentti. Kohta mä olen varmaan terveellisen puolella mittoineni, kun menee alle 80 cm. Mikä on vyötäröltä pois on pakko olla jossain muualla kun ei paino muutu? Se on sit lihaksena reisissä ja selässä ja olkapäissä ja... Just joo. Hiukan karkaa haaveilun puolelle? :)

Yääää....ei taaskaan salille:itku: Paikat jumissa vaikka en oo tehny mitään ym. Noh parempi levätä ettei pahene....kaipa se tästä. Kyllä mie vielä siihen kesäkuntoon pääsen ...joohan? Jos en niin sitten alkaa toinen projekti...pikkujoulukunto:D

Ketolla mennään ja hyvältä alkaa näyttää, nyt vielä reenit kuntoon neljän vkon breikin jälkeen... sairastelu on niin perseestä.

En sitten jaksanut eilen salille. :nolo: No, ei elämä siihen kaadu. Heräsin aika aikaisin yövuoron jälkeen, puolilta päivin jo. Ei vaan kroppa tuntunut kykenevän juuri mihinkään yövuoroputken päälle. Vaikka kyllä mä kokeilin taas miten onnistuu suoraan vuorosta treenaaminen, kävin yhtenä aamuna suoraan seitsemän jälkeen aamulla salilla. Onnistui se, mutta ei kyllä ollut niin tehokasta kuin muulloin. Huomasi ettei jaksa samalla tavalla.

Siivosin vaatekaapin, on muutamat tavoitevaatteet jo esillä hyllyssä... Parhaiten kesäkunnon tietää, kun sopii nätisti niihin. Vähemmän täytettä vyötärön kohdalla ja paremmin sijoittunutta täytettä peffaan. Siinä se sit olis. Kesä lähestyy, toivottavasti tavoitekin. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siivosin vaatekaapin, on muutamat tavoitevaatteet jo esillä hyllyssä...

Minulla on ennen esikoista (liki 10 kg nykyistä kevyempänä!! perusteellisten vatsaoireitten takia) ostetut farkut... jotka jäi väjäksi kun esikoinen nukkui huonosti ja niimpä vauva kantoliinassa marssin ympäri tienoota aivot narikassa. Kyllä ne päälle menee nytkin mutta pitempi istuminen esim autossa kyllä on tuskaa mahan osalta.

meikäläinen yrittää syyskuntoon.dieetti alkaa 1.4 ja kestää sen 5kk.silloin pitäis rasvat olla n. 10 ja pitäis olla viel lihaakin tallella.painoa putoaa luultavimmin noin pikkusen vajaat 10kg elikkä paino olis sitten n.54kg...onhan siinä tavoitetta kerrakseen:) nyt keskityn herkutteluun kun se kohta loppuu ja karu arki alkaa:)

On kyllä mukava lueskella teidän muidenkin dieettien edistymisestä - siitä saa kivasti potkua omaankin projektiin. :)

Mulla dieetti on edennyt maltillisesti, mutta varmasti. Lipsumisia ei ole ruokavalion puolella tapahtunut, eikä mieli ole edes tehnyt herkkuja. Nyt tosin on ollut jo reilun viikon tauko salilta opiskeluun ja työhön liittyvien kiireiden vuoksi. Olen kyllä koettanut järkeillä, että kevyen viikon vuoro olisi muutenkin jo ollut, että menköön sitten sen piikkiin... eikä ne tulokset sieltä mihinkään katoa näin pienen tauon vuoksi!

Se mikä nyt harmittaa enemmän, on että eilen aamulla mulla oli pientä kurkkukipua ja sama juttu jatkunut tänään. Siispä pakko vain jatkaa taukoa ja katsoa miten tämä kehittyy. Olo on muuten ollut ihan energinen ja hyvä, mikä viittaisi siihen, ettei tästä ehkä olisi mitään pahempaa kipuilua tulossa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Dieetin toinen kuukausi (no, vähän enemmän, kun kuukausi, koska vaa'asta patterit olivat loppu ja tankkauspäivän jälkeistä painoa ei ilkeä laittaa): -1,2 kg. Hitaasti laskee, mutta laskee kumminkin.

Eli kokonaissaldo tähän saakka -3,6 kg.

Varsinainen dieetti ei ole menossa, mutta pientä kiristelyä olis tarkoitus saada aikaan runsaammalla treenillä ja ruokavalion tarkkailulla. Ja onhan sitä tulosta tullut. Loppiaisena otin lähtöpainon ja nyt on lähtenyt 5,5 kiloa eli hiljaa hyvä tulee. :)

Tämä projekti on mennyt ihan päin helevettiä. Asiat henk.koht. tasolla niin päin persettä että se vaikuttaa väistämättä muuhun elämiseen. Mutta.. tästä entistäkin sisuuntuneempana, tomorrow is a new day ja edessä olisi maastavetoa ym mahtavaa! :D

blääh. musta tuntuu välillä siltä että dieetti menee hyvin ja että kyllä se paino sieltä laskee hiukan. mutta välillä taas - kuten nyt - oon ihan maassa: että en ikinä saa näitä makkaroita veks. yyyhhhhhhyyyy. :( no, vasta oon silti tässä 2 viikkoa tosissaan ottanut, että nou hätä. mutta ku mä en jaksa.... aina vaan näkee hoikkia ihmisiä ympärillään. ja ite on ku norsu. no ei vais. just taas tänään vertailin itseäni muihin. käkäkäkäääk. yks puoli tuttu oli saanut varmaan painostaan toisen puolen pudotettua; en kyllä kysynyt että miten ja muutenkaan en nähnyt että oliko jäljellä vaan luut ja läskit... mut silti kismittää. pöh. ja kyllä mä vielä näytän. ja sitä paitsi ... en oikein edes tiedä miltä haluan näyttää, ku en osaa kuvitella...
sori... huono päivä tänään. ja nälkä... pitäis keksiä että mitä söis kun kalorit ei oo vie täynnä: proteiinia puuttuu 55g, ja hiilaria jonkin verran ja rasvaa muutama gramma. vaikeeta, kun jääkaappi ammottaa tyhjyttään. ja toinen on se kun siellä ja pakastimessa on vaan niitä samoja kamoja. örks. eikä oo ees marjoja!!! :(

Nonniin, minäkin taisin jossain vaiheessa ilmoittautua tähän projektiin mukaan, mutta välissä on kerennyt tapahtua kaikenlaista mielenmuutosta. Tarkoitukseni oli, että olisin nyt ihan rauhassa kerännyt lihasta ensi kevääseen asti ennen kiristelyjä, mutta sitten iski kriisi ja hermo näihin peffarasvoihin paloi lopullisesti.

Saas nähdä miten tää lähtee käyntiin, mulla kun ei paino heilahtele suuntaan eikä toiseen kovin helposti. Monta kuukautta se on pyörinyt tuossa 58 kg kieppeillä. Eli kehitystä ei ainakaan tällä mittapuulla ole tapahtunut pitkiin aikoihin. :jahas: Kokeillaan sitten rasvojen karistelua, josko siitä saisi vähän uutta puhtia sitten taas kasvatella lissää lihhaa.

Käynnistelen diettini kalorivaihtelulla, viikkokeskiarvo on siellä 2000 kieppeillä ja vaihtelua 1800 ja 2400 välillä. Tähänastiset syömiseni olen kirjannut huonosti, mutta arvion mukaan normaalisti syön sen 2300 kcal. Maltillinen käynnistys siis pitäisi olla, lisää pudottelen jos ei ala muutosta näkyä. Tosin eilen oli ensimmäinen 1800 kcal päivä (hiilarit n. 170 grammaa), enkä voi kyllä sanoa, että olisi ollut kovin herkkua. Mulla tuo vähäinen hiilarimäärä näkyy heti päänsärkynä, joka nyt jatkuu jo uuden vuorokauden puolella. Ja muutenkin tuntui, että ruoka oli koko ajan mielessä ja maha tyhjänä. Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella? Ehkä nuo vähäiset hiilari pitäisi vain ajoittaa vähän paremmin, nyt taisin syödä ne kaikki melkein aamupäivällä.

Aerobinen harrastaminen on ollut mulla vähän hiljaista viime aikoina kun on ollut kaikenlaista muutosta elämässä, mutta nyt olis tarkoitus salitreenin välipäivinä käydä ennen aamiaista lenkillä. Tulosten seuraamista harrastanen lähinnä mittanauhan avulla niiltä alueilta, joilta toivon senttejä pois. Puntaria en omista, sekin olisi seurannan kannalta ehkä hyvä hankkia, mutta muuten mulle on ihan sama, mitä se näyttää. Varsinaista painotavoitettakaan mulla ei siis ole, mutta ehkä se on jotain 3-5 kiloa, että alkaa näkyä siellä missä pitää. Toivotan itselleni onnea, elämäni ensimmäinen kiristely lähtee tästä. :D Saas nähdä miten naisen käy...

Avauduin jo "ekat muutokset" threadiin.. Vyötärön epäsymmetrisyyden myötä jatkan kyllä tätä dieettiä niin pitkään, kunnes saamarisoikoon painan alle 60 kiloa ja rasvaa on paljon vähemmän. Ja todella toivon, että saan treeneillä aikaan sen, että epäsymmetrisyys tasoittuu!

Hiljalleen olen taas alkanut saada syömiseni paremmalle mallille!
Toi upea sää saa mut liikkumaan tuolla ulkona jatkuvasti! :) Nyt, kun on viikon tauko koulusta, eikä ole päivällä mitään erikoisempaa tekemistä (paitsi tietysti niitä tutkielmia sun muita ikävyyksiä...), niin ehdin hyvin käydä lenkillä ja sit illalla salilla. Välillä sit toisin päinkin. Tällä viikolla en pidä lepopäivää ollenkaan (ensi viikosta on tulossa löysempi viikko ihan väkisinkin), joten tavoitteena olisi polttaa 4000-5000 kaloria. Katsotaan miten käy. :)

p.s. vaaka on varmaan rikki, kun se joka päivä näyttää samaa painoa :nolo:

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Back
Ylös Bottom