- Ikä
- 40
Ei kannata alkaa kuumessa edes jumppailemaan. Saattaa vaan pitkittää sairastelua ja pahimmassa tapauksessa voi tulla joku sydänlihastulehdus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miten ihmeessä (VAIN!!!) 4 mässypäivää voi nostaa painon 2kg!!??
Jännä juttu että mulla on kuva itsestä 2 vuotta sitten ja siinä olen kyllä kauhea ihrakasa ja uusimmissa kuvissa näytän paljon pienemmältä, VAIKKA painossa ei ole ero kuin 3-5kiloa (päivästä riippuen) .
(p.s. kyllä mä nyt vaan leuhkin noitten kuvieni kanssa... jee jee - enkä näytä teille... heeheee ... tiedän olen ikävä ihminen)
Ai niin, kesäkuntoon pyrkimisessä on yksi ISO miinus. Kun huimasti hoikistuteena näyttää hyvältä bikineissä niin sitten - bikineiden yläosa ammottaa tyhjyyttään. Mihin ne loputkin jo ennestään pienistä rinnoista hävisi...?? :D
Voi kökkö. Taas alkaa pyristely kesäkuntoon (lue: rauhallista makoilua rannalla ilman, että greenpeace vetää jalasta takaisin mereen). Lisää painetta luo tietoisuus kesän tulevasta bikinikuvauksesta Yläkroppaan alan olla tyytyväinen, mutta navasta alaspäin on vielä huimasti työstettävää. Perse, reidet, pohkeet...vaikka onhan edistystäkin tapahtunut huimasti, kun vertaa nykyitseään parin vuoden takaisiin kuviin (hyvä että tunnistaa). Mmmmggghhh! Sulaisi lumet, että pääsisi vetämään fillarilenkkiä!! Ei millään meinaa hermo kestää sisätiloissa kuntopyörällä ajoa:curs:
Minne sä oot menossa kuvattavaksi. Mä olen jo luopunut toivosta päästä mihinkään kuntoon IKINÄ :itku: . Paino noussut kaksi kiloa tänä vuonna, mutta en oo sentään polttanut enään. Jos joskus muotiin tulee olemattomat rinaat ja iso perse, niin sitten olen loistavassa rantakunnossa :(
Mun paino ei näköjään todellakaan tule tasaisesti alas, vaan välillä nousee, välillä pysyy melkeinpä samassa ja sit yhtäkkiä tuleekin kunnolla alaspäin.