Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei kannata alkaa kuumessa edes jumppailemaan. Saattaa vaan pitkittää sairastelua ja pahimmassa tapauksessa voi tulla joku sydänlihastulehdus.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Komppaan BadKittie:tä. Ei kyllä kannata tehdä mitään liikuntaa, jos on vielä kuumetta. Inhottavan pitkään sulla on kyllä ollut kuumetta... Ootko käynyt lääkärissä? Voimia ja kärsivällisyyttä.:)

Mullakin meni tää kolmas viikko ihan selkeesti huonoiten tähän asti. Kalorit oli suunnilleen tasoissa kulutuksen kanssa.:curs: Nyt koitan paikata tilannetta pitämällä seuraavan viikon hieman tiukempaa linjaa. Treeniä on tullut ihan mukavasti, kunhan vaan saisi mässyttelyn pois! Toisaalta oon kuitenkin tyytyväinen, ettei tän pahemmin mennyt, kun lauantaina oli ne kaverin kekkeritkin, jossa tuli syötyä ja juotua hyvin.

TREENIT:
to: Aerobic 55min
pe: salitreeni
la: salitreeni+spinning 45min+tanssia tanssilattialla:D
su: silkkaa lepoa
ma: salitreeni
ti: salitreeni+spinning 45min
ke: spinning 55min+ core 30min

Nyt vaan tiukalla asenteella eteenpäin! Takapakkeja tulee aina, ja niistähän me innostutaan vaan parempiin tuloksiin!:whip: Rannat odottaa!

Olkapää kai alkaa olla kunnossa, nyt voi alkaa palata ruotuun. Kulunut viikko oli seuraava:

To : 40 min puntti (olkapää kuumottaa pitkässä sarjassa)
Pe: 20 min soutu (olkapää kuumottaa)
La: -
Su: 70 min kävely
Ma: 60 min puntti (koko keho)
Ti: 20 min soutu (olkapää ok)
Ke: 60 min puntti (koko keho, olka ok)

Tällä systeemillä vielä viikonlopun yli ja sitten pitäisi alkaa nostella tehoja punttiin ja kestoja aerobisiin. Painotavoite on pysyä suunnilleen +/- nolla mutta parantaa tuloksia ja sitä myötä muotoutua.

täältä nopeasti;
heehee!! :D hyvin lihas kasvaa. painoa 2kg lisää viime viikon jälkeen!! ;DDD

*itkee ja lyö päätään seinään*

miten ihmeessä (VAIN!!!) 4 mässypäivää voi nostaa painon 2kg!!?? (ehhheeeheee...) no, ei se mitään kun vaan rauta nousee ja pysyn terveenä. ja *ottaa taas itseä niskasta kiinni*

että siinä teille! :)

miten ihmeessä (VAIN!!!) 4 mässypäivää voi nostaa painon 2kg!!??

Ei aihetta epätoivoon, se mikä nopeasti tulee se nopeasti lähteekin! Mulla tippui paino suosiolla lukemaan 56,8kg jonka jälkeen se jostain hemmetin syystä singahti lähes kilon takaisinpäin kun lopetin dieetin. En reagoinut syömisellä tai mitään, ja niin se tipahti (vaikka olin jo lopettanut dieetin) nykyiseen 56,6 kiloon ja siinä on pysynyt. Nestettä se vaan on, älä huoli.

Sanoisin tosin sivuhuomautuksena, että 4 mässypäivää on aika monta... Ei kannata mässypäivinäkään kauheasti revitellä, vaan kaikki kalorit lasketaan vaikka vaihtaisikin iltapuuron jäätelöön. :D

juu, nestettä tuo varmaan; enkä mä nyt niiiin pullahtaneelta näytä mielestäni; siis viime viikkoon verrattuna( joskin muuten kyllä) ...
Jännä juttu että mulla on kuva itsestä 2 vuotta sitten ja siinä olen kyllä kauhea ihrakasa ja uusimmissa kuvissa näytän paljon pienemmältä, VAIKKA painossa ei ole ero kuin 3-5kiloa (päivästä riippuen) .
(p.s. kyllä mä nyt vaan leuhkin noitten kuvieni kanssa... jee jee - enkä näytä teille... heeheee ... tiedän olen ikävä ihminen)

Jännä juttu että mulla on kuva itsestä 2 vuotta sitten ja siinä olen kyllä kauhea ihrakasa ja uusimmissa kuvissa näytän paljon pienemmältä, VAIKKA painossa ei ole ero kuin 3-5kiloa (päivästä riippuen) .
(p.s. kyllä mä nyt vaan leuhkin noitten kuvieni kanssa... jee jee - enkä näytä teille... heeheee ... tiedän olen ikävä ihminen)

Minulla on vuoden vanha bikinikuva, kilo enempi kun nyt mutta mitoissa iso ero. Vauvojen jälkeen paino pyrki alle pitkäaikaisen keskiarvon, sitten tuli endometrioosin takia hormonilääkitys joka yhdessä vaiheessa keräsi kamalasti nestettä, kun samalla kipu rajoitti liikkumista. Vaikka vielä painan päälle pitkän keskiarvon niin viime helmikuuhun ero on iso silmällä ja mittanauhalla. Samoin hurja muutos kun pitkän tauon jälkeen pikkuhiljaa pystyi liikkumaan, kaikki on koneelle kirjattuna.
:offtopic: Muuten, fastin sivulla on Kaisan päiväkirjassa kiva kuvasarja.

Zone-sarja -42%
Voi kökkö. Taas alkaa pyristely kesäkuntoon (lue: rauhallista makoilua rannalla ilman, että greenpeace vetää jalasta takaisin mereen). Lisää painetta luo tietoisuus kesän tulevasta bikinikuvauksesta:eek: Yläkroppaan alan olla tyytyväinen, mutta navasta alaspäin on vielä huimasti työstettävää. Perse, reidet, pohkeet...vaikka onhan edistystäkin tapahtunut huimasti, kun vertaa nykyitseään parin vuoden takaisiin kuviin (hyvä että tunnistaa). Mmmmggghhh! Sulaisi lumet, että pääsisi vetämään fillarilenkkiä!! Ei millään meinaa hermo kestää sisätiloissa kuntopyörällä ajoa:curs:

Ai niin, kesäkuntoon pyrkimisessä on yksi ISO miinus. Kun huimasti hoikistuteena näyttää hyvältä bikineissä niin sitten - bikineiden yläosa ammottaa tyhjyyttään. Mihin ne loputkin jo ennestään pienistä rinnoista hävisi...?? :D

Ai niin, kesäkuntoon pyrkimisessä on yksi ISO miinus. Kun huimasti hoikistuteena näyttää hyvältä bikineissä niin sitten - bikineiden yläosa ammottaa tyhjyyttään. Mihin ne loputkin jo ennestään pienistä rinnoista hävisi...?? :D

:D Niinpä niin.. Samma här, mutta: koska sun kroppas on niin uskomattoman upea, niin ei kukaan niitä tissejä tuijota, vaan niitä erottuvia lihaksia ja sikspäkkiä:thumbs: Positive thinking..:rolleyes:

Voi kökkö. Taas alkaa pyristely kesäkuntoon (lue: rauhallista makoilua rannalla ilman, että greenpeace vetää jalasta takaisin mereen). Lisää painetta luo tietoisuus kesän tulevasta bikinikuvauksesta:eek: Yläkroppaan alan olla tyytyväinen, mutta navasta alaspäin on vielä huimasti työstettävää. Perse, reidet, pohkeet...vaikka onhan edistystäkin tapahtunut huimasti, kun vertaa nykyitseään parin vuoden takaisiin kuviin (hyvä että tunnistaa). Mmmmggghhh! Sulaisi lumet, että pääsisi vetämään fillarilenkkiä!! Ei millään meinaa hermo kestää sisätiloissa kuntopyörällä ajoa:curs:

Minne sä oot menossa kuvattavaksi. Mä olen jo luopunut toivosta päästä mihinkään kuntoon IKINÄ :itku: . Paino noussut kaksi kiloa tänä vuonna, mutta en oo sentään polttanut enään. Jos joskus muotiin tulee olemattomat rinaat ja iso perse, niin sitten olen loistavassa rantakunnossa :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minne sä oot menossa kuvattavaksi. Mä olen jo luopunut toivosta päästä mihinkään kuntoon IKINÄ :itku: . Paino noussut kaksi kiloa tänä vuonna, mutta en oo sentään polttanut enään. Jos joskus muotiin tulee olemattomat rinaat ja iso perse, niin sitten olen loistavassa rantakunnossa :(

Ihan omalle firmalle, kuvataan uusia botskeja ja mä olen siis se dooris joka siemailee shamppanjaa ja napostelee viinirypäleitä siinä laivan kannella auringonpaisteessa...:kuola:

Hmm.. mäkin voisin ilmoittautua mukaan tähän projektiin :) Eli tavoitteena on kasvattaa lihasmassaa ja polttaa ylimääräiset rasvat pois (ei tietenkään samaan aikaan). Oon ihan hyvässä kunnossa tälläkin hetkellä, mutta kyllähän nälkä kasvaa syödessä.. :D Oon punttaillut vuoden alusta asti todella määrätietoisesti ja mielestäni myös varsin kovaa. Ruokailuihin oon myös panostanut entistä enemmän (etten vaan olisi miinuskaloreilla) ja tarkoituksena olisi jatkaa näin aina huhtikuun alkuun, jolloin aloitan jonkinlaisen dieetin. Mun kohdalla toi dieetti tarkoittaa sitä, että alan tehdä aerobista (nyt en tee sitä juurikaan) ja oon miinuskaloreilla. Aion myös tuolloin dieetillä ekaa kertaa alkaa tehdä voimatreeniä! :eek: Niin ja tavoitekin on aika selkeä.. eli niin hyvännäköinen keskikroppa, että voin laittaa napakorun :D Eli varsinaista pudotettavaa painoa ei ole, joten tavoitteena on lähinnä kropan muokkauksen jatkaminen ja tavoitteisiin pääseminen kesää mennessä :)

edit: niin oon toki harrastanut punttailua kauemmin kun vasta vuoden alusta alkaen :) Mutta ote pääsi viime vuoden loppupuolella jotenkin löystymään ja ryhdistäydyin vuoden alussa.

Mulla alko dieetti syyskuusta ja nyt viime lauantaina tuli tavote tayteen...eli miinus 15kg!!! Nyt vaan kevat terveellista ruokaa ja yllapitoo. Laskeskelin et tata tahtia on menny keskimaarin 500g per vko...joskin alussa se paino tippu tietty nopeemmin. Nyt lopussa TODELLA hitaasti. Mut hyvat vibat! Tan kokonen en oo ollu ku joskus lukiossa.

:thumbs: loistavaa, kerro vähän miten onnistuit? ..lähtikö lihoja paljon jne.
Musta on mukava lukee onnistumisista, se antaa aina ittellekin potkua takalistoon :whip:

En meinannut uskoa silmiäni tänä aamuna, kun kävin puntarilla. Viime viikolla paino nousi ja nyt se oli sit humahtanut oikein kunnolla alaspäin. Mun paino ei näköjään todellakaan tule tasaisesti alas, vaan välillä nousee, välillä pysyy melkeinpä samassa ja sit yhtäkkiä tuleekin kunnolla alaspäin. Jos tätä uutta lukemaa nyt on uskominen niin kokonaisuudessaan ois lähtenyt 3,2kg.

Kun nyt paranis tästä flunssasta ja pääsis liikkumaan :hyper:

Mun paino ei näköjään todellakaan tule tasaisesti alas, vaan välillä nousee, välillä pysyy melkeinpä samassa ja sit yhtäkkiä tuleekin kunnolla alaspäin.

Mulla teki samaa. Pysyi aina monta päivää paikoillaan, nousi pari kertaa yllättäen ja pudotus oli lähes joka kerta 300g (vaaka mittaa 100g tarkkuudella). Omituista, mutta pääasiahan on että suunta on oikea!

Faktoja pöytään ja toimeksi!

Noniin, mä ilmoittaudun sitten kanssa tähän projektiin, vaikkakin vähän myöhässä. :) _Entinen kilpaurheilija_, nykyinen :wanha: kotletti. Kaksi lasta joita en enää tässä vaiheessa voi käyttää tekosyynä :D Ikää alkaa olla sen verran lapsosilla että yksinhuoltaja äidilläkin alkaa olla aikaa omille jutuille. Myös motivaatio on hioutunut tässä parin viime vuoden aikana tiukkaan kuntoon. :lol2:
Viime syksyn kävin salilla ja jumpissa todella hyvällä otteella, sitten sairastuin ja olen viimeiset 6kk ollut sairaslomalla :curs: Nyt on pahin takana ja viimeiset 3vko olen hiljalleen tehnyt paluuta liikunnan puolella. Hieman alkoi itkettämään kun mietin monetko reenit ja lihasten kehittymiset on missattu mokoman sairastelun takia, mutta eipä tuo itkeminen asiaa edistä, joten... :whip:
Painoa pitäisi saada rankasti tippumaan, -10kg aluksi, lopullinen tavoite -15kg:n ja -20kg:na paikkeilla. Pituutta on 170cm ja painoa nyt 88kg.
Toisaalta vaikka tuota löydääkin on kertynyt on tässä ruhossa myös jonkin verran lihasta :rolleyes: ainakin muisto entisistä lihoista :D Salilla käyn 2-4krt vkossa ja jumpissa 3-5krt vko. Tavoitteena on liikku vähintään 5 tuntia viikossa. Syöminen taitaa olla suurin kompastuskiveni. Tiedän aiheesta kuitenkin jotain, mutta toteutus on :itku:

Enpä tiedä onko tämä tämmöiselle kotleetille aivan väärä foorumi... :lol2: mutta täällä olen ja aion paikkani lunastaa :hyper:
Tsemppiä kaikille!!

ensviikosta olen siirtyymässä vhh tai ketodieetille. Rakkaan aviomieheni pyynnöstä :)
Kai se on helpompi hänelle henkisesti ja mulle ihan ruumillisesti että ei olis pakko väsätä erillaisia ruokia... No hän on sitten nyt innostunut kokeilemaan ketoa ja myönnän olis kiva pikkasen kiristellä itteenikin. Olen aika paljon ketosta lueskellut mutta kokemusta siitä ei ole. Näyttäis että kohta tulee. Odotan innolla maanantaita (siihen asti sitten syödään kaapit hiilareista tyhjäksi)!

Tämä viikko meni ihan lepoiluksi kun sunnuntain ja maanantain välisenä yönä aloin oksentaa kuin mielenköyhä. Voi ziisus että on ärsyttävää touhua! Maanantain makasin kuumeen jumputtaessa päätä, en ottanu mitää mediciinejä kun olen vakaasti sitä mieltä että luonto korjaa omansa - sitä paitsi en oksentanut niin kauan kun oli kuumetta! :D Se meni ohitse, nyt ollut vähän köhää ja nenän tukkoisuutta, mutta ensi viikolla lähtee taas ihan normaalisti homma eteenpäin. Aika inhottavasti tippui paino tuon muutamankin päivän sairastelun aikana, ärsyttävää. Mutta..ne on nesteitä vaan :)

Muutama kuukausi enää kesään (vaikkei uskois kun ulos katsoo) ja minä ilmottaudun myös projektiin. Paino tuppaa aina talvisin nousemaan muutamalla kilolla, mitat nyt 165/60. Tavoite 54 kg :hyper: Treenannut viime kesästä asti kun pieni eläin ja tarkoituksena olisi siis mennä biitsille esittelemään kaunista kiinteätä kroppaa herra adonikseni kanssa :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom