SUPERCARB 1kg -40%

Rakennekynnet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emea
  • Aloitettu Aloitettu
Minkälainen rakennekynsien "takuu" on? Jos kynnet ovat parin päivän kuluttua jo hivenen kulahtaneet - saako ne korjautettua ilmaiseksi?

Esim. jos akryylikynsien "reunat" alkavat selkeästi nousemaan / irtoamaan kynnestä parin millin alueelta. Yhdestä kohtaa. Näyttää kuin olisi "ilmaa" kynnen alla. Onko normaalia, kannattaako / voiko tällaisen korjauttaa?

Itsellä nyt pari päivää sitten otetut akryylikynnet, jotka vain omien kynsien päälle laitettuna (ilman tippiä). Muutamassa kynnessä olen huomannut tällaista "ilmaa" kynnen reunan alla. Joko kynsinauhan vieressä tai kynnen sivussa, ihon vieressä. Eli siellä akryylimassan reunassa. En sitten huomannut kysyä mistään "takuusta" tai korjautuksista. Kestääköhän nämä kuukauden (huoltoväliin asti) vai leviääköhän tuo ilmarako koko akryylikynnen alle...?

Minulla oli akryylikynnet ja kävi samalla tavalla. Sain seuraavat ilmaiseksi, mutta nekään eivät pysyneet. Luovutin. :rolleyes:
Kynsien laittajalla oli kyllä jokin kansainvälinen tutkintotodistus jne, joten ei pitäisi olla mikään puoskari.
En tiedä onko omien kynsieni laatu jotenkin sellainen ettei akryyli pysy?
Harkitsen nyt rakennekynsiä taas, kun ne olisivat niin ihanat eivätkä enää niin sikakalliita kuin aikaisemmin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Buttis, mulla käy kans nykyään aina noin. Osa noista kynsistä irtoaa aina ennen seuraavaa huoltoa, varsinkin jos niitä tulee räplättyä eli kun on ihan pakko aina koitella että onko se irti sieltä vai eikö se ole. No, kohta on. ;) Jos niihin ei koske (ts. jos päällä on lakka eikä asiaa edes huomaa), ei kynnet irtoa läheskään yhtä helposti. Oon just itse menossa ihan kohta huoltoon. Kolme viikkoa sitten alusta asti laitetut (tipillä) kynnet on nyt jo sellaset, että kaksi on pudonnut ja kuudessa irvistää reunat (näkyy "ilmaa"). Ilmeisesti se riippuu aika paljon akryylin merkistä, mikä pysyy ja mikä ei... oma kynsimuotoilijani on takuulla Suomen parhaimmistoa, mutta nyt kun tuotteet on vaihtuneet niin kynnet ei mulla enää pysy yhtä hyvin kuin ennen. Pitääkin kysyä asiasta tänään, voiko se tosiaan johtua tuosta materiaalin vaihtumisesta vai kuvittelenko vain.

Kannattaa soittaa ja kysyä siitä takuusta. Yleensä takuu on n. viikko.

no, ei kyllä kovin hyvistä tekijöistä voi puhua, jos kynnet kestää vain muutaman viikon tai pari päivää:eek: riippuu tietenkin työstä, mutta itse en kyllä kynsiäni saa rikki koskaan. huoltoväli n. reilu kk, joskus jopa 5-6 vkoa! ja itse olen töissä huonekaluliikkees, jossa ei katsota kynsien perään, ku tavaroita kannetaan ja puretaan..talon rakennus ja pihahommat kestää myös hyvin (pihakivien laitto, lautojen kantaminen jne.) et kyl ne oikeasti kestää (pitäisi kestää), mikäli ne oikeasti on hyvin tehty:)

Mulla on geelikynnet ja ei kyllä mitään irtoilemista oo koskaan tapahtunut. Geeliähän muutenkin väitetään kestävämmäksi kuin akryyliä. Mun kynnet pysyy hyvänä ainakin sen 5 vkoa. Näihin jää ihan koukkuun, enkä kyllä enää osais olla ilman. Eka mietin tätä muka budjettikysymyksenä, mutta vois sen muutaman kympin heittää turhempaankin :D

Ens huoltokerralla ei tarvii enää varmaan tippejä laittaa kaikkiin kynsiin, alkaa olla omat jo aika pitkiä. Hih, millaisethan koristeet sitä ens kerralla laittais :haart:

Faidra, sä kans vaan Heidille laittaa kynnet niin ei tarvii irronneiden kynsien kanssa taistella ;)

Mulla kävi geelin kanssa tuota samaa reunojen irvistystä (ei tippejä), mutta se väheni selvästi aikaa myöten. Tässä oli kyse "halpisgeelistä", joten yllättävän hyvin se pysyi. Toisella kynsikiekalla geeli oli laadukas LCN, mutta kynnet olivat aivan hirveät (tässä ketjussa taisinkin avautua monta milliä paksuista kynsistäni) ja otin geelit itse alle viikon päästä pois. Joten sen pysyvyys jäi arvoitukseksi...

Minkälainen rakennekynsien "takuu" on? Jos kynnet ovat parin päivän kuluttua jo hivenen kulahtaneet - saako ne korjautettua ilmaiseksi?

Esim. jos akryylikynsien "reunat" alkavat selkeästi nousemaan / irtoamaan kynnestä parin millin alueelta. Yhdestä kohtaa. Näyttää kuin olisi "ilmaa" kynnen alla. Onko normaalia, kannattaako / voiko tällaisen korjauttaa?

Itsellä nyt pari päivää sitten otetut akryylikynnet, jotka vain omien kynsien päälle laitettuna (ilman tippiä). Muutamassa kynnessä olen huomannut tällaista "ilmaa" kynnen reunan alla. Joko kynsinauhan vieressä tai kynnen sivussa, ihon vieressä. Eli siellä akryylimassan reunassa. En sitten huomannut kysyä mistään "takuusta" tai korjautuksista. Kestääköhän nämä kuukauden (huoltoväliin asti) vai leviääköhän tuo ilmarako koko akryylikynnen alle...?

Kait toi takuu riippuu paikasta. Kun silloin runsas vuosi sitten muutaman kuukauden noita akryylikynsiä pidin, takuu oli viikon. Ts. jos tuli jotain irvistystä yms. sai mennä korjauttamaan "ilmaiseksi". Mulla oli kyllä koko ajan tuo ihan saman ilmiö, eli "ilmaa" oli just noissa kohdin, missä sinulla kuvauksesi mukaan. Ajan kanssa ne alkoivat kyllä pysyä vähän paremmin kuin ekalla kerralla. Luovuin akryyleistä lähinnä siksi, että siinä meni julmetusti aikaa ja rahaakin, kun siellä koko ajan ramppasi kynsiään laitattamassa. Sitten kun otatin ne pois, huomasin, että omat kynnet oli ohentuneet ihan älyttömästi. Meni muutama kuukausi, ennen kuin tilanne normalisoitui. Toisaalta tekisi mieli laitattaa taas, mutta toisaalta ei innosta noiden mainittujen syiden takia :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Itse ainakin annan aina huoltovälien takuun eli jos niiden välillä on kynsi jostakin epämääräisestä syystä repsahtanut niin laitan veloituksetta uuden.

Onko teillä kokemusta varpaankynsien geelauksesta?

Itseä on alkanut hieman homma kiinnostaa, lähinnä laittaa jalat näin kesäksi kunnolla sandaalikuntoon. Mutta en tiedä, miten tuo geeli sitten pysyy ja kasvaako se ihan siististi pois? Ja onko omat varpaankynnet tämän jälkeen sitten aivan kauhean näköiset?

Onko teillä kokemusta varpaankynsien geelauksesta?

Itseä on alkanut hieman homma kiinnostaa, lähinnä laittaa jalat näin kesäksi kunnolla sandaalikuntoon. Mutta en tiedä, miten tuo geeli sitten pysyy ja kasvaako se ihan siististi pois? Ja onko omat varpaankynnet tämän jälkeen sitten aivan kauhean näköiset?

Just rupesin kirjoittamaan tismalleen samaa kysymystä :D

Itse olen menossa ensi viikolla. Kestää kuulemma parikin kuukautta (hyvänä viitisen viikkoa), koska varpaankynnet kasvavat hitaammin. Pakko se on varpaatkin saada kuosiin kun nää sormet on nyt niin ihkut :haart:

Kertoilen sitten mitä tuloksesta tykkään!

Miun "kynsitäti" sanoi,et varpaat voi laittaa ihan samalla tavalla, ku kädetkin. varpaaan kynnet kasvaa tosiaan paljon hitaammin, kuten akki jo tuossa mainitsikin ja näin pysyy hyvän näköisenä tosi pitkään! itse ajattelin kans samaa seuraavalla kerralla, ku meen laittaan kynsiä:rolleyes:

Ooh, ihanaa. Kiitos vastauksista.:)

Kyllä se taitaa nyt olla niin, että tämäkin tyttö käy laitattamassa varpaat kuntoon, vaikkapa juhannukseksi. Himoitsen niin tuollaista ranskalaista manikyyriä ja jos kerran hyvänä pysyy noinkin pitkän ajan, niin ihan pakkohan se on käydä laitattamassa.:D

Käväisin tuossa Helsingin Sörkässä paikassa nimeltä Nail Fashion, ja mulle teki kynnet MIES. No, eka kerta kaikelle :D Ilmeisesti vietnamilaista porukkaa, tosi nopeita ja sain kyllä juuri mitä halusin. Omien liuskoittuneiden nysäkynsien muuntaminen pitkiin maalattuihin ja koristeltuihin akryylikynsiin maksoi 57e (45e kynnet, 12e koristeluista).

Rakennekynsiä on ollut kova ikävä, me like! :haart:

Edit. Soitin siis tosiaan paikkaan tänään noin klo 14 ja kynnet laitettiin klo 16.30, joten ajan ainakin sai helposti :D

Nyt on mullakin sit ne geelikynnet varpaissa. Ranskalainen manikyyri ja peukkuihin pari kukkatarraa. Naistenhömppä on ihanaa :haart:

Tossa vielä kuva näistä mun tassuista.

Liitteet

• mini-käsi 002.webp
    mini-käsi 002.webp
    20,7 KB · Katsottu: 6 383
Minulla itsellä on Creative Nail Studiossa laitetut akryylikynnet. Kynnet on tehty ilman tippiä ja oman kynnen päälle. (ikäänkuin pinnoitettu oma kynsi)
Suosittelen lämpimästi Creativea, jos haluat kestävät kynnet.

Tästä tulikin mieleeni, että ne minulta viikossa irronneet kynnet oli tehty Creativen akryylilla.

Tänään kävin laitattamassa geelivahvistuksen omien kynsien päälle, saa nähdä kuinka kestävät. Hinta ei ainakaan päätä huimannut, kun tuttu juurivalmistunut laittoi.
Luotto kokemukseen ja laatu maksaa -mantran teho meni tosiaan silloin kun huippuammattilaisen laittamat akryylit tipahtelivat kahteen kertaan parin viikon sisään. :rolleyes:

Meikäläiselle laittoi LCN-geelikynnet tyttö, joka oli tehnyt kynsiä vasta muutaman kuukauden. Kuulin "kokemattomuudesta" vasta tuoliin istuttuani ja kauhulla odotin, että mitähän tästäkin tulee! :eek:

Vaikka laitto kestikin tuhottoman kauan, kynsistä tuli tosi nätit ja luonnolliset, ovat vielä ainakin myös hyvin pysyneet (reilu viikko). Hintakin oli tietty sitten konkareita alhaisempi!

Rakennekynsihimo iskee aina säännöllisin väliajoin, ja nyt se tuli taas entistä vakavampana. Suositelkaa Jyväskylästä rakennekynsien tekijää, kiitos! Olen sinne muuttamassa piakkoin, niin kannattaa varmaan sitten siellä vasta laittaa.

Rakennekynsihimo iskee aina säännöllisin väliajoin, ja nyt se tuli taas entistä vakavampana. Suositelkaa Jyväskylästä rakennekynsien tekijää, kiitos! Olen sinne muuttamassa piakkoin, niin kannattaa varmaan sitten siellä vasta laittaa.

Olisko kokemuksia T's Nail Caresta? Hih, melkein jo päätin, että tuolla laitetaan mun kynnet!

Tilannekatsaus varpaankynsistä:

Kaksi kuukautta melkein kulunut ja kukkatarrat pysyneet loistavasti paikallaan. Muutenkin kynnet on ok, mutta nyt alkaa vaan olla sen verran pitkät, että kohta on pakko leikata (mut pirun hitaasti näkyy ainakin mulla kasvavan). Ja sitähän se tarkoittaa, että tuo ranskalaisen osuus lähtee sitten väkisin pois. Oikein tyytyväinen olen kyllä ollut :thumbs: Nyt vaan ei syksyä vasten viitsi varmaan laittaa uusia, kun joutuu kohta ruveta käyttää sukkia kuitenkin :jahas:

Ja huomenna taas uusimaan sormien kynnet :haart: Huoltoväli tällä kertaa 6 vkoa, että hienoa työtä tuo Heidi tekee. Ja huomenna ei enää tarvita tippejä ollenkaan, nyt on omat kynnet kasvaneet oikeaan mittaan :)

Ja huomenna taas uusimaan sormien kynnet :haart: Huoltoväli tällä kertaa 6 vkoa, että hienoa työtä tuo Heidi tekee. Ja huomenna ei enää tarvita tippejä ollenkaan, nyt on omat kynnet kasvaneet oikeaan mittaan :)

Missä Akki laitatat kyntesi? Kuuden viikon huoltoväli kuulostaisi luksukselta! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom