SUPERCARB 1kg -40%

Rakennekynnet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emea
  • Aloitettu Aloitettu
mä teen just geelikynsiä (saksasta tilaan evenin tuotteita) ja voin sanoa, et hyviä ovat.akryylejä en ole koskaan edes nähnyt ja en tiedä millaisia ne ovat laadultaan, joten ei ole mihin verrata. omat asiakkaat ainakin valittaneet lcn:n kynsistä, että ne eivät pysy ja katkeilevat koko ajan.
ihan tosi se on, et rasittavaa se on rampata korjauttamassa kynsiä koko ajan, kalliiksi se tulee sekin. itse tosin en korjauksista veloita ja huoltokin jää alle 50€:)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Celly :Mimmosia noi Evenin kamat on? Onko minkä hintaisia?

Itse olen tehnyt universal nailsin geelejä vuosia ja nyt tilaisin kanssa saksasta todella näpärän oloisia geelejä joilla teen nyt ja täytyy sanoa, että kamojen hinta tippui roimasti , samalla kynsien hintakin =) Ja vaikuttavat paljon laadukkaammilta kuin noi edellä mainitut kalliit aineet.

Mulla hinta uusille kynsille on 45e perus härväkkeillä, ranskalaisilla 50e ja huollot 30e

Paljonko sä otat Celly hintaa, teetkö kotona? Mä teen kotona tai asiakkaan luona,siksi toi hintakin on noin alhainen.:)

evenin geelit on varmaankin aika normihintaisia, en ole edes muiden hintoja katsellut. mut noi mistä sä tilaat, on tuttuja oon joskus katsellut niiden sivuja, ku ovat suomenkieliset. mulla maksaa koko kynnet tipeillä+kaikki "hilut" jos haluu 77 ja naturel 70. huoltop samoin 47 ja 40. ja teen kotona, mut ku teen alv:lla, niin en ihan ilmaiseksi voi tehdä. mä voin privalla sulle laittaa noita hintoja, jos haluut vaihtaa toimittajaa.

Joo laita vaan =)

Suosittelen kyllä valitsemaan kalliimman paikan. Vaikka työn tulos olisi siedettävän näköinen, mutta jos kynnet eivät kestä, niin hermostut pian. Jatkuva ravaaminen kynsipaikassa katkenneiden kynsien takia on rasittavaa, tulee tyyriimpää huoltoa kalliimmaksi ja lisäksi kynsien katkeaminen on usein melko kivuliasta. Ehdoton mielipiteeni on siis, että valitset kalliimman paikan, joka toivon mukaan on laadukas :)

Jees. Kiitos kommenteista. :) Lopulta päädyin kompromissiin, eli meen huomenna laitattaan nuo kynnet Nanaan, jossa on toukokuun tarjouksessa rakennekynnet -40%. Lähtöhinta ei kovinkaan halpa (mutta hinta ei tietenkään mikään laadun tae ole). Paikka jotenkin vetosi muhun.

mä teen kynsiä kotonani oulusta 70km etelään.voisin kulkea myös oulussa tekemässä aina kuukausittain, jos ois isompi porukka, jotka kynsiä pitäis ja ois paikka missä tehdä.

Celly mun meili on sp@rokki.net

Ritatin mä teen vantaalla kynsiä, jos kiinnostaa niin meiliä saa toki laittaa =)

Jees. Kiitos kommenteista. :) Lopulta päädyin kompromissiin, eli meen huomenna laitattaan nuo kynnet Nanaan, jossa on toukokuun tarjouksessa rakennekynnet -40%. Lähtöhinta ei kovinkaan halpa (mutta hinta ei tietenkään mikään laadun tae ole). Paikka jotenkin vetosi muhun.
Tehdäänkö Nanalla muuten geelikynsiä. Akryyliä ainakin mut entä geeliä? Satutko tietämään..

Mä oon tehnyt monesti ranskalaisen manikyyrin kotona ja on onnistunut hyvin :) Noiden blondinan mainitseminen teippien käyttö on kyllä ollut mun tapauksessa aivan ehdottoman tärkeetä! Tässä vinkki niiden käyttöön: kun olet lakannut kynnen pään valkoiseksi ja olisi tarkoitus repäistä se teippi pois, niin käytä apuna pinsettejä, niin saat siihen paremman "repäisyvoiman" ja lakka ei suttaannu niin helposti kuin jos vetäisit teipin pois pelkkiä sormia käyttämällä. Kuulostaa ehkä vähän oudolta, mutta itselläni toi ainakiin auttaa :)

oukeii. tänään kokeillaan, kun sain teeseitse- paketin ostettua. en oo kyllä ohjeisiin tutustunut, mutta ne oli aika niukat ja englanninkieliset, niin kannattaako lakata misä järjestyksessä? ensikn se valkoinen osa sinne kynnen päähän, vai? oon vähän heikoilla hangilla kun en ikinä oo kynsilleni muuta tehny ku joskus vetässy väritöntä lakkaa.:dance2:

Tehdäänkö Nanalla muuten geelikynsiä. Akryyliä ainakin mut entä geeliä? Satutko tietämään..

Ne käyttää creativen geeliä.

Lopputulos on todella kaunis, mutta ei aivan tasainen. En tosin tiedä täsmälleen millaisia näiden edes pitäisi olla, kun ensimmäisistä rakennekynsistä kyse. Mä kuitenkin tykkään, eikä toistaiseksi ole edes tarttuneet mihinkään (kuten fillarin tarakan kiinnityshihnoihin). :) Näiden pituuskin on tosin hyvin kohtuullinen.

Minikaktus:

Kyllä kynsien kuuluu tasaiset olla, ei röpelöiset, sinuna menisin takaisin ja vaatisin uuden hionnan ja pääligeelin jotta on tasaiset. =)

Kyllä kynsien kuuluu tasaiset olla, ei röpelöiset, sinuna menisin takaisin ja vaatisin uuden hionnan ja pääligeelin jotta on tasaiset. =)

Ei nämä varsinaisesti röpelöiset ole. :) Sitten olisin jo mennyt takaisin. Luulen, että ongelma on hionnin jälkeen paikkausluonteisesti lisätty geeli, kun koristelu oli kärjissä aavistuksen kärsinyt hionnin aikana (jonka päälle toki tuli vielä toinen geeli). Epätasaisuus on tosiaan todella minimaalista, mutta olen vain jotenkin friikki aina ihmettelemään tasaisuutta kaikessa (olen siis sitä ihmisryhmää, jota häiritsee jopa laastari, joka ei ole täysin tasainen).

Minä olen samanlainen aivan sairaan pikkutarkka, mikä on itseasiassa aika huonojuttu ainakin kynsien tekemisessä, kun aikaa saa tuhrattua kyllä tosi hyvin oman pikkutarkkuuden vuoksi.

MUtta jos ne sinua häiritsevät mee ihmeessä korjauttamaan, jokainen kynsientekijä jolla on vähääkään ammattimaisuutta haluaa, että oma tekemänsä kynnet ovat ensiluokkaiset, onhan se periaatteessa ilmaista mainosta kaikki =)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tuntuu jotenkin, että muiden mielestä nää kynnet on ihan täydelliset. (Yksi on jo selvittänyt, missä nää on tehty, kun hänen kynsiensä tekijä lopetti. Kerroin ja käskin koettaa näitä tasaisuuden arvioinniksi ja ainakin hän olisi ilmeisesti täysin tyytyväinen näiden kanssa.)

Lisäksi mun aikataulut tulee olemaan luultavasti niin painajaismaiset lähiaikoina, ettei mitään järkevää väliä mennä ihmettelemään liikkeeseen. Ajattelin nyt kattoa, miten pitkään nää kestää (mulle luvattiin 3-5 viikkoa) ja sen mukaan mennä uudestaan (paitsi jos nää osoittautuu huonoiksi) ja silloin tsekata tasaisuuden samantien tarkemmin.

Ekojen kanssa on aina se ongelma, ettei täsmälleen tiedä, mitä odottaa. Mutta kauniit nää onneksi on. Mitään muuta eivät muut huomaakaan...

Laitetaan nyt tänne muille vinkiksi: ÄLKÄÄ MENKÖ LACHICAAN laittamaan kynsiä...

Ensinnäkin, kynnet maksoivat maltaita. Toiseksi, laittaja oli 18 v pissis jonka äiti oli pakottanut hänet kynsiteknikoksi ja sen kyllä huomasi... Oli hyvin piinaavaa kuunnella teinin juttuja kahden tunnin ajan kun hän väkersi kynsiäni. Hän mm. kertoi poikaystävstään , kyseli missä käyn ulkona ja kertoi kuinka vittuuntuu siitä jos asiakkaat valittavat kynsistään. Kynnen laatukin on mitä on: eivät suostuneet vaihtamaan kynttä kun toisen peukalon kynnen tipin alla on todella pahat ja rumat ilmakuplat. Lisäksi päällinen on rosoinen useammassa kynnessä, ja yhden kynnen massassa on reikiä jotka keräävät likaa.. Menin siis tuosta reklamoimaan, sanoivat vain että huollon yhteydessä sitten.

Nyt vaihdan paikkaa yhden kaverin suosittelemaan. Siellä näiden poisto ja uusien laitto maksaa yhtä paljon kun huolto kyseisessä La Chicassa. EN VOI SUOSITELLA kennelekään!!!

Mä oon kerran laittanu rakennekynnet. Olihan ne kivat mut kyll niistä näki heti että ne on rakenne kynnet. Jälki oli huonoa mut ei liian huonoa. Muija väkersi kynsiä 4tuntia :jahas:
Samalla sain kuulla laittajalta kuinka typerän pienet kädet/kynnet mulla on ja kun niitä on nii vaikee tehdä mulle. Päivä oli vielä perjantai ja menin sinne neljältä, liike menee kiinni viideltä. Joten ajattelin että tunti tässä kai menee, väärin ajateltu. Muija alkoi jo kahen tunnin päästä hermoileen ku ois vissii pitäny päästä jo bilettää (kello oli 6).
Sitten sillä alko puhelin soimaan jatkuvasti ja se alko takahuoneessa ramppaamaan juttelemassa kavereille kuinka paskaa on tehdä kynsiä vielä siihen aikaan. Meni hetki niin hänen kaverinsa tuli liikkeeseen. Kynsienlaittaja huikkasi vaan et käyn tuossa pihalla, meni vartti ku tuli takas.
Oli käyny röökillä ulkona ja illan suunnitelmat selvittämässä. Kun kysyin naiselta että kauankohan tässä vielä menee? niin sain tylyn tuhahduksen että "en tiiä". Sitten kun muija sai kynnet lakkaus vaiheeseen niin otti vain jotain lakkaa kysymättä multa mitään. Sanoin tähän tietenkin että halua itse valita lakan kun kerta siitä maksanki, kauheet mulkkaukset et "ota ny äkkiä jotain" Kun sain maksettua kynnet nii muija pukkas käyntikortin et soittele jos jotain asiaa. sanoin vaan et: tuskinpa soitan ja lähin (ja kellohan oli 8). Ei mennyt kauaa kun huomasin eräs päivä ohikulkiessani siitä, että liike oli tyhjillään :)
Liikkeen omistajasta/kynsien tuunaajasta jäi aika paskan maku suuhun koska koko aikana mitä olin siellä niin hän ei puhunut minulle mitään. Paitsi niihin jos kysyin häneltä jotain. Ja se vielä että sain sen fiiliksen, että olin pilannut hänen perjantai illan biletykset olemalla asiakkaana siellä. Kynnet kesti jotain kolme viikkoa loppujen lopuksi. Niin ja se vielä että muijalla oli ikää jotain 30-35v ja käyttäytyi kuin 20w, hohhoijaa.

Onko netissä jossain yksityiskohtaisia ohjeita geelikynsien tekoon ja mitä siihen tarvitaan?
Minulla on ollut joskus LCN geelikynnet ja tykkäsin kovasti mutta huoltoväli ei saisi olla minulla
kuin maks 3 viikkoa koska kynnet kasvavat aivan tajuttomasti ja siksi luovuin niistä.
Olen laitellut monesti tuon ranskalaisen teipeillä mutta sen kestävyys on niin surkeaa että ajattelin
että miksipä en voisi laittaa itse noita geelejä, ainakin saksasta saa tilattua LCN valon ja
muut tarpeet aika edullisesti.
Tai jos täällä on joku joka osaa sanoa mitä LCN tarpeita tarvitaan /miten tehdään niin on tervetullutta
tietoa.Niin ja laittaisin pelkkiä liukuvärejä, en ranskalaista ollenkaan koska se on niin hankala tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom