SUPERCARB 1kg -40%

Rakennekynnet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emea
  • Aloitettu Aloitettu
Missä Akki laitatat kyntesi? Kuuden viikon huoltoväli kuulostaisi luksukselta! :)

Tamperella Stokkan takana on sellainen paikka kuin Salon Jarmo Hentilä. Siellä Heidi noita kynsiä tekee :)

Itseasiassa ei mun ois pakko ihan vieläkään mennä, mut kynnet on kasvaneet jo niin paljon, että alkaa olla jo häiritsevän pitkät. Vasemmasta kädestä (oon vasuri) on pari kynttä, joita käytän eniten, ottanu vähän ilmaa, oikeasta yksi. Muuten kynnet on melkein virheettömät edelleen :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Nostetaas ylös.

Kävin eilen laitatuttamassa rakennekynnet ekaa kertaa elämässäni. Hinta oli halpa kun kyseessä on jonkun uuden geelimerkin testaus. Omat kynnet ovat aina olleet ihan ok, joten mitään "tarvetta" ei kynsille olisi ollut. Halusin tipit aika pitkiksi kun pidän tätä vain tilapäisenä kokeiluna ja haluan kynsien erottuvan omista kynsistä. Yllättävän paksu kerros näissä on geeliä, eli jos olisin maksanut normaalihinnan olisin vähän pettynyt. Ensimmäinen huolto on jo kahden viikon päästä, saa nähdä missä kunnossa kynnet on silloin.

Oululaiset, vinkkejä? Missä, miksi, paljonko maksoi ja kannattiko? :)

Laitoin noin reilu kolme viikkoa sitten geelikynnet. Hyvin ovat pysyneet ja maksoivat vain 39 euroa eli hinta ei kirpaissut. Paikka sijaitsee asemakadulla erään tulevan vaatemyymälän alakerrassa ja paikalla ei taida vielä olla edes virallista nimeä. Suosittelen! Ensimmäinen korjauskin oli vain 29 egeä.

Ahaa, taidankin nyt tietää mistä salaperäisestä tulevasta vaateliikkeestä on kyse. Sehän on ollut tuloillaankin jo melko pitkän tovin, ja olen luullut, että sen palvelut ovat toistaiseksi vain sisäpiirin käytettävissä. Hyvä tietää, kiitos vinkistä! :)

Nostelen tätä. Pystyykö manikyyria tekemään kotona? Olen nähnyt ainaki semmosia paketteja jossain sokoksella myynnissä? Vinkkejä, neuvoja. HAluaisin siis sellaiset kauniit valkoiset kynnen 'päät'. :) rakennekynnet ei meikäläisellä kestä.

Lakisha : Vaatii tarkkaa kättä tehdä kotona ranskalainen, mutta onnistuu kyllä. Monissa ranskalainen manikyyri -seteissä mukana tulee teippi, jonka avulla valkoisen kärjen voi tehdä, mutta itse en ole ainakaan menestyksellä onnistunut teippiä käyttämään. Teipin irrottaminen on aina sutannut rajan. Vapaalla kädellä olen saanut ihan hyvin tehtyä. Tosin nyt mulla on kyllä taas geelikynnet.

Nostelen tätä. Pystyykö manikyyria tekemään kotona? Olen nähnyt ainaki semmosia paketteja jossain sokoksella myynnissä? Vinkkejä, neuvoja. HAluaisin siis sellaiset kauniit valkoiset kynnen 'päät'. :) rakennekynnet ei meikäläisellä kestä.

Mä oon tehnyt monesti ranskalaisen manikyyrin kotona ja on onnistunut hyvin :) Noiden blondinan mainitseminen teippien käyttö on kyllä ollut mun tapauksessa aivan ehdottoman tärkeetä! Tässä vinkki niiden käyttöön: kun olet lakannut kynnen pään valkoiseksi ja olisi tarkoitus repäistä se teippi pois, niin käytä apuna pinsettejä, niin saat siihen paremman "repäisyvoiman" ja lakka ei suttaannu niin helposti kuin jos vetäisit teipin pois pelkkiä sormia käyttämällä. Kuulostaa ehkä vähän oudolta, mutta itselläni toi ainakiin auttaa :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mä otin reilu vuosi sitten rakenne(geeli)kynnet... muuten oli tosi ihanat, mutta jo parin viikon päästä kynsiä alkoi irtoilla ja lopulta revin jäljelle jääneetkin pois. Ihmettelin miten ne silleen lähti, kun kaikilla mun tutuilla ne on pysynyt niin hyvin kuosissa :rolleyes:

angelo: Joko a) yksinkertaisesti huonosti/huolimattomasti laitettu b) sulle sopimaton geeli (niisä kuulemma on eroja) tai c) sitten sun kynnet jotenkin "hylkii" geeliä, näinkin kuulemma voi olla. Itsellä on joskus huollon jälkeen ollut jo vkon päästä ilmakuplia siellä täällä, mutta nyt erilaisella geelillä (laittaja ollut sama koko ajan) kynnet pysyvät 100 %:sti hyvinä (= ei yhtään ilmakuplaa, ei yhtään irronnutta kynttä) vähintään 3 vkoa, yleensä pidempäänkin, mutta kynnet kasvaa mulla sitä tahtia, että huoltoväli on yleensä sen 3 vkoa.

jos jotakuta kiinnostaa oulun lähellä (asun itse 70km oulusta) teettää kynnet, niin ottaa minuun yhteyttä. teen edullisesti ja takuulla hyvää työtä:) miun asiakkaiden huoltoväli n.4-6vkoa, riippuen tietenkin asiakkaan kynsistä.en tee lcn kynsiä,jotka ovat tunnetusti huonoja.

Voiskohan joku suositella mulle Turusta paikkaa teettää rakennekynnet? Kiitos. :)

(ketjun läpikahlaamalla en löytänyt ainakaan mitään kovin ajankohtaista)

Turusta Luoman Lilliä kehutaan usein parhaaksi.

Kiitos. :) Kävin vilkuilemassa hinnat TS-salongin sivuilta ja ne kyllä satuttivat aika lujaa. Huolto 50 euroa tuntuu pahalta, kun tuo olisi kuitenkin säännöllinen menoerä. Ehkä pitää vain valita se halpa paikka työmatkan varresta ja toivoa, että tulos on siedettävä (ja jos ei ole, niin eipähän rahaa ole sitten niin paljon kulunut...)

Suosittelen kyllä valitsemaan kalliimman paikan. Vaikka työn tulos olisi siedettävän näköinen, mutta jos kynnet eivät kestä, niin hermostut pian. Jatkuva ravaaminen kynsipaikassa katkenneiden kynsien takia on rasittavaa, tulee tyyriimpää huoltoa kalliimmaksi ja lisäksi kynsien katkeaminen on usein melko kivuliasta. Ehdoton mielipiteeni on siis, että valitset kalliimman paikan, joka toivon mukaan on laadukas :)

angelo: Joko a) yksinkertaisesti huonosti/huolimattomasti laitettu b) sulle sopimaton geeli (niisä kuulemma on eroja) tai c) sitten sun kynnet jotenkin "hylkii" geeliä, näinkin kuulemma voi olla. Itsellä on joskus huollon jälkeen ollut jo vkon päästä ilmakuplia siellä täällä, mutta nyt erilaisella geelillä (laittaja ollut sama koko ajan) kynnet pysyvät 100 %:sti hyvinä (= ei yhtään ilmakuplaa, ei yhtään irronnutta kynttä) vähintään 3 vkoa, yleensä pidempäänkin, mutta kynnet kasvaa mulla sitä tahtia, että huoltoväli on yleensä sen 3 vkoa.

Okei, mä mietinkin että voiko mun kynsien "laatu" olla jotenkin sellanen, että se hylkii tota geeliä. Nimittäin niihin alkoi ensin tulla just sellasia ilmakuplia ja sit ne alkoi irrota. Pitääkin joku kerta käydä jututtamassa sitä tyttöä kuka ne mulle laittoi... jos mulle kävis paremmin joku muu vaihtoehto :)

Onko ketään joka olisi kokeillut sekä geelejä ja akryylejä? Mitä eroja? Itellä ollut vain akryylit ja haluisin kokeilla geelejä mutten tiedä onko niistä mihinkään. Kokemuksia...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom