SUPERCARB 1kg -40%

Rakennekynnet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emea
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mulla on ollut sekä geeli että akryylikynnet ja kyllä voin liputtaa akryylien puolesta. Geelikynsiä pidin joskus vuosia sitten ja silloin niitä sai olla aina korjailemassa kun kynsiä tippui huoltojen välissä.

Nyt viimeksi kun otin oli mulla akryylikynnet, eikä koko sinä aikana kun pidin kynsiä yksikään irronnut, kynnet oli noin vuoden. Huollot noin 4vkon välein meni ilman, että yhtäkään kynntä olisi tarvinnut uusia, ei jäänyt ilmaa väliin yms, eli sali eikä toimistotyö ei haitannut ja ihan normaalisti elin kynsien kanssa.

Kynnet oli aivan ihanat, mutta raha oli lopulta se syy, miksi lopetin niiden pidon, jo pelkkä huolto maksoi 60€ (ranskalainen manikyyri). Kesti kyllä aikansa, ennen kuin omat kynnet palasivat normaaliksi.

Voin kyllä todellakin suositella Helsingissä päin liikkuville tyttöille, eli Eerikinkadun Nail Stationin Marge tekee aivan mahtavaa jälkeä.

Helly sanoi:
Saanko mä nää pois jos liotan asetonissa :itku:?

saat kyllä kynnet irti kun liotat asetonissa!vähän joutuu raaputtamaan jollain,mutta kyl ne lähtee (ei tosin väkivaltaa kannata käyttää--> siis kynsiin,tai kynsien tekijään.. :rolleyes: ) on totta et geeliä täytyy laittaa paksummin ku akryyliä...mut ei sitäkään pitäs siinä niin paljon olla et näyttää ihan klönteiltä! :eek: tässäpä liitteks (jos onnistun) yks kuva akryyli kynsistä (ei tosin ihan perinteiset...) mutta niistä saa kyl hirmu ohkasetki tehtyä..ja myös vahvistettua oman kynnen pelkästään.

Liitteet

• kuvatukset.webp
    kuvatukset.webp
    56,9 KB · Katsottu: 8 425
..hirveet kuivat kynsinauhat..:nolo: en tajunnu että tää tulee näin isoks :lol2:

Huimia hintoja makselette noista kynsistä!!! Itsellä kaveri on kosmetologi ja tekee hommia kotona ja maksaa alle 40 kaikki ja huolto 23 ja korjaus on ilmainen:) siis jos kynsi/pari rikki. Mitä eroa on akryylikynsillä ja geelikynsillä....??

Celly, erona on kynsien materiaali ja tekotapa. Joku asiaan enemmän perehtynyt saa selittää paremmin.

Mulla on ollut geelikynnet nyt vuoden verran. Huoltoväli mulla on yleensä viisi viikkoa, viilailen näitä itse kyllä loppuvaiheessa ja käytän aina kynsilakkaa. Nyt on semmoinen ongelma, kun todennäköisesti muutamme Vaasaan, että missä ihmeessä siellä voisi käydä kyntensä huoltamassa?

Enpä ookaan muistanut kirjottaa tänne threadiin, miten mun kynsien kans kävi. Eli en tiedä kummasta johtui enemmän - siitä että dieetti loppui ja keho on palannut ns. normaalitilaan, vai siitä että kynnet tehtiin hitusen ohuemmiksi, mut ekaa kertaa kynnet pysyy hienosti! Ainoastaan nyt viikonloppuna napsahti eka kynsi hiukan irti, mutta senkin sain korjattua liimaamalla. 3vk on maanantaina täynnä joten tää on huima parannus aiempaan.

Celly, akryylikynnet tehtiin ainakin mulle jostain pulverista ja nesteestä. Ensin kastettiin sivellin litkuun ja sitten dipattiin siinä pulverissa niin siihen tuli sellanen vaaleanpunainen märkä massa mikä muotoiltiin kynnen päälle. Sit vaan annettiin kuivua ja viilattiin tasaiseksi.

Mä en ole noihin akryylikynsiin koskaan törmänny. Tääl junttilassa tehdään vaan noit geelikynsii:jahas: Mulla "huoltoväli" kestää reilun kk:n, jos hyvin menee, enkä törki kynsiä rikki... jota ei kyl kovin usein tapahdu:nolo:
Onhan nää kyl sen näköiset, kuten joku aiemmin mainitsi, et näistä näkee, et, et et vielä, et nää on "tekokynnet". Eihän ne kestäis päivääkään, jos ne olis yhtä ohuet, kuin on omat kynnet. Olishan ne toki nätimmät..
Muistan ku töis kerran vanhempi mieshenkilö kysyi, et mitäs sä soitat, ku sul on noin kommeet kynnet? mä olin ihan öönä enkä tainnu keksiä mitään vastausta. Mielessäni vain mietin, ku en osaa soittaa mitään soitinta, enkä erota tuubaa klarinetista. Puhelinta mä yleensä aika paljon ja jos en sitä, niin suutani..taisin olla :david:

Voin kyllä todellakin suositella Helsingissä päin liikkuville tyttöille, eli Eerikinkadun Nail Stationin Marge tekee aivan mahtavaa jälkeä.

Täällä kanssa yksi Margen suosittelija! Hän on aivan omaa luokkaa lajissaan. Parhaimmat kynnet mitä mulla on ikinä ollut on hänen tekemiään. On tosin aika työllistetty joten huoltoajatkin kannattaa häneltä varata aina etukäteen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No niin. Nyt en kestä enää näitä amputaationakkeja, pakko hakea ne kynnet takas! Tippuivat tuossa yksi kerrallaan, kun yritin muka säästellä rahaa ja vähitellen ns. päästä eroon niistä. Ei olekaan kivaa. Omat kynnet on nyt niin hauraat, että katkeilevat ihan koko ajan ja näyttävät suoraan sanottuna aivan p*skalta.

Olisko siis (uusia) vinkkejä minne kannattais Tampereella mennä? Ajattelin vaihtaa paikkaa, kun jotenkin alkoi vähän tuntua että aiemmassa paikassa ei vastaanotto enää ollut kovin lämmin. :jahas: Mun kynsiähän sai korjata melkein koko ajan... tiedä sitten auttaisko kynsihuoltajan vaihto asiaan. Kataa on suositeltu Näytä Kyntesi -studiosta, onko kellään kokemuksia? Ja ilmeisesti Hämeen Kauneuskaksikolla on edulliset hinnat (ja pitkät jonot), kokemuksia sieltä?

Mikäli joku tamperelainen likka lukee tätä joka osaa laittaa kynsiä ja on halukas tekemään pisnestä mun kanssani, niin ilmoittautukoot vaikka maililla tai privalla. :)

faidra@fitnessflow.org

Ainiin, Camu miten sun kynsien muuten kävi?

Joo, suosituksia Helsingin kynsitekijöistä otetaan vastaan myös. Ei niin väliä paljon maksaa kun kynnet laitetaan, mutta huollon hinta ei saisi olla kovin korkea... Kellään kokemuksia Helenan kynsistudiosta?

Faidra, arvaa menikö montaakaan viikkoa ilman kynsiä. Menin sitten laittamaan uudet peri kk:tta sitten, ja tänään istuin viimeks huollattamassa. Kallis paikka, mutta hyvä lopputulos. Maksan huollosta 69 euroa. No, mä en juhli enkä rällää( joo, empä) , dietillä ainakaan, niin se on plus miinus nolla.

Mä olen kuullut hyvää Näytä kyntesi-kynsistudiosta. Just tää Kata, joka siellä tekee on kuulema hyvä. Kaveri käy sillä ja se on sen frendi. Hienoja erikoismaalauksia ja muita spesiaalijuttuja tekee, jos perusranskikset kyllästyttää.

Minä käyn kaunistamassa kynsiäni tuolla http://www.disconails.com/rakennekynnet.html. Minun geelikynteni tekee Nilla ja voin vain sanoa pelkkää hyvää hänen työstään. Kallistahan se on, mutta worth it. Minulla ei ole ollut ikinä mitään ongelmia kynsieni kanssa ja ne pysyy kauniina reilun kuukauden. Omat kynteni kasvavat niin nopeasti ja siksi huoltoväli on sen takia kuukausi. Kynnet eivät ole tiellä ja ne ei ole hankalat. Treenaan paljon punttia ja työni on liikuntaa, kynnet ei ole haittana.

Itseäkin on ruvennut kutkuttamaan noiden rakennekynsien laitto, mutta miten ihmeessä niiden kanssa pystyy elämään?! :eek: . Tarkoitan kaikkea tekstarien näpyttelyä ja treenailua yms. Eikö ne tartu hirveän helposti? Vaikuttaako muuten kynsien rakenne miten noiden laittoon? Sillä itsellä kynnet ovat hirveän kovat ja eivät taivu sitten millään ja sitten ne rapsuvatkin kerralla poikki ja kunnolla, jos sattuvat tarttumaan johonkin :rolleyes: .

Itseäkin on ruvennut kutkuttamaan noiden rakennekynsien laitto, mutta miten ihmeessä niiden kanssa pystyy elämään?! :eek: . Tarkoitan kaikkea tekstarien näpyttelyä ja treenailua yms. Eikö ne tartu hirveän helposti? Vaikuttaako muuten kynsien rakenne miten noiden laittoon? Sillä itsellä kynnet ovat hirveän kovat ja eivät taivu sitten millään ja sitten ne rapsuvatkin kerralla poikki ja kunnolla, jos sattuvat tarttumaan johonkin :rolleyes: .

Aluksi kynsien kanssa elo voi olla hieman outoa, mutta totut niihin hetkessä ja minä en ainakaan enään edes huomaa kynsiäni. Pieni näperrys, kuten langan laittamien neulansilmään, tölkin avaus yms. voi olla hieman hankalaa. Luottokortin nostaminen lattialta vaati hetkellistä ponnistelua :) . Kynnet on kovat ja joustamattomat. Ne ei tartu mihinkään. Tekstaaminen ja treenaaminen ja jokapäiväiset askareet sujuu niin kuin aina ennenkin. Kynsien rakenteella ei ole väliä. Minä tykkään kovasti ja olen jäänyt koukkuun :rolleyes: . Rohkeasti kokeilemaan vain, pääseehän niistä sitten eroon, jos ne ei tunnu kivalta.

Täytyipä nostaa tällainen aihe esiin. Tarkoitus olisi hankkia rakennekynnet, koska en muuten saa lopetettua kynsien puremista.:nolo:

Onko teillä kokemusta silkkikynsistä? Kuulin jostain, että niiden huoltoväli olisi huomattavasti muita rakennekynsiä pidempi ja että ne olisivat omille kynsille "hellävaraisemmat" kuin muut rakennekynnet.

Eli haussa olisivat nyt sellaiset kynnet, joiden avulla omien kynsien kasvattaminen olisi mahdollisimman nopeaa (=omat kynnet kärsisivät rakennekynsistä mahdollisimman vähän) ja joiden huollattaminen olisi edullista.

Ainakin Nailfix (Helsingissä) tekee silkkikynsiä. Onko kenelläkään paikasta kokemusta. Ainakin nettisivujen perusteella vaikutti hyvältä paikalta.

Joo, suosituksia Helsingin kynsitekijöistä otetaan vastaan myös. Ei niin väliä paljon maksaa kun kynnet laitetaan, mutta huollon hinta ei saisi olla kovin korkea... Kellään kokemuksia Helenan kynsistudiosta?

susanna's nail salon kotkankadulla alppilassa, löytyy googlesta. Laittaa tosi hyvät geelit. Mulla ei pysynyt lcn geeli ollenkaan ja pelkäsin laittaa Susannan suosittelemat geelit (jokin kanadalainen geeliaine). On pysyneet treenissä, lentotyössä (paljon kaappien availua etc.). Tosi taitava koristelemaan ja mukava ilmapiiri. Ei kauhean kallista, n. 50 € huolto ja kynnet ekan kerran 80 euroa.

Itse teen LCN:llä rakennekynsiä ammatikseni, ja ihan hyvin ovat kestäneet ainakin mun asiakkailla. Onhan aina olemassa kynsilaatuja, jotka saattavat hieman hylkiä geelejä, mutta se on kyllä aika harvinaista. Mm. jos liikkuu paljon (=nopea aineenvaihdunta) ja kynsipeite ns. "hikoaa", niin silloin vain laitetaan erityiset pohjustusgeelit, jotta varsinainen rakennegeeli tarttuu hyvin ja on kestävä. Mutta kuten aina, tekijöissäkin on eroja, tämä kun on aika lailla käsityöammatti.:)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Minkälainen rakennekynsien "takuu" on? Jos kynnet ovat parin päivän kuluttua jo hivenen kulahtaneet - saako ne korjautettua ilmaiseksi?

Esim. jos akryylikynsien "reunat" alkavat selkeästi nousemaan / irtoamaan kynnestä parin millin alueelta. Yhdestä kohtaa. Näyttää kuin olisi "ilmaa" kynnen alla. Onko normaalia, kannattaako / voiko tällaisen korjauttaa?

Itsellä nyt pari päivää sitten otetut akryylikynnet, jotka vain omien kynsien päälle laitettuna (ilman tippiä). Muutamassa kynnessä olen huomannut tällaista "ilmaa" kynnen reunan alla. Joko kynsinauhan vieressä tai kynnen sivussa, ihon vieressä. Eli siellä akryylimassan reunassa. En sitten huomannut kysyä mistään "takuusta" tai korjautuksista. Kestääköhän nämä kuukauden (huoltoväliin asti) vai leviääköhän tuo ilmarako koko akryylikynnen alle...?

Suositut

Back
Ylös Bottom