SUPERCARB 1kg -40%

Rakennekynnet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emea
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Laitetaan nyt tänne muille vinkiksi: ÄLKÄÄ MENKÖ LACHICAAN laittamaan kynsiä....

Onks toi La Chica se siellä Kaisaniemen metriksellä oleva mesta? Kiitti vinkistä. :thumbs:

Itelle kävi niin, että kävin mestassa Kampissa, jossa kaveri käynyt monta vuotta. Noh, oli alkuilta (17.20) ja minä vika asiakas tälle naiselle. Häntä ei voinut vähempää kiinnostaa että olin siellä ja heti alkuun tulee nuhteita, koska en ollut poistanut omaa kynsilakkaani ennen tuloa. :wtf: (Hän ei myöskään työntänyt kynsinauhoja taaksepäin.)

Olin myös ekaa kertaa teettämässä rakennekynsiä, joten en ollut edes varma mitä halusin teettävän. Siitä tuli seuraavat nuhteet, "etkö ole käynyt katsomassa nettisivuilla galleriaa?" "miksi et tiedä mitä haluat?", noh, tota, ööh, eka kerta?!

Hän duunas kynsiä hirveellä kiireellä koko ajan kelloa vilkuillen ja tunti siinä meni. Vajaa kaksi viikkoa ja näytti aika törkeeltä kun geelit puolessäväliä kynttä melkein ja liimat tursui kynsien sisäpuolella. Keräsi tosi paljon likaa sinne, että oikein ällötti ja ärsytti. Peruutin sitten jo varatun ajan tohon paikkaan missä kävin ja varasin uuden ajan toiseen paikkaan.

Nyt olen tyytyväinen ja tyttö teki hyvää työtä. Perushuolto, koristeluilla ja aiemmat fibat fiksattuina (vei 2 tuntia). Oon ihan tyytis. Suosittelen Nail Stationia Kampissa! :)

Voiskohan joku suositella mulle Turusta paikkaa teettää rakennekynnet? Kiitos. :)

(ketjun läpikahlaamalla en löytänyt ainakaan mitään kovin ajankohtaista)

Käyn laitattamassa omia Julia talon Hoitola Womanissa ja olen erittäin tyytyväinen ammattitaitoisiin kynnen tekijöihin :haart:

Nostellaas: Mä kävin laittaa geelikynnet tipeillä kauneuskeskusnana:ssa Turussa Marialla ja oon rosi tyytyväinen kynsiin. Ekaa kertaa on tipit et saas nähdä kuin treeni lähtee sujumaan :)

Laitatin kolmisen viikkoa sitten tipilliset geelit, ja nyt on jäljellä vasemmassa kädessä 4 kynttä ja oikeassa 1 !! Tallilla oon käynyt tänä aikana kolmesti "perusratsastamassa" enkä muutenkaan ole mitään duunaritouhuja harrastanut. Tipit on vaan yksitellen murtunut ja lohkeillut ja RAAH.

Omat kynnet on ihan hirveässä kunnossa nyt :\

Omistaako kukaan noita kynsistudioita? http://www.otto-suomi.fi/?section=1...&action=show_items&id=192&oview=2&apid=259210
tekis mieli hankkia tollanen, koska haluisin vahvistaa omia kynsiä geelillä, jotta ne kestäis paremmin. jostain kuulin että hyvin tehty kynsien lakkaus on yhtä hyvä, mutta ei kyllä jaksa lakkailla monia kerroksia...toisaalta ei oo vissiin ihan helppoo säätää noita geelauksiakaan...äh :(

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mulla on ollut rakennekynnet noin vuoden ja nyt mua kiinnostaisi osallistua kurssille jossa niitä opetetaan tekemään. Täällä Lahdessa ainakin Bm Spa näyttää sellaisia järjestävän.

Onko kukaan mimmeistä käynyt vastaavaa kurssia? Onko järkeä maksaa suht kalliista kurssista jos tarkoituksena ei ole tehdä kynsiä kuin sivutoimena? Aluksihan se vaatii sievoisen summan mutta ajanmittaan maksaa varmaan itsensä takaisin.
Kokemuksia? :)

Mä en tiedä kynsistä _mitään_ kun ei ole aikasemmin kiinnostanut, mutta nytpä kysyn. Kuinka lyhyet voi alla olevat kynnet minimissään olla, että saa jotakin geelikynttä tms tyrkättyä päälle?
Kyselen, koska tosiaan tuo peukalon kynsi lähti kokonaan irti ja ehkä viikkojen päästä kun siihen saa jonkunlaista nysää kasvatettua, voisi harkita rakennekynttä päälle, ettei olis niin karun näköinen..

Jepu:saahan ne tipit laitettua aika lyhyiin kynsiin, mut jos oma kynsi on lähtenyt kokonaan, ois varmaan hyvä odotella sen kasvua jonkin aikaa.
järjestetäänhän niitä kursseja, mm. eri kynsistudiot pitää vkl kursseja jne. mä oon kans opettanut ja en siittä vaivasta paljoa veloita, jos jotakuta kiinnostaa. laitteiden hankkiminen nyt itsessään ei paljoa maksa, riippuu kuinka paljon sit erilaisia juttuja haluaa tilata, vai pärjääkö peruspaketilla. ne oppii viikonlopus jos on hituakaan sormissa näppäryyttä ja tykkää pikkutarkasta hommasta :rolleyes:

Siksi tuossa viimeisessä lauseessa lukeekin, että ehkä viikkoin päästä saan siihen sitä nysää kasvatettua :rolleyes:

Sori mimmit, lainaan nyt teidän threadia.
Pitäisi ostaa lahjakortti geelikynsiin ja mistään ei oikein tunnu löytyvän infoa, mikä Helsingin mesta on oikeasti hyvä. Olisko jollain mitään kokemuksia. Hinnalla ei ole niinkään merkitystä, kunhan laatu on hyvää.

erittäin on hyvä porthaninkadulla sijaitseva kauneushoitola hehku ja siellä lea. suosittelen vilpittömän lämpimästi. samassa hoitolassa 2 muutakin ihmistä tekee samoilla aineilla.

vahingosta viisastuneena en nimittäin enää mene yhden naisen salonkeihin. onpa kiva kun ko. tyyppi on lomalla tai poissa tai ajanvarauskirjat täynnä ja sulla on kynnet poikki tai ylikasvaneina. eli AINA mestaan missä on ememmän tekijöitä.

mxm, itse olen käynyt eerikinkadulla tässä paikassa http://www.nailstation.fi/

saa lahjakortteja hankittua helposti ja laatu on hyvä.

Ja jos joku menossa Tampereella geelikynsiin, niin suosittelen Salon Jarmo Hentilää rautatienkadulla. Siellä on tehny Heidi mulle jo monet kynnet ja a)en luovu koskaan geelikynsistä ja b)en luovu paikasta koska on pitkä huoltoväli, nopee tekeen ja tällaiselle perfektionistille tosi hyvä jälki.

Mun tekis mieli geelikynsiä sellaisilla tipeillä, kun omat kynnet on ihan nysät. En ole siksi niitä kasvatellut, kun mun kynsilaatu on tosi ohut ja lohkeileva. Mietin tässä vain Turusta paikkaa johon menisin.

Onko kokemuksia Make-Up Starista tai Kynsistudio Lilasta?

Epäröin vielä myös sen takia, että niiden huoltaminen taitaa tulla aika kalliiksi, jos kerran kuussa pitää käydä huollattamassa. Ja onko muuten niin, että niitä voi huollattaa myös muualla kuin kynsienlaittopaikassa vai olenko sidottu sitten siihen paikkaan? Ja mitä niille tapahtuu, jos niitä ei huollata? Eli jos en sitten haluakaan niitä pitkäaikaiseksi investoinniksi, niin pitääkö ne mennä varta vasten johonkin liikkeeseen irrottamaan vai "kasvaako" ne vaan pois...

Ääh, paljon kysymyksiä...

Epäröin vielä myös sen takia, että niiden huoltaminen taitaa tulla aika kalliiksi, jos kerran kuussa pitää käydä huollattamassa. Ja onko muuten niin, että niitä voi huollattaa myös muualla kuin kynsienlaittopaikassa vai olenko sidottu sitten siihen paikkaan? Ja mitä niille tapahtuu, jos niitä ei huollata? Eli jos en sitten haluakaan niitä pitkäaikaiseksi investoinniksi, niin pitääkö ne mennä varta vasten johonkin liikkeeseen irrottamaan vai "kasvaako" ne vaan pois...

Ääh, paljon kysymyksiä...

Huollattaminen maksaa n.45-70e paikasta riippuen ja siitä mitä niille tekee. Huoltoväli on lienee yleisimmin 4-5vkoa. Maksaa se joo, mutta kukin valitsee mihin rahansa haluaa käyttää ja mihin on varaa. Minusta se on hyvä sijoitus. Siistit kynnet ovat kauniit. Huollattaminen tietysti kannattaa teettää ammattilaisella ja miellään sama tyyppi, koska hän tietää kyntesi. Toki voi käydä muillakin, mutta ammattilaisen huoltoon kannattaa mennä. Jos kynsiä ei huollata ne kasvavat ulos ja näyttävät aika kauheilta. Kulmat saattavat lohkeilla jne. Jos ne haluaa pois, niin ne kannattaa poistattaa ammattilaisella. Toki ne kasvaa ja lohkeilee ajan mittaan poiskin, mutta oma kynsi saattaa vaurioitua siinä samalla, kun niitä alkaa itse nyppimään.

Suositut

Back
Ylös Bottom