Raiskaajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Milloinkohan saavutetaan se raja, missä suomalainen rupee pistämään muslimia turpaan? Kyllä kansan pinna voi olla pitkä, mutta ei loppumaton.

Missäköhän taas kulkeen suvaitsevaisilla se raja, jossa he ovat valmiit rajoittamaan maahan tulevien määrää?

olis varmaan pistetty jo jos oltaisiin pistämässä, suomen kansa on suoraansanottuna paskahousua kansaa, ei täällä kukaa mitää aikaiseksi saa muutaku keskustelupalstoilla huutelua.

mutta taas jos joku aloittaa kyseisen harrastuksen niin muut saattavat seurata perästä, ja sehän olisikin jo ihan hyvä asia, ku foorumeilla asiaan ei saada mitään vaikutusta, eikä äänestämällä, mutta ku alkais somaleilla olemaan turvat auki jatkuvasti niin tulispahan vähä kansan mielipidettä julki, voisi sitten kyseiset sankarit paeta suomesta pakolaiseksi jonnekkin muualle.

kyllä sen luulis suomen kansaa pikkuhiljaa vituttavan ku koko maata poljetaan ja kansalle näytetään persettä, naidaan meidan naisia, pistetään meidän miehiä turpaan, pöllitään meidän mummoilta viimeiset hilut ja nostetaan vielä veronmaksajien selkänahasta revityistä rahoista tukea ja mitään ei anneta takaisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä sitä rajaa nostaa tuo hyssyttelyhallintomme, joka on viimeiseen asti eri väristen ystäviemme puolella. Senkin rasisti.

Kyllä sitä rajaa nostaa tuo hyssyttelyhallintomme, joka on viimeiseen asti eri väristen ystäviemme puolella. Senkin rasisti.

joo, ja on vaan suvaitsevaisuutta tai rasismia, mitään muita muotoja ei ole.

ja kumpi on moraalisesti oikeampaa? olla suvaitseva vai rasisti?

tässähän onkin heti ekana se ongelma miksi asialle ei saa itse hallitus mitään aikaiseksi, kuka sitä haluaa olla rasisti? tuntuu kyllä siltä että tämä helvetin humanismi on mennyt liian pitkälle jo... eikä vaan tässä asiassa.

Millaisenkohan reaktion se laukaisisi kansassa, jos jokin tuomittu(maahanmuuttaja) raiskaaja pahoinpideltäisiin raa'asti tms. oltaisiin otettu oman käden oikeus käyttöön? Olisikohan sillä negatiivinen vai positiivinen vaikutus loppujenlopuksi koko tilanteeseen(maahanmuuttajien Suomesta pois saantiin siis)? Olen tuota joskus itsekseni miettinyt, että heräisikö suomalaiset tilanteeseen vai tulisikohan tupla-annos hyssyttelyä kukkatädeiltä. Tarkoitan tilannetta, jossa tuo nostattaisi tunteita ja keskustelua ympäri Suomea.

En nyt tuosta tiedä, mutta varmaan jokainen täysjärkinen ymmärtää ikävyyksien mahdollisuuden jos menee ympäripäissään yksin minihameessa kannikat vilkkuen esim. kaisaniemen puiston läpi yöllä. Ei oikeuta raiskaamaan, mutta ei täysin epätodennäköinen skenaario.

Tiedostan toki sen, että
a) kaikilla meillä pitäisi olla oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ajasta,
paikasta, lähistölle oleilevien muslimien lukumäärästä, sekä vaatatuksestamme riippumatta
mutta samaan aikaan
b) maailma ei valitettavasti toimi niin, vaan täällä on tarpeeksi ihmisiä,
joille kohta a on täyttä paskaa.

Eli joutuu jonkin verran ottamaan itse huomioon maailman tilaa ja aikaa ja paikkaa, ja omilla valinnoillaan kykenee vaikuttamaan turvallisuuteensa.

Mutta mutta, silti minusta tämä vaatejuttu on jotenkin toissijainen. Jos nainen menee Kaisaniemenpuistoon pimeällä, ja siellä on yllätysseksistä kiinnostunut mies odottamassa yllätysseksistä ei-niin-kiinnostunutta partneria, niin kumpi mahtaa vaikuttaa siihen, että tulee yllätysseksi-time, tai ei tule yllätysseksi-time:

a) naisella on kledjut, jotka antavat kivasti paljasta pintaa näytille, vai

b) nainen on yksin, ympärillä on pimeää, ja todennäköisyys tutustumisseksin suorittamiseen ilman kiinnijäämistä on korkea?

Selvennykseksi, itse siis olen ihan varma, että aika ja paikka vaikuttavat aivan helvetisti, ja naisen asu helvetisti vähemmän.
Eikä yllätysseksiä hinkuva hemmo nosta päätään puskasta, ja ajattele, että vittu, yksinäinen nainen, ei ketään näkyvissä...äh, sillonki tollanen pitkä hame ja ja joku vitun ihme kaftaani päällä, ei kyllä sytytä, muna housuun ja takas väijyyn.

olis varmaan pistetty jo jos oltaisiin pistämässä, suomen kansa on suoraansanottuna paskahousua kansaa, ei täällä kukaa mitää aikaiseksi saa muutaku keskustelupalstoilla huutelua.

mutta taas jos joku aloittaa kyseisen harrastuksen niin muut saattavat seurata perästä, ja sehän olisikin jo ihan hyvä asia, ku foorumeilla asiaan ei saada mitään vaikutusta, eikä äänestämällä, mutta ku alkais somaleilla olemaan turvat auki jatkuvasti niin tulispahan vähä kansan mielipidettä julki, voisi sitten kyseiset sankarit paeta suomesta pakolaiseksi jonnekkin muualle.

kyllä sen luulis suomen kansaa pikkuhiljaa vituttavan ku koko maata poljetaan ja kansalle näytetään persettä, naidaan meidan naisia, pistetään meidän miehiä turpaan, pöllitään meidän mummoilta viimeiset hilut ja nostetaan vielä veronmaksajien selkänahasta revityistä rahoista tukea ja mitään ei anneta takaisin.
Back in the good ol´days somalit yritti tulla Hämeenlinnaan pätemään ja kukkoilemaan. Paikalliset asukit veti ensiks lättyyn ja sit veti poliisi lättyyn. Eipä tänäkään päivänä ole yhtäkään somalia Hämeenlinnassa.

Back in the good ol´days somalit yritti tulla Hämeenlinnaan pätemään ja kukkoilemaan. Paikalliset asukit veti ensiks lättyyn ja sit veti poliisi lättyyn. Eipä tänäkään päivänä ole yhtäkään somalia Hämeenlinnassa.

tälläiset päivät ku saisimmekin takaisin, ja tälläiset tilanteet niin helsinkiin, tampereelle kuin turkuunkin, ja muihin vastaaviin kaupunkeihin.

hämeenlinnassahan on kova määrä skinheadeja verrattuna väestöön, ainakin mun tietääkseni :thumbs:

miksei lempattaisi mamuja landelle? ku ne mitään töitä muutenkaan tee niin ihan yhtähyvin he voisivat asua jossain peräkorvessa vaikka lapissa viljellä vaikka hamppua tai kasvattaa kanoja, siellä ei tapahtuisi sitten tätä slummiutumistakaan. pakkoko ne kaikki on kaupunkeihin änkeä? (ja kylän omat pojat voisivat hyvin pitää tilannetta kontrollissa :D)

miksei lempattaisi mamuja landelle? ku ne mitään töitä muutenkaan tee niin ihan yhtähyvin he voisivat asua jossain peräkorvessa vaikka lapissa viljellä vaikka hamppua tai kasvattaa kanoja, siellä ei tapahtuisi sitten tätä slummiutumistakaan. pakkoko ne kaikki on kaupunkeihin änkeä? (ja kylän omat pojat voisivat hyvin pitää tilannetta kontrollissa :D)

Ehei se vaan kuule käy, eihän siitä ole edes kauan kun jotkut mamut itkivät lehdistölle että kuinka heidän turvapaikkatalonsa on niin syrjässä että ei edes vaateostoksille helsingin keskustaan pääse kun haluaa. Siis ei jumalauta että pistää vituttamaan, ensin hyysätään kaikki mitä ne vaan ikinä haluaa ja rahaakin saa käteen, ja palkaksi saa itkua siitä kuinka sijoittamispaikka on liian syrjässä.

Ei hyvää päivää

Niin mut kun siellä peräkorvessa ei ole ostoskeskuksia, pakolaiset kaipaavat mukavuuksia!!!

VITTU SAATANA tää on kyllä aihe, joka saa mun sapen kiehumaan. Usein joutunut noiden pellejen ahdistelemaks, oli sit kyse vaaleista hiuksista, minihameesta, pimeestä tai yksinliikkumisesta, niin en jumalauta oo valmis luopumaan niistä mistään, sen takia, et Thorsilla olis paremmat yöunet jossain vitun Westendissä, jossa ei kyseisiä edes näy koskaan.

:mad:

Niin mut kun siellä peräkorvessa ei ole ostoskeskuksia, pakolaiset kaipaavat mukavuuksia!!!

VITTU SAATANA tää on kyllä aihe, joka saa mun sapen kiehumaan. Usein joutunut noiden pellejen ahdistelemaks, oli sit kyse vaaleista hiuksista, minihameesta, pimeestä tai yksinliikkumisesta, niin en jumalauta oo valmis luopumaan niistä mistään, sen takia, et Thorsilla olis paremmat yöunet jossain vitun Westendissä, jossa ei kyseisiä edes näy koskaan.

aivan, jos he ovat PAKOLAISIA niin eikö heidän silloin pitäisi olla tyytyväisiä vaan siihen että ovat turvassa, ihan sama onko se paikka joku parkanon peräkorven mökki tai keuruulla sijaitseva yksiö.

vai että mukavuuksia, saisi pakolaiset ihan itse ansaita mukavuutensa niinku me suomalaisetki joudutaan tekemään. tartteeko niitä hyysätä niin helvetisti!?

mutta sitten miehille vaan sellanen että mikä perse siinä on että huudella voidaan kyllä, ja valtiolta voidaan vaatia asioiden muuttamista jne... mutta itse kuitenkin käännetään vaan se katse toiseen suuntaan ku random fruittari saa pataan tummalta porukalta, tai ku rikastuttajat ahdistelee naisia erittäin tökerösti, eikö itse voi tehdä asioiden eteen yhtään mitään?

mielestäni pitäisi antaa vaan samalla mitalla takaisin ku näkee näiden sikailevan, koska hallitus ei koskaan tule päättämään tämän asian eteen yhtään mitään vaikka kansaa kuinka vituttaisi.

ja mikäs perseen demokratia tämä meidän maa edes on? eduskuntakin tietää varmana ihan helvetin tarkkaan kansan mielipiteen juuri maahanmuutto asiasta mutta silti tehdään juuri päinvastoin ku kansa haluaa... eikö kansalla pitäisi olla valta?

Tästähän on tehty tutkimus, ja siinä todetaan vastaansanomattomasti, että nimimerkki Qan on preinyt rasistisen asenteensa isältää.
Ilman rasistista asennetta Qan ei nimittäin edes tuskin muistaisi näitä sattumuksia, jolloinka niitä melkein ei olisi tapahtunutkaan, joten monikulttuuri=kiva.
Mutta nyt Qan rassismi, ja hän muistaa nämätapaukset rassismi.

Mahdollisena, jopa todennäköisenä, rassismi, on myös pidettävä, että isältä peritty rassismi on heijastunut Qanista niin, että se on hetkellisesti sumentanut ahdistelija järjen.
Rassismi on täten saanut hänet unohtamaan naisia lähtökohtaisesti uskomattoman suuressa arvossa, rassismi, pitävän kotimaansa kulttuurin, ja toimimaan tavalla, jolla hän ei ikinä, rassismi, muuten toimisi.

*reps*

Tuli vaan tosiaan mieleen, kun te suomalaiset miehet ootte niin saamarin vässyköitä. Tossa yks ilta baariin oli pitkä jono, kun siitä melko läheltä ovea kiilasi 4 yöntimoa siihen jonoon. Minä sanoin niille, että painukaas nyt jonon hännille, me ollaan odotettu tässä jo lähes tunti, eikä sallita vapaamatkustajia. Siinä se musta rupes sönkkäämään, että he ovat olleet siinä koko ajan.
Yksin sain soittaa suutani neljää mustaa miestä vastaan, eikä kukaan ympärillä olevista miehistä (tai naisistakaan) uskaltanut edes vilkaista siihen suuntaan. Sanoin monta kertaa, että eikö kenelläkään oo munaa sanoa niille, että painuvat helvettiin siitä, mutta sain vaan yhden vastauksen "en mä viitti ku ne ei puhu suomea". JUST JOO!
Sanoin sitten portsarille, kun itse pääsin sisään, että noi ohitti koko jonon ja portsari oli ystävällinen ja päästi heistä vaan yhden sisään??? Mikä siinäkin oli. Lyöttäytyi baarissa sitten toisten mustien seuraan ja mä välttelin sitä porukkaa ku ruttoa loppuillan.

Ei liittynyt kyllä mitenkään raiskaamiseen, vaan aihetta sivuten siihen, kun ei suomalaiset uskalla sanoa mitään vastaan. Saatana :(

p.s. Mun isä on aina ollut tosi ystävällinen kaikkia kohtaan ja muutenkin hoitaa asiat sillä periaatteella, että kohtele muita, kuten he kohtelevat sinua.
Siitä vois kaikki mamut ottaa oppia!! Me maksetaan työssäkäymällä kaikki ja ne vaan elelee lokkeina. Maksaskohan ne jossain Somaliassa mun oleskelun ja asunnon ja shoppailut, jos menisin sinne pakoon kylmyyttä? Heh, ei varmasti.

Allekirjoittaja ilmottautuu vässykäksi.

No siinä jonossa oli ainakin 40 valkoista miestä, että jos olis nyrkkirysyks menny, niin...

No siinä jonossa oli ainakin 40 valkoista miestä, että jos olis nyrkkirysyks menny, niin...

Suomalaiset olisivat katselleet vihellellen seinille ja se epäonnekas, joka olisi mennyt kiilaamisesta avautumaan olisi potkittu päivystykseen.

Am I right?

Suomalaiset olisivat katselleet vihellellen seinille ja se epäonnekas, joka olisi mennyt kiilaamisesta avautumaan olisi potkittu päivystykseen.

Am I right?

No mua ei potkittu?

.. kukaan valkoisista miehistä ei jostain syystä edes "näkisi" tätä tapahtumaa :rolleyes:

mutta sitten menisivät suosimalleen foorumille kertomaan illan jälkeen miten mustat olivat taas kerran sikailleet ja riehumaan siitä että miten heidät pitäisi saada vittuun suomesta ja kiroaa politikot alimpaan helvettiin.

henkkoht mielestäni mustaa saa lyödä pienemmästäkin syystä :D vähä niinku tasapainoksi heidän sikailuilleen, ja vittuakos ne täällä meidän kotimaassa perseilee. sais siviilitki tehdä asioiden eteen joskus jotain tartte aina ruikuttaa epäoikeudenmukaisuudesta.

Arja-tädin uimakoulu. Ensimmäinen oppitunti.

Yleisiä ohjeita vääräuskoisille aidosti monikulttuurisessa uimahallissa:
- Et saa ohittaa muslimia oikealta, vaan vasemmalta.
- Talosi ei saa olla korkeampi kuin muslimeiden talot.
- Et saa olla työtehtävissä muslimeiden esimiehenä.
- Sinut täytyy erottaa jo vaatteista vääräuskoiseksi.
- Muslimilapset saavat kivittää sinua.
- Maksa vuosittainen jizya-vero ja kanna kaulassa merkkiä maksusta.
- Et saa omistaa asetta.
- Et saa puolustautua jos muslimi hyökkää päälle.
- Et saa todistaa oikeudessa muslimeita vastaan.
- Et saa viettää uskonnollista juhlaa julkisesti.
- Jos rikot jotain näistä säännöistä, sinut voidaan teloittaa, vaimo otetaan jalkavaimoksi ja lapset orjiksi.

Ja erityisohjeita naisille:
- Uimapuvuksi käy vain musta täysin peittävä burkha. Huom! Bermudashortsit eivät sovi aidosti monikulttuuriseen uimahalliin.
- Altaalle vain sukulaismiesten seurassa.
- Jos katsot vastaantulijaa silmiin, olet suostunut seksiin. Pidä katseesi maassa.
- Jos hymyilet, olet suostunut seksiin. Pidä hymy perseessä.
- Käänny muslimiksi, muuten sinut saa raiskata.
- Sinut saa raiskata muutenkin. Varmista, että sinulla on raiskauksen varalle vähintään neljä miespuolista todistajaa.
- Jos sinut on raiskattu todistetusti, olet tehnyt aviorikoksen ja sinut kivitetään.
- Pysy kotona.

Seuraavalla tunnilla sitten siirrytäänkin jo käsipohjasta altaan syvään päähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom