Raiskaajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Ei liittynyt kyllä mitenkään raiskaamiseen, vaan aihetta sivuten siihen, kun ei suomalaiset uskalla sanoa mitään vastaan. Saatana :(

Ei ole tappelun arvoinen loukkaus tuollainen kiilaaminen. Siitä kyllä saisi aivan joka ikinen baari ilta myllyn aikaiseksi (siis myös valkoisten suomalaisten kanssa), jos ottaisi asiakseen toimia ilmaisena portsarina baarille.
Melko todennäköisesti siinä on myös oma ilta pilalla (ellei saa päihinsä, niin voi olla ettei pääse itse enää sisälle "rähinöitsijänä"), kun alkaa leikkimään ritaria muutaman minuutin lisäjonotuksen takia.
Portsarit saisivat kyllä olla vähän kiinnostuneempia tuosta jonossa kiilailusta, koska se aiheuttaa niin paljon skismaa aina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä....ehkä tämä snakari versio oli väärä,mutta minä lähinnä naureskelen jos joku etuilee...jos juttu olisi sellainen,että johonkin kävisivät kiinni niin sitten kyllä olisi piru irti....ja sitten kun tilanne olisi ohi tämä piru juoksisi pakoon:p

Ei ole tappelun arvoinen loukkaus tuollainen kiilaaminen. Siitä kyllä saisi aivan joka ikinen baari ilta myllyn aikaiseksi (siis myös valkoisten suomalaisten kanssa), jos ottaisi asiakseen toimia ilmaisena portsarina baarille.
Melko todennäköisesti siinä on myös oma ilta pilalla (ellei saa päihinsä, niin voi olla ettei pääse itse enää sisälle "rähinöitsijänä"), kun alkaa leikkimään ritaria muutaman minuutin lisäjonotuksen takia.
Portsarit saisivat kyllä olla vähän kiinnostuneempia tuosta jonossa kiilailusta, koska se aiheuttaa niin paljon skismaa aina.

:offtopic:

mutta pointtina näin yleisesti on se että suomalaiset eivät tekisi muutenkaan yhtään mitään, aina löytyy juuri tuollaisiakin selityksiä. esimerkiksi mä saisin 3 neekeriltä päähäni baarijonossa niin kukakohan paikalla olevista siviileistä tekisi asialle mitään?

ja tokihan tuollaisessa tilanteessa minkä Qan kuvasi niin pitäisi mennä edes kyseisen naishenkilön tueksi kehottamaan pimeyden ruhtinaita siirtymään jonon hännille, mutta kai se päihinsä saamisen pelko on vaan monille liikaa nykyään. itsehän siinä ei mitään väärää tehtäisi jos aletaankin vähän känäämään siitä että joku etuilee, jos saat turpaasi niin sekään ei ole silloin oma syy jos oikeutetusti mainitset kyseisille herroille heidän tökeröstä etuilustaan.

ja kyllä tässä maassa tarvitaan enemmänki näitä "ritarin" leikkijöitä.

Tuli vaan tosiaan mieleen, kun te suomalaiset miehet ootte niin saamarin vässyköitä. Tossa yks ilta baariin oli pitkä jono, kun siitä melko läheltä ovea kiilasi 4 yöntimoa siihen jonoon. Minä sanoin niille, että painukaas nyt jonon hännille, me ollaan odotettu tässä jo lähes tunti, eikä sallita vapaamatkustajia. Siinä se musta rupes sönkkäämään, että he ovat olleet siinä koko ajan.
Yksin sain soittaa suutani neljää mustaa miestä vastaan, eikä kukaan ympärillä olevista miehistä (tai naisistakaan) uskaltanut edes vilkaista siihen suuntaan."

Kukaan ei varmaan halunnu vaarantaa baariin pääsyä jos melkeen tunti oli pelkkään jonottamiseen tuhrattu.

mutta pointtina näin yleisesti on se että suomalaiset eivät tekisi muutenkaan yhtään mitään, aina löytyy juuri tuollaisiakin selityksiä. esimerkiksi mä saisin 3 neekeriltä päähäni baarijonossa niin kukakohan paikalla olevista siviileistä tekisi asialle mitään?

Poket ja poliisi paikalle. Ja osaan minä ensiapuakin tarjota.

Mutta katutappelija en valitettavasti ole, jos sitä tarkoitit avulla.

ja kyllä tässä maassa tarvitaan enemmänki näitä "ritarin" leikkijöitä.

Tässä ritaritarina meikäläisen kotinurkilta
http://www.vartti.fi/artikkeli/5be44efe-96d9-407d-ab31-317cd41b73d3

*reps*

Tuli vaan tosiaan mieleen, kun te suomalaiset miehet ootte niin saamarin vässyköitä. Tossa yks ilta baariin oli pitkä jono, kun siitä melko läheltä ovea kiilasi 4 yöntimoa siihen jonoon. Minä sanoin niille, että painukaas nyt jonon hännille, me ollaan odotettu tässä jo lähes tunti, eikä sallita vapaamatkustajia. Siinä se musta rupes sönkkäämään, että he ovat olleet siinä koko ajan.
Yksin sain soittaa suutani neljää mustaa miestä vastaan, eikä kukaan ympärillä olevista miehistä (tai naisistakaan) uskaltanut edes vilkaista siihen suuntaan. Sanoin monta kertaa, että eikö kenelläkään oo munaa sanoa niille, että painuvat helvettiin siitä, mutta sain vaan yhden vastauksen "en mä viitti ku ne ei puhu suomea". JUST JOO!
Sanoin sitten portsarille, kun itse pääsin sisään, että noi ohitti koko jonon ja portsari oli ystävällinen ja päästi heistä vaan yhden sisään??? Mikä siinäkin oli. Lyöttäytyi baarissa sitten toisten mustien seuraan ja mä välttelin sitä porukkaa ku ruttoa loppuillan.

Ei liittynyt kyllä mitenkään raiskaamiseen, vaan aihetta sivuten siihen, kun ei suomalaiset uskalla sanoa mitään vastaan. Saatana :(

p.s. Mun isä on aina ollut tosi ystävällinen kaikkia kohtaan ja muutenkin hoitaa asiat sillä periaatteella, että kohtele muita, kuten he kohtelevat sinua.
Siitä vois kaikki mamut ottaa oppia!! Me maksetaan työssäkäymällä kaikki ja ne vaan elelee lokkeina. Maksaskohan ne jossain Somaliassa mun oleskelun ja asunnon ja shoppailut, jos menisin sinne pakoon kylmyyttä? Heh, ei varmasti.

Ei saa yleistää! Vain 95% suomalaisista miehistä on vässyköitä. Itse on tullut Somaleita huudittua pesäpallomailalla yms. astaloilla. Paras tilanne oli 7 vs. 1 ja ei muuta kuin aspi auki niin kyllä ne siitä ymmärsi häipyä.

Niin ja kertaakaan siis minua ei ole uhattu vaan jotain viatonta 60 kiloista nörttiä kiristetty ja hakattu koko heimon voimin.

Pitää vaan ensin sisäistää tosi asia, että somalit ja muut hiekkaneekerit on loppujen lopuksi todella velliperse sakkia eli ei tarvitse kuin päällikköä kunnolla kolauttaa niin loput kyllä ymmärtää yskän.
Niin parhautta on se kun kaikesta tästä oma-aloitteisuudesta saa sitten paskaa niskaan oikein urakalla
kaupungin parhaimmilta eli ystävältämme poliisilta.

no käytännössähän asia on niin että kaikkea ei kannata luottaa pelkille poliiseille, ja eipä poliisit voi tehdä asennevammalle mitään.

pisti vaan miettimään että oliko toi herra 200kgn posti vaan sarkasmia vai totta?

mutta tulipa tuosta mieleen esim tälläinen korviini kantautunu tilanne:

tyyppi meinaa joutua pahastikkin potkusäkiksi jokuselle afrikkalais syntyperäiselle miehelle, siinä sai jokusen iskun mutta sitten tulikin pelastava ilmestys, maihari neekerin naamassa.
paikalliset skinnarit kävivät vähän kouluttamaan kyseisiä mutiaisia tavoille ja pelasti siinä ohella tämän viattoman ohikulkijan.

sitä vaan että vaikka jotku humanisti runkkarit nyt ajatteleeki että poliisi, poliisi, ja vartijat hoitaa näitä, niin kuitenkin parasta lopputulosta aikaiseksi saadaan sillä että kansa itse tekee asioille jotain muutakin ku vaan itkee että miksi nämä mutiaiset saavat tehdä tätä.

totta munassa ne perseilee niin paljo ku huvittaa, se loppuu vasta siinä vaiheessa ku heidät suoraansanottuna opetetaan maan tavoille. ja näytetään että tälläinen peli ei vetele, ja se onnistuu vaan sillä että näytetään vähä siviilirohkeutta.

naapuri lyö valkoista, mene lyömään neekeriä, naapuri ahdistelee naista, käy kehottamassa neekeriä suksimaan takaisin afrikkaan...jne. näin se homma alkaisi selviämään ajan kanssa koska meidän hallitus nyt ei asialle mitään mahda.

että suoraansanottuna takaisin samalla mitalla, voitaisiin suomalaisetki joskus pitää toistemme puolia.

:offtopic:

Ite sain joku aika sitten tuossa myrtsin aseman edessä painit kolmen hopparin kanssa. Luonnollisesti, tuli kenkää kun olin maassa jne, mutta sitkun itse antoi vähän samalla tavalla takaisin niin lokaahan siitä tuli niskaan.

Niin ja olin tilanteessa yksin, mun kanssa samassa seurueessa olleet 3-4 miestä vain katsoivat vierestä eivätkä tehneet mitään. Tämä kohta siis esimerkkinä noihin edellä puhuttuihin väliintulo tilanteisiin.

no käytännössähän asia on niin että kaikkea ei kannata luottaa pelkille poliiseille, ja eipä poliisit voi tehdä asennevammalle mitään.

pisti vaan miettimään että oliko toi herra 200kgn posti vaan sarkasmia vai totta?

mutta tulipa tuosta mieleen esim tälläinen korviini kantautunu tilanne:

tyyppi meinaa joutua pahastikkin potkusäkiksi jokuselle afrikkalais syntyperäiselle miehelle, siinä sai jokusen iskun mutta sitten tulikin pelastava ilmestys, maihari neekerin naamassa.
paikalliset skinnarit kävivät vähän kouluttamaan kyseisiä mutiaisia tavoille ja pelasti siinä ohella tämän viattoman ohikulkijan.

sitä vaan että vaikka jotku humanisti runkkarit nyt ajatteleeki että poliisi, poliisi, ja vartijat hoitaa näitä, niin kuitenkin parasta lopputulosta aikaiseksi saadaan sillä että kansa itse tekee asioille jotain muutakin ku vaan itkee että miksi nämä mutiaiset saavat tehdä tätä.

totta munassa ne perseilee niin paljo ku huvittaa, se loppuu vasta siinä vaiheessa ku heidät suoraansanottuna opetetaan maan tavoille. ja näytetään että tälläinen peli ei vetele, ja se onnistuu vaan sillä että näytetään vähä siviilirohkeutta.

naapuri lyö valkoista, mene lyömään neekeriä, naapuri ahdistelee naista, käy kehottamassa neekeriä suksimaan takaisin afrikkaan...jne. näin se homma alkaisi selviämään ajan kanssa koska meidän hallitus nyt ei asialle mitään mahda.

että suoraansanottuna takaisin samalla mitalla, voitaisiin suomalaisetki joskus pitää toistemme puolia.

Hullultahan toi kuulostaa, mutta ihan totta on. Asiasta löytyy kyllä mustaa valkoisella ihan virallistenkin instanssien puolelta.

Nyttemmin on kyllä tavat pikkasen muuttuneet kun nykyään olen vastuussa muistakin kuin itsestäni. En silti koskaan jättäisi ketään makamaan rikastajien potkittavaksi... Eri asia tietenkin on, jos joku ehdoin tahdoin haastaa riitaa ja saa ahmetilta pataan.
En silti kulje iltasella/yöllä kaupungilla ilman mitään kättä pidempää johtuen lämpimistä väleistä mustiin veljiimme.

http://www.antirape.co.za/intro.htm

Mielenkiintoinen raiskauksenestäjä :D Eli emättimeen asetettava tuollainen kondomia muistuttava vekotin, jossa on jotkut terät sisällä jotka silpovat sitten sisään yrittävän peniksen. Poistettava kirurgisesti, joten raiskaaja saadaan heti kiinni kun uskaltautuu haluta eroon vekottimesta.

Pari kysymystä:
Tuleeko tuosta jo naiselle syyte pahoinpitelystä tai jostain? On tuo aika hurja.
Pitäisikö tuollainen tunkea sitten hanuriinkin varmuuden vuoksi? Ja laittaisiko kukaan tuollaista? Joka aamu aina laittaisi tuon paikalleen odottaen tulevansa raiskatuksi. En koe Suomessa kovin tarpeelliseksi, tuohan onkin kehitetty jonnekin alemman turvallisuustason maihin.

Saahan omiin koloihinsa tunkea ihan mitä tykkää? Vähän ku kysyis et jos on kotona karhunrauta lattialla, niin tulisko siitä tapon yritys jos joku murtautuis taloon.

Pitääki tarkistaa jatkossa, että mitä sen kumppanin mistäkin paikasta löytyy :o.

Tuo muuten menis tod.näk. törkeänä pahoinpitelynä, jos vakkarisuhteessa nainen noin tekis ^

Saahan omiin koloihinsa tunkea ihan mitä tykkää? Vähän ku kysyis et jos on kotona karhunrauta lattialla, niin tulisko siitä tapon yritys jos joku murtautuis taloon.

No saattashan siitä tulla..Ennakkotapauksia tietääkseni on olemassa vastaavista ansoista.

10 §
Yksityiselämän suoja
Jokaisen yksityiselämä, kunnia ja kotirauha on turvattu. Henkilötietojen suojasta säädetään tarkemmin lailla.

Perustuslaki > Rikoslaki . Näin ainakin meille on opetettu. Ei tota voi kyllä loppujen lopuks kukaan muu kuin tuomari sanoa, että miten em. asiassa meneteltäis.

10 §
Yksityiselämän suoja
Jokaisen yksityiselämä, kunnia ja kotirauha on turvattu. Henkilötietojen suojasta säädetään tarkemmin lailla.

Perustuslaki > Rikoslaki . Näin ainakin meille on opetettu. Ei tota voi kyllä loppujen lopuks kukaan muu kuin tuomari sanoa, että miten em. asiassa meneteltäis.

höpö höpö. Totta vitussa pääset käräjille jos tapat/vammautat roiston, oli aseena sitten karhunrauta tai ampuma-ase.

Toi kyllä kuulostaa vähän enempi jenkkitouhulta mallia: Talon kissa raapasi minua murtauduttuani taloon, sain $10000 vahingonkorvauksia.

Eikös suomessa ole langetettu rangaistuksia yrittäjälle, joka yritti häätää ryöstäjät kaupastaan ampumalla ilmaan laillisella aseellaan? Aiheutti kai traumoja ja muita henkisiä vahinkoja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom