*reps*
Tuli vaan tosiaan mieleen, kun te suomalaiset miehet ootte niin saamarin vässyköitä. Tossa yks ilta baariin oli pitkä jono, kun siitä melko läheltä ovea kiilasi 4 yöntimoa siihen jonoon. Minä sanoin niille, että painukaas nyt jonon hännille, me ollaan odotettu tässä jo lähes tunti, eikä sallita vapaamatkustajia. Siinä se musta rupes sönkkäämään, että he ovat olleet siinä koko ajan.
Yksin sain soittaa suutani neljää mustaa miestä vastaan, eikä kukaan ympärillä olevista miehistä (tai naisistakaan) uskaltanut edes vilkaista siihen suuntaan. Sanoin monta kertaa, että eikö kenelläkään oo munaa sanoa niille, että painuvat helvettiin siitä, mutta sain vaan yhden vastauksen "en mä viitti ku ne ei puhu suomea". JUST JOO!
Sanoin sitten portsarille, kun itse pääsin sisään, että noi ohitti koko jonon ja portsari oli ystävällinen ja päästi heistä vaan yhden sisään??? Mikä siinäkin oli. Lyöttäytyi baarissa sitten toisten mustien seuraan ja mä välttelin sitä porukkaa ku ruttoa loppuillan.
Ei liittynyt kyllä mitenkään raiskaamiseen, vaan aihetta sivuten siihen, kun ei suomalaiset uskalla sanoa mitään vastaan. Saatana :(
p.s. Mun isä on aina ollut tosi ystävällinen kaikkia kohtaan ja muutenkin hoitaa asiat sillä periaatteella, että kohtele muita, kuten he kohtelevat sinua.
Siitä vois kaikki mamut ottaa oppia!! Me maksetaan työssäkäymällä kaikki ja ne vaan elelee lokkeina. Maksaskohan ne jossain Somaliassa mun oleskelun ja asunnon ja shoppailut, jos menisin sinne pakoon kylmyyttä? Heh, ei varmasti.