Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otin pystärin mukaan ohjelmaan, ja olkapäät on räjähtäny kasvuun=)
Varmaan tietysti vaikuttaa asiaan että olkalihakset olleet vähintään mitättömät, mutta hienointa on vielä että olen koko tuon ajan syönyt n.-500 kcal /päivä.
Kyllä se vaan niin on että dietilläkin voi lihas ja voima kasvaa, jos lihakset on heikot=)
Ihan vähän hartioita leveämmällä otteella, tuntuu olevan mulle ainakin olkapääystävällisin oteleveys ku jos tekee leveämmällä nii sattuu niin helvetisti välillä..Kuinkas leveellä otteella porukka tekee pystypunnerrusta tangolla?
2x8x60kg vedin viime treeneissä
En tiedä oliko tuo nytkytys heitto Fuhreriltä edelliseen postiin jossa suosittelin 'nytkytystä'. Se nytkytys nyt vaan sattuu eristämään rasituksen aika hyvin etuolkapäille ja on luultavasti raskaampi kuin koko liikeradalla jos ojentajat ei ole terästä . Ei se tietenkään väärin ole tehdä koko liikeradalla, mikäs siinä jos haluaa taakkaa keventää ;), mutta botailu mielessä jos painelee menemään niin nytkytys on ehroton. Ja tämähän on vain minun mielipide.