Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Akikonomu sanoi:
Niin, ja yksikään banaanikärpänen ei ole hukuttautunut lasiin, mutta kämpässä on nyt raikas etikkainen aromi. Ohhoh, onneksi kukkien kuivattaminen näyttää vähentävän ötököitä - kummatkohan kuolevat ensin?

Mulla kuoli osa kukista ja kärpäset jäi :D Sitten hermostuin ja ostin sitä Raidia, nyt elää kukat ja kärpäset löytyy kuolleina :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vitutusta...pienen flunssasta toipumisen kunniaks päätin lähteä etsimään bikineitä...ja ihan kivat löytyki,mutta miksi noissa sovituskopeissa on niiiiin kamala valaistus????:curs: kaikki takapuolen -muhkurat oikeen hyppää silmille! ja mä kun luulin ettei ne niin sieltä erottuis... :urjo: vitutukseen hain sitte suklaata. ja nyt tulee super:urjo:

Jemelyn sanoi:
miksi noissa sovituskopeissa on niiiiin kamala valaistus????:curs: kaikki takapuolen -muhkurat oikeen hyppää silmille! ja mä kun luulin ettei ne niin sieltä erottuis... :urjo: vitutukseen hain sitte suklaata. ja nyt tulee super:urjo:
Hah, tuosta saisikin loistavan liikeidean. Perustan myymälän mistä saa uikkareita ja suklaata. Sovituskoppeihin ihan kaamea valaistus niin kaikki asiakkaat masentuvat ja hyökkäävät ostamaan suklaata...

Selkä on ollut monta kuukautta kunnossa, mutta tänään se sitten päätti kiukutella. Kannoin rehua talikolla lehmille ja sitten vihlas...murrr.. Täytyisi vaan oppia että tällä selällä pitää olla tosi varovainen kaikenlaisen yhtään painavamman sälän kantamisessa. Nyt tietyissä asennoissa sattuu tutusti. Noh, onhan tuo ennenkin kuntoon saatu. Risoo vaan kun tahtoisin vapaaohjelmatreeniä tehdä ja nyt se on poissa laskuista...taas

Laiskat!!!!

Salille oli eksynyt samaan aikaan lisäkseni vain yksi:eek: joka tuntui ahertavan niin, että siitä jotain irtoaisikin.
Oli vielä ruuhka-aika ja kaikilla siellä oli menossa joku
juoksumatto-kuntopyörä-paljon pölötystä-sama alusta-ralli-lisätään vielä lehtien vertailu ja kauniit ja rohkeat seuraavalle kierrokselle niin läskit lähtee -kuntoilu
Sitten loput heiluu kulmasoudusta hauikseen kilon painon kanssa ja voi sentään kyllä nyt tulee kesäkroppa kerralla..joo...:thumbs: heiluis kotonaa sokeripaketin kans vaikka mieluummin..
Sitten kyttääjät. Ihmetellään vuoroin minua ja tätä toista joka vääntää ja ahertaa naamapunaisena mitä vit........... MINKÄ TAKIA SINNE TULTU ON JOS EI TEKEMÄÄN????? Tartte kattoa ku puolijauhosta... :curs:
Noh voi sentään tunteenpurkausta...... helpotti:D

Vituttaa laihat ihmiset jotka valittavat olevansa lihavia, tai että heillä on läskit jalat, selluliittiä tai että pitää laiduttaa kolme kiloa että voi lähteä lomalle. Mäkin olen oikee elefanttinorsu mutta en kuvittele että mulla on liikaa läskiä missään vaikka rasva%on kaksi kertaa isompi kuin turhan valittajilla, eikä mulla ole edes selluliittiä. Ei edes pukukopissa, joten miten kiinteillä (eli ei läskeillä) laiheliineilla voi olla :rolleyes:

Siileri, tuossa nyt ei ole mitään ihmeellistä. Antaa töllöttää vaan :D Mä varmaan rupeen nyt käymään naisten salilla, saavatpahan hekin ihmetellä ja nähdä, että ei ne lihakset ihan jättimäisiksi kasva vaikka "pikkuisen" isommilla painoilla treenaisikin :) Pitää vaan ensin käydä tsekkaamassa onko siellä muutakin kuin vemputtimia :evil:

e. vituttaa kun ei huvita lähteä töihin. Hemmetti, 10 kilometriä matkaa, fillari on ihan perseestä ja muutenkin väsyttää...

Pisti nyt hieman harmittamaan, tulin äsken ortopedin vastaanotolta. Ukkovarpaassa on jokin rustovaurio joka estää sitä liikkumasta normaalisti. Nyt siinä on kortisonia (ja pirun kipeä) ja ennen joulua leikkaukseen. Ei siinä mitään, mutta 8 VIIKON sairasloma :eek: . Miten käy töiden kanssa? (pätkätöitä kun teen ainakin vielä). Ja mitä ihmettä teen kahdeksan viikkoa kun pitää otta rauhallisesti. Luultavasti näännyn tylsyyteen.

Pitkään oikutellut polvi taisi tehdä nyt ne lopulliset tenät. Jostain syystä se vain eilisen työpäivän aikana vähitellen alkoi turvota ja jäykistyä, aamulla herättyäni hyvä että pääsin tänään liikkeelle. Kaikkein pahinta on juuri se, että istuu hetkeksi eikä ole jalan päällä/liiku, silloin se jäykistyy ja kävely muuttuu könkkäämiseksi, varaaminen tekee kipeää jne.

Tänään kesätyöpaikassani ruokatunnilla käyty keskustelu. :curs: Taustatiedoksi sanottakoon, ettei tuossa työpaikassa kukaan työntekijä (johtoporrasta lukuunottamatta) ole tuskin merkanttia pidemmälle lukenut... Nämä ihmiset alkoivat kovaan ääneen ihmetellä, että "miksi sinäkin siellä yliopistolla virut kun ilman opiskelemistakin saa vakipaikan" - olin siinä aika hiljaa ja :eek: , yritin jotakin mumista että "se tietysti riippuu siitä millaisia töitä kukakin haluaa tehdä", sitten tultiin siihen että lueteltiin kenen serkku on Spar-kaupassa esimiehenä eikä ole päivääkään peruskoulun jälkeen opiskellut ja kuka missäkin jne. No joka tapauksessa, haluan opiskella edes juuri sen takia, ettei tarvitse ikinä jäädä paria kuukautta pidemmäksi ajaksi samoihin töihin kuin he :D

Ja vielä tähän päälle juuri soitti töykein lehtimyyjä ever! :D :jahas:

MerZi sanoi:
Tänään kesätyöpaikassani ruokatunnilla käyty keskustelu. :curs: Taustatiedoksi sanottakoon, ettei tuossa työpaikassa kukaan työntekijä (johtoporrasta lukuunottamatta) ole tuskin merkanttia pidemmälle lukenut... Nämä ihmiset alkoivat kovaan ääneen ihmetellä, että "miksi sinäkin siellä yliopistolla virut kun ilman opiskelemistakin saa vakipaikan" - olin siinä aika hiljaa ja :eek: , yritin jotakin mumista että "se tietysti riippuu siitä millaisia töitä kukakin haluaa tehdä", sitten tultiin siihen että lueteltiin kenen serkku on Spar-kaupassa esimiehenä eikä ole päivääkään peruskoulun jälkeen opiskellut ja kuka missäkin jne.

No justiinsa :jahas: Can you say K-A-T-E-U-S? Ihme asenne tosiaankin joillakuilla, että kun en kerta minäkään, niin ei sitten saa muutkaan.

Gillyanne sanoi:
No justiinsa :jahas: Can you say K-A-T-E-U-S? Ihme asenne tosiaankin joillakuilla, että kun en kerta minäkään, niin ei sitten saa muutkaan.
No ihan sama tuli mulle siinä itse tilanteessa jo mieleen, enkä muutenkaan jaksanut alkaa kamalasti aiheesta vääntämään. Heidän mielestään opiskeluaika = hukkaan heitettyä aikaa (kun voisi jotain paskaduunia tehdä siellä vakituisessa työpaikassa senkin ajan). Nou nou, olenpa vähän eri mieltä...

Hmm

Missukka sanoi:
Siileri, tuossa nyt ei ole mitään ihmeellistä. Antaa töllöttää vaan :D Mä varmaan rupeen nyt käymään naisten salilla, saavatpahan hekin ihmetellä ja nähdä, että ei ne lihakset ihan jättimäisiksi kasva vaikka "pikkuisen" isommilla painoilla treenaisikin :) Pitää vaan ensin käydä tsekkaamassa onko siellä muutakin kuin vemputtimia :evil:

Mä olen juuri naisten salil ja sopiiha se ku oon vasta aika keltanokka näissä jutuis et en todel tarvi viel mitää mahottomia painoi tms ja iha hyvin soveltamal onnistunu tekee ainaki viel... yks mikä rassaa nii siel ei o normia ylätaljaa vaa sellane höksötys joka vääntää mun mielest olkapäät iha viturallee..ja kovast tykkäisin just sitä tehä:( Ehkä hieman :offtopic: koska toistaseks iha hyvä päivä... tai vituttaa mua se et mul o puol viis :itku:!! päivän viimeinen tapaaminen... tulee PITKÄPERJANTAI!!:curs:

Vituttaa yksi frendi, josta ei ole kuulunut vähään aikaan mitään. Tänään pistin sille viestiä, mutta mitään vastausta ei ole tullut. Stana että ärsyttääkin..

Tähän liittyy pitempikin tarina, mutta nyt ei jaksa..

Missukka sanoi:
Mäkin olen oikee elefanttinorsu mutta en kuvittele että mulla on liikaa läskiä missään vaikka rasva%on kaksi kertaa isompi kuin turhan valittajilla, eikä mulla ole edes selluliittiä. Ei edes pukukopissa, joten miten kiinteillä (eli ei läskeillä) laiheliineilla voi olla :rolleyes:
Hyvähyvä...enpä minäkään onneks kuvittele läski olevani tai mikään ihrareisi,kun painoa yritän lähinnä saada lisää. sulla on onni myötä jos ei ole yhtään selluliittia mihinkään ilmaantunu!
Sehän ei ole mitenkään riippuvainen siitä kuinka läski tai laiha olet sattuuko sitä jonkin asteisena tulemaan. Vaan aineenvaihdunnasta hyvin pitkälti kiinni. Ja vaikka se rasva % olis matala,niiiiiin sekään ei takaa selluliititonta persettä... että sillee:rolleyes: sori "turhien" valittelu,jos onnistuin ärsyttämään. :thumbs: täällä kaiketi saa avautua,vähäisistäkin vitutuksen kohteista.

Poika kehtaa olla vastaamatta tekstariin.

..okei, se ei ehkä ole huomannut, ehkä sillä on kiire, ehkä akku loppu, ehkä treeneissä tms..

Mutta silti, mun tekstareihin ei perkele olla vastaamatta, ja HETI! Ja soveliainta olisi vielä vähän madella jalkojeni juuressa, ja sitä rataa :whip:

Vituttaa ylikaiken taas ihan kaikki. Parempi puolisko on työreissulla edelleen, niillä vaan hommat jatkuu, vaikka niiden olisi jo pitänyt loppua.

Oli eilen tarkoitus mennä yhen kaveripariskunnan kanssa kattomaan Lauri Tähkää, niin eiköhän ne tehnyt oharin, taas, ja tietty niin myöhään ettei saanut enää ketään kaveriksi. Vittu, mikä siinä on niin vaikeeta, että jos luvataan jotain niin se lupaus sitten pidetään! Ei ollut ensimmäinen kerta kun nuo tekeen oharit, mutta mun puolelta oli viimeinen kerta kun pyydän niitä mukaan mihinkään. Joka prklen kerta sama homma, ollaan lähössä innossaan ja sitten perutaan viime tipassa.

Jemelyn sanoi:
Sehän ei ole mitenkään riippuvainen siitä kuinka läski tai laiha olet sattuuko sitä jonkin asteisena tulemaan. Vaan aineenvaihdunnasta hyvin pitkälti kiinni. Ja vaikka se rasva % olis matala,niiiiiin sekään ei takaa selluliititonta persettä... .
On mullakin selluliittiä jos oikein tarkasti katsoo, en ole laiha enkä lihava, tosin takalistosta kohtuu tukevassa "lihassa" :D Mulla ainakin on paljolti ruokavaliosta ja valinnoista kiinni se näkyykö sellu vai ei, samoin siitä, kuinka paljon kyydittää aineenvaihduntaa. Menneenä talvena alkoi näkymään kun aerobista en tehnyt juuri nimeksikään ja protskua ilmeisesti liikaa ruokavaliossa. Onneksi sitä oppii tuntemaan omaa kehoaan ja sen temppuja, osaa sitten antaa samalla mitalla takaisin ja eliminoida tällaiset ongelmat.

Älä Jemelyn välitä, aina onnistuu jotakuta ärsyttämään, mutta keskustelua ja mielipiteiden esittämistä vartenhan nämä keskustelupalstat on?

edit: tiedän muuten ainakin yhden helvetin laihan mimmin jolla on todella selluinen peppu. Että eihän se siitä ole kiinni. Mut sä kyllä kuvissasi näytät tosi kiinteältä ja timmiltä, että enpä minäkään ensimmäisenä uskoisi sun kärsivän selluliitistä.

Voi videlis, miten voi ottaa pannuun!!! Aamulla olin taas "todella" reippaana lähdössä kasiin töihin ja hieman venyttelin niskaani ja PAM! Niska meni vasemmalta puolelta ihan jumiin:curs: . Kauhee kipu ja vihlominen, ihan kuin olis suonenveto tullu niskaan:eek: , ainakin samalta se tuntui! Yritin siinä sitten hampaiden pesun lomassa vähän mobilaattia sinne hieroa ja ibusalia vetelin niin että napa ruskas:jahas: . Autolla oli todella mielenkiintoista ajaa, kun sivulle yritti katsoa niin koko kroppaa piti samalla kääntää. Vasemman käden nostaminenkin tuotti melkoista tuskaa... Ja niskan kääntämisen pelosta on nyt sitten hartiatkin jumissa, lapaluista puhumattakaan :( Mutta kyllä kait se ohi menee.. toivottavasti:rolleyes: . Eipä tarvii tänään sitten lähteä juoksemaan:itku:, saa nähdä toivottavasti huomenna on kipu hellittänyt ja saan vietettyä vapaa päivää muualla kuin punkassa maaten ja illalla tietty reenaamaan:D ehkä...

MerZi sanoi:
.
Älä Jemelyn välitä, aina onnistuu jotakuta ärsyttämään, mutta keskustelua ja mielipiteiden esittämistä vartenhan nämä keskustelupalstat on?
.

Enpä niin, keskustelu vapaata :lol2: ja joo,mitä nyt vielä mun takapuoleneeni tulee (tän jälkeen en perseestäni täällä puhu.. :D ) niin,eipä se nyt niin kamala ole,eikä mitään ongelmaa, mutta joku viha-rakkaus-suhde sen kanssa on aina ollu...Ihan kiva se on yleensä ;)

Argh, kaverit joille viina on elämän ykkösprioriteetti! Hieno ilma ja tuli kutsu terassille. Saa siellä toki juoda vichyäkin mutta tiedossa on et "mäkätys" alkaa jos en siideriä ota (enkä ota!). Ei muuten mutta nämä kaverit olis valmiita tissutteleen 3-4 kertaa viikossa, tissuttelu tarkoittaa ~10 annosta. Niille ei mee jakeluun et juhlin jo viikonloppuna ja että arkisin haluaisin välttää alkoholia. Kuitenki joka kerta jos (etenkin toinen näistä) ne saapuu mun luo kylään ottaan aurinkoo tms ni sixpack löytyy mukana. Sit aletaan kinuaan baariin...arkena... Mitään ne ei pysty tekee ilman viinaa. :( Ja itellä on taas sit tylsää katella selvinpäin niiden kikatusta. Huoooh. Urheilullista seuraa kaivataan. Kävin lenkillä kerran toisen kanssa ja sillä oli röökit mukana, hienoo. Prkl. Argh!

Angelica-82 sanoi:
Huoooh. Urheilullista seuraa kaivataan. Kävin lenkillä kerran toisen kanssa ja sillä oli röökit mukana, hienoo. Prkl. Argh!
:offtopic: Missäpäin Angelica vaikutat näin kesällä? Jos Mansesterissa, niin meijän Pakkiksen marttakerhon iltalenkkijaoston viikottaiseen kokoontumiseen voinee varmaan ottaa osaa. Tsätissä tosta voidaan säätää enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom