Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
*Hanna* sanoi:
Mulla varmaa muillekki naisille tuttu ongelma, tosiaan e-pillereit alotin tos napsimaan ja kappas kohta on ollut "menkat"(ei ne tietty samanlaiset oo ku ilman pilsui) 2vkoa putkeen ja nyt vielä menkkakivut päälle. On ollu aikas apea vkoloppu. Lähinnä laahustellut ympäri kämppää kuumavesipullo vatsan päällä ja nukkunut. Unta tuntuu riittävän. Kunnon ruoka ei maita, kaikki sokeri menisi. :( Mieliala on aikas maassa, tiedä johtuuko pillereistä vai jostain muusta... rankka kirjoituskevät takana mutta tossa välissä meni tosi hyvin. No, kai se tästä 3kk tasottuu. Paras olisi, menkat jos kestää ton 3kk niin kyllä sitä palaa pinna.

Mites hemoglobiinit jaksaa? :) Pari viikkoa vuotoa ja (epänormaali?) väsymys kuulostaa siltä että kantsis napsia rautalisää. Saattaa auttaa. Tai sitten ei. :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tsiisus.. Ei oo varmaan pariin viikkoon tullut käytyä salilla.
Olen kauhean kärtyinen ja alkaa menemään hermot kasvavien jenkkakahvojen kanssa. Eikä ole muutenkaan "treeni" tai muukaan mennyt ollenkaan suunnitelmien mukaan.
Vaikka suunnitelmia ei sen kummemmin ole ollut, mutta jotain suuntaa antavaa kuitenkin..

Nyt kyl vituttaa aivan saatanasti!oikean jalan polvi pamahti taas futiksessa ja huomenna pitäis lähteä Kyprokselle,VITTUUUUUUU!!! kepeillä sit vaan konkkaamaan sinne....joutuu pitää salistaki pitkän tauon,prkele!!!!!!:(

Itsekkäät ihmiset. Ne jotka neuvovat mutteivät koskaan kuuntele. Ne jotka ottavat mutteivät koskaan anna. Ne jotka jumittavat omissa näkemyksissään suostumatta näkemään muuta. Itsekeskeiset, omahyväiset, epäempaattiset ja kaksinaamaiset ja epäselvät ihmiset!!! Ahistaa sitä paitsi muutenkin.

Sataa, saatana. Taas. Ja noi miljoona perkeleen räpsyvää mainosta joiden takia tässäkin touhussa tuhraantuu aikaa vaikka ja kuinka. Ettei yksi ainoa asia voi sujua!

No, tämä on erittäin pitkäaikaista, ankaraa ja syvää yleisvitutusta, osatekijöinä mm. se, että vielä puoleen päivään (piti periaatteessa soittaa jo eilen) jaksoin odottaa soittoa eräältä jonka mielipidettä olisin kovasti arvostanut, asia kun todennäköisesti vaikuttaa treenaamiseen jatkossakin ja toistaiseksi jotakuinkin estää sen. No ei sitten. Että edetäänpä asiassa arvauskeskuksen arvailujen perusteella. Todellinen hälläväliä-meininki, sanonpa vaan. Vaikka eihän sitä goisaalat koskaan tiedä.

Ja että tässä on sitten saanut tapella kaiken maailman virastojen kanssa, nyt ja ennenkin. Hitto mä haluun jonkunsortin bazookan, saattaisi tehostaa jopa KELAN paskanärhien tarkkaavaisuutta kun sellaisen kanssa lähtisi himen keskustelemaan tästä tilanteestani?!

Ja kun ei saa edes tonnikalapurkkia auki! Sitä sitten vetelee ramenia ja karkkia ja prostkupirtelöitä, ja kivaa on kuin kissanraadolla, mitä väliä tässä millään :itku:

eli:

Jumalavita kun vituttaa kun mikään ei suju, eikä ole edes treenaamaan päässyt, saati ulos ettei tämä kipsinsaatana sula. No, ainakin sen alle kuulemma saa kunnon kutkan; nyt olenkin sitten jumissa täällä kirjastolla loppupäivän, sillä kun yritin harrastaa positiivista ajattelua ja varustautua sateen varalta minimaalisen kevyesti. POSITIIVINEN AJATTELU ON PERSEESTÄ.

edit: unohdin banaanikärpäset. kämppä täynnä niitä - millä ne kaikki saisi hengiltä ja heti!?

Akikonomu sanoi:
edit: unohdin banaanikärpäset. kämppä täynnä niitä - millä ne kaikki saisi hengiltä ja heti!?

Jos ne sun kärpäset on kukista tulevia kärpäsiä niin kokeilepa kukka Raidia! Toimii, tosin heti ei kaikki kuole kyllä :). Tai kai toi aine toimii muihinkin kärpäsiin jos vaan keksii mistä niitä tulee, että mihin sitä sumuttaa.

Akikonomu sanoi:
Kantaa pystyy ainakin vähän harventamaan seuraavalla niksillä: lasiin vettä, tilkka etikkaa ja tiskiainetta. Etikan tuoksu houkuttelee kärpäset veteen, jonka pintajännityksen tiskiaine (esim. Fairy) on rikkonut -> kärpäset hukkuvat :evil:

Töissä oleminen on sitten ihan syvältä. Ottaa päähän, kun diplomityöprojekti muuttuu koko ajan suuntaan ja toiseen, kaikki ihmiset haluavat eri asioita (niitä jotka ajavat omaa etua) ja näkökulma vaihtuu joka viikko aina uuteen. Kirjastosta on kannettu sata ja yksi opusta, artikkelitietokannat kahlattu läpi... ja aina kun tuleekin se uusi näkökulma, saa homman aloittaa melkeinpä alusta. Ei kai tässä mitään, jos tekisi vaan työprojektin, mutta kun se pitäisi saada niihin mustiin kansiinkin ja vielä teoriaosuuden kera.

Stnan stna. Tästä hommasta ei voi edes ottaa lopareita. :curs:

wippe sanoi:
Jos ne sun kärpäset on kukista tulevia kärpäsiä niin kokeilepa kukka Raidia! Toimii, tosin heti ei kaikki kuole kyllä :). Tai kai toi aine toimii muihinkin kärpäsiin jos vaan keksii mistä niitä tulee, että mihin sitä sumuttaa.

Osta kaupasta sellasii kukkakärpäspapereita, jotka isketään tikun nokkaan. Ne on sellasii keltasii liuskoja, joissa on ihan sikatarttuva liima, johon kykkikset jää kii:D vähän ku katselee mielissään, ku ne koettaa räpistellä irti!! kokeiltu on ja toimii :worship:

Tää hengitystä vaikeuttava flunssa. Pihinä vaan käy, nenänkautta ilma ei kulje ollenkaan ja kurkkukin kivasti turvoksissa. Not! :curs:
Ja yskittää niin että keuhkot lentää kohta pellolle. Vielä kun kuumeen lyö tähän päälle niin kattelen köyttä ja rasvapurkin. :wall:
Saatanansaatana, tahtoo takas lämpöseen, ~30 asteen lämpötilaero ei tehny hyvää.:itku:

Tää oli taas näitä päviä..:curs: jatkoa eiliselle. Eilisessä ei muuta kuin aamusta asti kauhee hedari:jahas: . Penkkireenit ja enkat jäi kokeilematta mut onneks pysty jalkoja sentäs tekemään:rolleyes: . No tänään päivä alko hyvin, toinen HIIT viikko pyörähti mainiosti liikkeelle ja vapaa päivää kun vietin ihme kyllä sain jotakin jopa aikaiseksi, siis kotihommia ja vähän työasioitakin. Kunnes taas jälleen kerran, jo toisen kerran tällä viikolla, ihana migreeni pilas koko illan:wall: !!Näkö lähti kesken auton ajon, onneks olin melkein kotipihalla.. ja karsee jysäri päälle. Pari nappia napaan ja lepoa, ja taas jäi reenit tekemättä:( Nykyään joka viikko on migreeniä, tietäispä vaan mistä moinen :eek: :curs: Eikä siinä vielä kaikki; iltapäivällä nautin kahvikupposen meidän ihanassa puutarhassa ja kappas, kusiaisen perkele tuli ja puri/pisti kaulasta:eek: . Onneks en oo allerginen hyönteisten pistoille, muutoin ois varmaan henki lähteny!! Kaula on kauttaaltaan todella kipee ja kosketusarka sekä ihanasti turvoksissa:curs: Että näin tämä päivä.. huominen ei, ainakaan toivottovasti, voi olla yhtä kauhee päivä :rolleyes:

En saa unta.... taas vaihteeksi....
jo kuukauden kestäny tää unettomuus.. aamulla pitäis herätä aikaisin kouluun ja jaksaa touhuta vielä koko päivä :(

Rae- sanoi:
En saa unta.... taas vaihteeksi....
jo kuukauden kestäny tää unettomuus.. aamulla pitäis herätä aikaisin kouluun ja jaksaa touhuta vielä koko päivä :(
Sama vika. Varmaan 3h nukuin koko yönä. Alkaa oikein hermostuttaa se pyöriminen sängyssä ja sit ei ainakaan saa unta. :curs:

Kirja nimeltä politiikka tieteenä. Kuudetta kertaa jo kyseistä luen ja vielä viisi päivää aika oppia opus ulkoa ennen pääsykokeita. :wall:

Mihin sitä ihminen aina ryhtyykään..

KAIKKI!:curs: :wall:

Mä huomasin tänään, että mulle on tullu selluliittia.:jahas: Aineenvaihdunta on siis selkeesti hidastunut, kun ennemmin ei ole ollut.:itku: Vatsaankin on tullu tosi ällö löllö. Noh, tää kesä ilman lyhyitä hameita ja kohta dietille.:rolleyes:

Lähes kaikkim mikä kuvitella saattaa vituttaa... Siskolla juhlat huomenna, kaikki vaan huutaa täällä toisilleen. Vois samantien lähtee takas etelän rauhaan. Käden palohaava tulehtunut, tosin nätin näköinen mun mekon kanssa. Sääressä on rypäs katkelleita verisuonia jatkuvasta duunista ja seisomisesta, joten hyvästi tänä kesänä (toisin sanoen ikuisiksi ajoiksi) mekot ja shortsit. Kuljen jätesäkissä koko kesän. Eipähän ainakaan kastu ku kuitenkin lomalla sataa vettä. Ei mulla muuta... :itku:

Vituttaa kemin leirin peruminen...ja salini on paskasti auki kesällä, mulla on TOSI vän rahaa ja pitäs ostaa vaikka mitä!:wall:

toukkis sanoi:
Mä huomasin tänään, että mulle on tullu selluliittia.:jahas:
Byääh... :itku: Mä kauhukseni huomasin eilen saman. Mikä hitto on tukkinut mun aineenvaihdunnan?!?! Liikaa proteiinia ruokavaliossa..? Jotain on tehtävä - JA PIAN!!!

Asiasta viidenteen. Ketuttaa olla näin käsi matematiikan kanssa. Mulla on työn alla hirveä nivaska laskutehtäviä eikä oikein nyt ota onnistuakseen. Kaiken hyvän lisäksi olen kadottanut MAOL-taulukkokirjani, siis oikeasti kadottanut (paperinkeräykseen..? :rolleyes: ) eikä mun laskimessa ole paristoa. Muistikapasiteettini ei "ihan" riitä kaikkien tarvittavien kaavojen säilömiseen, eikä päässälaskutaitoni kaikkien noiden laskutoimitusten ratkaisemiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom