Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään vituttaa se vanha, tuttu juttu: vaatekaupoista ei löydy mitään - toistan, mitään - kivaa päällepantavaa naiselle, joka on reisistä ja lantiosta leveä, mutta vyötärön kohdalta kapea. Ei olis kelvannutkaan, perkele :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Angelica-82 sanoi:
Argh, kaverit joille viina on elämän ykkösprioriteetti! Hieno ilma ja tuli kutsu terassille. Saa siellä toki juoda vichyäkin mutta tiedossa on et "mäkätys" alkaa jos en siideriä ota (enkä ota!). Ei muuten mutta nämä kaverit olis valmiita tissutteleen 3-4 kertaa viikossa, tissuttelu tarkoittaa ~10 annosta. Niille ei mee jakeluun et juhlin jo viikonloppuna ja että arkisin haluaisin välttää alkoholia.

Joo ja sit nää kaverit väittää, et alko ei todellakaan oo heille ongelma.
Ko. ongelma kertyy salakavalasti vyötärön ympärille, mutta mitä välii kunhan vaan olutta saa vetää napaansa.

Vituttaa, kun menin tuohon lähiparturiin ex tempore ja pyysin ohentamaan kuontaloani takaa yhdestä ainoasta kohtaa - aikaa meni tyypiltä ehkä 3 minuuttia ja kehtasi veloittaa 10 ekee!!!!!! PRRkKKele. Siis veto kammalla ohennus and that´s all. Nyt painun ostamaan ohennussakset ja hoidan homman ite tästälähtien :curs:

Ei hemmetti, sama laulu jatkuu. Eräs tuttavani on kysellyt multa koko kevään (taas) laihdutusvihjeitä. Oon yrittänyt selittää, että ruokavalio on liikuntaakin tärkeämpi (kyseinen heebo vihaa liikuntaa, korkeintaan kävelee tuskanhiki otsalla pari kertaa viikossa hammasta purren). Joka helvetin uusivuosi se "lupaa" itselleen laihduttaa väh. 10 kiloa, mutta ei silti ole valmis luopumaan elintavoistaan: Viinaa ja kunnon kännit mäkkiaterioineen 1-2 kertaa viikossa, suklaata ateriankorvikkeena lähes joka päivä, ei säännöllistä ateriarytmiä ("söin tänään 4 reissumiestä ilman päällisiä")jne. JA EDELLEEN, VAIKKA MÄ KUINKA SITÄ OHJEISTAISIN, SAMA LAULU JATKUU!!!

Hermo menee. Tänään se selitii, kuinka se aikoo olla ilman hiilareita juhannukseen, jotta saisi puuttuvat 5 kiloa karistettua.

Kuinka paljon voi itseään huijata?!?

Tähtityttö sanoi:
JA EDELLEEN, VAIKKA MÄ KUINKA SITÄ OHJEISTAISIN, SAMA LAULU JATKUU!!!

Näitä piisaa aina, unohda tollasten auttaminen. Mä en korvaani lotkauta niille kyselyille. Sanon aina vaan, että teen kyllä ohjelman, mutta vain ja ainoastaan sillä ehdolla, että syö ja liikkuu gramman ja sekunnin tarkkuudella sen mitä ohjelmassa lukee. Yleensä niin käykin, että on hirmuinen innostus hommaan. Sitten kun näytän ohjelman .. ni se virsi alkaa " ei vittu , en mä kyllä tollasta voi syödä.. hyi se on pahaa.. en mä ehdi lenkeille" .. Sen jälkeen unohdetaan koko juttu. Enkä enää ko tyyppejä autakkaan , vaan käsken ottaa yhteyttä johki kunnon PT hen , joka saa ainakin rahaa noista valittavista vittupäistä:D

Vituttaa kun pitää avautua nykyään harvinaisen usein tänne vitutusthreadiin. Ja oikeestaan vituttaa vielä tuotakin enemmän se, että nämä dieetit ei vissiin koskaan pääse alkuun ilman sairastelua, kolmas viikko putkeen jolloin tiistaina olo on niin kurja että sairasloma loppuviikoksi on taas harkinnassa. Nyt kun selkä on kunnossa niin kuume ja kurkkukipu sitten puskee päälle. JUST kun olin päässy taas treenaamisen makuun.

edit: :lol2: Annie, mites se juttu menikään messengerissä.. "hyi mitä ruokia sä syöt, en haluu syödä noita. vaihdoin tonne ne mitä ite haluun syödä. nii ja liian vähän lenkkejä, mä teen neljän sijasta ainaki 35 viikossa..." vähän kärjistäen... ;)

Kyllä nyt vituttaa ihan ankarasti juuri kun olin saanut taas hyvän treenivaiheen päälle niin kunnon kesäflunssa iski päälle:curs:
kurkku on kipee ja keuhkot yskitty kohta pihalle:(
ainoa ruoka mikä menee alas on jäätelö, mutta se piristääkin kipeänä ollessa kummasti:rolleyes:
nyt pitää yritää parantaa itsensä ja jos ens viikolla sitten pääsis takasin ruotuun:whip:

juu vitutuksesta puhutaan eli mulla ei oo terveyden kanssa niin hirveitä mutta se onkin sit kai ainut esim rakas aviomieheni:whip: lähti tänään töistä tos viiden aikaan ja oli ilmeisen huonolla tuulella ilmoitti et on tupakat loppu joten lupasin piffata pari et voi sit hakee kotimatkalla lisää eipä mitään tää tuijottaa murhaavasti siinä pomon seisoessa vieressä ja lähtee naama norsunvitulla meneen nokka pystyss muitten naureskellessa vieres.. eipä muuten mitään mut mäkin oon siel töis enkä pidä siitä et mun suhteita ruoditaan siel pitkin iltaa mä kun oon töis ilta 11:sta saakka...:curs: mielentila tällä hetkellä on harvinaisen väkivaltaa kannattava eli päätä seinään:wall: mut ei omaa päätä...:lol2: samaan aikaan sit käly soitti kertoakseen hänen kamalasta tilanteestaan.. hänelle on tarjottu 4 viikkoa töitä eikä hän tiedä ottaisko sen vastaan ku sit ei jää kesälomaa kuin 3 viikkoo näitten jo pidettyjen 4 viikon jälkeen kamalaa eikö? ELI hän hakee töitä eikä sit haluaiskaan mennä ja bytheway kyseessä on 31 vuotias perheenäiti joka ei oo ollu viimeseen n. 10 vuoteen ollu pitempiaikaisessa palkkatyössä..:wall: palaa pää!!!

Tekis mieli mennä salille. Teki mieli eilenkin. Ja monena päivänä.

Mut ei. Miehellä treenit ja pelit myöhään iltaan, en mä sit enää jaksa, työvuorot mitä on ja hyvä kun kerran-pari viikossa pääsen.

Se on kai alettava treenaamaan tuossa iltavuoron jälkeen kun pääsen 21.15. töistä - ja aamulla menen töihin 6.45. tai 7. :jahas: Oon tähän asti arvostanut sitä, että ehtisin siinä välissä nukkua, mut jos sitä vetäis treenit siihen väliin.

Niin no, ei kukaan mua käskenyt tekemään lapsia, ite päätin joten ite kärsinkin. Märehdin sitäkin kun ei meillä oo ikinä miehen kanssa aikaa keskenään. Ainoastaan kun lapset nukkuu.

Auto ajo päälle kolmion takaa, kun olin pyöräilemässä salin kautta töihin :curs:... Onneks kestin yhtenä kappaleena, mutta vasemman polven nivelsiteet otti kuitenkin iskua törmäyksessä ja nyt tuli sit saikkua ja treenitaukoa :(. Kisatkin ois tulossa, prkl...

Noni, nyt tulee lieväasteista horroria.

Kävin eilen työterveyshoitajalla ihan perus työhönottotarkastuksessa. Laittoi vasempaan olkapäähän tetanusrokotteen. Sanoi, että pikkasen saattaa tuntua seur.päivänä arkuutta jos kädellä pistoskohtaa silittelee. Onneksi oli sattumoisin välipäivä treeneistä.
Illalla jo alkoi olkaa särkeä, niin teki myös yöllä ja aamulla vasta särkikin, ja paidan pukeminenkin oli aika tuskaista. Olin jo kerennyt ottaa pariin kertaan särkylääkettä ja hoitaa kylmäpakkauksella, mistä olikin ainakin tunnin (!) lievä helpotus. Töissä kitkuttelin, mutta aina kun TREENEJÄ joutuu siirtämään useammalla päivällä, tulee potutus. Ihan TURHASTA prkl! Saapi nähdä, kuinka kauan tässä lepuutellaan, ei tunnu hyvältä käsi ollenkaan. Oma veikkaukseni on, että se iski sen piikin lähelle ylemmän lapalihaksen jännettä, koska käden sivunosto on just niin hankala kuin kyseisen jänteen tulehtuessa vaan voi olla.
Noh.
Piikin jälkeen sain käskyn mennä labran kautta antamaan pieni verenkuva. Sielläpä oli herttainen, tosi nuori bioanalyytikko-opiskelijatyttönen, joka ei sitten millään saanu niitä pulloja täyttymään. Iski yhteen paikkaan, ei onnannu pulloon mutta veri kyllä valui pitkin käsivartta tyynylle, lattialle ja tietenkin housuille! Iski toiseen suoneen, ja sama juttu. Tässä vaiheessa päätin, että en kyllä rupea rutisemaan ollenkaan, muutenhan SILLE jää trauma. Oikein korostuneen rauhallisesti totesin pariinkin kertaan, että "ei se mitään", taidot kyllä karttuu harjoitellessa.. Tyttönen sitten joutui lopulta hakemaan ohjaajansa, joka teki vielä kolmannen reiän kätöseen ja johan saatiin sitä verta pulloihinkin. Sanonpa vaan, että onneksi en ole kovin neula-enkä verikammoinen!!! Edellisellä kerralla nimittäin veri vuoti sitten ihon sisällä forkkuun, joka turposi ihan siniseksi, ja sitähän mä vähän tässäkin sähellyksessä pelkäsin taas tapahtuvaksi. Vaan ei, kolme reikää on ihan kivuttomat hurjasta mustelmasta huolimatta (puristin kyynärtaivetta varmaan 10 min), mutta tää pirun olkapää...

Kas näin työterveyshuolto tukee työkykyämme! :kippis1:

Edelleen ollaan kipeänä :curs:
on todella tuskaista olla tämän helvetin moisen yskän ja kurkku kivun kanssa ja ruoka ei maistu millään.
Mites muut mimmit hoidatte syömisenne sairaana? Mulla syöminen menny tosi minimiin kun ei vaan tee mieli ruokaa ja huono olo tulee pelkästä ajattelusta:urjo: , mutta pakko olis maahaan jotain tunkea.
tästä tulee varmaan kunnolla takapakkia treeniin.:curs:

Täällä kans ollaan edelleen sairaana... jonkun kurkkupöpön lykkäsi, oisko angiina. Inhaa. :(

Mä oon dieetillä joten on aivan pakko syödä vaikka ei maistuiskaan. Oon vaihtanut ruuat niin että syön käytännössä pelkästään puuroa, banaania, rahkaa, raejuustoa ja protskujuomia. Ei pysty mitään rintafileitä tai vastaavaa syömään kun kurkku on niin kipeä. Tommosia ruokia jotka luiskahtaa helposti alas. :)

Kunpa vois syödä jäätelöä... :kuola: Oon ihan varma että tää ois jo parantunu sillon!

Olin työhaastattelussa 10 min etuajassa. Vastaanottotäti ilmoitti minut vasta 25 minuutin päästä. Tuli vielä kysymään, että ketäs minä tulinkaan tapaamaan. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja unohdin sitten ilmoittaa tästä haastattelijalle, vaikka hän kysyi, että oliko hankaluuksia löytää paikalle. Jos nyt jää paikka saamatta, niin :wall: :wall: :wall: .

Pikaista paranemista sulle Faidra:)
ei ole mukavaa olla kipeänä, varsinkin kun noi ilmatkin on nyt niin hienot.

mulla ei onneksi taida olla anginaa, muuten vaan kurkku tuskasen kipee:curs:
Oon syöny jäätelöä, mutta eipä se ole paranemista edistäny...pitäs varmaan lisätä määrää niin auttaiskohan se sitten:rolleyes:
Omatunto vaan soimaa, jos syö jäätelöä, kun on tottunu että herkkuja saa syödä max. kerran viikossa...mutta pitäsköhän se omatunto laittaa naulakkoon sairaana ollessa ja ottaa se sieltä sitten pois kun on taas terveiden kirjoissa:D

Täälläkin ollaan kipeänä :curs: Eilen kaveri sano et "näytät hirveen sairaalta, on kauheenkokoset silmäpussit" ja mä vaan ajattelin että johtuu sisälläolosta eikä muuta. No, illalla alko punppu hakata niin pirusti ja hikoiluttaa. Ajattelin että johtuu varmaan helteestä ja siitä kun söin niin paljon:D Yöunet oli sit tosi levottomat ja aamulla olin väsyny. Ajattelin että piristyn kun meen junpalle (aiemmin pienet väsymykset on unohtunu salille :rolleyes: ) No, eipä unohtunu vaan lähinnä muistutti itsestään entistä kovemmin.:( Olin ihan kuutamolla ja tiltissä. Nyt on kurkku kipee ja koko pää tukossa, mutta kuumetta ei vissiin oo. Eiköhän ohi mene kun junttaan illalla valkosipulia pataan kaksin käsin ja otan c-vitamiinia enemmän kun EU:n säädökset "sallii"!!!!!11! :evil:

tänään vituttaa työt...again. ei oo tarpeeksi tunteja jotta pärjäisin omillani.
joo mamma betalar... mutta haluan tienata omaa rahaa! asun omassa kämpässä..olisi kiva ite huolehtia itsestä. huoh...tunteja ei oo Edes 30 viikossa.

:curs: :itku: :evil: :0: :arvi: :wall: :down: :kakka:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom