Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tääkin mimmi on kipeenä eikä oo pystyny menemään salille keskiviikon jälkeen :( Lisäks kesätyöpaikassa on ihan paska liksa ja rahat on koko ajan loppu. Hyvä jos saa edes laskut maksettua, mistään kesävaatteiden ostamisesta ei voi ees haaveilla...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Työolosuhteet. Helkkarin kuuma! Eikä puhettakaan mistään ylimääräisistä tauoista tai kevyemmästä aikataulusta. Ahdistaa, kuumottaa, hikinorot valuu otsalla, selkä ja kainalot litimärät kierroksen jälkeen... Mittasin kännykän surkealla lämpömittarilla ohjaamohytin lämpötilaksi tänään 42 astetta :eek: Ole siinä sitten turvallinen ja tarkkaavainen ja palvele hymyillen matkustajia. Kaikki keskittymiskyky menee "Hemmetti kun on kuuma" ja "Oh! Pieni tuulenvire ovesta!" -kelailuun. Päätäkin alkoi jomottaa jo alkupäivästä ja jomotus vain yltyi työpäivän loppua kohti.

Yleensä yritän olla valittamatta säästä, mutta tänään on pakko..

Tänään ja jo pidemmän aikaa... siis sali on 3 viikkoa kiinni. Jotain remppaa tekevät siellä. Vähäiset pienet rakkaat lihakset häviää...

Kirjoitan tähän varmaan uudestaan sitten kun sali taas aukeaa, koska en jaksa nostaa enää mitään. Ja kaikki alkaa melkein alusta :jahas: :(

Mä sit menin tiputtaan e-pillerin viemäristä alas.:eek: No ei siinä mitään mutta se loppupaketti on neljänsadankilsan päässä. Viä minipillereitä joita pitäis ottaa 3h tarkkuudella! (Joo, tutut varokaa taas, Mizzim voi olla sekopäinen, kun käyttää taas hormooneita:D ) Piti sit olla niin tyhmä ettei voinu kehata ottaa vaan koko liuskaa mukaan vanhempien luo. :wall: No ukolle viestiä et riskit on kasvanu. Viä eilen viimeks oltiin ihan normaalisti.:nolo: Jokatapauksessa kukaan ei kyllä kuole kävi miten kävi.

Edit:Mitenköhän laajoihin varotoimenpiteisiin sitä pitäis ryhtyä? Mä suunnittelin et perjantaina olis yllättäny sukulaiset juomalla pari pulloa. Uskallankohan?

S-T sanoi:
Mittasin kännykän surkealla lämpömittarilla ohjaamohytin lämpötilaksi tänään 42 astetta :eek:

Yikes! Ja minä kun luulin että meidän duunipaikan hurjat 31 astetta oli paha. Jengi aina kertoo jostain säännöstä että jos lämpötila menee yli sen ja sen asteen niin pitäisi olla kerran tunnissa tauko. Kukaan ei tosin ole löytänyt sitä vielä mustaa valkoisella. No, eipä olisi ensimmäinen kerta kun meillä ignoretetaan lakisääteiset tauot :rolleyes:

topokatti sanoi:
Yikes! Ja minä kun luulin että meidän duunipaikan hurjat 31 astetta oli paha. Jengi aina kertoo jostain säännöstä että jos lämpötila menee yli sen ja sen asteen niin pitäisi olla kerran tunnissa tauko. Kukaan ei tosin ole löytänyt sitä vielä mustaa valkoisella. No, eipä olisi ensimmäinen kerta kun meillä ignoretetaan lakisääteiset tauot :rolleyes:
Kyllä siitä on mustaa valkoisella.. Meidänkin duunissa joku oli sen tulostanut jostain ja lähetteli pääluottamusmiehille :D Mutta duuni vaan on luonteeltaan sellaista, että säännöllisiä taukoja on vaikea järjestää. Työnantaja kyllä tarjoaa sentään ilmaiseksi urheilujuomaa ja kivennäisvettä ja yrittää mahdollisuuksien mukaan järjestää pidempiä taukoja - vähän hankalaa se vain on.

Voi perseenperkeleenhelvetti! En sit saanut hakemani sivuaineen aineopinto-oikeutta!!!!!! Ja oon nyt hakenut sitä 2 kertaa! ei oikeen kiinnostais alkaan tekeen avoimessa kun maksaa 620e!!!! ARGH!!! Varsinkin kun tietää että on varmasti niitä jotka on saanut sen oikeuden ja ei välttis sit ees tee niitä opintoja, niinku yks mun kaveri esimerkiksi. Kiva kiva, kun ois meitäkin jotka haluis sen yli kaiken ja sit myös tekis niitä opintoja! Päähän ottaa ottaa päähän!!!!!!:itku:

Ranne murtunut, 4 viikkoa sairaslomaa näin alkuun. Tuli sitten pitkä treenitauko :itku: No onneksi pääsee edes lenkille.

:offtopic: voithan reenata jalatkin vaikka 2*vkossa, etureisi -takareisi jumppaa
ja vatsat tietty myös :thumbs:

Plösö olo, mä oon ihan kauhee läski... :(

Ja huomenna pitää lähteä takas etelä-suomeen... ei tahdo... :itku:

Voi v***u! Mun elämä on pelkkää työtä!!=(
kaks ja puoli viikkoa 10 tuntia päivässä yksin, yleensä työskentelen parin kanssa..Mä olen NIIN loman tarpeessa..

:offtopic: voithan reenata jalatkin vaikka 2*vkossa, etureisi -takareisi jumppaa
ja vatsat tietty myös :thumbs:

Voihan sitä jotain jalka juttuja tehdä missä ei tarvitse käyttää käsiä tangon tai painojen pitelemiseen. Täytyy yrittää mietiä ja suunnitella mitkä liikkeet olisivat mahdollisia
Ihanaa.. vatsat onkin aina ollut mun lemppareita :rolleyes:

V***n midnight sun! :curs: Kolme yöty menty 3 - 4 tunnin unilla, linnut alkaa mekastaa jo ennen kuin meikäläinen saa unen päästä kiinni.

Ken mulle tulee hehkuttaan valoisien kesäöiden ihanuutta, vedän turpiin! :evil:

Voihan helvetti! pitipä sitten sortua syömään pizzaa,kun pomo tarjosi... Mulla sama ongelma: ei saa unta, joten kaiken aikaa väsynyt!

Voihan sitä jotain jalka juttuja tehdä missä ei tarvitse käyttää käsiä tangon tai painojen pitelemiseen. Täytyy yrittää mietiä ja suunnitella mitkä liikkeet olisivat mahdollisia
Ihanaa.. vatsat onkin aina ollut mun lemppareita :rolleyes:

Itellä kun oli käsi ranteesta poikki, niin kyykkäsin jotenkuten smithissä. mutta oli se kyllä hanurista.. reisiä koneilla vaan, istuen ja maaten.pohkeet kans.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom