Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa kun söin serkkujen YO-juhlissa niin vitusti että oksettaa. Varmaan yli 10000 kaloria meni. Aamusta asti kun vetaa keksejä ja kakkua niin kyllä se onnistuu helposti. Olin oottanu näitä juhlia kuuakuden että pääsen taas syömään herkkuja, mutta eipä tunnu kauheen hyvältä enää. No huomenna taas ruotuun ja treenmaan kovaa.

No ainaskin maistu sairaan hyvältä...Mutta Vituttaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nää univaikeudet alkaa olla taas ihan omaa luokkaansa. On tässä taas useampi tunti odoteltu nukkumattia nappaamaan kyytiinsä mut ei, stressiä pukkaa jo aamuisesta herätyksestä ja siinä vaiheessa ne viimeisetkin unet on menetetty kun alkaa tää herätykseen jäljellä olevien tuntien laskeminen.

MerZi: mitä olet kokeillut tuohon unettomuuteen?

Itselläni auttaa jooga yllättävänkin paljon. Eri asia ehtiikö sitä hektisinä aikoina harrastaa.

Varsinaiset unilääkkeet eivät oikein itselleni sovi, vihaan sitä tunnetta kun filmi tuntuu katkeavan ihan tyystin. Mutta aikaisemmin astmalääkkeenä käytetty rentouttava, ahdistusta helpottava ja väsyttävä Atarax on toiminut minulla hyvin silloin kun mikään muu ei auta. Eikä aiheuta riippuvuutta...

Caitlyn sanoi:
MerZi: mitä olet kokeillut tuohon unettomuuteen?
Mä olen kokeillut vain joitakin luontaistuotteita joilla pitäisi olla vaikutusta nukahtamiseen/unen laatuun... Enpä kuitenkaan koe merkittävää apua noista saaneeni. Jos joku osaa suositella jotakin luontaistuotetta/lääkettä joka auttaisi niin vinkit on kyllä tervetulleita. Mihinkään unilääkekoukkuun en luonnollisestikaan halua.

Tämä on niin rasittavaa, kun välillä ei saa nukuttua öisin, sitten kertyy hirveät univelat ja luonnollisesti ne joskus sitten pamahtaa päälle. Sitten on taas vuorostaan niin nuutunut, vetämätön ja jaksamaton olo että pitäisi vain nukkua päivät läpeensä. :curs:

Nytkin lähdössä töihin kolmen tunnin yöunien jälkeen.

Vituttaa mies! Se vaan jatkaa valehtelua ja luuhaamista. Kännää jatkuvasti ja käyttäytyy kuin ääliö. On tainnu unohtua ne yhteiset harrastukset. Ennen muka kiiinnosti se punttitreeni ja olisi ollut todella hyvät ominaisuudet kehittää sitä, nyt ei näytä kiinnostavan muu kuin kaljamahan kasvatus ja vieraissa laukkominen. Kiitti mulle riitti! En itke sen paskan takia enää kyyneltäkään!

lewe sanoi:
Mites hemoglobiinit jaksaa? :) Pari viikkoa vuotoa ja (epänormaali?) väsymys kuulostaa siltä että kantsis napsia rautalisää. Saattaa auttaa. Tai sitten ei. :(

Juu, rautaa olen syönyt kun tuota punaista lihaa ei tule niin kauhean usein syötyä...lähinnä kanaa olen kevään syönyt:) ei se rauta nyt paljon tunnu auttavan, mutta ehkä olo olisi väsyneempi jos en rautaa söisi... menkat olleet nyt sen 21 päivää kun pillereitä napsinut, täytyy katsoa että auttaako tuo ensimmäinen tauko. Jos ei niin pakkohan tästä on soittaa lääkäriin ja kysyä onko normaalia. Tosiaan kai ainut keino on vaihtaa valmisteeseen jossa enemmän estrogeenia, pelkään vaan että tuleepi lisää sivuoireita. No, ei mennä asioiden edelle, olo vähän parantunut kun saanut ylioppilaslakin päähän ja hyvän päättötodistuksen... ja menkkoihinkin on jo tottunut:hyper:

Elkku82 sanoi:
Vituttaa kun söin serkkujen YO-juhlissa niin vitusti että oksettaa. Varmaan yli 10000 kaloria meni. Aamusta asti kun vetaa keksejä ja kakkua niin kyllä se onnistuu helposti. Olin oottanu näitä juhlia kuuakuden että pääsen taas syömään herkkuja, mutta eipä tunnu kauheen hyvältä enää. No huomenna taas ruotuun ja treenmaan kovaa.

No ainaskin maistu sairaan hyvältä...Mutta Vituttaa!

:D mulla lähinnä toistepäin kun omia juhlia viettelin, ehti juuri täyttää lautasen kun seuraavat vieraat tuli. No, ravintolaillallinen korvasi puuttuvan todennäköisesti korkojen kera. 21päivää kestäneitten menkkojen takia(alotin pillereitten syönnin, joten eka tauko alkaapi huomisest) turvotus on pikkanen ja olo ahdistunut, tuntuu että on paisunut vaikka paino pysynyt samassa. Painoa yritetään tässä tiputtaa, mutta kun menkat kokoajan niin makeata tekee kokoajan mieli:( nyt alkaa helpottaa tuo himo, kiitos rankka biletys la illalla, ei pahemmin tehnyt makeata eilen mieli:hyper: Mutta tuo turvotus (ja menkat sekä pienehkö masentuneisuus...mielialavaihtelut) kyllä vituttaa

Kantaa pystyy ainakin vähän harventamaan seuraavalla niksillä: lasiin vettä, tilkka etikkaa ja tiskiainetta. Etikan tuoksu houkuttelee kärpäset veteen, jonka pintajännityksen tiskiaine (esim. Fairy) on rikkonut -> kärpäset hukkuvat

Tätä pitää kokeilla. Vaikka pieleen menisi, pystyy tätä kokeiltuaan vielä asumaan niiden ötököiden kanssa. Raidilla kun saisin itsenikin hengiltä, tällä onnella.

Ja vieläkin vituttaa nämä byrokraatit. Hmmm... raidia eiku sariinia peliin ja kyläsille erääseenkin virastoon! Räjäyttää sitä tuskin kannattaa...

Unnukka sanoi:
Vituttaa mies! Se vaan jatkaa valehtelua ja luuhaamista. Kännää jatkuvasti ja käyttäytyy kuin ääliö. On tainnu unohtua ne yhteiset harrastukset. Ennen muka kiiinnosti se punttitreeni ja olisi ollut todella hyvät ominaisuudet kehittää sitä, nyt ei näytä kiinnostavan muu kuin kaljamahan kasvatus ja vieraissa laukkominen. Kiitti mulle riitti! En itke sen paskan takia enää kyyneltäkään!
Kuulostaa kurjalta, mutta myös tutulta. Olisin voinut kirjoittaa saman itse n. vuosi sitten. Vaikuttaa melko äärimmäisyyksiin menneeltä toi tilanne, ei varmaan auta kuin tehdä todellakin päätös siitä, missä menee sinun sietokyvyn rajat. Kohtaat vielä jonkun paljon paremman joka arvostaa sinua ja itseään erilailla kuin tämä nykyinen mies.

Että ne osaakin olla ääliöitä. :curs: Mutta jotkut myös niin ihania... :haart:

MerZi sanoi:
Mä olen kokeillut vain joitakin luontaistuotteita joilla pitäisi olla vaikutusta nukahtamiseen/unen laatuun... Enpä kuitenkaan koe merkittävää apua noista saaneeni. Jos joku osaa suositella jotakin luontaistuotetta/lääkettä joka auttaisi niin vinkit on kyllä tervetulleita. Mihinkään unilääkekoukkuun en luonnollisestikaan halua.

Ootko jo kokeillut tryptofaania? Mulla on ollut välillä kans uniongelmia ja toi on syventänyt unta. Nukahtamiseen se tosin ei ole auttanut :rolleyes: mutta pieni kävelylenkki ja kevyt saunominen rentouttaa sen verran että ainakin mulla nukahtaminenkin helpottuu vähän.

Stressi pois niin unikin tulee paremmin. :)

Että voi tulla paha mieli eräiden immeisten kommenteista... Sitä en sitten tiä onko vika mussa vai muissa vai sekä että vai ei kessään... Sillä nyt ei loppupeleissä ole ees merkitystä... Mutta ei oo vaan kiva fiilis kun sattuu :(.

Älä, Sanna välitä. Kaikkia ei kuitenkaan voi miellyttää. On ihan turha antaa niiden, joita ei voi miellyttää, satuttaa.

Voimahali!

Työ vituttaa ja todella paljon!! Harjoittelijan palkalla PLUS todella vähän tunteja. Viime lauantainaki mut lähetettii kotiin ennen aikoja ja sain jonku 3 tuntia:hyper: :curs: :wall: ja mun pitäs pärjätä kesä tolla hommalla?? kiva...kesä ilman rahaa. aina halunnu....aaaaaaRRRRGGGGHH%¤#%¤%/&%/(7994e!!
prkl

Puoltoista vuotta ollu ilman suurempia sairasteluja...ja nyt sit sinä päivänä ku kesäloma alkaa,päättää joku flunssabasilli paskiainen iskeä!!!:wall:
Yskin niin palljon että keuhkot repee ja nenä vuotaa ku niagara...eikä tunnu tulevan loppua :itku:

:wall:

Mikä v*ttu siinä on kun aina tätä dieetin alkua varjostaa millon mitkäkin ongelmat tämän kehon kanssa? Poltan kohta roviolla koko raadon. Ei muuta kun lisää saikkua vaan kun puoli kehoa on ku rautakanki. Pakko kuitenkin ähertää vielä töitä kun ei näitä kukaan muukaan tee ja kohta on kaikki lomalla, sitten ei etene yhtään mikään. Tuntuu vaan ilkeältä kun rintaranka menee lukkoon, puoli selkää kramppaa, aukeaa taas ja särkee niin vietävästi. Testaan kohta valmentajan suosittelemaa rentoutuskeinoa... "kemiallinen rentoutus á la Bull" - luulis rentoutuvan.

Toivottavasti Rantasen Susannan maaginen osteopatia tekee musta tänään simsalabim-terveen...

Mää halluun rankasee rautaa! :itku:

(no, onneksi ei tämän vakavampia ongelmia, pahemminkin vois olla)

Faidra,piristy jooko :)

Mä olen käynyt täällä Turussa Rantasen Susannan ent.luokkakaverin luona hoidossa,eli myöskin osteopaatti.
Väitän käsi sydämellä että olosi helpottuu jo ensimmäisen hoidon jälkeen!!
Osteopaattien kädet on taivas!!!

Mä kyllä voin ensimmäisen kerran todella huonosti siinä pöydällä,meinas oikein laatta lentää,mutta ah,mikä olo oli sen jälkeen!!!!

Ärsyttää YTV ja kesäaikataulut! Bussivuoroista kulkee enää puolet ja voi arvata kuinka täyttä sitten on, kun eihän kukaan ole vielä kesäkuun alussa lomilla :curs: :wall: .
Hyvä, että mahduin aamulla bussiin, vaikka kuljen ennen pahinta ruuhka-aikaa.

Olen syönyt tänään kaikkia rasvamöykky ällötyksiä ja on niin paha olo ja yököttää! Pihalla ei tietookaan auringosta ja sen lisäksi vielä 4 viikkoa tätä perseen kuluttamista täällä tylsässä työharjoittelupaikassa...ei jaksa! Oon nyt 5kk täällä ollut ja kiitti kiitti mulle riitti! haluun jo himaan ja Suomeen...poikaystävääkin ois aikas iso ikävä, mutta minkäs teet...ei auta ku sinnitellä vielä.

MerZi sanoi:
Byääh... :itku: Mä kauhukseni huomasin eilen saman. Mikä hitto on tukkinut mun aineenvaihdunnan?!?! Liikaa proteiinia ruokavaliossa..? Jotain on tehtävä - JA PIAN!!!

Asiasta viidenteen. Ketuttaa olla näin käsi matematiikan kanssa. Mulla on työn alla hirveä nivaska laskutehtäviä eikä oikein nyt ota onnistuakseen. Kaiken hyvän lisäksi olen kadottanut MAOL-taulukkokirjani, siis oikeasti kadottanut (paperinkeräykseen..? :rolleyes: ) eikä mun laskimessa ole paristoa. Muistikapasiteettini ei "ihan" riitä kaikkien tarvittavien kaavojen säilömiseen, eikä päässälaskutaitoni kaikkien noiden laskutoimitusten ratkaisemiseen.

Mä tyhmänä kysyn, mut voiko liiasta proteiinin syönnistä johtua "aineenvaihduntahäiriö" =tulee sellua jne...???:nolo:

Aatekauppiaat, vai miksi näitä kävelykadun kansioterroristeja oikein pitäisi sanoa. Mistä hitosta tämäkin vitsaus on oikein saanut alkunsa, ettei vain jenkkilästä?! Viittä eri kerjuuta parin korttelin matkalla :curs: Heiiii (oikein maireasti), mulla ei todellakaan ole aikaa intoa rahaa hyvää tahtoa näiden penteleiden kuuntelemiseen, ja ainoa hyväntekeväisyys jota harrastan on verenluovutus.

Niin, ja yksikään banaanikärpänen ei ole hukuttautunut lasiin, mutta kämpässä on nyt raikas etikkainen aromi. Ohhoh, onneksi kukkien kuivattaminen näyttää vähentävän ötököitä - kummatkohan kuolevat ensin?

Vituttaa niin että naurattaa kun ajattelee mikä kaikki saa kiipeilemään seinille, keinumaan kattolampussa ja repimään tapetit alas. Sitä olisi kunnon treenin tarpeessa, mutta kun toisessa kädessä ei pysy mikään muutamaa kiloa painavampi kapine. Toisaalta, nyt sain jo tonnikalapurkin auki eli kai tässä vielä toivoa on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom