Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa tää kesätyö, vaikka oon ollut vasta viikon siellä töissä. Kaikki työkaverit on keski-ikäsiä naisia ja siitä vanhempia naisia. Viime syksyn olin samassa paikkaa työharjottelussa, mutta tän viikon jälkeen olisin kyllä jo valmis lopettamaan. Miten nuo naiset voi olla noin inhottavia?!Puhuu paskaa selän takana, eikä oo pokkaa tulla sanomaan sitä kasvotusten. Tänään jouduin sitten avautumaan vähä yhelle tyypille:rolleyes: Mutta ahistaa kun joutuu olla huonossa työilmapiirissä koko kesän...No kun kolme kuukautta jaksaa, niin syksyllä pääsee maapallon toiselle puolelle:hyper:

Ja Venla, älä huolehdi turhia mistään läskistä olosta. Sitä on täälläkin päin ilmassa, mutta sitten vaan kovempaa treeniä niin kyllä se siitä. Itellä ainaskin auttaa kun aattelee vaan että kun on vähä läsääkin niin lihan tarttuu paremmin:)

Elkku82 sanoi:
Ja Venla, älä huolehdi turhia mistään läskistä olosta. Sitä on täälläkin päin ilmassa, mutta sitten vaan kovempaa treeniä niin kyllä se siitä. Itellä ainaskin auttaa kun aattelee vaan että kun on vähä läsääkin niin lihan tarttuu paremmin:)

Jeh, no onhan se näin jos ei tarttis taas kisoja varten pudotella, ja jos ei kroppa ois jo ihan sekasin näistä kisoja varten pudotteluista;) . Ei tässä ittellä mitään hätää ois ton painon kanssa mutta ko valmentaja meinaa tappaa! Ja mun vähäisestä ja sekavasta sosiaalisesta elämästäkin on reenille vaan haittaa :/
Seki vituttaa että piti ostaa tänään kengät, jollaset oon halunnu ainakin viisi vuotta, ja sitte ei oo mun kokoo:curs: !! Pitäkööt kenkänsä! Ei mulla kohta enää taas ole niihin varaa. Hmm. No, onneks ei enää kumminkaan ahista. Paitti että valvon taas ja aamulla pitäis reenata. Voi perse.

Elkku82 sanoi:
Vituttaa tää kesätyö, vaikka oon ollut vasta viikon siellä töissä. Kaikki työkaverit on keski-ikäsiä naisia ja siitä vanhempia naisia. Viime syksyn olin samassa paikkaa työharjottelussa, mutta tän viikon jälkeen olisin kyllä jo valmis lopettamaan. Miten nuo naiset voi olla noin inhottavia?!Puhuu paskaa selän takana, eikä oo pokkaa tulla sanomaan sitä kasvotusten. Tänään jouduin sitten avautumaan vähä yhelle tyypille:rolleyes: Mutta ahistaa kun joutuu olla huonossa työilmapiirissä koko kesän...No kun kolme kuukautta jaksaa, niin syksyllä pääsee maapallon toiselle puolelle:hyper:
Otan osaa. :D Tuttua, niin tuttua... Olen ihan samassa tilanteessa kanssasi, kirjoittelinkin siitä tonne yleiselle puolelle "kesätyöläisten kohtelu"-threadiin.

Itsekuri herkkujen suhteen alkaa pettää... :wall: Ennen herkuttelin 1-2 kertaa kuussa nyt 1-2 kertaa viikkoon!!! Miten tästä selviää??? Ja kesä ja kaikki ihanat jädet tulossa kuvioihin, APUA!

NiiskuNeiti sanoi:
Itsekuri herkkujen suhteen alkaa pettää... :wall: Ennen herkuttelin 1-2 kertaa kuussa nyt 1-2 kertaa viikkoon!!! Miten tästä selviää??? Ja kesä ja kaikki ihanat jädet tulossa kuvioihin, APUA!

Otat vaan ihan iisisti. Katsos kun treenaa (oletan, että treenaat tai liikut jotenkin kun täällä olet), ei kohtuuden rajoissa pysyvä herkuttelu vaikkapa kolmekaan kertaa viikossa haittaa YHTÄÄN mitään.

Kiitos tsempistä, Tähtityttö! Joo, kyllä kulutus on kovaa ja onneksi nuo herkutteluhetket eivät kuitenkaan ole mitään supermättöjä. Ja eiköhän se ole pääasia että päivittäiset muut ruokailut menee bodytyyliin :)

Uusi vitutuksen aihe: eilen jäi salille vastikään ostetut paul mitchelin shampoo ja hoitoaine ja ylläri tänään niitä ei sitten enää siellä näkynytkään!!

Voi tuo on ihan perseestä. Jakelin (hajamielisenä ihmisenä) kalliita shampoita ja hoitoaineita salilla minäkin, toivottavasti menivät edes tarvitseviin koteihin :curs: . Nykyinen sali tarjoaa onneksi aineet (tosin jotain Herbiinaa, mutta kyllähän sillä letti putsaantuu...).

Polvi turvoksissa ja kipeä. Prkl. Siinäpä se sitten oli se hyvä tsemppi treeneissä. Taidan käyä ostamassa pari pakettia buranaa, jos söis taas varmuuden vuoksi tulehduskuuriksi 5 päivää...

Mä olen seurannut pari kuukautta yhden nettitutun vauvan vointia. Tänään tilanne näyttää erikoisen apealta.:( Tulipa paha mieli.

Sitten vituttaa tän päivänen yhtiökokous ihan suunnattomasti: piharemppa maksaa yli 100000€.:curs:

Perkele, kroppa näyttäs edelleen keräävän nestettä turhan heleposti. Paska. Sormet o turvoksissa. Ja kaikki muukin mun kropassa. Ei ois hyvä hetki tälläselle.

Rakas ystävä, jonka alkoholinkäyttö on "vähän" livennyt hanskasta :(

Kyllä hän itsekin ongelman tietää ja tunnustaa. En vaan tiedä miten pitäisi olla tukena. Potkia perseelle, tarjota myötätuntoa vai mitä lie :confused: Vai pitääkö ottaa ne kuuluisat lastenkasvatusmenetelmät - uhkailu, kiristys ja lahjonta - käyttöön... :rolleyes:

Kampaaja kieltäytyi leikkaamasta sellaista tukkaa kun halusin. Sanoi että tulee luiru ja ruma.. tsekkasin himassa että voi peeveli, näytän joltain unelmaminiältä. Pitänee repiä kräkihorolookki sitten itse partaterällä. Kampaaja-tädille taisi olla uusi asia etteivät kaikki halua välttämättä 'kauniiksi'.

Ääh kusahti muutaman kk suhde sitte tänää. Tuntuu pahalta mut onneks on ystäviä. Sitte taisin tänää kans mokata yhen lukiokurssin ja taitaa mennä 3.5 vuoteen toiki urakka. Mitäs muuta.. kaveri peru tapaamisen ja tämmöst. Enkä jaksanu ees tsempata ja lenkkeillä kunnolla. Huono päivä, huominen parempi.

Vatsatauti ja kuume :curs:
Eilen ja toissapäivänä ei juuri tullut muutakun maattua sohvalla, mutta tänään on sentään jaksanut istua koneella.
Ja huomenna viimeinen työpäivä ennen kesälomaa. Mukavat lomakelitkin on päällä. NOT.
No vesisateella on mukava treenata sisällä.
(Aina pitää näköjään kaivaa jotain positiivista :D )

S-T sanoi:
Rakas ystävä, jonka alkoholinkäyttö on "vähän" livennyt hanskasta :(

Kyllä hän itsekin ongelman tietää ja tunnustaa. En vaan tiedä miten pitäisi olla tukena. Potkia perseelle, tarjota myötätuntoa vai mitä lie :confused: Vai pitääkö ottaa ne kuuluisat lastenkasvatusmenetelmät - uhkailu, kiristys ja lahjonta - käyttöön... :rolleyes:
Joo, sama vika. :( Tulee todella voimaton olo katsoa vain vierestä mitä toinen tekee itselleen ja lähimmäisilleen. Etenkään kun sitä apua ei oteta vastaan, ts. "ei ole mitään ongelmaa, hei tää on ihan hallussa!". Juu niinpä näkyy... Mut kun ei osaa olla ajattelemattakaan, kun kyseessä on läheinen, vaikkei ongelma suoranaisesti minun olekaan.

Mulla varmaa muillekki naisille tuttu ongelma, tosiaan e-pillereit alotin tos napsimaan ja kappas kohta on ollut "menkat"(ei ne tietty samanlaiset oo ku ilman pilsui) 2vkoa putkeen ja nyt vielä menkkakivut päälle. On ollu aikas apea vkoloppu. Lähinnä laahustellut ympäri kämppää kuumavesipullo vatsan päällä ja nukkunut. Unta tuntuu riittävän. Kunnon ruoka ei maita, kaikki sokeri menisi. :( Mieliala on aikas maassa, tiedä johtuuko pillereistä vai jostain muusta... rankka kirjoituskevät takana mutta tossa välissä meni tosi hyvin. No, kai se tästä 3kk tasottuu. Paras olisi, menkat jos kestää ton 3kk niin kyllä sitä palaa pinna....:eek:

Töihin onneksi joutuu pyöräilemään niin ei ole paino noussut, mutta pitäisi saada tuo ruokavaliokuntoon. yojuhlat en vkoloppuna ja pitäis jaksaa siivoilla mutta kun ei. Salille ei ole pitkään aikaan jaksanut kun 26km tulee päivässä pyöräiltyä ja nyt flunssan poikasta kaiken päälle... eipä pahemmin uskalla riskeerata kun yojuhlat ja pääsykokeet tiedossa... niihin kokeisiinkin pitäisi lukea:jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom