Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elkku82 sanoi:Ja Venla, älä huolehdi turhia mistään läskistä olosta. Sitä on täälläkin päin ilmassa, mutta sitten vaan kovempaa treeniä niin kyllä se siitä. Itellä ainaskin auttaa kun aattelee vaan että kun on vähä läsääkin niin lihan tarttuu paremmin
Otan osaa. :D Tuttua, niin tuttua... Olen ihan samassa tilanteessa kanssasi, kirjoittelinkin siitä tonne yleiselle puolelle "kesätyöläisten kohtelu"-threadiin.Elkku82 sanoi:Vituttaa tää kesätyö, vaikka oon ollut vasta viikon siellä töissä. Kaikki työkaverit on keski-ikäsiä naisia ja siitä vanhempia naisia. Viime syksyn olin samassa paikkaa työharjottelussa, mutta tän viikon jälkeen olisin kyllä jo valmis lopettamaan. Miten nuo naiset voi olla noin inhottavia?!Puhuu paskaa selän takana, eikä oo pokkaa tulla sanomaan sitä kasvotusten. Tänään jouduin sitten avautumaan vähä yhelle tyypille Mutta ahistaa kun joutuu olla huonossa työilmapiirissä koko kesän...No kun kolme kuukautta jaksaa, niin syksyllä pääsee maapallon toiselle puolelle
NiiskuNeiti sanoi:Itsekuri herkkujen suhteen alkaa pettää... :wall: Ennen herkuttelin 1-2 kertaa kuussa nyt 1-2 kertaa viikkoon!!! Miten tästä selviää??? Ja kesä ja kaikki ihanat jädet tulossa kuvioihin, APUA!
Joo, sama vika. :( Tulee todella voimaton olo katsoa vain vierestä mitä toinen tekee itselleen ja lähimmäisilleen. Etenkään kun sitä apua ei oteta vastaan, ts. "ei ole mitään ongelmaa, hei tää on ihan hallussa!". Juu niinpä näkyy... Mut kun ei osaa olla ajattelemattakaan, kun kyseessä on läheinen, vaikkei ongelma suoranaisesti minun olekaan.S-T sanoi:Rakas ystävä, jonka alkoholinkäyttö on "vähän" livennyt hanskasta :(
Kyllä hän itsekin ongelman tietää ja tunnustaa. En vaan tiedä miten pitäisi olla tukena. Potkia perseelle, tarjota myötätuntoa vai mitä lie Vai pitääkö ottaa ne kuuluisat lastenkasvatusmenetelmät - uhkailu, kiristys ja lahjonta - käyttöön...