Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
hannelek22 sanoi:
..en taida olla ainut alkoholistin lapsi. Huolehtikaa lapsistanne. Kiitos ja anteeksi tämä purkaus.

Et todellakaan. Sain jotenkin kuvan että väkivaltaa ei kuitenkaan ollut kuvioissa? Se on jo hyvin sekin.. (ei ole esim. tarvinnut ekaluokkalaisena yöpaidassa juosta lumihangessa naapuriin hälyttämään poliisia jne --> isäpuoleni) Oma isäni on vähän kuin mitä Ultimecia kertoi omastaan. Siitä huolimatta en voisi kuvitella 'kiristäväni' häntä lopettamaan juomista että voisin tavata häntä. Rakastan häntä, hyväntahtoinen ukkeli onneksi, suurimmaksi osaksi ainakin, ja hän on kaikesta huolimatta ikioma ainoa isäni. Vaikea juopon on varmasti itse aloitteita yhteydenpitoon tehdä, vaikka omista lapsista onkin kyse. Ihan taatusti osaavat hekin tuntea itsensä epäonnistuneiksi, ja riittämättömän hyviksi osallistumaan lastensa elämään (ainakin joskus, laskuhumalassa.. :))

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitoksia tytöt myötätunnosta, eipä se teidänkään lapsuus kovin ruusuiselta kuulostanut. Yrtän tässä pähkäille mitä kannattaisi tehdä, hyväksyä tilanne vai yrittää puhua isälle. Yksi siskoistani ei pidä enää mitään yhteyttä vanhempiimme.
Haluaisin kuitenkin, että lapset oppisivat tuntemaan ukkinsa, tähän asti isä on yrittänyt olla juomatta, silloin kun me olemme mummolassa.
Lämpimiä ajatuksia teille lähettää Hannele

Ei nyt varsin pahasti vituta, mutta kuitenkin harmittaa ja ärsyttää joidenkin ihmisten tarve yleistää ja lokeroida "miehet sitä ja naiset tätä", "miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta eivätkä koskaan voi oppi toisiaan ymmärtämään". YKSILÖIDEN väliset (luonne)erot, anyone...? :evil:

Mä haluan pois mun duunista!! Enää ei yksinkertasesti jaksa sitä hommaa... Mietin juuri laitanko työhakemuksen yhteen duuniin mutta sitten en voi mennä kouluun... Ja haluaisin kuitenkin opiskelemaan. Mutta en jaksa olla tuossa työpaikassa enää päivääkään!!! :wall:

Mitähän sitä tekis?!

kas tänään vituttaa suunnattoman pitkö koulupäivä jonka jälkeen en pääse kotiin koska autostani on loppunut virta. unohdin valot päälle...perhanan auto ku ei oo varotusääntä tommoselle. ja kukaan ei voi hakea minua...et semmosta

On pirunmoinen univelka, ojentajat kuin jyrän alle jääneet ja muutenkin olo on kuin haamulla. Lisäksi en tiedä tunteistani ja tulevaisuudesta erästä miestä kohtaan, ja hän on suunnilleen menossa naimisiin kanssani ja kyselee lasten nimiä... :(

Tulin just lääkäriltä ja mun pakarassa on piriformis-syndrooma eli syvä pakaralihas on jumissa ja tulehtunut. :( Käskettiin välttää kovaa jalkojen punttitreeniä ja muita pakaralle raskaita lajeja (kaikkihan ne on!?!) jonkin aikaa...

Hemmetti. Pitikö nyt aloittaa sellanen hillitön yläkropan kasvatusprojekti sitten?

:itku:

April, miten toi piriformis ilmenee? Epäilen, että mulla on sama vaiva kyseessä... Sain jo siihen jotain venyttelyohjeitakin työpaikan fyssarilta, mutta vähän epäilyttää, että onkohan diagnoosi sittenkään oikea.

Minzku sanoi:
April, miten toi piriformis ilmenee? Epäilen, että mulla on sama vaiva kyseessä... Sain jo siihen jotain venyttelyohjeitakin työpaikan fyssarilta, mutta vähän epäilyttää, että onkohan diagnoosi sittenkään oikea.

Mulla on toisessa pakarassa syvällä sellanen puristava kipu, joka ilmaantui n. 2 kk sitten kun aloin normaalitreenin päälle kävelemään työmatkat. Se kipu säteilee hieman takareiteen ja on kovimmillaan jalkatreenin jälkeen. Sitä on vähän vaikee kuvailla, mutta kipu tuntuu tosiaan olevan syvällä pakarassa. Ja ilmenee totta kai myös pakaran jäykkyytenä. Mulle annettiin nyt ensi hoidoksi tulehduskipulääkekuuri ja kans ohjeet venyttää pakaraa "agressiivisesti". Ja fysioterapiaan kans. On kuulemma hyvin tyypillinen aktiivisesti liikkuvan vaiva. :jahas:

Onneksi en sentään täyttä treenikieltoa saanut - ois voinut lähteä järki. :)

April: en osaa linkittää, joten kopioin tähän alkuvuoden postaukseni tuolta urheiluvammapuolelta. Kuulostaisiko samanlaiselta kuin sun oireet? Kipu siis tuntuu olevan jossain "syvemmällä" kuin ihan pakaralihaksessa. Tuntuu takareittä venyttäessä ja kipeytyy istuessa pitkään (eli käytännössä pitkissä työ- jne. palavereissa). Myös minä aloitin syksyllä hieman ennen vaivan ilmestymistä työmatkakävelyt (2*25 min/päivä).

"Mulla on ilmennyt seuraavanlainen ikävä vaiva. Istuinluu (tms kohta suunnilleen pakaralihaksen alapuolella, ei siis itse lihas) on kipeytynyt ihan yhtäkkiä. Ensin se vaivasi silloin tällöin treenin jälkeen. Lähinnä kumartuessa tuntuu vihlaisu. En kiinnittänyt asiaan juurikaan huomiota, ajattelin johtuvan ylirasituksesta (kuten varmaan johtuukin). Tulossa oli lomamatkan takia reilun parin viikon treenitauko, jonka ajattelin riittävän toipumiseen. Noh, nyt on lomat lusittu ja palattu treeneihin, mutta takamushan suuttui heti ekoissa treeneissä oikein perusteellisesti ja kipuilee nyt myös istuessa.

Osaako joku tunnistaa vaivan ja mahdollisesti ehdottaa hoitotoimenpiteitä?"

Minzku sanoi:
Kuulostaisiko samanlaiselta kuin sun oireet? Kipu siis tuntuu olevan jossain "syvemmällä" kuin ihan pakaralihaksessa. Tuntuu takareittä venyttäessä ja kipeytyy istuessa pitkään (eli käytännössä pitkissä työ- jne. palavereissa). Myös minä aloitin syksyllä hieman ennen vaivan ilmestymistä työmatkakävelyt (2*25 min/päivä).

No tuo on kyllä täsmälleen samankuuloinen vaiva kuin mulla. Just istuminen kipeyttää sen ja eteenpäin kumartuessa sattuu myös. Kävelen itse 2x20min työmatkat päivässä. Lääkäri (fysiatri) arveli, että kova treenaus on pohjustanut sen syntyä ja sitten kävelyn lisääminen on laukaissut sen. Mulla on kuulemma melkeenpä 100% varmuudella diagnoosina just piriformis. Jos fysioterapia ja venyttelyt + ei auta, niin seuraava hoito on sitten kortisonipiikit (johon en kyllä suostu kuin äärimmäisessä hädässä!). Joskus aikoinaan niitä on kai myös leikattu, muttei enää nykyään niinkään paljoa.

Mä joudun meneen töihin! Mä en halua!!! :itku:

Nyt mä olen mokannut. Sellanen heart sank - fiilis, kulkee vaan sokeana päin ovia. Uskomatonta, niin typerä moka. Lennot varattu, muiden työmatkat peruttu, työpäivät laitettu väärille ajankohdille, kaikkea valmistelua... kaikki väärälle kuukaudelle. Voi vittu.
Voisin mennä ostamaan pullon punkkua illemmaksi, masentaa kun ihan itse mokaa jotain tollaista typerää. Toivottavasti edes jotain voi korjata. No onneksi joku muslimi hoilaa tuossa edessä jotain surumolotusta, auttaa pitämään fiiliksiä vähän alamaissa. Ehkä kohta lätkäsen sitä. Tänään olen idiootti.

No ei kai tämä niin vakavaa kukaan ei ole kuollut, vois nousta tästä transsista. Onneksi sentään nyt tuli selville että väärä kuukausi kyseessä. Nyt tosin ehkä missaan omat valmisujaiseni.

No nyyh! Nyt vituttaa se, kun masentaa tuo möhläys eikä pääse pakkischattiin möllöttämään kun werty tms on maassa. Siellä aina piristyy! Harmin paikka. Huono päivä.

April sanoi:
No tuo on kyllä täsmälleen samankuuloinen vaiva kuin mulla. Just istuminen kipeyttää sen ja eteenpäin kumartuessa sattuu myös. Kävelen itse 2x20min työmatkat päivässä. Lääkäri (fysiatri) arveli, että kova treenaus on pohjustanut sen syntyä ja sitten kävelyn lisääminen on laukaissut sen. Mulla on kuulemma melkeenpä 100% varmuudella diagnoosina just piriformis. Jos fysioterapia ja venyttelyt + ei auta, niin seuraava hoito on sitten kortisonipiikit (johon en kyllä suostu kuin äärimmäisessä hädässä!). Joskus aikoinaan niitä on kai myös leikattu, muttei enää nykyään niinkään paljoa.

Jaahas, se on sitten vissiin mullakin lääkärille meno edessä... :itku: Toisaalta tietysti hyvä, että vihdoinkin sun postejen perusteella vakuutuin, että vaiva tosiaan vaatii hoitoa eikä vaan itsestään mene pois (kuten kieltämättä toivoin...).

Kerrohan täällä taas joskus, miten paraneminen etenee. Tsemppiä meille! :thumbs:

Voi jumalauta et vituttaa - voiko sitä enempää sanoa kun tiivistettynä MIEHET! :wall:. Lyhyt ja ytimekäs avautuminen kiitos ja hei, helpotti :D.

ZannaZ sanoi:
Voi jumalauta et vituttaa - voiko sitä enempää sanoa kun tiivistettynä MIEHET! :wall:. Lyhyt ja ytimekäs avautuminen kiitos ja hei, helpotti :D.

Miehiä tulee ja miehiä menee mutta rock'n roll, ei vaan rauta nousee for ever!..Ei kyllä helpota tilannettasi, mutta ajattelin vähän edes yrittää piristää:) . Kyllä tuo tilanteesi helpottuu vielä, tavalla tai toisella!

Selkää vihloo! :curs: Tänään piti tehdä vaikka mitä ja ulkona on upea ilmakin eilisen räntäsohjotuiskun jälkeen mutta joudun lojumaan punkan pohjalla! :itku: Ehkä jotenkin saisin köpöteltyä kaksinkerroin lähikiskalle vuokraamaan leffan ja ostamaan jäätelöä. ARGH!

Pesukone prakasi sitten lopullisesti. Perkele. Ei tässä muuten mitään hätää, saattaapi nimittäin vielä mennä takuun piikkiin, mutta kun muuton jäljiltä on kertynyt ihan kohtuullisesti likapyykkiä... /me selaa keltaisilta sivuilta Tampereen seudun pesuloita

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom