Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kurkkukipu :curs: Noh, tunnolliset työntekijäthän sairastaa viikonloppuna :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei nyt oo mennyt ihan putkeen tää päivä. Eka heitin päälleni purkillisen tunaa italiankastikkeella ja sit sheikkasin palkkarit pitkin seiniä. Niin ja muutenkin on kaikki päin persettä, jos menis nukkuun.

No voi helevetti. Mun peili on ruennut valehtelemaan! Kun katson itseäni peilistä, näytän elefantin ja virtahevon risteytykseltä, mutta mittanauhamittaus paljastaa, että mitat ovat samat kuin ennenkin ja valokuvissa taas näytän kohtalaisen ruipelolta. :jahas:

Käydään ehkä tasan kerran vuodessa ulkona, ja mulla on nykyisin ehkä kerran puolessa vuodessa migreeni, ja nyt ne sitten vain sattui tulemaan sille samalle päivälle... Että näin.

Nyt vituttaa yleisesti ottaen kaikki... jopa toi auringonpaiste :curs: . Sen lisäksi saamattomuus viikonlopun aikana (lähinnä opiskelut ja siivous), eilinen krapula, tän päivänen myöhään nukkuminen, miehet :wall: ja yleisesti KAIKKI....

Eilinen juhlinta ja siitä seurannut huono olo...:urjo:

Onneks taas vähän aikaa muistaa ettei jää mistään paitsi vaikkei siellä kapakassa roikukaan joka viikonloppu! Treenaaminen on paljon hauskempaa sunnuntaisin kuin krapulan poteminen :D

Ahdistus tuon miekkosen kanssa ajaa mut raivon partaalle. On varmaan pakko lopettaa tää meidän suhde, ei tuu mitään :itku: Tää mun tyyppi hakis vaikka kuun taivaalta, mutta en tiiä nyt miksi ahdistaa niin paljon...

Näin ensinnäkin... Rahaa tilillä 20 €, tilasin 2 viikkoa sitten wrangelta housut, arikokkonen.fi:stä topin ja rannetuet, ei näy eikä kuulu vieläkään... Väsymys, stressi töistä... Ja jotenkin vaan masentaa...

Treeni meni ihan jees... Mutta harhauduin selailemaan uncle samin kuvastoa ja alkoi vituttaa ihan sairaasti... MÄ OON LÄSKI!!!!:itku:

Tuntuu että vatsat ei kehity, ghetto arse ei lähe mihinkään ja koko kroppa on ihan kamala, näppyjäkin pukkaa... Mä en ala...

No nyt vitt* unohdin muistitikkuni yhteen luokkaan, ja eiköhän joku ollut sen jo sieltä kerinnyt pölliä! Vittu mä en kestä tätä mun päätä!!!!! Pitäs varmaan hankkiutua hoitoon kun oon niin ääliö.... Ai niin joo, ja kaverit eilen intoutui vittuilemaan että näytän mukamas liian hyvältä tms. paskaa. Vitt* hankkikaa elämä!!! On joillakin ongelmat kun pitää toisten ulkonäköön puuttua. Ja sitäpaitsi tuo ei edes ole totta, ihan normaalilta minä näytän...

töihin...

Missukka sanoi:
Ai niin joo, ja kaverit eilen intoutui vittuilemaan että näytän mukamas liian hyvältä tms. paskaa. Vitt* hankkikaa elämä!!! On joillakin ongelmat kun pitää toisten ulkonäköön puuttua. Ja sitäpaitsi tuo ei edes ole totta, ihan normaalilta minä näytän...

Mun päivä ainakin pelastuisi jos joku sanoisi mulle et mä näytän liian hyvältä :)

En oo käyny kolmeen viikkoon salilla sairastelun ym. paskan takia, ja tänään sitten uskaltauduin tekeen jalkatreenin... voi itkun itku, meinasin oksentaa jo heti ensimmäisen askelkyykkysarjan jälkeen.. Ei siitä sitten tullut mitään kun kokoajan meinasi tulla oksu. Kiva motivaatio mennä ens kerralla :)

Muutenkin, ei oo mitään motivaatiota treenata saatikka syödä terveellisesti...

Vituttaa kun täällä persreiässä ei oo vapariharkkamahdollisuutta! Mittari nousee punaselle ja ankarasti kun tiedostaa et pitäis tahkoo kun hullu, mutta käytännössä ei onnistu. Mulla ei oo aikaa, eikä rahaa, eikä mitää ajaa toiselle puolelle pääkaupunkiseutua 20min hyppelyn takia ja maksaa kertamaksua siitä.

Kyrpä kun joidenki pitää kiinni kynsinhampain "ei yksityisille"-periaatteesta. Eikä voi joustaa yhtään vaikka kuinka koittaa selittää et tää on spesiaalitilanne kun oon menossa kisaamaan :wall: x 100.

Ei jaksa, ei jaksa, ei jaksa stressata täs vaihees enää mistään tämmösestä! Kunnalle piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä miinus tästä. VITTU KUN VITUTTAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!

Olin kovan flunssan takia 9 päivää treenaamatta (jonka ansiosta mulle kyllä ehdottomasti kuuluis joku mitali - mieletön suoritus ja vielä suunnilleen mielenterveyskin on kunnossa!). Nyt tuntuu sitten siltä, että vyötärölle on kerääntynyt hulluna ylimääräistä! Siis prkl, eihän nyt tuollanen treenitauko voi paisuttaa naista tälleen?!? Ilmeisesti voi. Tiedänpähän ainakin ens kerralla sairastaessani syödä pelkkää porkkanaa niin kauan, että pääsen taas treenaamaan. :curs:

voi v. Parempi puolisko lähti aamulla liiton reissulle, menee koko viikonloppu, ei kiva homma yhtään, vaikka lohdutteli, että onhan meillä koko elämä aikaa :haart: . Niin on, mut silti kun tykkään niin kauheesti niin haluis vaan olla lähellä. Huoh.

Muutenkin mieli maassa niin töissä saa taas paskaa niskaansa, pomolta tulee määräyksiä tehdä hommia niin kuin niitä ei saa tehdä, minähän niistä vastaan ja saan sitten myöhemmin lisää paskaa niskaan jos teen ne niin kuin määrätään ja kaiken huipuksi asiakkaat on tänään taas harvinaisen vittumaisia :wall:

Mua vituttaa oma saamattomuus. En edes muista milloin olen viimeksi treenannut, paino on noussut hieman mutta eniten tän huomaa löllöstä ulkomuodosta. En ymmärrä mihin mun treeni-innostus katosi. Kaiken lisäksi tuntuu että joka ilta kun ukko lähtee puntille, että takaraivossa joku huutaa "Tuonne sunkin pitäisi mennä, läski!!" Ei tuu helevettiäkään, perkele. Alan olla ihan masentunut tästä, kuitenkin kaikki on itsestä kiinni.

Voi paska, huomenna olisi pitänyt lähtä hakemaan birdylle uus kamu, mut en ollut huomannu et kasvattaja oli laittanu mailia jo alku viikosta, ja nyt kaikki linnut oli jo varattu!! Voi perkeleen perkele, pitkään tätä olikin jo odotettu..

no niin avaudumpa nyt sitten minäkin, eli ajelin pääni kaljuksi tässä yksi päivä ja kuinkas ollakkaan tänään kaupoilla käydessäni sain osakseni halveksuvia ja hyi vittu ja eihän tuolla tytöllä ole hiuksia supinoita- siis voi jumaliste, vaikka mulla ei ole hiuksia niin mun ymmärrys ja KUULO kyllä pelaa :wall: En mäkään arvostele muitten kuontaloita (ainakaan niin että asianomaiset ne kommentit kuulee). Voiko elämä täällä tuppukylässä olla enää yhtään pienimunaisempaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom