Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oksennustaudissa täällä kärvistelen.:curs: Enään ei tuu kaikki ulos, mutta niin veltto olo ja kaikkia paikkoja särkee ettei salille ole lähipäivinä asiaa.:itku:

Kuvittelin, että olisin jo siinä kunnossa että pystyn poistamaan exän lähettämät sähköpostit. Poistinkin ne, mutta olin niin ääliö että luin ne samalla.

Mulla on niin ikävä :itku:

teen töitä 6pvä/vko ja ei jää paskaakaan käteen...

Selkä jo kolmatta päivää kipeänä!!! :curs: Ja koulussa on opetettu että selkäkivun hoidossa on tärkeää puuhailla arkiaskareita heti kun kipu sallii... JA VITUT! Eilen kävin lähikaupassa ja tein vähän keittiöpuuhia --> sen jälkeen en enää pystynyt kävelemään suorassa!!! Vietin koko s**tanan yön lattialla mahallani lämmin kaurapussi alaselän päällä (HEREILLÄ TIETENKIN) kun missään muussa asennossa ei pystynyt kivun takia edes hengittämään normaalisti. Että se niistä opeista. :jahas:

Hävitin kalliin otsalamppuni :jahas: ja nyt tietysti minun tuurilla saan sakot valotta ajelemisesta ja sitten vielä joudun törsäämään uuden lamppuun ja kuuntelemaan kaikkien vittuilut huolimattomuudestani...

Ja joka v***n päivä pitää olla koulussa 8-20. Kääk. Ja vielä pitäisi sitten koira lenkittää, tehdä kotitehtäviä ja jossain välissä ehkä jos ehtisi nukkumaankin niin olisi kiva. (No joo, ihan sama se vaikkei menisikään nukkumaan kun en kummiskaan saa unta...)

venla sanoi:
Toivottavasti en mä:(

Mistäs arvasit? :D No, ei - mistä noin päättelit?

Pakkotoisto vituttaa siksi, että se viskoo mut pihalle vähän väliä tai vastavuoroisesti jumittaa.

Ne pari naispuolista henkilöä puolestaan eivät liity millään tavalla Pakkotoistoon.

Avo haki vaatteita, täälläkin vollotetaan urakalla. Ei vaan jaksa, ja vituttaa koko elämä. Mä en vittusaatana halunnut tätä.

Ultimecia sanoi:
Avo haki vaatteita, täälläkin vollotetaan urakalla. Ei vaan jaksa, ja vituttaa koko elämä. Mä en vittusaatana halunnut tätä.
Luin tilanteestasi tuolta parisuhde-keskustelusta. Vaikea sanoa mitään lohduttavaa, vaikka onhan tuota saanut itsekin melko paljon parisuhdepaskaa niskaan aika ajoin. Niin se vain elämä meitä heittelee. Mut sä oon rautainen mimmi Ultimecia! Näin on, vaikkei siltä juuri nyt tuntuisikaan.

:love: ja :haart:

Karsee flunssa iski päälle:curs: !! En oo varmaan kahteen vuoteen ollu kipeenä, ainakaan näin pahasti.. Melkosesti ottaa pannuun:wall: Nostaisi edes kunnon kuumeen, jotta vois maata punkassa ihan kanttu vei. Mut ei kun nokka vuotaa kuin seula ja nenu on jo ihan silppuna eikä enää kärsis yhtään noita niiskutuksia:itku: Ei jaksa tehdä mitään eikä henkikään enää kohta kulje..ainakaan näiden aivastusten lomasta.. No jo rupes helpottaa, kun vähän sai purkautua, ehkä tämä tästä, tuskin tää vielä lintuinfluenssaa on :rolleyes::D

Vituttaa kaikki virastot. Vittu kun ei kukaan tiedä mistään mitään ja ohjataan vaan osastosta toiseen. Saatana:curs:

Täällä on koko viikko kärsitty kovasta flunssasta. Oon päässyt treenaamaan viimeksi lauantaina ja alkaa vähitellen mielenterveys kärsimään - varsinkin nyt kun jouduin jäämään saikulle. Mitä ihmiset tekee päivät kotona?!?!? Oon katsonut varmaan 10 jaksoa Frendejä ja postannut jokaiseen threadiin Pakkotoistolla. :D

Lisäksi vanhenin eilen vuodella. Miten voi olla mahdollista, että oon 25 - vastahan mä täytin 18?

Muuten elämä on mukavaa. :)

April sanoi:
Mitä ihmiset tekee päivät kotona?!?!?

No minä ainakin oksentelen ja vastailen työsähköposteihin ja teen etähommia. Vielä ei vituta mutta jos huominenkin tai lauantai niin sitten kyllä.

Mä olen kokoajan kipeä, uupunut ja muuten vaan hankala ja kiristyminenkään ei etene prkl.:curs: Positiivista on kuitenkin se että olen koko kevään työharjoittelussa aivan ihanassa paikassa ja täällä on rentoa. sopivassa suhteessa vastuuta ja vapautta...:)

Mikäpä se viduddais muu, kuin jatkuva sairastelu: kahden viikon aikana oli kaksi oksennustautia ja siihen perään vielä kunnon flunssa. Salilta olen ollut poissa jo kolme viikkoa ja sen kyllä huomaa.. Alaselkä on ihan juntturassa ja muutenkin tosi raihnainen ja vetämätön olo. Tänään pitäisi ekat treenit vetäistä, mutta kuten aina ennenkin pitkän tauon jälkeen; tekisi mieli vain maata ja mässyttää herkkuja. Eli sellainen totaalinen treenimotivaation lässähtäminen päällä. Toivottavasti tuon ekan treenin jälkeen taas innostus viriää ja saa treenirytmistä kiinni, nyt vaan on tosi mälsä olo ja peilistä katsoo sellainen laiskapullea immeinen..

En nyt tiedä onko tää vitutuksen aihe, ehkä enemmänkin ärtymyksen aihe. Olin eilen keikalla, joka tuloksena olin kotona kahden aikaan yöllä. Herätys oli viideltä ja töihin tulin kuudeks. Vaikka olin ihan selvinpäin siel keikalla, niin se valvominen ja tupakansavu on kyl vienyt voimat ihan totaalisesti -ja jalat sattuu!! Tiedän jo nyt, että tää päivä menee ihan vituralleen... Ja kaiken lisäks oon luvannut kaverille, et lähden sen kanssa tänään juhlistamaan sen synttäreitä. Prkl, kun olin mennyt lupaamaan sille - ei meinaa viitti perua sitä. MUTTA, tuosta keikasta kirjoitan myös "Mikä tänään ilostuttaa" -thrediin.

Mä olen voittanut flunssan! Jee ! Treenaamassa eilen ja aivan mieletön fiilis!
On tää elämä hienoa!
Kevät aurinko lämmittää sydäntä!:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom