- Ikä
- 42
Kyllä vituttaa, kun on sairaana. Ei siinä mitään, jos osais vaan olla, mutta kun tuntuu että kroppa kärsii ja lihakset surkastuu. Ihan kun viikossa nyt jotain tapahtuisi!:curs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
k82 sanoi:Oltii systerin kans lautailemassa himoksessa ja joku s**tanan mulkvisti pölli meidän laudat mökin oven vierestä!!!!AAAAARRGGHHH, kun vaa saisin sen kuspään käsiini ni sais miettiä pari kertaa uudestaa et kenen lautoihin ei kannata koskee.Niin ja mullahan ei tietenkään oo kotivakuutusta...tyhmätyhmätyhmä, senkin ottamisesta ollu miehen kans puhetta sen miljoona kertaa.
k82 sanoi:Oltii systerin kans lautailemassa himoksessa ja joku s**tanan mulkvisti pölli meidän laudat mökin oven vierestä!!!!AAAAARRGGHHH, kun vaa saisin sen kuspään käsiini ni sais miettiä pari kertaa uudestaa et kenen lautoihin ei kannata koskee.Niin ja mullahan ei tietenkään oo kotivakuutusta...tyhmätyhmätyhmä, senkin ottamisesta ollu miehen kans puhetta sen miljoona kertaa.
Fiona sanoi:Hei nyt vähän äkkiä ottamaan sitä vakuutusta! Noi laudat on pieni murhe siinä vaiheessa, kun jotain isompaa sattuu. Meidän (nyt jo entinen) naapuri sammui suihkuun baari-illan jälkeen, luonnollisesti lattiakaivon päälle Heräsin siihen kun vesi tippui katosta läpi... Ilman kotivakuutusta ois voinut vituttaa hieman enemmän, siinähän oltais maksettu viikon hotelliasuminen ja muutto omasta pussista!
fitnesspimu sanoi:Ei voi olla totta!!! Monesti oon kuullut noista juttuja, mutta eipä sitä voi kuvitella että sattuisi omalle kohdalle...niin kuin ei monia muitakaan asioita! Tapahtuiko tämä vielä päiväsaikaan? Kai otitte yöksi laudat sisälle?
Mä voisin 18.3. jälkeen liittyä seuraan, tai pitäisiköhän sanoa saman tien vappuun asti?:evil: Ei tuosta enää pääsiäiseen niin pitkään ole.Nannna sanoi:Eilinen. Nyt alkaa pääsiäiseen kestävä juomalakko.
Rowena sanoi:Olen nyt ollut 1,5 kk kokonaan alkotta, ja olo on ollut loistava, treenipainot kohonneet leikiten ja rahaa säästynyt pitkä penni. Nyt on sitten "pakollinen" lärväsessio tiedossa.
Tsemiä Nannna, tiedän kyllä tuon olon tasan tarkkaan! Kyllä se elämä siitä taas voittaa:thumbs: