Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä vituttaa, kun on sairaana. Ei siinä mitään, jos osais vaan olla, mutta kun tuntuu että kroppa kärsii ja lihakset surkastuu. Ihan kun viikossa nyt jotain tapahtuisi!:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oltii systerin kans lautailemassa himoksessa ja joku s**tanan mulkvisti pölli meidän laudat mökin oven vierestä!!!!AAAAARRGGHHH, kun vaa saisin sen kuspään käsiini ni sais miettiä pari kertaa uudestaa et kenen lautoihin ei kannata koskee.Niin ja mullahan ei tietenkään oo kotivakuutusta...tyhmätyhmätyhmä, senkin ottamisesta ollu miehen kans puhetta sen miljoona kertaa.

k82 sanoi:
Oltii systerin kans lautailemassa himoksessa ja joku s**tanan mulkvisti pölli meidän laudat mökin oven vierestä!!!!AAAAARRGGHHH, kun vaa saisin sen kuspään käsiini ni sais miettiä pari kertaa uudestaa et kenen lautoihin ei kannata koskee.Niin ja mullahan ei tietenkään oo kotivakuutusta...tyhmätyhmätyhmä, senkin ottamisesta ollu miehen kans puhetta sen miljoona kertaa.

Ei voi olla totta!!! :eek: Monesti oon kuullut noista juttuja, mutta eipä sitä voi kuvitella että sattuisi omalle kohdalle...niin kuin ei monia muitakaan asioita! Tapahtuiko tämä vielä päiväsaikaan? Kai otitte yöksi laudat sisälle?

Tää nyt ei ole mikään päivän vitutus, vaan yleinen, ikiaikainen harmistus. Miksi miehet itkee tuolla ketjussaan että naiset vastustaa ja inisee, vaikka käytännössä kaikki naiset ovat kannattaneet miesten omaa nurkkausta? Estääkö penis lukutaidon?

Kai tasa-arvo on johtanut siihen, että miehet käyttäytyy akkamaisesti ja lukee rivien väristä olemattomia sen sijaan että ymmärtäisivät suoraa puhetta. No joo...

Ja voi perse että voi olla törkeitä lautavarkaita, saatana! :curs:

k82 sanoi:

Hei nyt vähän äkkiä ottamaan sitä vakuutusta! Noi laudat on pieni murhe siinä vaiheessa, kun jotain isompaa sattuu. Meidän (nyt jo entinen) naapuri sammui suihkuun baari-illan jälkeen, luonnollisesti lattiakaivon päälle :rolleyes: Heräsin siihen kun vesi tippui katosta läpi... Ilman kotivakuutusta ois voinut vituttaa hieman enemmän, siinähän oltais maksettu viikon hotelliasuminen ja muutto omasta pussista!

Fiona sanoi:
Hei nyt vähän äkkiä ottamaan sitä vakuutusta! Noi laudat on pieni murhe siinä vaiheessa, kun jotain isompaa sattuu. Meidän (nyt jo entinen) naapuri sammui suihkuun baari-illan jälkeen, luonnollisesti lattiakaivon päälle :rolleyes: Heräsin siihen kun vesi tippui katosta läpi... Ilman kotivakuutusta ois voinut vituttaa hieman enemmän, siinähän oltais maksettu viikon hotelliasuminen ja muutto omasta pussista!

Vitsi, mä oon kans kuullut pari kertaa tollasen tarinan. Miehen veli muutti kämppää ja sen kaveri muutti sen tilalle ja sit jus sen yläkerran naapuri sammui ainakin parikertaa sen lattiakaivon päälle ja tuli kivat vesivahingot. Sorry :offtopic:

Mua vituttaa kun joka aamu, niin arkena kuin viikonloppuisin, saa aina herätä katuporan jyskeeseen. Tätä on jo jatkunut ainakin pari viikkoa :curs:

Pari viimeistä viikkoa on mennyt treenien suhteen täytin pilalle ihmeellisen heikotuksen takia.:curs: Täydellinen väsymys on iskeny ja treeneistä ei ole tullut oikein mitään. Toivon todella että tämä puolikuntoinen olo lähtisi äkkiä pois ja saisi taas kunnon treenit aikaiseksi.:whip:

fitnesspimu sanoi:
Ei voi olla totta!!! :eek: Monesti oon kuullut noista juttuja, mutta eipä sitä voi kuvitella että sattuisi omalle kohdalle...niin kuin ei monia muitakaan asioita! Tapahtuiko tämä vielä päiväsaikaan? Kai otitte yöksi laudat sisälle?

Se oli joskus klo.17 ja kuulin jotai kolinaa ulkoo mut systeri tokas että hänen lautansa varmaa kaatu...sit kun menin myöhemmin ulos laittaan lautaa pussiin ni eipä niitä näkynytkään :curs: sit kävin tekee ilmotuksen poliisiasemalla.
Samana iltana ne poliisit kävi siel mökkien luona kun naapuristakin oli viety 2 lautaa. Meilläkin oli äitin, isäpuolen ja broidin uudet tiimalasisukset siinä vieressä mut ne ei ollu kelvannu.
Mun autokin oli pihassa ja mökissä täys valaistus...sit vielä ympärillä on mökkejä vaikka kuinka (meidä osake on länsi-himoksessa melkei rinteitten alla) ja porukkaa ravaa yhtenään ympärillä, silti oli pokkaa tulla meiän terassille.

Mitäköhän tässä vielä odottas...pari viikkoo sit yks tuntematon jätkä potkas mun bemun ovee lommon kun en päästäny sitä mun autoo istuu :eek: , onneks sentää jäi verekseltää kiinni ja sain vietyä oikomislaskun sille.Noita fiksuja kyllä riittää sit joka lähtöön.

ja vakuutus otetaan heti maanantaina!!!!

Kaikki asiat vituttaa!!! :curs: Enimmäkseen kuitenkin, opiskelija kun olen, köyhyys. Rahaa on kyllä tulossa kun olen käynyt töissä mutta en tiedä saanko palkkani puolessakuussa vai vasta loppukuussa. Enkä tiedä saanko huomenna opintotuen vaiko vasta kuukauden päästä. Stressiä pukkaa.

Lisäksi vituttaa kiire. Vain viikonloppuna on aikaa levätä ellei ole sitten lupautunut töihin.

Sekin vielä vituttaa että opiskelen sittenkin alalle jota tuskin tulen kovin pitkään tekemään. Alkuinnostus on laantunut. Toisaalta on tämä sentään parempi ala kuin aikaisempi jota tein kuusi vuotta. Ehkä näitäkin hommia voisi muutaman vuoden tehdä kunnes lähtee opiskelemaan oikeasti kiinnostavaa alaa.

Ehkä suurin vitutuksen aihe kautta aikain on että tapaan aina vaan ja uudestaan epäkelpoja, kusipäisiä miehiä joista ei ole luotettaviksi kumppaneiksi. Parempi siis yksin kuin huonossa seurassa. Alkaa tämä sinkkuilu vaan vähän maistua puulta, varsinkin kun ystävät hehkuttavat parisuhteen auvoa ja käyvät parisuhdelomilla ja lisääntyvät taloja rakennellen...Kateuttako? Toisaalta, kun kuuntelee niiden samojen ystävien tilityksiä suhdehelveteistä olen tyytyväinen yksineloon. On arkea elomme tää... :rolleyes:

Johan helpotti! :)

Tänään vituttaa alkava bussilakko, joutui heti kinuamaan kyytiä muilta... Kiva, kiva. Prkl :curs: Ja AKT:lle jatkuvasta lakkoilusta :0: ja sama alan työnantajille...

Nannna sanoi:
Eilinen. Nyt alkaa pääsiäiseen kestävä juomalakko.
Mä voisin 18.3. jälkeen liittyä seuraan, tai pitäisiköhän sanoa saman tien vappuun asti?:evil: Ei tuosta enää pääsiäiseen niin pitkään ole.

Olen nyt ollut 1,5 kk kokonaan alkotta, ja olo on ollut loistava, treenipainot kohonneet leikiten ja rahaa säästynyt pitkä penni. Nyt on sitten "pakollinen" lärväsessio tiedossa, ja omalla tavallaan odotankin sitä innolla, kiva päästä vaihteeksi vähän sekoilemaankin. Mutta tottakai sen jo nyt tietää että tuon hauskuuden jälkeen vitutuksen määrä on sellainen, että kolme päivää itkettää... Noh, se on sitten sen ajan murhe.

Tsemiä Nannna, tiedän kyllä tuon olon tasan tarkkaan! Kyllä se elämä siitä taas voittaa:thumbs:

Rowena sanoi:
Olen nyt ollut 1,5 kk kokonaan alkotta, ja olo on ollut loistava, treenipainot kohonneet leikiten ja rahaa säästynyt pitkä penni. Nyt on sitten "pakollinen" lärväsessio tiedossa.

Tsemiä Nannna, tiedän kyllä tuon olon tasan tarkkaan! Kyllä se elämä siitä taas voittaa:thumbs:

Kiitos kiitos. Ittestähän tuo on kiinni. Ärsyttää vaan kaikki "pakolliset" juomingit ja se, että ei pysy päätöksissään. Sekin myös tökkii, että kaverit olettaa että minähän nyt ainaki lähen paariin ja oon siellä aamuun asti. Muilla saa olla muita menoja ja hommia ettei voi riekkua aamuun asti, paitsi mulla..

No joo, Toi hyvä olo, reenien kulkemine ja rahanki säästyminen kuulostaa kyllä hyvältä. Nyt pysyn päätöksessä kun on se on kerta julkistettu. Vaikka ois mitkä pileet ja vaikka kuka pyytäs siiderille.

Vituttaa

kun on asennoitunut et jippii, kohta pääsen solariumiin makoilemaan ja bodypumptunnille ja jumalauta auto ei käynnisty. (Siihen on juuri eilen vaihdettu uus akku.) Voisinhan mä ottaa pyörän ja pyöräillä salille sen 6 kilsaa mut pumppiin en sit kyllä enää ehdi. Vituttaa ihan sikana. Ei se oo sama asia jos menee salille yksin tai juoksemaan kun on asennoitunu bodypumppiin, ja pohtinu miten paljon vois lisätä painoja mihinkin liikkeeseen.

Tää ei ole muutenkaan ollu hyvä viikonloppu, pieniä vittumaisuuksia sattunu koko ajan. Sanomalehti ei tullu aamulla ja koitin soittaa noin sata kertaa sinne jakelupäivystykseen mut en päässy läpi. Puhelin tippui ja hajosi ja jouduin ostamaan uuden, joten ei tarvi mennä vaateostoksille hetkeen. Suutari oli unohtanu hoitaa mun asiat ja ne menee ens viikolle.

Pieniä juttuja joo, tiedän mut joskus vaan vituttaa kun yksinkertasimmatkaan asiat ei suju. Ja jos yks asia hajoo ni sit hajoo kaikki. Piste. Mahdoinkohan mä muistaa sanoa tarpeeks monta kertaa kuinka paljon mua vituttaa ;) Huh, ainakin pääsi avautumaan.

Vituttaa KAIKKI! Ja tähän sisältyy asioita, joita ei voi netissä kirjoitella. PRKL!!

Vituttaa kun stressaa iihan kaikesta. Tuntuu, että mitä enemmän valoa tulee (kesä lähestyy), sitä enemmän stressiä. Ei ziisus. Mahtaa miehellä olla hauskaa kun hypin seinille. Ja tää flunssa on vaan pahentanu asiaa, kun ei oo päässy purkamaan agreaan rautaan.

Vituttaa vasen polvi, joka taas muistuttelee niistä ajoista, kun lopetin SM-tasolla. PITÄÄKÖ SEN JUST NYT MENNÄ, KUN KAUDEN VIKAT KISATKIN ON VASTA ENS LAUANTAINA?!?

:curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Ai niin, vituttaa vielä tämä monen viikon kännikuskina oleminen!!

Olen kipeä. Siihen se kiteytyy; en voi treenata, enkä pysty näkemään kultimushua joka on myös kipeänä. Plus olo on aivan jumalattoman huono, hajoan tähän.

tänään vituttaa flunssa. aina se iskee mulle... en saa edes nukuttua ku niin huono olo. ja tietty treeniin tulee TAAS tauko. ##¤W&W%/ päähän.:curs:

Eilen nukkumaan kaheksalta umpitukkoisena, tänä aamuna ylös kuudelta kun en enää saanut nukuttua ja tukkoisuus esti vaakatasossa makaamisen. Huomasin sitten olkkarin pöydällä paketin fazermintejä:kuola: , ja ajattelin ottaa yhden tai kaksi dieetistä huolimatta, kun oli eilen jäänyt syömiset tavallistakin vähemmälle. Heräsin äskettäin buranan avittamasta unesta, ja huomasin karkkipapereita laskiessani mutustelleeni liki 300g. Eli se toi kalorilaskurin mukaan n.1305kcal, 201g hiilareita ynnä 54g(!) rasvaa! Vituttaa ja ankarasti, etenkin kun en voi syyttää kuin itseäni...:itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom