Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
:curs: sairastelu ja vammojen kanssa takkuaminen senkun jatkuujatkuujatkuu ja jatkuu viikosta toiseen. Toivottavasti edes ensi viikko olisi normaali ja ehjä, eikä tarvitsisi pelätä hajottavansa itsestään viimeisiäkin rippeitä.

Toinen suuri ärsytksen aihe on parhaan ystäväni paskapää mies joka satuttaa rakasta ystävääni kerta toisensa jälkeen. (kysykää vain, kuinka monta kertaa asiasta ollaan keskusteltu)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mua vituttaa ihan muuten vaan... niin kuin aina... ei mitään normaalista poikkeavaa...

Just kun oon innostunut lenkkeilystä oikein tosissaan, niin nyrjäytän nilkkani! Nilkka on kipee ja turvoksissa... :itku: Taas taukoa treeneistä. :(

Vituttaa tämä ja flunssa ja vittumainen pomo. Aivan mulkku äijä! Olin perjantain poissa töistä flunssan takia, niin tämä paska soitti kotiin ja haukkui pystyyn joistakin muka tekemättömistä asioista. Kun sanoin että jutellaan maanantaina tämä asia selväksi, paska sanoi että ei halua kuullakkaan asiasta. Lopuksi sanoi "Hyvää viikonloppua"! Aivan sekopää!

vituttaa niin tanasti, kun on rahat niin loppu, etten ole voinut käydä edes treenaamassa. kerpele! :curs: :wall:

Koulu. Torstaina kaksi tenttiä eikä lukemisesta tuu mitään. Jotenkin ajatukset on jossakin ihan muualla. :rolleyes: Ja tää pakkis vetää paljon enemmän puoleensa kun kirjat. Ei sinänsä edes mitään tympeitä aiheita, toinen vaan tuntuu niin itsestäänselvyyksiltä (olispa se sitä myös tenttitilanteessa) ja toinen taas kokonaan niin uutta ja outoa, lääketieteellistä = kaikkia vaikeita termejä joiden ymmärtämiseen tarvitsisin vähintään lääketieteen sanakirjan. Hmm, löytyisköhän netistä muuten jotain hakemistoa...

MerZi sanoi:
Koulu. Torstaina kaksi tenttiä eikä lukemisesta tuu mitään. Jotenkin ajatukset on jossakin ihan muualla. :rolleyes: Ja tää pakkis vetää paljon enemmän puoleensa kun kirjat. Ei sinänsä edes mitään tympeitä aiheita, toinen vaan tuntuu niin itsestäänselvyyksiltä (olispa se sitä myös tenttitilanteessa) ja toinen taas kokonaan niin uutta ja outoa, lääketieteellistä = kaikkia vaikeita termejä joiden ymmärtämiseen tarvitsisin vähintään lääketieteen sanakirjan. Hmm, löytyisköhän netistä muuten jotain hakemistoa...

Mullakin on "loman" jälkeen ihan vitusti tenttejä. Ja lukeminen maittaa jiihaa:urjo:

:jahas:
Ja älyäkin piisaa kun energiaa saa niin runsaasti:david:

Tähtityttö sanoi:
Mummi kuoli.
Ei jaksais yksiäkään hautajaisia enää ikinä. Niitä on ollut tässä viime vuosina enemmän kuin tarpeeksi.:(

Otan osaa Tähtityttö! Ymmärrän täysin. Oma rakas mummoni kuoli 2 viikkoa sitten. Hautajaiset ovat ensi perjantaina. Kirjoitin juuri tänään muistokirjoituksen mummostani. Onneksi pappi aikoo lukea sen, itse en pysty :itku: Itku tuli jo sitä kirjoittaessa..."Lepää rauhassa mummo hellä, suru raskas on sydämellä."

fitnesspimu sanoi:
Otan osaa Tähtityttö! Ymmärrän täysin. Oma rakas mummoni kuoli 2 viikkoa sitten. Hautajaiset ovat ensi perjantaina. Kirjoitin juuri tänään muistokirjoituksen mummostani. Onneksi pappi aikoo lukea sen, itse en pysty :itku: Itku tuli jo sitä kirjoittaessa..."Lepää rauhassa mummo hellä, suru raskas on sydämellä."

Kiitos. Osanotto myös sinne.
Mä en välttämättä pääse edes hautajaisiin, koska uhkasivat että ne ovat kahden viikon päästä, jolloin kauden viimeiset kisat, enkä luonnollisesti voi valmentajana ja luistelijana olla pois.:(
Ei olis voinut huonompaan kohtaan osua.

a)Edelleenki se selkä
b)Mun ranne, jossa mahdollisesti jännetupintulehdus/muu rasitusvamma?? ja se pilaa treenit
c)koulu
d) toi hiton pakkanen
e) koska puntti jää niin aerobinen lisääntyy ku en mä nyt liikkumattakaan halua olla:jahas:

Möh...kurjaa...voiku toi ranne parantuis:( Kauankohan siinäkin menee..

Tähtityttö sanoi:
Mummi kuoli.
Ei jaksais yksiäkään hautajaisia enää ikinä. Niitä on ollut tässä viime vuosina enemmän kuin tarpeeksi.:(

Voi, otan minäkin osaa :( En edes huomannut näitä ennen kun valitin omia tyhmiä juttujani:nolo:

Jaksamisia ja haleja sinnepäin:)

Mun hyvä kaveri löysi rinnastaan kyhmyn ja on tosi peloissaan, josko se on pahanlaatuinen...:( raukka on ihan paniikissa, nyt odottaa tuloksia. Toivottavasti se olisi vaan kysta tms.

Kuinka vtusti voi olla kamaa yksiössä???? :curs: vituttaa kun lappaa kamaa autoon ja kokoajan sitä vaan tulee lisää... Kai tää urakka joskus loppuu...

ZannaZ sanoi:
Kuinka vtusti voi olla kamaa yksiössä???? :curs: vituttaa kun lappaa kamaa autoon ja kokoajan sitä vaan tulee lisää... Kai tää urakka joskus loppuu...

Siekös oot nyt muuttamassa :) vautsi.. ja hei, jaksamisia Sanna sulle siihen muuttoon! Eiköhän ne tavarat jossain vaiheessa kuitenkin lopu.. :hyper:

Kyllä hatuttaa tää pääkipu, kun siihen ei ole tottunut! Neljättä päivää jomottaa. Tuntuu, että joku ruuvaisi pienenpienellä ruuvarilla palaa pois molemmista ohimoista. Kun ei saa illalla unta, niin tuloksena on infernaalinen väsymys ja vetelyys aamulla ja samalla päänsärky. :wall: Hatutus nro 2: koulussa ruokana hernekeittoa. Juuri söin ja heti on taas nälkä. :jahas:

Vituttaa jo etukäteen kun on huomenna niin paska päivä tiedossa, 8 h tietokoneen ruudun tuijotusta. :jahas:
Jalka on kipeä, en uskalla käydä koiran kanssa kunnon lenkillä.

On se kyllä hirveetä katsoa sivusta, kun salilla PT-neuvoo asiakasta tekemään päin pyllyä! Oikeesti, millä perusteella noita työntekijöitä valitaan saleille...

Ihan oma treeni kärsi, kun piti koko ajan sivusta kyylätä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom