- Ikä
- 41
Faidra sanoi:Tsemppiä työnhakuun, aloita se ajoissa! Nyt kun tiedät että oot 3kk päästä vapailla työmarkkinoilla niin ihan hyvin voit nyt alkaa jo katselemaan paikkoja. Aherrat sen dippasi valmiiksi ja varmana pääset töihin.
Jep, ei auta jäädä itkeen koska sillä ei asiat parane. Voipi olla mahollista jäädä tännekin (toistaseks) mut se nyt on firman tapaan sekavaa. Ja se Treen paikka mihin oisin myös voinu tehä dipan käski sillon ottaa yhteyttä ku valmistun. Joten toivoa on kyllä.
Ongelmalliseksi tän tilanteen tekee se, että en tosiaan voi olla varma, että olen 3kk päästä vapaa lähtemään. Huomenna meen tekeen ekan mittauksen (JEE!) mutta toisesta erästä mittauksia (eri systeemi) ei ole varmaa et ehtiikö ne tehdä heti tähän perään vai ei. Jos ei ehi ni mittailen tääl sit varmaan vielä kesälläki. Tosin oon sitä mieltä et jos firma ite sössii aikataulut ja tekee sen takia mun hommat vaikeiks ni sais luvan palkata mut ainaki siks aikaa et saisin hommat rauhassa loppuun. Kämppäasioiden kanssaki on säheltämistä jos ei oo tietoa tulevasta riittävän aikasin.
Paha lähtee meinaan Treellekaan jos pitäs täällä vielä kökkiä labrassa samaan aikaan. Toivottavasti myös työnantajat on ymmärtäväisiä asian suhteen...
Ei tässä vielä suossa olla mutta jos ei onnistu pelaileen hommiaan oikein ni sit on pulma. Luojan kiitos äiti ja iskä on aina valmiita mut sinne majottaan :D