Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Faidra sanoi:
Tsemppiä työnhakuun, aloita se ajoissa! Nyt kun tiedät että oot 3kk päästä vapailla työmarkkinoilla niin ihan hyvin voit nyt alkaa jo katselemaan paikkoja. Aherrat sen dippasi valmiiksi ja varmana pääset töihin.

Jep, ei auta jäädä itkeen koska sillä ei asiat parane. Voipi olla mahollista jäädä tännekin (toistaseks) mut se nyt on firman tapaan sekavaa. Ja se Treen paikka mihin oisin myös voinu tehä dipan käski sillon ottaa yhteyttä ku valmistun. Joten toivoa on kyllä.

Ongelmalliseksi tän tilanteen tekee se, että en tosiaan voi olla varma, että olen 3kk päästä vapaa lähtemään. Huomenna meen tekeen ekan mittauksen (JEE!) mutta toisesta erästä mittauksia (eri systeemi) ei ole varmaa et ehtiikö ne tehdä heti tähän perään vai ei. Jos ei ehi ni mittailen tääl sit varmaan vielä kesälläki. Tosin oon sitä mieltä et jos firma ite sössii aikataulut ja tekee sen takia mun hommat vaikeiks ni sais luvan palkata mut ainaki siks aikaa et saisin hommat rauhassa loppuun. Kämppäasioiden kanssaki on säheltämistä jos ei oo tietoa tulevasta riittävän aikasin.

Paha lähtee meinaan Treellekaan jos pitäs täällä vielä kökkiä labrassa samaan aikaan. Toivottavasti myös työnantajat on ymmärtäväisiä asian suhteen...

Ei tässä vielä suossa olla mutta jos ei onnistu pelaileen hommiaan oikein ni sit on pulma. Luojan kiitos äiti ja iskä on aina valmiita mut sinne majottaan :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Emmah sanoi:
Hei likat, älkääs nyt! Tarpeeksi vaan vaatetta päälle, niin pysyy pakkanen loitolla :) Kun ei tuota vuodenaikojen etenemistä pysty nopeuttamaan (tai no, ehkä jotain kasvihuoneilmiötä edistämällä, jolloin saadaan kunnon talven tilalle vesi- ja räntäsateet... :jahas: ), niin parempi koittaa vaan ottaa ilo irti vallitsevasta hetkestä. On meinaan ollut tosi huippua vetää aamulenkit nyt parina viime päivänä tämännäköisissä maisemissa:

Hm. :jahas: Muistutan että ulos pääsee lämpimämmälläkin ilmalla ja maisemat on ihan samat oli sitten -40 tai -2 astetta. Ihan kivaa juu kun aurinko paistaa mutta SAIS LAUHTUA JO!!! Mulla on käsissä extrakuiva iho ja pakkasten ansiosta iho on jo niin kuiva että halkeilee ja vuotaa verta. :itku: Sama naamassa, tai no okei naama ei ole ONNEKSI haavoja täynnä mutta punottaa kuivana kuitenkin. :( Voi rähmä!

Sain muuten aika villit kauhunväristykset tässä taannoin kun olin tulossa iltatreeneistä pilkkopimeällä syrjäisellä pyörätiellä ja vastaan fillaroi iso äijä kommandopipo päässä... :lol2: Pankkirosvot kömpii esiin koloistaan kovilla pakkasilla... :D

Olen aivan kypsä näihin hiivatin PAKKASIIN!!!! :curs: Ei tuolla ulkona kukaan voi nauttia ainakaan aamuaerobisista ja kypsyttää hilata ahteri aina salille kävelemään matolle.. Voi kun tulis jo lämmin, kesä ja kärpäset!!!!!!:rock:

Edit: täällä oli näköjään muitakin pakkasen inhoajia, joita en omalta ärsyyntymiseltäni ehtinyt huomata... Voi kun olis yhtä positiivinen asenne kuin Emmahilla...

Aamulla mun oli tarkoitus lähteä salille, mutt heräsin kurkku kipeenä! Menin takasin nukkumaan ja näin sitten sellasta unta, jossa olin salilla ja menin tekemään kyykkyä tangolla enkä saanut edes sitä tankoa liikkumaan :itku: Onneks toi oli vaan unta, mutt toivottavasti ei kuitenkaan enneuni... :)

lewe sanoi:
Mulla on käsissä extrakuiva iho ja pakkasten ansiosta iho on jo niin kuiva että halkeilee ja vuotaa verta. :itku: Sama naamassa, tai no okei naama ei ole ONNEKSI haavoja täynnä mutta punottaa kuivana kuitenkin. :( Voi rähmä!
Hippo sanoi:
Olen aivan kypsä näihin hiivatin PAKKASIIN!!!! :curs: Ei tuolla ulkona kukaan voi nauttia ainakaan aamuaerobisista ja kypsyttää hilata ahteri aina salille kävelemään matolle.. Voi kun tulis jo lämmin, kesä ja kärpäset!!!!!!:rock:

Edit: täällä oli näköjään muitakin pakkasen inhoajia, joita en omalta ärsyyntymiseltäni ehtinyt huomata... Voi kun olis yhtä positiivinen asenne kuin Emmahilla...
Njoo - pakko itekin avautua sen verran, että ärsyttää toi ihoa kuivattava pakkanen. Ja vissiin sisäilmakin on aika kuivaa tällä hetkellä lämmityksen takia, ei oikein tiedä millasia rasvoja nassuun vetelis. Loppuviikolla onneks kai jo lämpenee... :worship:

Emmah sanoi:
Loppuviikolla onneks kai jo lämpenee... :worship:

On jo lämmennyt ainakin täällä... Ja samantien hävisi upea auringonpaiste pilvien taakse... Höh ja pah!

Muut jotka aiotte joskus dippatyön johonki firmaan tehdä niin kattokaa helvetin tarkkaa minne sen viittitte tehdä, ettei käy samoin ku mulle!!!

Ei edelleenkää mitää mittauksia ole alkanu! Lisäks muiden juttujen kans siinä hommassa on nyt kustu ihan tarpeeks! Voi vitun vittu!!!!!!!!!! :wall: :wall: :wall:
Ihan sekasin koko saatana homma, voi perkele! Sotkujen takia toi ei tuu ikinä valmiiks :itku:

Ois pitäny olla fiksu ja tehä koko paska koululle!

Emmah sanoi:
Njoo - pakko itekin avautua sen verran, että ärsyttää toi ihoa kuivattava pakkanen. Ja vissiin sisäilmakin on aika kuivaa tällä hetkellä lämmityksen takia, ei oikein tiedä millasia rasvoja nassuun vetelis.
Jos nämä ei ole jo itsestäänselvyyksiä monille, niin: tuhdimpaa rasvaa naamaan.. Normaalisti mulla on (pintakuiva) rasvainen/sekaiho, mutta pakkasilla kyllä suosiolla pistän naamaan rasvaisempaa töhnää. Samoin kannattaa unohtaa kasvojen puhdistuksessa geelimäiset puhdistusaineet ja vaihtaa emulsioihin. Ihan pahimpaan aikaan olen itse hylännyt kasvovedenkin.

Vartaloa joudun kyllä rasvaamaan paukkupakkasilla parikin kertaa päivään :eek:

Selän temppuilu ei enää pelkästään vituta vaan alkaa jo itkettää :( . Kunnon treenistä voi vain haaveilla.

S-T sanoi:
Jos nämä ei ole jo itsestäänselvyyksiä monille, niin: tuhdimpaa rasvaa naamaan.. Normaalisti mulla on (pintakuiva) rasvainen/sekaiho, mutta pakkasilla kyllä suosiolla pistän naamaan rasvaisempaa töhnää. Samoin kannattaa unohtaa kasvojen puhdistuksessa geelimäiset puhdistusaineet ja vaihtaa emulsioihin. Ihan pahimpaan aikaan olen itse hylännyt kasvovedenkin.

Vartaloa joudun kyllä rasvaamaan paukkupakkasilla parikin kertaa päivään :eek:

Ei auta kaikilla. Punasta apobasea tahtoo kulua 200g tuubi parissa viikossa, ja silti on joka paikka naamasta ja käsistä auki. Ja olin niin iloinen, kun huomasin body shopin e-vitamiininaamion kosteuttavan ihoa mukavasti, mutta sitten se rupesi nostamaan näppyjä...:itku: Pitää varmaan seuraavaksi mennä lihakauppaan ja pyytää siivu sianihraa, sitä rasvasempaa on vaikea keksiä...

On se taas niin perkeleen vaikee saaha reenattua säännöllisesti. Ensinnäkin sairastan jatkuvasti. Flunssaa on ollut vähän väliä, nyt vuoden lopulla ihan kunnon keuhkokuumekin oikein. Ja nyt taas flunssa ja keuhkoissa tuntuu pahalta again. Keuhkot mennyt muutenkin paskaksi ihan huomaamattaan. Nyt jo astmalääkkeet käytössä ja uusiin testeihin menossa.

Miten voi reenata missään välissä?!?!? Paino nousee kun olen tottunut syömään runsaan liikunnan ohella. :itku:

Lisäksi verensokerin kanssa on ongelmia, tulee niin helposti se heikotus ja paha olo, vaikka vältän nopeita hiilareita. Lisäksi säärissä ollut melkein vuoden mystistä ihottumaa. :(

On tää tällasta valitusta ja kitinää mutta kerrankos sitä... Nykyään käyn salilla säännöllisesti joka toinen tai joka kolmas viikko. Väliviikot menee toipumiseen. Lisäksi asun "kahessa kaupungissa" eli opiskelupaikkakunnalta miehen luo 200 km päähän joka viikonloppu. Eikä toivoakaan että pääsis yhdellä junalla tai bussilla perille asti. :wall:

Mutta helpottipa tämä valitus. Harkitsen ryöstää kaupungin kaikki apteekit ja yrttiputiikit jotta pääsis tästä sairaskierteestä...

morgaise sanoi:
Ei auta kaikilla. Punasta apobasea tahtoo kulua 200g tuubi parissa viikossa, ja silti on joka paikka naamasta ja käsistä auki. Ja olin niin iloinen, kun huomasin body shopin e-vitamiininaamion kosteuttavan ihoa mukavasti, mutta sitten se rupesi nostamaan näppyjä...:itku: Pitää varmaan seuraavaksi mennä lihakauppaan ja pyytää siivu sianihraa, sitä rasvasempaa on vaikea keksiä...

Tää lohdutti ja samalla nauratti meikäläistä.:D Onneks on muitakin kuivanaamoja.... mulla on kädet myös aivan korput. On tää talvi niin ihanaa.:wall:

Se, että sitä luulee tekevänsä oikeita valintoja.. Ihan vain huomatakseen, kun on ottanut vähän etäisyyttä asioihin, mitä olisi pitänyt tehdä. Siis perse edellä puuhun. :(

Töissä kunnon selkäänpuukotusta, alihankkijan taholta. Yrittävät mustamaalata - ja vielä esimiehelle. Että ketuttaa. Mikä näitä ihmisiä vaivaa!?!

Onko minusta tullut "paha asiakas"?

Hippo sanoi:
Tää lohdutti ja samalla nauratti meikäläistä.:D Onneks on muitakin kuivanaamoja.... mulla on kädet myös aivan korput. On tää talvi niin ihanaa.:wall:

Ihanaa kun voin piristää:D Tosin aamummalla räkätin paikallislehden sarjikselle ja molemmat suupielet halkesivat.... Et silleen...

Ensimmäinen todellinen riita poikaystävän kanssa oli tänään. Sellainen paha, jos tiedätte. Raivosin puhelimessa ja suusta lensi liikaa sammakoita... :( Aluksi vimmastuin ihan täydestä aiheesta, hän ei ymmärtänyt minulle tärkeää asiaa (kummipojan tapaaminen, joka siirtää meidän tapaamista 2 viikon sijasta 3 viikolla), mutta olisin voinut kumminkin vähän rajoittaa...

Oon taas kipeänä! Eilisen podin vatsatautia, pystyin juomaan vain ihan vähän vettä. Kaiken kukkuraksi nousi 39 asteen kuumekin... :( on hiukan hutera olo, pyörryttää välillä.

Voi perkele, että jaksaa taas naurattaa - maha on niin turvoksissa, siis täynnä ilmaa ja ties mitä paskaa ettei henkikää meinaa edes kulkea. Johtuu varmaa siitä, että istunu taas koko vitun päivän koneella duunissa (en valita että on töitä, istuminen on perseestä). Kohta vaa pitäis lähtee juoksee kunnon lenkki, mitä oon oottanu ko hullu puuroa - saas nähä miten juoksu kulkee kun henki ei kunnolla kulje nytkää....prkl :wall: menee taju tän ikuisen turvotuksen kansa...!!!:eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom