Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
morgaise sanoi:
Ei auta kaikilla. Punasta apobasea tahtoo kulua 200g tuubi parissa viikossa, ja silti on joka paikka naamasta ja käsistä auki. Ja olin niin iloinen, kun huomasin body shopin e-vitamiininaamion kosteuttavan ihoa mukavasti, mutta sitten se rupesi nostamaan näppyjä...:itku: Pitää varmaan seuraavaksi mennä lihakauppaan ja pyytää siivu sianihraa, sitä rasvasempaa on vaikea keksiä...
Apobasen punanen on hyvä muttei rasvaisin. Kokeile semmosta kun Ceridal Lipogel. Se on jopa sianihraa rasvasempaa.:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas alkanu unettomuuskierre. Viime yön valvoin kokonaan ja nyt on jo valmiiks kuvottava olo kun töihin pitäs lähtee. Johan tätä on sen ainaki 4v kestäny eikä sinä aikana kukaan lääkäri oo osannu mitää ratkasua kehittää. Järki lähtee kohta lopullisesti :(

Mua vituttaa, suututtaa ja surettaa se, että mä oon nyt vuoden verran ollut töissä (valmistuin viime vuoden huhtikuussa) paikassa, jolla ei oo mitään tarjottavaa mulle, tää on sellanen työ jossa ollaan kesätöissä, kun ei parempaa löydy. Ja mä oon täällä nyt vakkarina, koska parempaa ei oo löytynyt! :wall: Mä oon monet itkut itkenyt ja monet riidat saanut avokkini kanssa aikaseks, vain ja ainoastaan sen takia, että oon täällä töissä. Mä tunnen itteni niin epäonnistuneeksi ja suoraan sanottuna luuseriksi. :jahas: Mä valvon välillä öitäni ja pyörin itsesäälissä ja aamulla on sitten tosi kiva mennä töihin, kun mieliala nyt on mikä on. Sit kun tulee palkkapäivä, niin mä painun shoppaileen, jotta olotila paranee - ja kyllä se paraneekin. :D Harmi vaan, että tilin saldo joutuu laskusuhdanteeseen samalla!

Iines Ankka sanoi:
Mua vituttaa, suututtaa ja surettaa se, että mä oon nyt vuoden verran ollut töissä (valmistuin viime vuoden huhtikuussa) paikassa, jolla ei oo mitään tarjottavaa mulle, tää on sellanen työ jossa ollaan kesätöissä, kun ei parempaa löydy. Ja mä oon täällä nyt vakkarina, koska parempaa ei oo löytynyt! :wall: Mä oon monet itkut itkenyt ja monet riidat saanut avokkini kanssa aikaseks, vain ja ainoastaan sen takia, että oon täällä töissä. Mä tunnen itteni niin epäonnistuneeksi ja suoraan sanottuna luuseriksi. :jahas: Mä valvon välillä öitäni ja pyörin itsesäälissä ja aamulla on sitten tosi kiva mennä töihin, kun mieliala nyt on mikä on. Sit kun tulee palkkapäivä, niin mä painun shoppaileen, jotta olotila paranee - ja kyllä se paraneekin. :D Harmi vaan, että tilin saldo joutuu laskusuhdanteeseen samalla!

Kohtalotoveri. Kuulostaa ihan mun työnteolta, aamulla ei vois vähempää kiinnostaa lähteä töihin ja ainut hyvä päivä on tilipäivä, sekin ilo on liian pieni ja liian lyhytaikainen. prkl. :wall:

hamara sanoi:
Kohtalotoveri. Kuulostaa ihan mun työnteolta, aamulla ei vois vähempää kiinnostaa lähteä töihin ja ainut hyvä päivä on tilipäivä, sekin ilo on liian pieni ja liian lyhytaikainen. prkl. :wall:

Kuulostaa tutulta täälläkin. Kun saan paperit käteen, aion kohdistaa kaiken energiani työnhakuun, koska nykyiseen en enää halua jäädä yhtään pidemmäksi aikaa kuin on pakko! :curs:

EDIT: Työnantaja tietää, että etsin töitä ja kävi muistuttamassa mua siitä, että mulla on kuukauden irtisanomisaika... Otin asiasta selvää ja irtisanomisaika on 14 päivää, silloin kun mä itse irtisanon työsopimuksen!!

Sulimaani sanoi:
Kuulostaa tutulta täälläkin. Kun saan paperit käteen, aion kohdistaa kaiken energiani työnhakuun, koska nykyiseen en enää halua jäädä yhtään pidemmäksi aikaa kuin on pakko! :curs:

EDIT: Työnantaja tietää, että etsin töitä ja kävi muistuttamassa mua siitä, että mulla on kuukauden irtisanomisaika... Otin asiasta selvää ja irtisanomisaika on 14 päivää, silloin kun mä itse irtisanon työsopimuksen!!

Niin tietää munkin työnantaja että haen koko ajan töitä, mut tahtoo vaan olla täällä pohjoisessa kattelussa nuo uudet paikat, se on kai tuudittautunut sellaiseen uskoon etten oo lähdössä mihinkään. :jahas: . Siinäpähän on. Toisaalta oon kyllä ajatellut muutenkin ruveta opiskelemaan jos vaihtais alaa ihan kokonaan, ilman töitä ei oikein kärsi olla kun on tuota asuntolainan tynkää niin, vähän pakkorako olla täällä niin kauan kuin muuta löytyy. ja anteeksi vähän :offtopic: . Mut vituttaa se silti olla töissä sylkykuppina.

Vittu kun vituttaa...

Yleisin vitutuksen aihe näyttää olevan duuni... sama juttu mullakin. Mua ei yhtään kiinnostais olla enää samassa duunipaikassa, teen 2 paikassa töitä, sama firma, kahdella paikkakunnalla. raha-asiat on päin helvettiä, viime palkasta jäi käteen kympin verran... kuvitelkaa, työttömänäkin saisin varmasti tekemättä yhtään mitään saman verran käteen. olis ainakin aikaa käydä salilla ja olla kodin pikku hengettärenä. työhakemuksia on tullut laitettua mutta vielä ei ole mitään kuulunut, koulutusta ei ole muuta kuin turhaakin turhemmat ylioppilaspaperit. Paperit lähtevät yhteishakuun amikseen ja parin vuoden päästä mulla voi olla jopa ammatti... kunhan vain muutaman kuukauden vielä jaksais niin sitten ehkä helpottais... kesälomalle jään todella aikaisin... buaaaaaah!!!!:itku:

Ällöttää kun keski-ikäiset limaiset ukot yrittää lääppiä! Eilen menin sohvia ostamaan kämppääni ja siellä sitten oli sellainen äijä joka oikein tarttui kädestä kiinni ja kehui todella nätiksi ja tyylikkääksi naiseksi (siis joo, toppatakki päällä eikä edes meikkiä ollut :jahas: ) Pyysi tulemaan seuraavan kerran kun toukokuussa tulevat niin vie mut kahville ja saan jonkun huonekalun ilmaiseksi! Vähänkö oli vaivautunut olo. Noh, sainpahan 2 hyvää sohvaa yht. 40€. Vieläkin ällöttää se ukko, hyi...

Nyt ketuttaa! :curs: Työ jota tein niska limassa monta yönseutua ja luulin antaneeni kaikkeni. No nyt sain opettajan palautteen siitä: "vielä olisi pientä hienosäätöä vailla tämä..." Siis ei oo totta! Mitä ihmiseltä oikein vaaditaan?! No, eihän se auta se on alettava hienosäätämään.

Eikä mulla ole todellakaan ollut tapana ns. alittaa rimaa eikä palauttaa mitään keskeneräisenä. Nyt siitä sit pitää tehdä viimeisen päälle priima, joten tietty pukkaa hirveitä paineita...

E: Tähän sopiikin hyvin toi missukan signature.

morgaise sanoi:
Ei auta kaikilla. Punasta apobasea tahtoo kulua 200g tuubi parissa viikossa, ja silti on joka paikka naamasta ja käsistä auki. Ja olin niin iloinen, kun huomasin body shopin e-vitamiininaamion kosteuttavan ihoa mukavasti, mutta sitten se rupesi nostamaan näppyjä...:itku: Pitää varmaan seuraavaksi mennä lihakauppaan ja pyytää siivu sianihraa, sitä rasvasempaa on vaikea keksiä...

Locobase on todella hyvää kuivalle iholle. Oma atopiasta kärsivä mieheni vaihtoi Apobasesta Locobaseen, ja niin loppui ainainen kirvely ja kutitus. Purkissa näyttää lukevan, että kyseessä on emulsiopohjainen perusvoide, rasvaa on 70 %. Saa reseptillä tai ilman, reseptillä tietenkin halvempaa.

Missukka sanoi:
Ällöttää kun keski-ikäiset limaiset ukot yrittää lääppiä! Eilen menin sohvia ostamaan kämppääni ja siellä sitten oli sellainen äijä joka oikein tarttui kädestä kiinni ja kehui todella nätiksi ja tyylikkääksi naiseksi (siis joo, toppatakki päällä eikä edes meikkiä ollut :jahas: ) Pyysi tulemaan seuraavan kerran kun toukokuussa tulevat niin vie mut kahville ja saan jonkun huonekalun ilmaiseksi! Vähänkö oli vaivautunut olo. Noh, sainpahan 2 hyvää sohvaa yht. 40€. Vieläkin ällöttää se ukko, hyi...

:urjo:

ei tuohon voi muuta...

Se, että kun on menkat, niin treenimotivaatio laskee 80%:( Muutenkin koko aika kaikesta vitustuu ja ärsyyntyy. Tänäänkin salil mun jalkatreenit kesti mahtavat 35 min. Hurray. No kyllähän siinä hiki tuli mutta jäi kyllä tunne että nyt ei reenattu tarpeeks kovaa. Kyllä jäi ketuttaa mut turha jäädä salille väkisinkään vääntämään kun ei siitä mitään tule.:curs:

Mua vituttaa tämä flunssa. Ei se mennytkään vielä pois... viime treenistä on jo tasan viikko. Toivottavasti ens viikolla pääsis rankaisemaan taas rautaa. Yllättävän vaikea olla salilta pois, ihan kuin puolet minusta olis jossain hukassa. Pistää ylipäätään mielen mustaksi ja huomaan, että monet tavalliset asiat vituttaa tuplasti enemmän. Ei pidä tästä stressata... mutta onhan se fakta, että näin monta flunssaa yhdellä dieetillä ei ainakaan helpota touhua.

:(

Edelleen vituttaa unettomuus ja se että mikään unilääkekään ei auta. Toleranssi on kun jollain nistillä :itku: aika hc:tä :evil:

Ja se että hiihtoloman jälkeen on edessä 7 tenttiä, uuh.. Että oikein mallikkaasti menee täälläkin :thumbs:

Nyt on munkin pakko avautua :curs: Vituttaa NIIN paljon, kun maha reistailee IHAN KOKO AJAN. Ei päivän rauhaa. Varsinkin viikonloppuisin saa pelätä koko ajan, että milloin alkaa se vääntö, kipu, kylmä hiki ja vessassa ravaaminen. Männööpi hermot :wall: !!!
Päätin nyt, että huomenna soitto lääkärille ja laktoosirasitustestiin tai jonnekin. Jo nyt on helevetti, jos koko ajan saa kärsiä!!

Ajattelinpas sitten viettää vapaan iltapäivän vaatekaupoilla ja hemmotella itseäni uusilla vaatteilla. Päivä muuttui kerta rysäyksellä kunnon potutukseksi kun sain JÄLLEEN KERRAN todeta olevani täysin väärän mallinen ihminen!!! :jahas: Reidet ei kerrassaan mahdu yksiinkään housuihin, eikä varsinkaan farkkuihin ja pylly näyttää hyvältä mutta ei minkään vaatteen verhoamana. :rolleyes: Ja se saamarin syöttökaukalo siinä pyllyn yläpuolella niissä farkuissa!!! Ja kaikki lahkeet on aina 10cm liian lyhyet. Että enpä sitten ostanut mitään. Mutta silti haluaisin treffeillä näyttää hyvältä... :itku:

OOt niin oikeassa tuossa housuasiassa!
Olen joskus farkkuja myyvässä liikkeessä turhaantumisen huipulla (sen yli 20 sovitetun housuparin jälkeen) avautunut, että kenen kropalle nämä on tarkoitus sopia?! :curs: Eihän se toki myyjän vika ole, mutta silti.... pituuttakin saattaa vielä saada järjestettyä, mutta se kaukalo, se kaukalo. Sepä vasta pistää v*tuttamaan, kun ei Kerta Kaikkiaan Löydy kunnollisia farkkuja. Myötäelän fiiliksissäsi.

lewe sanoi:
Reidet ei kerrassaan mahdu yksiinkään housuihin, eikä varsinkaan farkkuihin ja pylly näyttää hyvältä mutta ei minkään vaatteen verhoamana. :rolleyes: Ja se saamarin syöttökaukalo siinä pyllyn yläpuolella niissä farkuissa!!!
Kuulostaa niiiiiin tutulta. :jahas: Just about kuukausi sitten mä kiertelin yli 3 tuntia vaatekaupoissa ja yritin epätoivosesti ettiä itelleni farkkuja -ja kyllä vitutti sitten niin suunnattomasti kun reidet ja persus ei sit meinannut mahtua mihinkään farkkuihin. Meikäläisen pitäis olla sellanen lauta, millä on lyhyet jalat, jotta farkut olis löytynyt! Viimein marssin kunnon farkkuliikkeeseen (missä hinnat on tietty hieman korkeampia) ja sanoin myyjälle, että "kiitos, haluan farkut jotka sopivat tällaiselle kapea vyötäröiselle ja iso peppuiselle! Ja sain farkut. :D Jouduin tietty sielläkin kokéilemaan useita malleja, mutta kyllä mä viimein löysin sopivat housut ja vieläpä alennuksella. Mutta tiedän, että ei tarvi vähään aikaan mennä farkkuostoksille, jos haluan pysyä järjissäni. Voi, tekispä joku farkkuja, johin myös persus ja reidet mahtuisin ja jotka ei sit olis 2 numeroa liian isot vyötäröstä... :rolleyes:

Vituttaa kun diplomityöasia vaan roikkuu, roikkuu ja roikkuu. Mistään asiasta ei saa mitään selkoa ja yhden helvetin päätöksen tekeminen voi olla niin jumalattoman vaikeata. Voin vaan kuvitella minne nekin mun paperit on siellä firmassa menneet - suoraan ö-mappiin prioriteettilistan viimeiseksi käsiteltäväksi asiaksi. Alkaa vähitellen jo kypsyttää tämä kuukausien pelkkä oleminen! Aikuinen ihminen, eikä mitään järkevää tekemistä. Kumma juttu, miten sitä voikin niin helpolla arvottaa itsensä työnteon kautta. Toisinsanoen: ei työtä, ei arvoa. V*ttu.

Flunssan poikanen, pää täynnä räkää, kurkku ja korva kipeä. prkl. Nousis kuume niin menis ohi tämä. Viikonloppuna on vielä ensiapukurssi, jolle pakko osallistua. Ei pääse treenaamaan, mut ei pääse menojen takia levähtämäänkään. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom