Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on kunnon vitutus päällä. Tuli eilen ja tänään kutsut Hesaan pääsykokeisiin (olen pakkohakija!), eikä mulla ole latiakaan rahaa. Täytynee kävellä täältä Tampereelta. Voi :wall: Myöskin ottaa päähän, että ne pääsykokeet on ens -ja seuraavalla viikolla. Säästäis edes kaks junamatkarahaa, jos ne olis samalla viikolla. :wall: Kiva lähtee toiselle paikkakunnalle ihan vaan ilmottaan, että olen pakkohakija. Niin ja nyt kaikki ihmettelee miksen hakenut Treelle. No sen takia, ettei täällä ollut mitään paikkoja joihin on pääsykokeet. En meinaan voinut ottaa sitä riskiä, että joutuisin opiskelemaan johonkin mihin en todella halua. :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nyppii kerrassaan

kun kurkussa on tulehdus ja se kutiaa niin pirusti ja salille ei pääse. Että syö naista :curs: ! Positiivista tässä on se, että sain loppuviikon saikkua (siis koko viikon olen maannut) ja voin katsella Disney-filmejä päivät pitkät ja lukea tosissaan tätä palstaa. Ja nukkua...

Anoppiavautuminen

Anoppi. :curs: Vaikka ollaan näennäisesti tultu aina hyvin juttuun (osaksi varmasti mun pitkän pinnan ja "ohi korvien kuuntelun taidon" ansiosta) niin nyt on alkanut kyllä ottaa pannuun ja rankasti. Miten kenelläkään voi olla niin negatiivinen asenne elämään?! En todellakaan voi ymmärtää, kun itse olen aivan päinvastainen luonne. Moniko teistä jaksaisi joka tapaamisella samat "voi kun koskee, elämä on niin perseestä, ei huvita mennä töihin, ahistaa, masentaa"... Niin. Aluksi minä kannustin häntä ja jaksoin kuunnella, nykyään mun on parasta vain olla hiljaa. Seuraavaksi alan varmaan sanoa suoraan mitä ajattelen tuosta valittamisesta... Niin kauan sen kanssa tulee toimeen kun ei päivittäin (ei mielellään viikottainkaan :D) tarvitse tekemisissä olla.

Yleensäkin perusnegatiivisuus luonteenpiirteenä = :down:

MerZi sanoi:
Yleensäkin perusnegatiivisuus luonteenpiirteenä = :down:
Koetapa olla tollaisen luonteen omaavan henkilön työkaveri :curs:
Lisäksi se on kiittämätön paska ja purkaa henkiset ongelmansa vittuilemalla mulle. Ja mä tyhmä eilen iloitsin työsopparini uusimisesta... :itku:

HabaMih sanoi:
Koetapa olla tollaisen luonteen omaavan henkilön työkaveri :curs:
Niin... :rolleyes: Miten helvetin vaikeaksi saa joku muuttumaan vaikka sellaisen pikkuseikan, että ulkona sataa vettä? Se kun taitaa olla näin syksyisin melko yleistäkin. :) Ei yksi vesisade nyt elämästä niin äärettömän vaikeeta tee. Ei voi ymmärtää, mut kyllä tollanen turhasta valittaminen alkaa jossain vaiheessa ketuttaa.

MerZi sanoi:
Niin... :rolleyes: Miten helvetin vaikeaksi saa joku muuttumaan vaikka sellaisen pikkuseikan, että ulkona sataa vettä? Se kun taitaa olla näin syksyisin melko yleistäkin. :) Ei yksi vesisade nyt elämästä niin äärettömän vaikeeta tee. Ei voi ymmärtää, mut kyllä tollanen turhasta valittaminen alkaa jossain vaiheessa ketuttaa.
:offtopic: Menee samaan sarjaan ku että stadilaiset yllättyy joka marraskuu ku sataa lunta. Ei voi näin vanhana lappilaisenä ymmärtää, mikä siinä on niin yllättävää. Ja voi :curs: tota mun duunikaveria...Onneksi on perjantai :whip:

:( Takana painajaismainen viikonloppu turussa...tarkoitus oli ulos mennä ja 2 kaveria teki ihan kylmät oharit.Oli sitten hotlat ja kaikki varattu..maksoin sit hotlan ja kävin yhdellä YKSIN.
Piti seuraavana päivänä elämäni :david: miestäkin nähdä mutta eipä herrasta kuulunu eikä ole vieläkään mitään hajuakaan koko tyypistä.Ja tietty viime viikon kunniaksi sain kuulla että menetän työni sen takia satsasin hulluna relaan viikonloppuun..joo eipä paljon käteen jääny kun kasa kuitteja ja pahamieli. :itku: Toivottavasti tämä viikko olisi jo parempi. :rock:

when you try your best but u dont succeed..when you get u want but not what u need :rolleyes:

Koiran lopetus olisi edessä, ei tule töistä mitään eikä paljon muustakaan, kun tarvii kerätä voimia soittaakseen eläinlääkärille.

MÄ EN IKINÄ ENÄÄ OTA YHTÄÄN ELÄINTÄ, kun niistä on niin kurja luopua !!!!!!

Nunu75: toi kyllä pistäs vituttaan kenet tahansa! :( Harvinaisen tyhmiä ihmisiä, jotka tekee oharit. Ainahan sanotaan, että "vaihda kavereita" mut ei sekää niin helppoo ole...nimimerkillä kokemusta on!

Mistä näitä sikiää?!!!

Oon rekisteröityny yhelle toiselle keskustelupalstalle ja siel on profiilissa mun anonyymi sähköpostiosote, jonka kautta saan mitä ihmeellisempiä posteja/ehdotuksia. Viimeks tänään luin, kuinka 41v mies etsii nuorempaa naista petipainiin ja kuinka olen juuri sitä mitä hän hakee bla bla bla (siis profiilissani on vain ikä ja sukupuoli, ei muuta!!!).
Aiemmin kesällä mua lähestyi toinen keski-ikäinen mies, joka kehui olevansa viriili ja hyvin varusteltu ja en kuulemma tulisi pettymään bla bla bla.
Sitäkin ennen sain postia joltain 27v, 180cm/130kg nallekarhulta, jolla on pieni tytär bla bla bla. "Haluaisitko harrastaa vapaata ja vapaamielistä seksiä kanssani?" jne.

Postit on ollu melko rivoja kokonaisuudessaan ja en voi käsittää, miks niitä mulle lähetellään, kun mulla ei mitään senssi-ilmotusta missään ole! Yhdelle vastasinkin, et lähetelköön ehdotuksensa jollekin, joka seksiseuraa netistä kaipaa ja sain takasin melkoset haukut nunnamaisesta käytöksestä... Olen kuulemma ainoita naisia, jotka ei lähde sekstaileen netin kautta tuntemattoman kanssa... Oikeesti?! Ei vittu!!! :curs:

Pari viestiä vielä nauratti, mutta kun huomaa, että noita on enemmänkin niin alkaa melkein itkettää :( Vai oonko vaan niin outo ja ahdasmielinen kun en ymmärrä miks pitää ahdistella satunnaisia tuntemattomia ihmisiä kaikenmaailman pervouksilla... Jonkun isukkejahan noikin on ollu :itku:

PS. On mua ennenkin idioottimagneetiks sanottu, mut ei hitto, jos se toimii myös netin välityksellä!!!

mikäkö tänään vituttaa???..helpompi olisi kysyä mikä ei tänään vituta. siis voi VITTU ku tosissaankin vituttaa!!!! :curs: :curs: :curs:

Voi ei, sympatiat tulee kyl sulle Angelica-82. Kyllä mua vituttais jos jotkut vanhat ukot lähettelis mulle jotain ehdottelu-viestejä. :curs: Aika hauskaa että sua haukutaan nunnamaisesta käytöksestä, kun et langennut niiden kivojen setien hempeisiin sanoihin. :D On tää maailma kyllä kummallinen paikka...

Vittuttaa niin paljon. Pitäis valmistua joulukuussa, mutta tutoropettaja on niin perseestä. Luultavasti tätä vauhtia jää valmistuminen, kun ei vaivauduta kertomaan esim. mitä kaikkia lomakkeita täytyy täyttää ja maksuja maksaa, johonkin tiettyyn päivään mennessä. No, yritteliäisyys kunniaan, otan sitten asioista itse selvän ja luokan kera tehdään hänestä valitus.

Huomenna olis välitentti, johon en oo lukenu yhtään ja ens viikolla lopputentti, johon en myöskään oo lukenu yhtään ja tää on laajin kurssi koko tutkinnossa... :wall: En kyllä tiiä vituttaako tää vai onko vaan surullista, että motivaatio voi olla näin hukassa. :( Jos sais itteään niskasta kiinni, ens viikon tentistä vois selvitä, ku tietää nää yo:n tentit. Mutta ku tuntuu vaan, ettei viitti ees alottaa ku ei oo vielä tähänkään mennessä mitään tehny. On sentään luennoilla tullu käytyä, mutta siinä se. No, huhtikuuhun mennessä on pakko saaha kurssit läpi, että pääsee harjotteluun.

Mua pisti hiukan vituttamaan tänään kun sain kuulla että mun lääkäri oli mokannut ja pahasti!! :curs:
Se määräs mulle kuukaus sitte minocycline merkkistä antibioottia mun iho-ongelmaan, mutta unohti sitten kertoa että se poistaa täysin ehkäisytehon mun Diane Nova pillereistä kahdeksi viikoksi!! Sain kuulla tämän tänään kun menin toiselle lääkärille ja kysyin jotain asiaan liittyvää..
Eli saan nyt sit olla aika tyytyväinen että en tullut raskaaksi mun lääkärin mokan takia!

Toinen asia mikä vituttaa on että halusin laittaa nyt lomaviikolla kielilävistyksen, mutta sain jonku tylsän viruksen kurkkuun, enkä nyt sit voikaan ottaa sitä.. :(

power puff girl sanoi:
Mua pisti hiukan vituttamaan tänään kun sain kuulla että mun lääkäri oli mokannut ja pahasti!! :curs: ...

Siis tuollainen pistää vihaksi! :curs: Miten joku lääkäri voikaan jättää tuollaisen asian huomioimatta.

Eleonoora sanoi:
Siis tuollainen pistää vihaksi! :curs: Miten joku lääkäri voikaan jättää tuollaisen asian huomioimatta.

No todellakin!!! Ei mulle tulisi mieleenkään antibioottikuurin aikana että pilsujen teho lakkaa ellei mulle tasan tarkkaan niin mainittaisi! Mieletön moka! Tosta pitäisi kyllä ilmoittaa jonnekin, sillä ei sitä tiedä jos lekuri pikkasen unohtaa mainita seuraavallekin.

Naene sanoi:
No todellakin!!! Ei mulle tulisi mieleenkään antibioottikuurin aikana että pilsujen teho lakkaa ellei mulle tasan tarkkaan niin mainittaisi! Mieletön moka! Tosta pitäisi kyllä ilmoittaa jonnekin, sillä ei sitä tiedä jos lekuri pikkasen unohtaa mainita seuraavallekin.

Kyllä todellakin tekis mieli raportoida tästä jonnekin. Samainen lääkäri määräsi jokin aika sitten mulle ulostuslääkettä selkäkipuihin.. Onneks huomasin asian jo apteekissa! En kyl ymmärrä miten tuollainen "lääkäri" saa toimia ammatissaan! Onneks tajusin vaihtaa nyt oikein mukavaan ja asiantuntevaan naislääkäriin..

power puff girl sanoi:
Kyllä todellakin tekis mieli raportoida tästä jonnekin. Samainen lääkäri määräsi jokin aika sitten mulle ulostuslääkettä selkäkipuihin.. Onneks huomasin asian jo apteekissa! En kyl ymmärrä miten tuollainen "lääkäri" saa toimia ammatissaan! Onneks tajusin vaihtaa nyt oikein mukavaan ja asiantuntevaan naislääkäriin..

Hui, aika pelottavaa että tollanen tekee hommia. Jos sulle olisi käynyt pahasti (tai en tiedä oisko sun tapauksessa raskaus ollut ihan ok), niin olisi siinä ollut melkoinen soppa!

Naene sanoi:
Hui, aika pelottavaa että tollanen tekee hommia. Jos sulle olisi käynyt pahasti (tai en tiedä oisko sun tapauksessa raskaus ollut ihan ok), niin olisi siinä ollut melkoinen soppa!

Pelottavaa todellakin! Kaikenlisäksi noi kyseiset antibiootit on tosi tujua kamaa ja voivat aiheuttaa sikiövaurioita! Eli todellakin ois ollu kauheeta jos oisin tullut raskaaksi.. En halua edes miettiä... :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom