Mistä näitä sikiää?!!!
Oon rekisteröityny yhelle toiselle keskustelupalstalle ja siel on profiilissa mun anonyymi sähköpostiosote, jonka kautta saan mitä ihmeellisempiä posteja/ehdotuksia. Viimeks tänään luin, kuinka 41v mies etsii nuorempaa naista petipainiin ja kuinka olen juuri sitä mitä hän hakee bla bla bla (siis profiilissani on vain ikä ja sukupuoli, ei muuta!!!).
Aiemmin kesällä mua lähestyi toinen keski-ikäinen mies, joka kehui olevansa viriili ja hyvin varusteltu ja en kuulemma tulisi pettymään bla bla bla.
Sitäkin ennen sain postia joltain 27v, 180cm/130kg nallekarhulta, jolla on pieni tytär bla bla bla. "Haluaisitko harrastaa vapaata ja vapaamielistä seksiä kanssani?" jne.
Postit on ollu melko rivoja kokonaisuudessaan ja en voi käsittää, miks niitä mulle lähetellään, kun mulla ei mitään senssi-ilmotusta missään ole! Yhdelle vastasinkin, et lähetelköön ehdotuksensa jollekin, joka seksiseuraa netistä kaipaa ja sain takasin melkoset haukut nunnamaisesta käytöksestä... Olen kuulemma ainoita naisia, jotka ei lähde sekstaileen netin kautta tuntemattoman kanssa... Oikeesti?! Ei vittu!!! :curs:
Pari viestiä vielä nauratti, mutta kun huomaa, että noita on enemmänkin niin alkaa melkein itkettää :( Vai oonko vaan niin outo ja ahdasmielinen kun en ymmärrä miks pitää ahdistella satunnaisia tuntemattomia ihmisiä kaikenmaailman pervouksilla... Jonkun isukkejahan noikin on ollu :itku:
PS. On mua ennenkin idioottimagneetiks sanottu, mut ei hitto, jos se toimii myös netin välityksellä!!!