Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
No. antaapa nyt tulla, tuutin täydeltä tätä terapiaa

Pyörästä meni taas se saatanan takakumi, ei ollut viimeksi samaa vikaa kuuin eilen. Että kerran päivässä sitten jumaliste. TERÄVIÄ KIVIÄ VITTU tiet täynnä.

Että se sitten tämän päivän muusta ohjelmasta, ei edes ehdi Pakkiksella roikuskella... Tästä pitää lähteä ja vauhdilla sittenkin, kun seuraava jo kuolaa vuoroaan. Helevetin hinkujat.

Ja kaikki vain sen takia että pääsen ns. töihin heittelemään paskasäkkejä. Tuhlaamaan aikaa tuntitolkulla joutavaan väijyskelyyn. Kun senkin ajan voisi käyttää paljon hyödyllisemmin, syödä hyvin ja treenata kunnolla - nyt on sitten vain ankara vitutus päällä ja polveakin särkee enemmän kuin koskaan ennen.

Niin, ja siellä ns. töissä se yksi pyykkärimuija joka on alati aukomassa päätään, mokomakin neropatti naimaneuvoja, huomenna nostan sen seinälle!!!!

Ei jumalavita, miten kukaan ihan oikeasti pystyy treenaamaan ja tekemään töitä suht. samaan aikaan - ja vielä ehti syödäkin??? No, onpa tässä muutama kilo lähtenytkin, läskiä toivottavasti vain.

Tietenkin: on edes yksi asia joka ei vituta: pyöräkorjaamon nopea toiminta. Kanta-asiakkuus kannattaa:lol2: . Nyt seuraava mummo kehiin, kotiin teetä ja proteiinidrinkkiä ryystämään. Syödäkin kai pitäisi, mutta mkun ei vittu huyvita niin ei sitten. Ja onhan se niinkin, että päivä ilman treeniä on päivä ilman ruokaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytänpä minäkin ekan kerran tämän threadin suomaa tilaisuutta valittaa.

PERKELE!

Lämpöä 37,5, ja minun mittapuulla olen TOSISSAAN KIPEÄ, koska ikinä ei nouse lämpö yli 36,8:n. Tämä on todella perseestä, koska halusin tänään lenkille ja huomenna bodycombattiin. Ja niin edelleen.

Nyt joudun lukemaan ihan hemmetin mielenkiintoista kirjaa "Tutki ja kirjoita" torstain tenttiin. Ei halua!

Vitun vittu.

...kiitos ja anteeksi... Helpottiko...? No ei oikeestaan ihan hirviästi. Ehkä se tulee viiveellä.

Nyt kyllä vituttaa ihan pirusti, viime viikkoinen keuhkoputkentulehdus on lääkitty, mutta nuha ja yskä on edelleen ja armoton väsymys! Mikä tässä nyt mättää kun ei antibiooteilla nuha lähtenyt, vaan räkä kurluaa samaan malliin kuin viikko sitten?!? Treeneistäkin on aikaa jo pirusti ja pääkoppa natisee liitoksistaan sen takia. Apua!:itku:

Pitkästä aikaa on sellainen olo, että kohta tulee flunssa päälle :curs: . Korvat on lukossa ja kipeät, palelee ja väsyttää. Ja tenttikirja odottelee lukemistaan :(

Yöunet meni yhden TODELLA typerän duuniasian takia, kun aloin siitä sitten ressaamaan.. nyt pitäs lähteä reenaamaan eikä väsytä kun aivan jumalattomasti! Ja illalla vielä töihin.. joudun skippaamaan luennon, kun nukahtaisin sinne aivan varmasti, joten kurssin reputtaminenkaan ei liene kaukana!:curs:

Kaikki on taas ympärillä kipeitä ja musta tuntuu että mullekin on kohta tulossa flunssa, on jo vähän tukkonen olo. Toinen iso asia mikä vituttaa on meidän entinen vuokranantaja. Ei oo vittu maksanut mun takuuvuokraa takas eikä oo mitenkään vastannut mun maileihin. Vitun hönö ämmä :david: . Muutenkin oli niin ärsyttävä tyyppi että nykyään mua ärsyttää kaikki saman näköisetkin kanat joita tulee kadulla vastaan. No tänään lähtee yliopiston asuntotoimistosta sille virallinen kirje jossa pyydetään maksaan se takuuvuokra tai sit viedään asia pidemmälle. Ärsyttää vaan. Ja sit vielä ärsyttää ja pelottaa toi Ranskan mölläkkä kun miehen sisko ja veli, jotka on mullekin tosi rakkaita, on lähdössä ensi viikolla Pariisiin. Toivottavasti ei tapahdu mitään.

Mutta vielä kerran, VITTU!!:curs: :curs: :curs:

Ääääääääääää se että oon ollu hemmetin turhautunut koko päivän eikä tää päivä millään lopu!!!:wall: Lisäks tekis mieli kokoajan vaa syödä(oon ollu vähähiilarisel) ja ruoka pyörii kokoajan mielessä! oon mussuttanu täs koko ajan kaalia ja äsken repsahdin kaurasuklaa keksiin..!:kuola: :evil: :itku: perkele, haluun tän olotilan poiiiiiiis:curs: auttakeeeeeeeee:jahas: ja sit ketuttaa ku tiiän et huomen pitäs lähtee aamulenkille...yritetään:whip: :eek:

Kaiken paskan lisäksi, mitä tänään olen saanut jo kestää, mies ei ole taaskaan kotona. Tulin äsken salilta ja miehen piti siihen mennessä tulla kaverin luota kotiin, että päästään saunomaan jne. Tulin sitten pimeään kotiin ja kun soitan avolle, niin ei vastaa. Kymmenen minuutin päästä se sit soittaa: "Ei kai haittaa, että mennään XXXXn kanssa käymään vielä XXXXn luona?" Joo ei haittaa, pitääähän miehellä kavereita olla.. :jahas: Mitähän sitä nyt sit keksis.. Selaan pakkista ja lähden sit vielä lenkille ja sit saunon ilmeisesti muutaman siideritölkin kanssa. :kippis1: Kyllä tää tästä.

Laitetaanpa nyt tännekin, vaikkei se nyt niiiiiin paljon vituta:

Kaveri, jonka syömisistä tuolla "kuinka vähän ihmiset syö" -ketjussa mainistin, kertoi et sille oli joku aika sitten joku PT tehnyt saliohjelman ja nimenomaan kieltänyt tekemästä mitään treeniä olkapäille! On kuulemma jo muutenkin niin leveet hartiat...Omasta mielestäni ne ei ole leveät ollenkaan, ja toisekseen se ainoakin leveys tulee lähinnä rasvasta... Sen PT:n mukaan olkapäätreeni tekee yläkropasta liian laatikkomaisen, mikä ei sovi naiselle. Muutenkin se koko ohjelma kuulosti tosi naurettavalta: treeniä lähinnä "ongelma-alueille" kuten reisille ja alleille...

Mistä tollasia personal trainereita löytyy? Omistaa kuulemma jonkun kuntosalinkin vielä... :itku:

Vituttaa todella tää flunssa. Johan olikin 8 tervettä viikkoa välissä, mikäli osasin treenipäiväkirjaani lukea oikein. AARGH!:curs: :wall:

Jäi sitten jalat reenaamatta tältä viikolta. Ja just kun olin enkkavauhdissa, eilenkin penkistä nous TODELLA kevyesti!

Mikä siinä on, että kaikki taudit pesii aina mussa? Varokaa, kävelevä viruspesäke tulee..!!!:curs: :curs:

Eikä siinä mitään, jos vaan omat treenit jäis välistä, mutta jos tän päivän lepo ei tepsi, joudun taas hankkimaan sijaiset kaikille tunneille viikonlopusta lähtien. :(

Oon ollut viikon piilareidenpitokiellossa optikon määräyksestä. Silmän pinnassa oli kuulema joku naarmu. Treeniä ei oo voinut vetää täysillä, kun silmälasit valuu/hiestyy/häiritsee koko ajan. Sen voimalla kestin, että tätä jatkuu vaan viikon.

Tänään tarkastuksessa optikko totesikin, että "oho, se naarmu onkin siinä edelleen". Eli kyseessä ilmeisestikin arpi, joka tietäisi sitä, että piilareita en voisi pitää enää koskaan. :itku: :itku:

Voi jumalauta, miten mä treenaan täysillä, kun en edes nää kunnolla mitään?! Rilleillä enkä varsinkaan ilman. En ala! :curs:

Ja sekin ketuttaa, että otan asian näin vakavasti. Mitäs sitten, jos kyseessä olisi esim. sokeutumisen vaara... Mutta silti, mun maailma kyllä kaatuu just nyt. :itku:

Aargh... pakko avautua!!11!11!yks! Parin kevyen pumppitreeniviikon jälkeen käynnisty taas raskaammat reenit - seurauksena aivan helvetilliset lihaskivut :evil: :curs: :itku: Olin jo ehtiny unohtaa nää tän lajin vähemmän kivat puolet. Yks kappale kokovartalokipsejä, kiitos!

Vittu kun vituttaa. Oli just kahden tunnin ongelmanratkaisu/tilastotieteen koe. Loppui aika kesken, vaikka koko ajan laskin kynäsauhuten. Onneksi loppui muiltakin aika, etten ollut ainut. Mitä vitun järkeä on laittaa niin monta tehtävää ettei kukaan ehdi tehdä niitä kaikkia.:wall: Ja sit tietty ne tehtävät joista sai eniten pisteitä oli just vikana, enkä älynnyt sitä sit kun vasta lopussa. Ja kaiken ton paskan lisäksi toi koe oli huoneessa jonka lämpötila oli varmaan jotain 10 astetta. Kaikki istuivat takit päällä hytisten ja mulla oli kokeen jälkeen varpaatkin ihan koppurassa. Ihan kuin joskus talviaikaan jos pakkasta on paljon.

Kaiken lisäksi väsyttää kun en saanut kunnolla nukuttua kun ekaksi yöllä melusivat jotkut känniset nuoret, ja sen jälkeen helikopteri pörräsi tässä suunnilleen meidän asuntolan päällä jonkun pari tuntia. Mitä vittua!!:curs:

Valivali...
Mulla on joku hämärä verenkiertohäiriö, pahentunut nyt verenluovutuksen jälkeen. Kämmenet ja sormet sekä pohkeet puutuvat helposti. Monesti olen yöllä herännyt, kun on käsi ihan tunnoton. Nyt alkaa tuntua puutumista jo muutenkin... Sukuvikahan se on ja vielä kun tuo leposyke on sama ku norsulla, niin eiköhän siinä jo suurimmat syyt löytynekin.
Lisäksi olen onnistunut kehittelemään itselleni pienoisen syömishäiriön. Kaikki on ookoo niin kauan kun pysyn erossa kaikesta "epäilyttävästä", mutta jos lankean, niin on täys helvetti päällä. Ainakin melkein. Treenauskin tuntuisi taas vaihteeksi menevän överiksi. Ei malttaisi noita välipäiviä ollenkaan pitää, mutta pakkohan se on. Voi kun sitä joskus oppisi pitämään kohtuuden kaikessa.

Vituttaa katsoo juurikin telkkarista tulevaa idols:ia, koska meidän suvun laulajatähti sai pienryhmässään toisiks eniten ääniä ja tippu kisasta....mutku mutku se on niiiiii komee ja osaa laulaa niin mielettömän upeesti ja sen paikka olis ollu tuolla finaaleissa..yhyy :(

Vieläkin flunssa. Peruin kaikki tunnit viime viikolta, ja nyt pitäis mennä takasin töihin niiltä osin, mutta mitäs vittua, kun on pää täynnä räkää!
Jo on sitkeetä. En muista koska olisin viimeks ollut toista viikkoa kipeenä!:curs: :curs: :curs:

Ehkä tää on nyt vaan sitä linjaa et ottaa päähän..
Paino on tippunu kilolla ja rasvaa on vaan tullu lisää. En luulottele, kun pitää tästä hankkia kohta isommat rintsikatkin. Tietäpähän aika tarkkaan mitä sitä sitten on menettäny ja treeneissä sen huomaa kun hauiskin on sentillä kutistunu.:jahas: Syynä vois pitää sitä etten ole jaksanu roudata kouluun tarpeeksi kunnon syötävää vaan luullu pärjääväni sillä "kunnon perusruualla" jossa proteiinia ehkä se 5%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom