Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Cassyput sanoi:
Ylityötunnit tunnit v*tuttaa ja raskaasti. 6 päivää viikossa ja 10 päivässä... Prkle. Muuten jaksais mutta ihan hiukka nuo salihommat tässä kärsii. Kyllä pian tulee stoppi tähän!

Mulla suunnilleen sama tahti (tosin mulla kaksi työtä). Tulee vaan välillä oltua se 12 tuntiakin töissä. Alkaa voimat loppua hiljalleen. Ja ei ole mtn toivoa, että ehtisin käydä salilla. Äsken käytiin miehen kanssa onneksi edes lenkillä.
Ens viikoksi lupasivat kakkostyöstä loppuviikon vapaaksi, mutta saa nyt nähdä, jos siellä taas kiire yllättää, että tuleeko siitä vapaasta mtn.
Onneksi noi työt on sentään mielenkiintoisia. :) Muutenhan en niitä edes tekisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa toi lapsista lässyttäminen. Toisaalta pakkoko niitä on lukea...Joo mut vituttaa se silti, kuulostaa niiiiiiiiin lässynlää-jutulta.....

Vaikka itse nyt olenkin raskaana, niin inhoan kaikkea lapsista lässyttämistä!
Ei kiinnosta kenenkään kullannupun kakat, en halua kenenkään vauvaa syliin. Ärsyttävintä on kun joku oikein tunkee lastaan minun syliin enkä mielläni ota vastaan juuri lapsen saanutta äitiä kyläilemään luokseni, koska mua ei oikeasti kenenkään kurttunaamainen vauva kiinnosta, ne on kaikki samannäköisiä.

Nuo jutu lähinnä ärsyttää, mutta vitutuksen aihetta antaa joka päivä tämä helvetin työpaikka, joka on kuin hautausmaa. Hiljaa istutaan ja jos jotain pitää sanoa niin nekin sanat on harkittava hyvin tarkasti :curs:

Vituttaa. Mulla on ollut ton yhden punttimimmin kanssa sama ongelma, en oo jaksanut tehdä oikein mitään tällä viikolla muutakuin syödä ja ihan koko ajan. Painoakin on tullut pelkästään tällä viikolla 700 g, pitää ens viikolla laittaa vähän taas diettiä käyntiin...ens viikolla ehtii hyvin taas salillekkin, kun ylityöt helpottaa. Tällä viikolla pisin päivä on ollut 17 tuntia! :curs:

Vituttaa ihan muuten vaan niin ettei meinaa pystyssä pysyä. Ei todellakaan mitään erityistä syytä, mutta silti kaikki mahdollinen ja mahdoton pännii. :curs: Mulle käy näin aina välillä. Oisko väsymystä tai jotain tässä vaiheessa työviikkoa... Mutta pääsimpähän avautumaan. :evil:

Rakas lemmikkikoiramme kuoli eilen oltuaan ensin viikon karkuteillä. Moni jäi kaipaamaan iloista luppakorvaa. Kyllä suruttaa mutta vielä pitäs töihin jaksaa mennä... :itku:

starfish sanoi:
Rakas lemmikkikoiramme kuoli eilen oltuaan ensin viikon karkuteillä. Moni jäi kaipaamaan iloista luppakorvaa. Kyllä suruttaa mutta vielä pitäs töihin jaksaa mennä... :itku:

Voi ei, yritä jaksaa.. kamalaa kuultavaa tuollainen! :(

She Devil sanoi:
Vaikka itse nyt olenkin raskaana, niin inhoan kaikkea lapsista lässyttämistä!
Ei kiinnosta kenenkään kullannupun kakat, en halua kenenkään vauvaa syliin. Ärsyttävintä on kun joku oikein tunkee lastaan minun syliin enkä mielläni ota vastaan juuri lapsen saanutta äitiä kyläilemään luokseni, koska mua ei oikeasti kenenkään kurttunaamainen vauva kiinnosta, ne on kaikki samannäköisiä.

Hahaha!!! Hyvaa tekstia! Oikein! :lol2:

HabaMih sanoi:
Vituttaa toi lapsista lässyttäminen. Toisaalta pakkoko niitä on lukea...Joo mut vituttaa se silti, kuulostaa niiiiiiiiin lässynlää-jutulta.....
Joo, ei todellakaan ole pakko lukea, saati sitten kommentoida. On se harmillista että jotakuta aina vituttaa suunnnattoman äärettömän mahdotoman mielettömän paljon sellaiset asiat mitkä taas toisen ihmisen tekee iloiseksi/onnelliseksi. Niille, joilla jo lapsia on, he todella ovat elämän suola ja rikastuttavat arkea... Mutta niinhän se yleensä on, että jos niitä ei ole/ei syystä tai toisesta haluakaan, ei tiedä mitä menettää. :) Mua henk.koht. vituttaa sellaiset henkilöt (tuttavapiirissä muutama), jotka ovat kasvaneet perheidensä ainoina lapsina, valittavat "miten sä jaksat jotain pentuja, siis hyi mä en ikinä hanki mitään sinappikonetta kun sit menee elämä ihan pilalle, ei voi bailata eikä mitään" ... :rolleyes:

Joo, mut eipä mua mikään oikeesti vituttanutkaan! :)

MerZi sanoi:
Mutta niinhän se yleensä on, että jos niitä ei ole/ei syystä tai toisesta haluakaan, ei tiedä mitä menettää. :) Mua henk.koht. vituttaa sellaiset henkilöt (tuttavapiirissä muutama), jotka ovat kasvaneet perheidensä ainoina lapsina, valittavat "miten sä jaksat jotain pentuja, siis hyi mä en ikinä hanki mitään sinappikonetta kun sit menee elämä ihan pilalle, ei voi bailata eikä mitään" ...

Mua vituttaa sellaiset ihmiset, jotka ei ymmärrä että se oma mielipide EI ole se ainoa oikea mielipide. Maailmassa vaan on sellaisiakin ihmisiä jotka eivät halua lapsia. Eivät he mitään menetä jos eivät kerta koe haluavansa lapsia ja säännöllistä perhe-elämää. Päinvastoin he saattavat kokea elämänsä paljon rikkaammaksi kun saavat matkustella ja juhlia tai vaikkapa rakentaa uraa vapaasti ilman perhe-elämän tuomia velvollisuuksia.

Itse haluan lapsia jonain päivänä mutta ymmärrän hyvin jos joku ei halua perhettä. Se on täysin jokaisen oma asia, ei siinä muilla (edes wannabe-isovanhemmilla) ole mitään sanomista.

Ja sitten tuo kommetti ainoista lapsista sai mut aika ymmälleni. Aika karkea yleistys... Ei läheskään kaikki "ainoat lapset" ole tuota mieltä (itseasiassa en usko että "ainoalapsisuus" edes vaikuttaa siihen haluaako omia lapsia vai ei!) ja kyllä ihan varmasti löytyy sellaisiakin ihmisiä jotka ovat kasvaneet monen sisaruksen piirittämänä ja aikuisena eivät halua omia lapsia.

lewe sanoi:
Mua vituttaa sellaiset ihmiset, jotka ei ymmärrä että se oma mielipide EI ole se ainoa oikea mielipide.
Mä en ainakaan ole tarkoittanut syöttää kenellekään omia mielipiteitäni totena. Jos nyt jotakin turhan kovasti sanoin niin valitan.

lewe sanoi:
Maailmassa vaan on sellaisiakin ihmisiä jotka eivät halua lapsia. Eivät he mitään menetä jos eivät kerta koe haluavansa lapsia ja säännöllistä perhe-elämää. Päinvastoin he saattavat kokea elämänsä paljon rikkaammaksi kun saavat matkustella ja juhlia tai vaikkapa rakentaa uraa vapaasti ilman perhe-elämän tuomia velvollisuuksia.
Kuka haluaa kuka ei. Me haluamme niin eri asioita. Itse olen perinteinen perheihminen, haluan tavallisia asioita; miehen jonka kanssa mennä naimisiin ja saada lapsia. Hankkia koira ja ostaa/rakentaa omakotitalo, farmariauto ja kesämökki. :) Uraihmiset erikseen, vaikka kyllä itsellenikin on koulutus, työ ja kohtuullinen toimeentulo tärkeää.

lewe sanoi:
Ja sitten tuo kommetti ainoista lapsista sai mut aika ymmälleni. Aika karkea yleistys... Ei läheskään kaikki "ainoat lapset" ole tuota mieltä (itseasiassa en usko että "ainoalapsisuus" edes vaikuttaa siihen haluaako omia lapsia vai ei!) ja kyllä ihan varmasti löytyy sellaisiakin ihmisiä jotka ovat kasvaneet monen sisaruksen piirittämänä ja aikuisena eivät halua omia lapsia.
Ei varmasti vaikuta, kommentoin lähinnä sellaisia ihmisiä, jotka vain "muodin vuoksi" vastustavat lapsia ja "inhoavat niitä". Maininnan ainoana lapsena kasvamisesta kirjoitin vain siksi, että todellakin tunnen tällaisia tapauksia. Eräskin naispuolinen henkilö jonka olen tuntenut iät ja ajat, on aina korostanut sitä, kuinka "parasta on olla ainut lapsi" - monilapsisista perheistä olevia henkilöitä hän on pitänyt suunnilleen "oletko sä raukka koskaan saanut mitään kun sulla on niitä sisaruksia"-asenteella, ja "eiks oo vittumaista käyttää aina toisten vanhoja tavaroita".

Minulle perhe menee menestyksen edelle ja that's it.

MerZi sanoi:
Ei varmasti vaikuta, kommentoin lähinnä sellaisia ihmisiä, jotka vain "muodin vuoksi" vastustavat lapsia ja "inhoavat niitä". Maininnan ainoana lapsena kasvamisesta kirjoitin vain siksi, että todellakin tunnen tällaisia tapauksia. Eräskin naispuolinen henkilö jonka olen tuntenut iät ja ajat, on aina korostanut sitä, kuinka "parasta on olla ainut lapsi" - monilapsisista perheistä olevia henkilöitä hän on pitänyt suunnilleen "oletko sä raukka koskaan saanut mitään kun sulla on niitä sisaruksia"-asenteella, ja "eiks oo vittumaista käyttää aina toisten vanhoja tavaroita".

Mainitsemasi naishenkilö vaikuttaa niin epäkypsältä että hänen ei kannatakaan hankkia lasta. :jahas:

Ja edelleen tuosta ainutlapsisuudesta... Itse olen ainoa lapsi (sillä se varmaan korvaan niin pahasti särähtääkin kun olen koko ikäni kuunnellut typeriä kommentteja siitä miten olen ainut lapsi ja siksi muka sitä ja tätä... ärh!) ja minusta olisi ihanaa jos minulla olisi sisaruksia (joiden kanssa tulisi hyvin toimeen... heh.) mutta vanhempani ovat monilapsisesta perheestä ja halusivat vain yhden ainokaisen eikä mitään hälisevää jalkapallojoukkuetta kuten heidän lapsuudenkodeissaan oli. Minä puolestani en halua että oma mahdollinen tuleva lapseni jää ainokaiseksi ja niinpä olenkin haaveillut juuri siitä futistiimistä. :lol2: Että näin. :D

lewe sanoi:
Mainitsemasi naishenkilö vaikuttaa niin epäkypsältä että hänen ei kannatakaan hankkia lasta. :jahas:
Jees... En tosiaan halunnut tehdä yleistyksiä, käytin vain omia kokemuksia esimerkkinä..

lewe sanoi:
Ja edelleen tuosta ainutlapsisuudesta... Itse olen ainoa lapsi (sillä se varmaan korvaan niin pahasti särähtääkin kun olen koko ikäni kuunnellut typeriä kommentteja siitä miten olen ainut lapsi ja siksi muka sitä ja tätä... ärh!) ja minusta olisi ihanaa jos minulla olisi sisaruksia (joiden kanssa tulisi hyvin toimeen... heh.)
Jotenkin arvasin. :) Itselläni on kaksi pienempää sisarusta ja vaikka välillä tapellaankin, on se vaan kiva kun ovat olemassa. Mun pikkuveli on vasta 8v ja eilen kotona käydessäni hän antoi minulle helmistä itse tekemänsä rannekorun. Meinasin kyllä liikuttua, ne "MerZi sä oot paras isosisko" kommentit on kyllä jotain mikä saa aina pahankin päivän pelastettua. :haart: Mut menee taas vitutus-tredi ohi aiheen, joten no more offtopic ja lewe, no hard feelings! En ehkä osannut pukea ajatuksia sanoiksi, mutta suunnilleen varmaan ymmärrät nyt mitä tarkoitin! :)

Vituttaa, kun alan olla helvetin väsynyt. Pakko myöntää, että työt alkaa uuvuttaa aika pahasti. Silti pitää yrittää vaan jaksaa. Nukun yöt tosi huonosti, sillä näen lähes koko ajan unta, että olen töissä. Ja herään aina siihen, että olen alasti ja mun on pakko saada jotain äkkiä päälle, koska muut näkevät mut alasti. Pitäis kai lopettaa toi alasti nukkuminen. Mut pitäis varmaan sitoa kiinni sänkyyn, että kestäisin edes siinä sängyssä yön yli. Viime yönä heräsin keittiöstä! Olin siis unissani kävellyt sinne. :eek: Ja pari yötä sitten hakkasin ja potkin avoa ja selitin, että vittuako se siinä mun sängyssä nukkuu. Mukava herätys avolle. Ja vittu mua hävetti, kun tajusin itsekin, mitä olin tehnyt. Mut kyllä se seuraavana aamuna myös nauratti. :D

Ja noista lapsista-asioista vielä. Mä tunnen kanssa noita MerZinkin mainitsimia ainoita lapsia, joilla on vähän ihme asenteet jne. Vaikka mielipiteet tietysti kullakin,mut sellaiset ihmiset ovat ärsyttäviä. Etenkin, jos ovat saaneet vanhemmiltaan suunnilleen kaiken, mitä saatavissa on ollut. Itsellänikin on noita sisaruksia ja pakko sanoa, että heidän myötään on kyllä oppinut paljon. En ole voinut olla aina kaiken keskipiste, on oppinut hyväksymään muitakin, luopumaan jostain toisen takia jne. Ja siis perheen ainoa lapsikin voi nuo tietysti oppia, mutta ei sisaruksiltaan.
Hitsi miten tulee muuten ihana olo, kun miettii sitä aikaa, kun muutin pois kotoa ja näin harvemmin silloin murrosiän kynnyksellä ollutta pikkuveljeä (ja tietysti myös muita perheenjäseniä), joka alkoi selvästikin ikävöidä minua. Aiemmin me vaan yleensä kinasteltiin jne, mutta muuton jälkeen veljelle tuli ikävä ja hän saattoi soittaa mulle monta kertaa päivässä ja kysyä, että miten menee ja koska tulisin käymään. Ja kun menin käymään, niin tää tahto olla koko ajan mun kanssa. Sillon oli sellainen olo, että "hei mähän olen tärkeä tolle kaverille." Onneksi mulla on hyvät välit sisaruksiin. :haart:
Anteeksi :offtopic: . Jälleen. :nolo:

Eleonoora sanoi:
Hitsi miten tulee muuten ihana olo, kun miettii sitä aikaa, kun muutin pois kotoa ja näin harvemmin silloin murrosiän kynnyksellä ollutta pikkuveljeä (ja tietysti myös muita perheenjäseniä), joka alkoi selvästikin ikävöidä minua. Aiemmin me vaan yleensä kinasteltiin jne, mutta muuton jälkeen veljelle tuli ikävä ja hän saattoi soittaa mulle monta kertaa päivässä ja kysyä, että miten menee ja koska tulisin käymään. Ja kun menin käymään, niin tää tahto olla koko ajan mun kanssa. Sillon oli sellainen olo, että "hei mähän olen tärkeä tolle kaverille." Onneksi mulla on hyvät välit sisaruksiin. :haart:
Aivan.. Mun pikkuveli tosiaan on vasta pieni, mutta silloin kun kotona asuin, oli harva se päivä jotain kinaa, "saisit muuttaa muualle"-kommentit tuttua tavaraa. Nyt kun menen kotiin käymään, ensimmäisenä se pomppii siellä rappusilla ja varmistaa aina tilanteen kysymyksellä "jäät kai yöksi?" On ihanaa tuntea olevansa tärkeä ja rakastettu, sen saman tunteen haluan myös minä heille välittää. Pikkusisko on jo murrosiän kynnyksellä, nuori neiti. Nyt jos koskaan tunnen voivani olla hänelle isosisko, ihminen johon luottaa, jolle puhua siitä mitä äidille ei sanottaisi ikinä. :) On se vaan jännää... Jo pelkkä ajatus heistä saa minut iloiseksi! :haart:

MerZi sanoi:
Aivan.. Mun pikkuveli tosiaan on vasta pieni, mutta silloin kun kotona asuin, oli harva se päivä jotain kinaa, "saisit muuttaa muualle"-kommentit tuttua tavaraa. Nyt kun menen kotiin käymään, ensimmäisenä se pomppii siellä rappusilla ja varmistaa aina tilanteen kysymyksellä "jäät kai yöksi?" On ihanaa tuntea olevansa tärkeä ja rakastettu, sen saman tunteen haluan myös minä heille välittää. Pikkusisko on jo murrosiän kynnyksellä, nuori neiti. Nyt jos koskaan tunnen voivani olla hänelle isosisko, ihminen johon luottaa, jolle puhua siitä mitä äidille ei sanottaisi ikinä. :) On se vaan jännää... Jo pelkkä ajatus heistä saa minut iloiseksi! :haart:

Kylläpä on vittumaista.. :lol2:
MerZi, offtopicin mestari (tämä voi olla se piirre, joka joitakuita ärsyttää, mulle ihan sama..)
:)

Tähtityttö sanoi:
MerZi, offtopicin mestari (tämä voi olla se piirre, joka joitakuita ärsyttää, mulle ihan sama..):)
Tämä kyllä ärsyttää itseäkin, mut minkäs sille voi kun on kova juttelemaan, kiva olis kommentoida muiden viesteihin jos on omia samanlaisia kokemuksia, niin kuin tuossa kommentoin Eleonooralle.

Edit: Toisaalta, kuinkahan haitallisia tuollaisetkaan, joidenkin rivien mittaiset kommentit loppujen lopuksi on, muuta kuin ehkä joidenkin henkilöiden vitutuskynnystä ajatellen. Kyllä tänne pakkikselle tekstiä mahtuu, mutta jos todella jossakin vaiheessa alkaa näyttää siltä, että tuhoan foorumin offtopiceillani, niin heittäkää pihalle. :lol2: (Ja deletoikaa kaikki viestit, kaikki jäljet mitkä ikinä voisivatkaan muistuttaa kaltaiseni superääliön olemassaolosta.. :D )

Tosiaan toi jatkuva offtopic ja lässytys on kyllä melko uuvuttavaa. Ja ei tarvi nyt enää sanoa, että pakkoko niitä on lukea. Luulis vaan, että vitutus-threadissa juteltais jostain muusta ku pikkuveljien söpöydestä...

Jaa, musta taas on kiva, että keskustelu polveilee ties minne. Musta kaikista tylsimpiä on threadit, missä ihmiset kirjoittaa vain oman asiansa ja that's it, ei synny keskustelua.

Tohon lapsiasiaan pakko sanoa sen verran, että mua v*tuttaa suunnattomasti ihmiset, joiden mielestä lapsia ei-haluava = lapsia vihaava (siis en nyt tarkoita että täällä kukaan olisi tollasta sanonut).

Mutta eniten tällä hetkellä harmittaa flunssa, jonka takia ei ole päässyt treenaamaan :( .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom