Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
power puff girl sanoi:
Samainen lääkäri määräsi jokin aika sitten mulle ulostuslääkettä selkäkipuihin..

W000T? :eek: Tosiaan kannattaisi tehdä tuollaisesta lääkäristä jo ilmoitus! Kaikkea sitä saakin kuulla..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naisten vaatteet, joihin ei suunnitella kunnollisia taskuja!

Aamulla on raivokasta yrittää löytää avaimia, kun niitä ei voi pidää takinkaan taskussa, kun taskut on suunniteltu sellaisiksi, että kaikki niihin laitettu tippuu. Töissä on tylsä olla housuissta tai hameessa, joissa ei ole taskuja, kun pitäisi kuljettaa mukana avaimia ja kulkukorttia. Koristetaskuja on tämän lisäksi vielä joissain vermeissä.

Mua vituttaa just nyt moni asia. Sydän takoo miten sattuu, lääkäriin pääseminen on kiven takana - tuollaisia helppoja nimettäviä. Yks asia mikä vituttaa kuitenkin eniten, on ihmiset. Mun on hankala ymmärtää, miksi tahallaan vittuillaan tai ilkeillään ilman syytä. En tajua mitä hyötyä on siitä, että saa jonkun toisen ehkä ajattelemaan, "olenkohan mä oikeasti todellakin noin typerä". Mitä siitä itselle saa? Olon, että oon vähän parempi kuin muut? Mua harmittaa se, että mistä syystä ikinä tuo asia johtuukin, se on suomalaisissa niin helvetin helpolla läsnä. Miksei pysty sanomaan jotain kivaa, tai olemaan kokonaan hiljaa. Joinakin päivinä ne pari hyvää sanaa voi pelastaa toisen päivän. Eikö meidän ympärillä ole jo ihan riittävästi paskaa muutenkin, ilman että sitä tarvitsee enää enempää kylvää. Vittu että vituttaa.

Faidra sanoi:
Mun on hankala ymmärtää, miksi tahallaan vittuillaan tai ilkeillään ilman syytä. En tajua mitä hyötyä on siitä, että saa jonkun toisen ehkä ajattelemaan, "olenkohan mä oikeasti todellakin noin typerä". Mitä siitä itselle saa? Olon, että oon vähän parempi kuin muut? Mua harmittaa se, että mistä syystä ikinä tuo asia johtuukin, se on suomalaisissa niin helvetin helpolla läsnä. Miksei pysty sanomaan jotain kivaa, tai olemaan kokonaan hiljaa. Joinakin päivinä ne pari hyvää sanaa voi pelastaa toisen päivän. Eikö meidän ympärillä ole jo ihan riittävästi paskaa muutenkin, ilman että sitä tarvitsee enää enempää kylvää. Vittu että vituttaa.
Faidralle :rock: Olen kanssasi täysin samaa mieltä.

Ei nyt varsinaisesti vituta mutta... Avokki on taas vähän pönttö. Aamulla katteli Bodyn kannesta Sallan kuvaa ja kauhisteli, että miksi joku nainen haluaa olla tuon näköinen. Katseli siinä sitten oikein merkitsevästi minua kritisoidessaan! Ja siinä missä ennen on oikein kannustanut leuanvetoihin ja punnerruksiin yms. nyt suhtautuminen niihin on muuttunut myös hieman epäileväksi. Treenaan ns. kovampaa ja enemmän tosissaan kun hiän ite, joten varmaan kuvittelee, että mulla on tarkoituksena treenata itteni vaikkapa ms olympiaksi. Nooh, ei ole sitä vaaraa että näillä reeneillä ja geeneillä sellaista saisi aikaiseksi...

Mua ketuttaa kun eräästä ihmisestä ei vaan kuulu:david: ja itse olen niin pönttö että odotan etteä kuuluisi on niin ikävä...tyhmyydestä kärsii koko kroppa.:(

Geenit. Totesin eilen sohvalla maatessani, että mun käsissäkin on selluliittia. Ja kun sitä rasvaa ei ole paljon!!! Mulla on selvästi jokin sidekudoshäiriö. Rasittavaa tämä on siksi, että kun tosiaan jos rasvani olisi tasaista, se ei haittaisi yhtään koska en todellakaan ole rasvainen... Hemmetti. Aerobisella saa varmasti rasvaa pois, mutta kun ongelma on se ettei mun tarvitsisi luopua tästä rasvasta vaan muuttaa sen koostumusta. Pitäiskö perustaa oma "auttakaa assista"-threadi? ;)

Mullakin ojentajassa, se on vissiin ihan yleistä :jahas:

Edit: Wuhuu, 200. postaus käytettiin näinkin tärkeään asiaan :D

Yhtä#Hauista sanoi:
assis kulta, munkin ojentajassa on:D

Kun aktiivinen lihasmassa kasvaa, selluliitti häippäsee. Ja juo sitä vettä paljon!!!

No ohoh! Mutta kun en mä haluais tästä rasvakerroksestani luopua - tällä neidillä ei ole ulkonäköihanteena kaiken maailman Lenda Murrayt...;) Mua skitsottaakin nimenomaan se, miten epäreilua on miten erilaista rasva on eri ihmisillä. Ei munkaan käsistäni kovin paksuja rasvapoimuja irtoa ja SILTI se menee muhkuralle.

Enkä mä tätä enempää voi enää vettä juoda vaarantamatta terveyttäni. Pienestä pitäen kaikki on epäilleet, että mulla on diabetes ja viimeksi viime syksynä kävin lekurilla mutta ei mussa mitään vikaa ole. Kauhean vesihimo vain.

Netti pentele! Tai oikeammin firman serverit / verkko.

Ei ole toiminut viime ke jälkeen kuin silloin tällöin. Tänään yritettiin epätoivoisesti asentaa parille demolaitteelle uutta koodia kun messut lähestyy ja pitäisi saada kamat ojennukseen. Mutta eihän tuo onnistunut, tuntien pakertamisen jälkeenkään.

Voe elämän kevät kun meni taas tunteja hukkaan!

Ketutti niin, että lyötiin kollegan kanssa hanskat tiskiin ja lähettii himaan jo puolikuus. Normaalisti työpäivät venyy tonne kasiin. Mutta kun ei ole nettiä niin sitä on ihan kädetön!

Onneksi kotona toimii. Seuraava viesti taitaa sitten mennä Mikä tänään ilostuttaa threadiin...

No mikäpäs se muu ketuttaisi kuin tämä seitsemättä päivää kestänyt kuumeilu/flunssa ja nyt yskääkin jo pukkaa. Maanantaina sain tulehdukipulääkekuurin, mutta pää on edelleen kuin Haminan kaupunki ja nyt tuntuu jo keuhkoissakin kipua välillä. Vissiin pitää lekurille jälleen soitella, kun ei tällä ololla ole huomenna töihin menemistä. Veemäistä sekin, sillä töissä sitten kivoja pommeja odottaa, kun näin pitkään joutuu poissa olemaan. Viime yön olen salilla unissani heilunut, huomaa korvien välin kiristävän kun ei treenaamaan pääse. Mitähän troppia tähän ottaisi..:evil:

Ei kauheesti vituta mutta ottaa päähän sellaiset vesipervot eli 50+ ukkelit jotka aina vastaan uidessaan hallissa kopaisevat tissistä/alapäästä/reidestä/kyljestä tai jostain muualta. Tai sit ne potkaisee kun konit, kun uivat rintaa. Prkl tänään tuli potku forkkuun oikein kunnon voimalla ja ainakin 50 kouraisua. Vahingossahan ne setät varmaan joka kerta kouraisee nuoria naisia...Mrrh prkl.

no jooh, eipä ole pitkään aikaan vituttanut mikään - tai ainakaan paljoa. mutta on taas aika avautua;) . vkl reissu tanskaan tuotti sellaiset jälkimainingit, joista kärsitään vieläkin. flunssa ensinnäkin ja muutaman päivän kestänyt vatsatauti. kaiken lisäksi lämpö sahannut normaalista 38,5C asteeseen.:( masu niin kipiä, eikä mikään pysy sisällä.:urjo: täytynee huomenna soitella lääkärille, ettei olis vain mikään salmonellatartunta.. vähänkö vituttaa ottaa heti saikkua uudesta työpaikasta:jahas:

Yhtä#Hauista sanoi:
Ei kauheesti vituta mutta ottaa päähän sellaiset vesipervot eli 50+ ukkelit jotka aina vastaan uidessaan hallissa kopaisevat tissistä/alapäästä/reidestä/kyljestä tai jostain muualta.

No hyi helvetti :urjo:

Kai sanot tosta jotain? Mä nostaisin ainakin äläkän..

Tyhmät ihmiset :curs: eli siis tyypit jotka kysyy ai mitä/miksi heti sen jälkeen kun on yhteisesti kaikille selitetty joku juttu eli vastauksen olisi saanut jos kaivanut ne vaikut pois korvista kaksi minuuttia aikaisemmin... Ja kun tämä tuntuu olevan toistuvaa... :wall:

Ruotsin tunnilla keskustelua ylipainosta ja laihduttamisesta etc. arvata vaan saattaa mitä tulee. Juu, ei sitten yhtään mitään. Ja tällä kertaa kieli ei ollut se ongelma, vaan :anssi: "kyllä ne painonvartijat/laitajokindietinnimi mulla toimi -> toimii ne kaikilla muillakin"
Juu ja se vielä, kun tosiaan ruotsin kurssilla käydään läpi sanastoa mikä ei sitten tippaakaan liity mun opintoihin... Oman tieteenalan sanastoa vai miten siellä opinto-oppaassa valehdeltiinkaan :wall: :wall: pöh ja pah!!!

Kuumetta jo viikonlopusta lähtien. Tiistaina luulin jo parantuneeni kun aamulla olo oli hyvä. Ja paskat, illalla mittari tempo takaisin 38 joten sairastus jatkuu :curs:
Sunnuntaina peli johon viimestään pitää toipua :itku:

Niin ja tämä kaikki johtuu siitä kun sakki sairastaa töissä. Jäisivät perkele kotia sairastamaan eivätkä tulisi tartuttamaan koko osastoa *tähän joku turpaanlätkimishymiö*:wall:

vatsatauti TAAS!!:( :( sen verran rankkaa kamaa, että kohta lähtee jalat alta:eek: ei ole tosi, kiva ottaa saikkua uudesta työpaikasta. saa tosi hyvin kuvan, prkl.:jahas: viddu.

Estrogeeni, kun oma on pelissä niin endo kasvaa silmissä ja kun synteettisesti jyrätään niin mättää mikä millonkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom