power puff girl sanoi:Samainen lääkäri määräsi jokin aika sitten mulle ulostuslääkettä selkäkipuihin..
W000T? Tosiaan kannattaisi tehdä tuollaisesta lääkäristä jo ilmoitus! Kaikkea sitä saakin kuulla..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
power puff girl sanoi:Samainen lääkäri määräsi jokin aika sitten mulle ulostuslääkettä selkäkipuihin..
Faidralle Olen kanssasi täysin samaa mieltä.Faidra sanoi:Mun on hankala ymmärtää, miksi tahallaan vittuillaan tai ilkeillään ilman syytä. En tajua mitä hyötyä on siitä, että saa jonkun toisen ehkä ajattelemaan, "olenkohan mä oikeasti todellakin noin typerä". Mitä siitä itselle saa? Olon, että oon vähän parempi kuin muut? Mua harmittaa se, että mistä syystä ikinä tuo asia johtuukin, se on suomalaisissa niin helvetin helpolla läsnä. Miksei pysty sanomaan jotain kivaa, tai olemaan kokonaan hiljaa. Joinakin päivinä ne pari hyvää sanaa voi pelastaa toisen päivän. Eikö meidän ympärillä ole jo ihan riittävästi paskaa muutenkin, ilman että sitä tarvitsee enää enempää kylvää. Vittu että vituttaa.
Yhtä#Hauista sanoi:assis kulta, munkin ojentajassa on:D
Kun aktiivinen lihasmassa kasvaa, selluliitti häippäsee. Ja juo sitä vettä paljon!!!
Yhtä#Hauista sanoi:Ei kauheesti vituta mutta ottaa päähän sellaiset vesipervot eli 50+ ukkelit jotka aina vastaan uidessaan hallissa kopaisevat tissistä/alapäästä/reidestä/kyljestä tai jostain muualta.