Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Helly sanoi:
Jaa, musta taas on kiva, että keskustelu polveilee ties minne. Musta kaikista tylsimpiä on threadit, missä ihmiset kirjoittaa vain oman asiansa ja that's it, ei synny keskustelua.
Jees, pitää nyt kuitenkin yrittää pitää keskustelut aisoissa ja miettiä ylipäätään mitä tänne uskaltaa kirjoittaa, oli ne sitten parisuhde-, lapsi-, tai mitä vain asiaa, aina joku ärsyyntyy. Saati sitten kuukautis-, tai ehkäisyvälinekeskustelut. Joskin voisi luulla, että juuri punttimimmien puolella saisi keskustella vapaasti kaikesta naisten "hömpästä" :D Tiedä sitten...Ei näin suurella foorumilla voi, eikä tarvitse yrittää miellyttää kaikkia. Keskustelupalstat ovat vapaita tantereita, niillä jos missä saakin esittää mielipiteitään - homman ideahan on juuri se, että kun erilaisten käyttäjien erilaiset mielipiteet kohtaavat, syntyy keskustelua, usein väittelyäkin. Jokaisella on tiettävästi vapaus valita mitä lukee, kummasti vain näyttää ihmiset työntäytyvän sellaistenkin otsikkojen alle, joiden tietävät heitä ärsyttvän.

Voisi sanoa, että vituttaa tuollaiset "wannabe-modet" :lol2: Kyllä mun teksteihin saa moderaattorit puuttua, jos näkevät niissä jotain epäasiallista tai palstan luonteeseen sopimatonta! Osaanpahan sitten viimeistään "parantaa tapani".

Pakkotoistoilu jatkuu entiseen malliin, tästä aiheesta mä päätän tähän. Turhaa moinen kinaaminen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
HabaMih sanoi:
Tosiaan toi jatkuva offtopic ja lässytys on kyllä melko uuvuttavaa. Ja ei tarvi nyt enää sanoa, että pakkoko niitä on lukea. Luulis vaan, että vitutus-threadissa juteltais jostain muusta ku pikkuveljien söpöydestä...

Tässä samaisessa vitutus-threadissa juteltiin sivuilla 56-57 useamman viestin ajan opiskelusta Englannin yliopistossa, ja enpä huomannut sen keskustelun HabaMihia (tai ketään muutakaan) niin kovasti ärsyttäneen, vaikka railakkaasti off-topiciksi menikin.

Muuten olen samaa mieltä Hellyn kanssa, keskustelun polveilu ja off-topic (sopivassa määrin toki) ovat keskustelupalstojen (ja keskustelujen yleensäkin) suola.

EDIT: Ja jottei kenenkään päivä menisi pilalle tästä kamalasta off-topic-viestistä, niin tungenpa mukaan vähän aiheen mukaista asiaakin: Silmätikuksi ottaminen ja porukalla yhden henkilön kimppuun käyminen vituttaa ainakin meikäläistä niin maan perusteellisesti :curs:

Ja kenenköhän kimppuun tässä nyt ollaan hyökätty? Lienee parempi pysyä tuolla yleisellä osastolla ku neidit on niin pirun herkkänahkaisia...

Olen Merzin ja Gillyannen kanssa samoilla linjoilla, että pieni rönsyily keskusteluissa on vain mielenkiintoista. Pitänee itsekkin kohta alkaa varoa mitä tänne kirjoittelee, muutamaan otteesene olisin saanut sen jo huomata.

Ensi viikolla olisi sitten edessä se abortti. Nyt kun asiaa olen ehtinyt hetken miettimään, niin olen vähän harkinnut jos sittenkin pitäisi sen itsellä. Mitä mieltä muut ovat kannattaisiko?

HabaMih, vanhaa sanontaa käyttääkseni: Sitä saa mitä tilaa - ja jos on kanttia puuttua muiden sanomisiin, niin sitten täytyy kestää se, että itsellesikin tehdään niin.

Yhtä "herkkänahkainenhan" sinä tunnut itsekin olevan, kun kerran heti olet yleiselle puolelle "pakenemassa" ;)

Nalle2000 sanoi:
Ensi viikolla olisi sitten edessä se abortti. Nyt kun asiaa olen ehtinyt hetken miettimään, niin olen vähän harkinnut jos sittenkin pitäisi sen itsellä. Mitä mieltä muut ovat kannattaisiko?

Ei jumaliste, jos sä päätät sun lapsen hankinnasta keskustelupalstan mielipiteiden mukaan niin älä vaan hanki niitä. :david:

Gillyanne sanoi:
HabaMih, vanhaa sanontaa käyttääkseni: Sitä saa mitä tilaa - ja jos on kanttia puuttua muiden sanomisiin, niin sitten täytyy kestää se, että itsellesikin tehdään niin.

Yhtä "herkkänahkainenhan" sinä tunnut itsekin olevan, kun kerran heti olet yleiselle puolelle "pakenemassa" ;)

Joo mähän olen aivan mahdottoman herkkis :lol2:

Nalle2000 sanoi:
Tuo on varmasti sellainen asia, mihin et voi keskustelupalstalta oikeaa vastausta saada, sitä ei sinulle voi kukaan muu antaa kuin sinä itse. Kyllä jos yhtään epäilyttää niin sinuna miettisin vielä, kannattaisiko hakeutua vaikka jonnekin perhesuunnitteluneuvolaan keskustelemaan. Vaikeita asioita nämä, etenkään kun en taustoja tiedä. Jotain tosin muistan tapauksesta täältä lukeneeni. :rolleyes:

Edit: Gillyn kanssa samoilla linjoilla, niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

Vituttaa kaikki välinpitämättömät ihmiset. Koiramme oli yli viikon karkuteillä ja moni oli sitä nähnyt mutta siltikään ei ilmoittanut siitä poliisille tai ylipäätänsä kellekään vaikka oli lehdessä kuvat ja kaikki. Nyt saatuamme tiedot että koiramme oli löytynyt kuolleena niin alkoi tulla soittoja tyyliin: "Näinhän minä sitä kun olin omien koirieni kanssa ulkona ja yritin hätyytellä sitä pois kun yritti tulla haistelemaan omia koiriani. Ajattelin että se on tuosta jostain naapuritalosta..."
:wall: :wall: :wall:

Miten voi koiraihmisetkin olla noin välinpitämättömiä. En voi ymmärtää. Kyllä täällä aina joku vapaana juoksenteleva koira on jonkun koira ja siitä pitäisi aina ilmottaa poliisille tms. tai yrittää ottaa kiinni ja selvittää kenen koira on!!
Näin meidän koirammekin olisi ehkä saatu takaisin mutta nyt on jo liian myöhäistä. Ja vielä lisäyksenä koiramme oli todella ihmisystävällinen ja iloinen eikä ikinä ärissyt muille koirille. Paras koira mitä saattoi olla... :(

Nalle2000 sanoi:

Toto tota, mites tän nyt sanois kaikista ystävällisemmmin. Et sä voi tosissas kysyä tollasta kysymystä, hetken mielihäiriö varmaankin. :jahas: Yleensä en puutu kenenkään asioihin, mutta on kyllä pakko kommentoida tähän. Oliskohan parasta, että miettisit ihan itseksesi tota asiaa. Muistan lukeneeni täältä aikasemmin siitä, miten toi lapsi sai alkunsa. Täältä et oikeita vastauksia saa, kyllä se lapsen pitäminen tai abortin teko lähtee ihan susta itsestään. Mitä jos porukka täällä sanoo, et pidä se lapsi. Uskotko meitä ja pidät sen? Ikinä en oo ollut sun tilanteessa, mutta sen sanon että abortin tai lapsen pitäminen on päätös joka sun pitää yksin tehdä. Ja ettei ihan off-topiciksi mene, niin vituttaa jo toista viikkoa kestävä flunssa joka ei lähde kulumallakaan. Avopuolison kanssa epäillään et, meiän vuokrakämpässä on hometta -aivan ihanaa!

Nalle2000 sanoi:

Jos lapsen synnyttää niin sen voi myös antaa adoptioon. Moni varmaan katsoo kieroon (raskaus kun harvoin pysyy piilossa) mutta fakta on, että vastoin omaa tahtoaan lapsettomia pareja Suomessa piisaa - heille olisi iso lahja saada adoptiossa pieni vauva, vaikka ei biologisesti olisi oma. Se on sitten eri asia miten synnytyksen/sektion jälkeen pystyy käsittelemään paksuun mahaansa syntynyttä tunnesidettä. Ei-toivotulle raskaudelle 9 kk kesto on varmaan aika pitkä; se aika pitäisi pystyä huomiomaan itu sisällään ja elämään sen mukaisesti. Jotkut raskaudet on helppoja mutta ei kaikki. Jotkut synnytykset ja sektiot on helppoja ja toipuminen nopeaa mutta ei aina. Minun henkilökohtaisesti on hyvin vaikea ajatella jonkun abortoivan terveen sikiön vaikka esim raiskauksen jälkeen se lienee tavallisempaa ja hyväksytympää kun synnyttää lapsi jollekin toiselle.
Niin, taisin vaan hämmentää soppaa...

Ja oma päivän kiukku: leikatusta viisurista otettiin aamulla tikit pois, nyt on poskessa ruokavarasto, ei tunnu hyvältä ei!

Opinnäytetyö ahdistaa. Oon ohjaajien tapaamisen jälkeen jotenkin vaan enemmän sekasin... Oon tänään ja eilen vaan pyöritellyt työtä ja kirjoja edes takas enkä oo saanut oikein mitään aikaseks. ARGH! :curs:

Vituttaa elämän epäreiluus. TODELLA PALJON!!!!!! tana!

Ja vituttaa myös tuo IÄNIKUINEN seinäremppa, joka on ollut meijän taloyhtiöllä huhtikuusta lähtien. Jo kolme viikkoa myöhässä, eikä loppua näy. Ei jumalaut. :curs:

Starfish, olen todella pahoillani koirasi takia. Halauksia ja myötätuntoa täältä sinne! Mikä harmi ettei kukaan tehnyt mitään, lemmikki on kyllä perheenjäsen, jonka menetys tuntuu pahalta. :(

Nalle2000, oletko ottanut yhteyttä neuvolaan ja keskustellut siellä vaihtoehdoista? Kannattaisi varmasti. Eli sä voit miettiä teetkö abortin, pidätkö lapsen ja ehkä raskauden myötä kasvat siihen äitiyteen tai sitten sekin vaihtoehto, että annat lapsen adoptioon synnyttyään. Se on kyllä varsin harvinaista, mutta vaihtoehto kuitenkin. Mulle rakas ihminen on saanut alkunsa näin, ei-toivottuna raskautena jota ei abortoitu vaan lapsi annettiin heti synnyttyään (sen äidin harkinta-ajan jälkeen) adoptioon. Adoptiojonossa on paljon lapsettomia pareja, joille odottamasi vauva olisi likimain lottovoitto. Tosin se odotusajan kestäminen on rankkaa, ja lapsen luovuttaminen varmasti psyykkisesti rankka juttu, mutta se on jossain määrin vaihtoehto sekin. Moni vaan ei siihen ryhdy, helpompi tehdä abortti kuin kestää raskaus fyysisesti ja henkisesti myös, ihmisten mielipiteet ja sellaiset. Mä vaan ajattelen tätä hyvin henkilökohtaisesta näkökulmasta, jos tämä eräs odottaja olisi tehnyt abortin, tätä mulle tärkeää ihmistä ei olisi. Onneksi ei tehnyt. :)

Ja hoo, joku muukin pitää pikkuveljeään ihanana. Niin off-topic kuin se onkaan, sanon, että mun pikkuveli on myös ihana! :haart:

Ja vihdoin siihen tämänpäiväiseen vitutukseeni:
Miksi ihmisellä pitää olla niin olematon itsekuri!!!! Käytiin lasten kanssa mummulassa, ja päätin ennen sinne menoa, että syön järkevästi. En mössötä mummun herkkuja. Just joo. Mummu oli hakenut pannupitsaa (veljeni oli siellä koulun talkoopäivänä haravoimassa, veljelle ja meille sapuskaa), leiponut omenapiirakkaa, tehnyt italiansalaattia... Ja minähän söin! Pizzaa meni onneksi vaan neljännes, olisin kyllä syönyt vaikka kuinka mutta yritin sitten istua käsieni päällä ja estää itseäni ja onnistuin. Mikä se on, että päätän syödä ihan fiksusti, olihan siellä raejuustoa ja tummaa leipää ja muuta tarjolla ja mä vedän pizzaa ja suolapähkinää... :curs: Eikä MITKÄÄN vaatteet mahdu mulle, paino on kyllä tullut raskaudesta alas, mutta tuo löysä tosta mahan ympäriltä ei häviä mihinkään ja perse... en edes ala puhumaan siitä.

Nalle2000 sanoi:
Olen Merzin ja Gillyannen kanssa samoilla linjoilla, että pieni rönsyily keskusteluissa on vain mielenkiintoista. Pitänee itsekkin kohta alkaa varoa mitä tänne kirjoittelee, muutamaan otteesene olisin saanut sen jo huomata.

Ma oikeastaan kannata tuota KatiP:n ideaa. Mitapa jos pitaisit skidin, synnyttaisit sen, ja antaisit adoptoitavaksi? Tekisit jotain hyvaa elamallasi. Jos kykenet olla imppaamatta, ryyppaamatta ja polttelematta sen raskauden ajan. Sitten punnerrat sen skidin ulos ja annat vastuuntuntoisille ihmisille jotka siita pitaisivat hyvaa huolta.
Ehka sitten ensi kerralla imppauksenjalkeisessa panosessiossa muistaisit huomioida ehkaisyn.

Naene sanoi:
Ehka sitten ensi kerralla imppauksenjalkeisessa panosessiossa muistaisit huomioida ehkaisyn.
ehkä olis hyvä jättää ensinnäkin sen imppaus kokonaan pois elämästä :rolleyes:

Aylah sanoi:
ehkä olis hyvä jättää ensinnäkin sen imppaus kokonaan pois elämästä :rolleyes:

Sekin on vaihtoehto.... :lol2:

on ollut niin syvältä ja pimeästä tämä päivä etten löydä sanoja. mut yritetään :evil:
1.selkä. eilen tein pilatesta jaloille. myös selkälihakset ja venyttelin huolella. vähän alkaa jo vituttamaan oikeasti tän selän kanssa kun saa varoa milloin mistäkin syystä selkä napsahtaa lukkoon, että vihlontaa on pohkeisiin saakka. nyt sitten kun koko päivän ollut liikkeellä ja tehnyt työtä, keskiselän lihakset ovat krampissa :itku: :itku: ja alaselkää vihloo liikkuessa. parhain asento on kun selkä on pyöreänä, ei voi suoristaa oikein kunnolla. yritä tässä nyt kyttäräselkäisenä mitään tehdä :curs: tiedän ettei selkä ole parhaassa kunnossa, mutta pakko lihaksia on vahvistaa. nyt kun tein selkälihasliikkeitä, ni johan löi selän lukkoon kunnolla.

2. sain mummojen huudot kun en ehtinyt revetä viiteen eri paikkaan kun muu osaston henkilökunta istui kahvilla pitäen osastokokousta ja sain sitten juosta muiden edestä. kyllä meinasi itku tulla, kun en vain ehtinyt vastata ajoissa soittoihin ja sitten saa kaikki haukut niskaansa, vaikka hikipäänä juoksin osastoa ympäri selkä kipeänä :itku:
3.aamupäivällä kunnon pahoinvointikohtaus, etten voinut jatkaa töitäni vaan vessa kutsui :urjo:
4. ja kaiken tämän kruunaa tajunnan vievä päänsärky, joka johtuu viisaudenhampaasta. tekee tuloaan aika reilua vauhtia, kun meinaa räjähtää oikea puoli päästä irti.
ei ole mun päivä lainkaan.
ja nyt tiedän miksi varsin hyvin, miksi ei kiinnosta tehdä ko. vuodeosastolla pätkääkään töitä enää. sen verran näki taas mikä on homman nimi :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom