Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Keskenmeno :itku:
Oikeestaanpa on kyllä väärä palsta, ei minua VITUTA, lähinnä suruttaa. Ja joo, se on ihan normaalia ja luonto karsii elinkelvottomat yksilöt näin, mutta se ei tällä hetkellä lohduta.
Ja kuinka sattui vielä samaan thrediin nuo imppaus/aborttijutut, eipä mieltä ylennä. :(

Kun sais vielä pään sisältä nää "mitäteinväärin"-ajatukset.. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mise sanoi:
Oikeestaanpa on kyllä väärä palsta, ei minua VITUTA, lähinnä suruttaa. Ja joo, se on ihan normaalia ja luonto karsii elinkelvottomat yksilöt näin, mutta se ei tällä hetkellä lohduta.
Ja kuinka sattui vielä samaan thrediin nuo imppaus/aborttijutut, eipä mieltä ylennä. :(

Kun sais vielä pään sisältä nää "mitäteinväärin"-ajatukset.. :david:

Voi ei. :( Otan osaa. Kaveri joutui kestämään kolme keskenmenoa, kunnes onnistui miehensä kanssa saamaan ihanan tytön. Toivottavasti teilläkin onni vielä kääntyy! :) Voimia! :)

Edit: Etkä varmasti tehnyt mtn väärin. Tiedät sen varmasti itsekin, joten lakkaa ajattelemasta sitä. :) Vaikka vaikeaahan se tietysti on..

Antibioottikuuri.

Kädessä/kämmenessä jokin hirvittävä tulehdus, jonka vuoksi käsi aivan turvonnut ja punainen. Särkee ihan v-sti ja yö meni valvoessa säryn takia, kun ei ollut särkylääkettäkään jemmassa :( Apteekissa ne passitti lääkäriin ja lääkäri määräs antiobioottikuurin alta minuutissa... Onneks on vasuri, mutta haittaa silti kaikkea tekemistä, kun ei voi paljon sormia liikuttaa eikä laskea kättä alaspäin. Vituran vitura!

Taas saa ihmetellä, että mistä tollanen on tullut, kun ei ole mitään naarmua eikä kolhaisua tms. Nyppii tällaset jutut, mitä ei voi välttää, kun ei tiedä syytäkään.

Oma saamattomuushan se tänää V*ttaa. Olen aloittamassa uudella salilla, mut menny hitoiks nää sinne kotiutumispuuhat. Mulla ois ollu omaohjaajan kans tapaaminen perjantaina, mutta en päässytkään josta ilmoitinkin. Sovittiin sit uus aika maanantaille, mutta en mennyt silloinkaan (ja unohdin ilmoittaa etten tule) :nolo: Mitenhän kehtaan näyttää naamaani siellä seuraavan kerran? Noh, pakkohan se on, kun olen jo sopparinkin tehnyt ja liittymiset maksanut. Tyhmästä päästä jne. :wall: Ja onko tää nyt ylipäätäänkään mikään ongelma? Tapana vaan siirrellä juttuja jotka jännittää, jos pitää tavata outoja ihmisiä tai mennä uusiin paikkoihin. Että :jahas:, ois todella kehitysdialogin paikka ittesä kans.

Grrr! Olen ollut flunssan jälkeen kuumeessa jo yli kolme VIIKKOA!
Just, kun pääsin pakollisen opiskeluun liittyvän yhdeksän päivän treenitauon jälkeen takaisin ihmisten ilmoille ja salietäisyydelle, niin tulin kipeeks. Pari päivää kärvistelin ja odotin, että paranen ja pääsen taas salille, mutta enpä tiennyt, että odottaisin yhä :itku:
Muutaman kerran oon uhmannut kuumetta ja mennyt lenkille ja polkemaan, kun ei se mittari vaan ole laskenut alle 37,1:n. Muuten oisin jo tullut hulluksi levosta. Ei nuo lenkit ole ihmeesti nostanut kuumetta, mutta väsyttäähän tuo lämpöily kyllä. Ja mun sanavarastoonhan lepo ei edes yleensä kuulu! :whip: Oon jo monta kertaa meinannut viitata kintaalla koko mysteerille ja jatkaa treeniä, mutta pelko piinaa mieltä enkä uskalla.
Eniten tässä potuttaa YTHS, jossa ei osattu sanoa juuta eikä jaata, vaan passitettiin heti verikokeisiin, joissa ei kuitenkaan näkynyt mitään bakteeria tms. epätavallista. Taisi olla terveydenhoitajalla vähän huono päivä, kun ei jaksanut kunnolla edes tutkia. Mulla huonoja päiviä on ollut nyt jo useampia. :(

Mise sanoi:

Kun sais vielä pään sisältä nää "mitäteinväärin"-ajatukset..

No omalla kohdallani juuri puhuminen oikeilla hetkillä auttoi eteenpäin, oli palsta sitten oikea tai väärä. Ja musta oli kyllä järkkyä kuulla, kun lääkäri sanoi just tuon, että maailma ois täynnä vammaisia jos keskenmenoja ei tulis :eek: Eeeeei tuollaisia haluu kuulla. Ja itse en ainakaan ole vieläkään, näin kolmen kuukauden jälkeen, päässyt noista "mitäteinväärin"-ajatuksista... Tottahan niitä nyt väkisin on, ei se auta vaan. Mutta kunhan niihin ei hautaudu.

Uskotko mua, jos sanon että ihan oikeasti ajan kanssa helpottaa? Edes hieman. Voimia ja paljon kans!!!

V*tuttaa, että puskee kaksi viisaudenhammasta kerralla. Jomottaa :curs: !Mulla on vielä kohtuullinen hammaslääkärikammo, joten ahistaa niiden poistaminenkin jo valmiiksi. Kaikki tututkin vielä oikein lietsoo sitä kertomalla kaikkia kauhutarinoita missä veri lentää ja suuta ei saa auki vuoteen.

Helly sanoi:
V*tuttaa, että puskee kaksi viisaudenhammasta kerralla. Jomottaa :curs: !Mulla on vielä kohtuullinen hammaslääkärikammo, joten ahistaa niiden poistaminenkin jo valmiiksi. Kaikki tututkin vielä oikein lietsoo sitä kertomalla kaikkia kauhutarinoita missä veri lentää ja suuta ei saa auki vuoteen.

Mulla viisurit päättivät aloittaa kasvunsa mun ollessa vasta 14-vuotias. :jahas: Hammaslääkärikin ihmetteli moista, mutta totesi sitten, että meidän perheen lapsilla on kuulma aina tulleet hampaat vähän etuajassa. :rolleyes: Mut 14-vuotiaasta asti olen enemmän tai vähemmän pelännyt, että koska ne viisurit pitää pois vetästä. Useita vuosiahan tässä on jo mennyt ja hyvin ovat mahtuneet tuolla suussa olemaan. :) Joskus harvoin on särkyä ollut ja yksi reikäkin yhdestä löytyi, mutta muuten ei mtn. Toivon todella, että nää saa olla mulla vielä pitkään. Mun hammaslääkärikammo on niin paha. :(

Kaverin varastohuoneeseen, jossa sailoin kesan ajan tavaroita oli vuotanut vetta just silloin kun taa mun kaveri oli Suomessa kaksi viikkoa lomalla. Eika sen kamppiksetkaan ollut sit alynnyt tehda asialle mitaan. No kastuipa sitten jokunen kassinpohja. Tuloksena heitin pari jatesakillista homeisia laukkuja, kirjoja ym salaa pois. Ja tietty myos tietokonenayton laatikko oli ihan homeessa. No naytto sailyi kylla ihan hyvana mutta se hiton naytto on vaan niin iso ja painava etta nyt sita on hankala kuljettaa :(
Vesivahinkoja kylla nayttaa tosiaan sattuvan mun kohdalle :curs:

mua vituttaa kun en tiedä miten suunnttelisin mun treeniohjelman. jaa enemmän aerobiosta vai vähemmän-amgoa gmapogjäa ärh. ja kun en ees tiedä mihin kaikkeen mul tulee olemaan aikaa.

pitäis ainaki syödä vähemmän kait. kun oon näin pieni. siis pituussuuntaan :curs:

vituttaa kun ei oo rahaa ostaa (ees) protskuja.

ärsyttää et pitää mennä siivoomaan. mut koeviikko on ohi :hyper:

Selässä ja käsivarsissa alkaa olla sen verran paljon näppyjä ja ISOJA paiseita, että alkaa jo hävettää. Pitää ostaa pitkähihainen treenipaita... En kyllä voi tajuta mistä mulle nyt yhtäkkiä keksii tollasia ilmaantua.... :(

Missukka sanoi:
Selässä ja käsivarsissa alkaa olla sen verran paljon näppyjä ja ISOJA paiseita, että alkaa jo hävettää. Pitää ostaa pitkähihainen treenipaita... En kyllä voi tajuta mistä mulle nyt yhtäkkiä keksii tollasia ilmaantua.... :(
Mulla tuli keväällä tollasia kanssa ihan yhtäkkiä. Koko selkä pukkasi finninnäköisiä näppyjä. Ainoa, mitä olin tehnyt tavallisuudesta poikkeavaa oli hierojalla käynti muutaman kerran. Ehkä olin allerginen tms. hierojan käyttämälle rasvalle. Kaikki tämä tietysti juuri ennen Arizonan matkaa, joten siellä sitten oli kiva käyttää kesävaatteita selkä aivan hirveän näköisenä.

Helly sanoi:
Mulla tuli keväällä tollasia kanssa ihan yhtäkkiä. Koko selkä pukkasi finninnäköisiä näppyjä. Ainoa, mitä olin tehnyt tavallisuudesta poikkeavaa oli hierojalla käynti muutaman kerran. Ehkä olin allerginen tms. hierojan käyttämälle rasvalle. Kaikki tämä tietysti juuri ennen Arizonan matkaa, joten siellä sitten oli kiva käyttää kesävaatteita selkä aivan hirveän näköisenä.

Hieronnassa käytettävät öljyt ja rasvat ovat aika tarkaan allergiatestattuja, mutta jos hieroja ei hieronnan jälkeen poista väliainetta, aivan varmasti ainakin useamman kerran jälkeen alkaa pattia ja näppylää pukkaamaan selkään! Kannattaa siis itse mainita asiasta jos hieroja ei automaattisesti poista öljyjä selästä hieronnan jälkeen..Sorry OT, oli vaan pakko mainita kun alalla olen itsekkin..

Pakko nyt vähän vuodattaa..Mä olen koko viikon vaan syöny, syöny ja syöny!! Joka ilta karkkia, sipsiä, pähkinöitä ja/tai suklaata. Enkä mä oikeesti voi vastustaa himojani!! Yleensä mä pärjään sillä yhdellä karkkipäivällä viikossa, mut nyt on kyllä räjähtäny karkkipäivät käsiin..Eipä siinä mitä, kyllä tähän varteen saisi pari kiloa läskiä vaikka tullakkin, mutta kun koko ajan on sitten niin ähky-olo..:( Luokkatoverit kerkesivät ristiä mut raskaaks, mulla on kuulema niin onnellinen virne päällä koko ajan..(oikeesti se johtuu syömästäni suklaasta..)

No, ihan kun ei olisi ensimmäisessä vielä tarpeeksi: Mä olen huomannu et miehet kiinnostaa mua niin pitkään kun ne eivät ole kiinnostuneita musta. Sitten kun saan jahtaamani miehen ja "sä oot niin ihana ja kaunis ja aah aah"-jutut alkavat, kiinnostus loppuu tasan siihen. Mikä on vikana kun mihinkään ei voi olla tyytyväinen??? Mä taidan tavotella mahdotonta..

Tämä saattaa olla aika outo vitutuksenaihe, mutta menkööt. Katselen tässä Peak Performancen vaatteita ja niiden hinta vituttaa. Vaatteet ovat älyttömän hienoja ( :kuola: ), mutta jostain puserosta 70€ on mun mielestä hieman liikaa.

Laitetaan nyt tanne kun oon avautumis-fiiliksella :D
Ma en tajua miten tassa maassa mun pitaisi loytaa tarpeeksi kuituja mistaan. Kauppojen hyllyt lapikayty... kuivattuja hedelmia? Niita pitaisi sitten syoda ihan vitusti ja lihoa samalla. Pellavasiementa nyt ei nakojaan ole olemassakaan. Jotain kuivia papuja... pitas eka menna jollekin papukurssille, ei hajuakaan mita niilla pitaisi tehda!
On tassakin ongelma, heh... no, kai se ratkeaa!

Naene sanoi:
Laitetaan nyt tanne kun oon avautumis-fiiliksella :D
Ma en tajua miten tassa maassa mun pitaisi loytaa tarpeeksi kuituja mistaan. Kauppojen hyllyt lapikayty... kuivattuja hedelmia? Niita pitaisi sitten syoda ihan vitusti ja lihoa samalla. Pellavasiementa nyt ei nakojaan ole olemassakaan. Jotain kuivia papuja... pitas eka menna jollekin papukurssille, ei hajuakaan mita niilla pitaisi tehda!
On tassakin ongelma, heh... no, kai se ratkeaa!

Ryvita-näkkileivässä on ainakin aika paljon kuituja. Samoin kaurapuurohiutaleissa. Pellavansiemeniä saa ainakin Holland&Barretista (linseed),tai ainakin ne näyttää ihan pellavansiemeniltä. Niitä saa vaaleina ja tummina, tummat sisältävät kuulemma enemmän kuitua.

Selkää särkee niin perusteellisesti, kun makasin kaksi päivää sängyn pohjalla. Ensin olin viikon huonovointinen, siihen päälle tuli viiltävä päänsärky aina liikkuessa ja niiden jälkeen iski vasta kuume, joka vei sinne sänkyyn. Ja meillä on niin huonot patjat, että selkä tulee kipeäksi. Täytyy mennä patjakaupoille.

Ylityötunnit tunnit v*tuttaa ja raskaasti. 6 päivää viikossa ja 10 päivässä... Prkle. Muuten jaksais mutta ihan hiukka nuo salihommat tässä kärsii. Kyllä pian tulee stoppi tähän!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom