Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Nalle2000 sanoi:
Aivan, mut yleensä sitä ei tule tehtyä mitään tyhmää ellei ole jo valmiiksi kännisstä. Siideri, ainakin minulla, on usein se kaiken pahan alku ja juuri. Muutenkin yritän muuttaa elitapojani ja tietyiltä osin kaveripiiriäni hieman terveellisempään suuntaan. Tauon jälkeen kuvioihin mukaan tullut punttailu on auttanut tässäkin asiassa huomattavasti!

Hyvä että tiedostat missä mättää, siinä tapauksessa paljon tsemppiä jatkoon. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaako joku kertoa, onko tuolla yleisellä puolella aina noin negatiivinen suhtautuminen kaikkeen. Kannoin oman korteni kekoon tuolla mäsäytys-ketjussa ja eihän tälläinen pieni tyttö nyt mitenkään voi pärjätä noiden ukkojen mäsäytyksille, jotka syövät lähikaupan varaston verran kerta istumalta. Se kyllä tuli harvinaisen selväksi. :wall: :nolo: :wall:

Ärsyttää tuollainen negatiivisuus ja alasampuminen. Onneksi voi keskustella asiallisesti täällä mimmi-puolella. :rock: :worship: :rock:

Nalle2000, entäpä jos he eivät tienneet sinun olevan pieni tyttö? Kannattaa laittaa se sukupuoli näkyviin profiiliin, kun ei nickisi sitä paljasta. :)

EDIT: IMO tuolla yleisen puolen keskusteluissa ei myöskään kannata olla kovin herkkähipiäinen, siellä kun läppä lentää välillä aika ronskistikin... mutta sen verran täytyy kyllä krediittiä antaa, että Pakkis on kuitenkin asiallisimmasta päästä keskustelufoorumeita, ja moderointi toimii useimmissa tapauksissa varsin kiitettävästi. :thumbs:

Gillyanne sanoi:
EDIT: IMO tuolla yleisen puolen keskusteluissa ei myöskään kannata olla kovin herkkähipiäinen, siellä kun läppä lentää välillä aika ronskistikin... mutta sen verran täytyy kyllä krediittiä antaa, että Pakkis on kuitenkin asiallisimmasta päästä keskustelufoorumeita, ja moderointi toimii useimmissa tapauksissa varsin kiitettävästi. :thumbs:

Ja enimmäkseen täkäläinen vittuilu on aika ystävällismielistä.

Minua ei muuten vituta tänään mikään!

Nalle2000 sanoi:
Osaako joku kertoa, onko tuolla yleisellä puolella aina noin negatiivinen suhtautuminen kaikkeen. Kannoin oman korteni kekoon tuolla mäsäytys-ketjussa ja eihän tälläinen pieni tyttö nyt mitenkään voi pärjätä noiden ukkojen mäsäytyksille, jotka syövät lähikaupan varaston verran kerta istumalta. Se kyllä tuli harvinaisen selväksi. :wall: :nolo: :wall:

Ärsyttää tuollainen negatiivisuus ja alasampuminen. Onneksi voi keskustella asiallisesti täällä mimmi-puolella. :rock: :worship: :rock:

Ottaa tosissaan tai ei, mutta tietyissä asioissa siellä saa turpaansa kyllä, jos rohkenee olla enemmistön kanssa eri mieltä. Joten kannattaa tosissaan miettiä kaks kertaa, ennen kun menee sinne avautumaan.
nim. kokemusta on, kerrankin.. :rolleyes:

Tähtityttö sanoi:
Ottaa tosissaan tai ei, mutta tietyissä asioissa siellä saa turpaansa kyllä, jos rohkenee olla enemmistön kanssa eri mieltä. Joten kannattaa tosissaan miettiä kaks kertaa, ennen kun menee sinne avautumaan.

Ylipäätäänkin kannattaisi mielestäni miettiä vähän useampaankin kertaan, ennenkuin netissä kovin avautuu, ainakaan yhtään henkilökohtaisempien asioiden kyseessä ollessa...

Sorry :offtopic:

Tähtityttö sanoi:
nim. kokemusta on, kerrankin.. :rolleyes:

Äh, minä olen kirjoittanut välillä ties mitä päättömyyksiä joihinkin ketjuihin. Ja yllättävää kyllä, minua ei sen takia dissata muissa ketjuissa.

Tosin olen tottunut ihan reaalielämässäkin varmaan huomattavasti vittuilevampaan puhetyyliin kuin monet.

Gillyanne sanoi:
Ylipäätäänkin kannattaisi mielestäni miettiä vähän useampaankin kertaan, ennenkuin netissä kovin avautuu, ainakaan yhtään henkilökohtaisempien asioiden kyseessä ollessa...

Sorry :offtopic:

Juu, tietysti, en nyt sitä tarkoittanutkaan. Lähinnä juuri sitä, että jos uskaltaa olla eri mieltä, saa turpaansa. Olen huomannut.. mutta ei siitä nyt sen enempää.

Jaa että saa turpaansa... nooh, kannattaa tietysti hieman tarkastella niitä omia postejaankin, mihin sävyyn niitä postailee, tässä sen koommin kehenkään viittaamatta. Ei tuolla yleiselläkään puolella mun mielestä ketään kovin herkästi maahan tallota, jos osaa perustella sen eriävän mielipiteensä.

Nalle2000 sanoi:

Voi kuule toi sun mäsäytys kettuilu on vielä pientä siihen verrattuna mitä oisit saanut niskaas jos olisit postannut ton sun imppaus/abortti älyttömyyden yleiset osaston vitutusketjuun...
Kato nyt vähän itsekin mitä postailet, niin ei tarvi koko ajan kärsiä väärin ymmärtämisestä :rolleyes:

Emmah sanoi:
Jaa että saa turpaansa... nooh, kannattaa tietysti hieman tarkastella niitä omia postejaankin, mihin sävyyn niitä postailee, tässä sen koommin kehenkään viittaamatta. Ei tuolla yleiselläkään puolella mun mielestä ketään kovin herkästi maahan tallota, jos osaa perustella sen eriävän mielipiteensä.

Olen tottunut sanomaan suoraan sen mitä ajattelen. Tiedän myös että olen kovin ehdoton tietyissä asioissa. Mutta eipä sillä, näin netin välityksellä on tietysti helppo tulkita vielä tahallaan tai tahattomasti väärinkin, kun tekstistä ei välttämättä välity se sävy, jolla asiat ilmaiset.

Ja sorry, :offtopic: jatkuu..

Nalle2000 sanoi:

Mä en ymmärrä mitä sä jatkuvasti täällä vineet.. :rolleyes: Kävin ihan mielenkiinnosta lukemassa mitä siellä nyt tällä kertaa sulle muka oli kuittailtu. Ja eihän tuossa nyt tosiaankaan mitä niin ihmeellistä ollu. Ois tosiaan ehken kannattanu siihen omaan postaukseen laittaa, että kumpaa sukupuolta edustat niin ois voinu ehken jäädä ne muutamat väärinymmäryksetkin väliin, jos ne sua nyt niin paljon vituttaa.

Ja mitä tulee tuohon sun aikasempaan postauksees, niin et voi olla tosissas? :jahas: Kyllähän sen nyt ymmärtää, että kaikki joskus mokailee jne. mut menee kyllä tollaset aikusen ihmisen imppaamiset ja muut ihan yli mun ymmärykseni...

Emppuli sanoi:
Mä en ymmärrä mitä sä jatkuvasti täällä vineet.. :rolleyes: Kävin ihan mielenkiinnosta lukemassa mitä siellä nyt tällä kertaa sulle muka oli kuittailtu. Ja eihän tuossa nyt tosiaankaan mitä niin ihmeellistä ollu.

Niinpä. Ehkä se imppaaminen laskee vitutuskynnystä poikkeuksellisen alas? :rolleyes:

Emppuli sanoi:
Ja mitä tulee tuohon sun aikasempaan postauksees, niin et voi olla tosissas? :jahas: Kyllähän sen nyt ymmärtää, että kaikki joskus mokailee jne. mut menee kyllä tollaset aikusen ihmisen imppaamiset ja muut ihan yli mun ymmärykseni...
jokainen elää omaa elämää, mut kylhän virheistä pitää oppia, varsinkin jos on ton tasoista. toisaalta 22v imppaa että saa enemmän pään sekaisin kun ei viina siihen riitä, kertoo kyl enemmän kuin tarpeeksi. :eek: varsinkin jos siitä seuraa ton tasoista "vahinkoa" :( oho päästä kumi unohtumaan. niinhän se aina.. :jahas: mikä minä olen neuvomaan, mutta eiköhän ko. ihminen jo tiedäkin että paska nakki napsahti - taas. pakko vielä sanoa, että abortti ei mikään ehkäisymenetelmä ole :curs: , mut kukin taaplaa tyylillään. :rolleyes: on kyllä hurjaa :eek:. toivottavasti elämä helpottuu edes vähäsen:)

Voi v***u!! Nyt sitten vituttaa oikeen kunnolla!! Olin lähdössä koiran kanssa pyöräilemään ja huomasin, että springeri (eli koiran juoksutuslaite) oli unohtunut eilisen lenkin jälkeen ulos. No, ei siinä mitään, siellä se vielä oli kun menin, mutta joku saatanan idiootti oli katkaissut springerissä olevan narun ja pöllinyt pikalukon joka kiinnitetään koiran valjaisiin! :curs: Siinä sitten koitin keksiä jotain systeemiä millä saisin valjaat springeriin kiinni edes yhden lenkin ajaksi. Onneksi ei ole kallis eikä vaikea korjata, mutta silti ottaa päähän tollanen, kun tarkotuksella aiheutetaan toiselle kiusaa. Kukaan ei oo mitenkään voinut tarvita sitä pikalukkoa niin akuutisti, että olisi pitäny toiselta varastaa. Tuli paha mieli :itku:

kyllä tämä perheellisen & työssäkäyvän & taloa rakentavan aikuisen arki on joskus aivan perseestä. Punttisalille ei enää mennä silloin kun itselle parhaiten sopii vaan silloin kun muilta velvollisuuksilta sattuu pääsemään. Yleensä todella myöhään väsyneenä tai kiireessä ennen iltavuoroa. Oi niitä aikoja, kun puolison kanssa tavattiin; vapaa-ajat pelkkää treeniä ja rakkautta :haart: . Ei autoja, ei asuntolainaa, enemmän vapautta kuin vastuuta...

Sitten se elämä vaan menee niin, että huomaa olevansa täydellisen keskiluokkainen, kohta keski-ikäinen ja elävänsä sitä "suomalaista unelmaa", jota on joskus vannonut välttävänsä... = opintolaina, ammatti, virka, puoliso, perhe, auto, toinen auto, asuntolaina, omakotitalo... Toinen lapsi ja avioliitto tästä paketista vielä puuttuvat - toistaiseksi. Tässä kai sitä keppuroidaan hamaan hautaan saakka :) .

Noin, ensimmäinen kyselijä töissä että odotanko mä, :jahas: kun koko ajan kuulemma syön... En tasavarmasti !
Oon yrittäny syödä välipaloja päivällä lihaksille rakennusainetta saadakseni, rahkaa tai raejuustoa ja tunaa. vrt viesti.

Nalle2000 sanoi:
Muutama viikko sitten oltiin kavereiden kanssa bilettämässä. Siinä tuli juotua siideriä aika rankalla kädellä ja sit jatkoilla innostuttiin vielä imppaamaan, kun viinat loppui kesken. Noh, siellä jatkoilla oli myös muutama poika, joiden kanssa oli ihan pakko alkaa pelehtimään. ......ja mut todettiin raskaaks eli sitä joutuu meneen toisen kerran aborttiin.

...Niin...... :rolleyes: .... ei mua mikään vituttanu ennen tän lukemista.... Juuri exactly tällasista tapauksista kirjotin jollekin tän threadin sivulle 30 tai jotain. Tällä palstalla on kuitenkin lisäkseni muitakin keskenmenon saaneita mimmejä, jotka ovat hartaan yrityksen ja odotuksen jälkeen myös "joutuneet meneen aborttiin" lapsen kuoltua kohtuun, joten voi vittu sentään että ...ei edes pysty sanoin kuvaamaan kuinka syvää vitutusta tunnen juuri nyt :urjo:

Mä niin en haluaisi alkaa moralisoimaan mistään, jokainen pilatkoon elämänsä haluamallaan tavalla, ei tässä pulmusia olla itsekään. Jos kuitenkin iältään aikuinen ihminen menee jo toista kertaa aborttiin MUUTAMAN pojan kanssa pelehtimisen ja imppailun jälkeen, niin on sitä kyllä jo aika :david: Anteeksi davidille vaan...

Bizz sanoi:
...Niin...... :rolleyes: .... ei mua mikään vituttanu ennen tän lukemista.... Juuri exactly tällasista tapauksista kirjotin jollekin tän threadin sivulle 30 tai jotain. Tällä palstalla on kuitenkin lisäkseni muitakin keskenmenon saaneita mimmejä, jotka ovat hartaan yrityksen ja odotuksen jälkeen myös "joutuneet meneen aborttiin" lapsen kuoltua kohtuun, joten voi vittu sentään että ...ei edes pysty sanoin kuvaamaan kuinka syvää vitutusta tunnen juuri nyt :urjo:

Mä niin en haluaisi alkaa moralisoimaan mistään, jokainen pilatkoon elämänsä haluamallaan tavalla, ei tässä pulmusia olla itsekään. Jos kuitenkin iältään aikuinen ihminen menee jo toista kertaa aborttiin MUUTAMAN pojan kanssa pelehtimisen ja imppailun jälkeen, niin on sitä kyllä jo aika :david: Anteeksi davidille vaan...
niinpä. toipa onkin just se pahin juttu munkin mielestä, että ne jotka hartaasti ovat halunneet lasta taikka saaneet jopa keskenmenoja lukuisien yritysten jälkeen:( , lukevat tuollaista että toistamiseen abortti ja ihan vain oman tyhmän käyttäytymisen takia :david: . pistää kyllä itseänikin vihaksi! lapsettomuus on rankka juttu, eikä ole mun mielestä mitenkään hyväksyttävää että abortteja tehdään kuin ne olis normaalia ehkäisyä :curs:. kuinka vaikeaa se on ymmärtää, häh?! mutta kukin tavallaan ilmeisesti tätä elämää tallaa. rankkoja juttuja:(

Vituttaa ja AHDISTAA aivan suunnattomasti! Nukuin todella_huonosti, kun ahdisti yölläkin niin paljon. Tästä tietää että syksy on tullut. Ei helkkarissa, illalla ajattelin että otan tänään loparit. Tuli vaan sellanen olo että en kykene mihinkään ja kaikki vastuu stressaa liiaksi. :itku: En ainakaan vielä oo ottanut luuria käteen ja ilmottanut eroavani. En vois tehdä sitä, koska tykkään duunistani. Ainoastaan työajat on syvältä sieltä. Ja ahdistus eikun kasvaa, vaikka pitäs vääntää koulujuttuja ym ym. Kohta räjähtää pää.

Suositut

Back
Ylös Bottom