Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Se on sitten 50% todennäköisyys, että onko mun illan treffiseura serkkuni vai ei! :curs: . Vielä pitäisi pari tuntia jännittää, kunnes mies tulee töistä, jotta voi sitten kysäistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lemmikkini kuoli n. viikon sairastelun jälkeen.. :itku:
Ainakaan se ei enää kärsi.

Otan osaa Ann, tiedän kokemuksesta kuinka rankkaa toi on. Oon hyvästellyt kolme lemmikkiäni, mutta koskaan siihen ei totu. Aina on yhtä vaikeeta mennä muisteleen omia kamujani (pieneläinten hautausmaalle), ikinä ei kyyneliltä vältytä. Mutta voimia sinne!

voi vitun vittu. illallinen treffiseurani paljastui serkukseni ja tarkemmin ottaen pikkuserkuksi. Saako pikkuserkun kanssa mennä sänkyyn? :D :nolo:

Kun joillakin tuntuu olevan noita rahahuolia ja on otettu opintolainaa jne, niin minua hieman kiinnostaa, että miten te sitä rahaa sit oikein käytätte? Tai siis meneekö teillä rahaa kaikkeen "ylimääräiseen", ettekö viitsi tehdä töitä vai miten? Itselläni on ollut rahapula viimeksi joskus 16-vuotiaana, jolloin tilillä tais olla huonoimmillaan 20 markkaa. En siis tahdo kehua tms, mutta ajattelinpa vaan. Ja itse olen aina käynyt töissä, jos on ollut tarvetta ja pystynyt säästämään. Ja isiliisingiä ei ole tullut harrastettua.

Edit: korjasin eurot markoiksi..

burdock sanoi:
voi vitun vittu. illallinen treffiseurani paljastui serkukseni ja tarkemmin ottaen pikkuserkuksi.
Voi ei.. Miten tämmönen pääsi käymään? :D Joku sokkotreffisysteemi?

MerZi sanoi:
Voi ei.. Miten tämmönen pääsi käymään? :D Joku sokkotreffisysteemi?

Ei, vaan liian pienet piirit. Että mä vihaan tällä hetkellä mun äidin puoleista sukua.
Mä en edes tiennyt, että näin suurta vitutusta on edes olemassa.

Niin mitä väliä sillä nyt siis on jos se on joku pikkuserkku??!! Sä et tunne ilmeisesti sitä edes? Sitä suuremmalla syyllä! Eihän tuo nyt ole edes melkein sukuakaan. Go for it, jos muuten nappaa :)

Jos kerran lain mukaan voi mennä naimisiin oman serkkunsa kanssa niin pikkuserkun ollessa kyseessä niin ei luulis olevan mtn esteitä. :hyper: Käy kiinni vaan.. :D

Eleonoora sanoi:
Kun joillakin tuntuu olevan noita rahahuolia ja on otettu opintolainaa jne, niin minua hieman kiinnostaa, että miten te sitä rahaa sit oikein käytätte? Tai siis meneekö teillä rahaa kaikkeen "ylimääräiseen", ettekö viitsi tehdä töitä vai miten?

Vähän särähti ikävästi korvaan tuo "ettekö viitsi tehdä töitä?" :jahas: Juttuhan on monesti niin, että kaikilla ei ole mahdollisuutta käydä opintojen ohella töissä. Esim. itselläni koulupäivä saattaa parhaimillaan kestää puoli kuuteen illalla, sitten pitäisi vielä treenata, tehdä läksyt ja käydä koiran kanssa lenkillä, niin missäköhän välissä siinä töihin ehtisi. Ja vaikka pääsisi koulusta aiemminkin, niin ei siinä oikein työnteolle jää aikaa, eikä koiraakaan voi loputtomiin pitää yksin kotona. Viikonloppuisinhan työnteko olisi mahdollista, mutta kuka ottaa sellaisen työntekijän, joka voi olla töissä kahtena päivänä viikossa?

Uskon että burdockia harmittaa.. Mut toisaalta eihän tuo nyt ihan mahdottomalta tilanteelta vaikuta, pikkuserkku on tietty sukua mutta ei läheistä sellaista. Itse kun en tunne edes kaikkia serkkujani, saati sitten pikkusellaisia. Itsehän te päätätte kuinka tilanne etenee.. Mikään ei oo mahdotonta. :thumbs:

Iines Ankka sanoi:
Otan osaa Ann, tiedän kokemuksesta kuinka rankkaa toi on. Oon hyvästellyt
kolme lemmikkiäni, mutta koskaan siihen ei totu. Aina on yhtä vaikeeta mennä muisteleen
omia kamujani (pieneläinten hautausmaalle), ikinä ei kyyneliltä vältytä. Mutta voimia
sinne!

Kiitos.

Itsekin olen jo yhden perheenjäsenen hyvästellyt, mutta siihen ei tosiaan totu.
Tämä pikkuinen pääsi kuitenkin vanhan kaverinsa viereen lepäämään. :rolleyes:

Nyt vituttaa ja huolella. Eilen tavattiin pikkuserkun kanssa ja alkukangertelun jälkeen juttu luisti. Kapakan jälkeen ajeltiin ympäri kaupunkia puoltoista tuntia ja juteltiin. Siis kokoajan. Tultiin siihen johtopäätökseen, että sukulaisuus ei meitä haittaa. Jätkäkin vielä sanoi, että munlaisia naisia ei tule kovin usein vastaan. Hänelläkin on taustalla tyttöystävä, joka petti. Homma meni niin helvetin loistavasti. Päätettiin sitten, että mä kysyn äidiltäni, että mitä mieltä hän on. Parasta olisi kuulemma, että ollaan kavereita, sillä sukulaiset harvoin seurustelevat keskenään.

Juttelin myös kavereiden kanssa asiasta. Nyt saattaa tuntua ihanalta, mutta mitä se on sitten parin vuoden päästä. Alkaako alitajunnassa kolkottamaan, että mä seurustelen mun pikkuserkun kanssa. Sitten jälkeen ei pystyisi olemaan luonnollisesti toisen seurassa, kun päässä vaan kolkottaa, että mä seurustelen mun sukulaisen kanssa, mä sekstailen mun pikkuserkun kanssa. Sitten vielä se, etttä muu suku ei varmasti hyväksyisi sitä, vaikka kuinka sanoisi, että laissa lukee, että pikkuserkut eivät ole kiellettyä riistaa.

Jaa, mihin päätökseen siis päädyin? Kieltäydyin tarjouksesta, vaikka se olisi ollut miten ihana. Vittu.

burdock sanoi:
Jaa, mihin päätökseen siis päädyin? Kieltäydyin tarjouksesta, vaikka se olisi ollut miten ihana. Vittu.
Kiusallinen tilanne. Eilen lukiessani kertomaasi tuli mullekin mieleen, että ei ehkä muuten ongelmaa mutta kaikki sukulaiset ei välttämättä tajua. "Suku on pahin" niinkun sanotaan, uskon että nyt tuntuu siltä! Harmi, että juuri se henkilö jonka kanssa palikat loksahtaisivat kohdalleen on (pikku)SERKKU. :curs: Tämä on niin epäreilua, elämä nimittäin. Mut :thumbs:

Eleonoora sanoi:
Kun joillakin tuntuu olevan noita rahahuolia ja on otettu opintolainaa jne, niin minua hieman kiinnostaa, että miten te sitä rahaa sit oikein käytätte? Tai siis meneekö teillä rahaa kaikkeen "ylimääräiseen", ettekö viitsi tehdä töitä vai miten? Itselläni on ollut rahapula viimeksi joskus 16-vuotiaana, jolloin tilillä tais olla huonoimmillaan 20 markkaa. En siis tahdo kehua tms, mutta ajattelinpa vaan. Ja itse olen aina käynyt töissä, jos on ollut tarvetta ja pystynyt säästämään. Ja isiliisingiä ei ole tullut harrastettua.

Edit: korjasin eurot markoiksi..

Mun on ollut pakko ottaa opintolainaa koska opiskelen Lontoossa jossa kaikki on tosi kallista, asunto kulut ja matkakulut on ne isoimmat. No vois kai sitä käydä töissäkin ja jotenkin välttää laina mutta mä en ainakaan halua riskeerata opintojani kun arvosanoilla on tosi paljon väliä ja jos ei pääse jostain kurssista läpi sen saa uusia vasta vuoden päästä ja silleen. Ja oon kyllä ollut kesätöissä ja säästänyt niistäkin rahaa opintoihin mut kun nekään ei riitä. :curs:
Mutta ei mua nyt sinänsä niin hirveesti toi laina pelota. Olen tyytyväinen valintaani. Kyllä sen lainan ehtii hyvin takaisin maksaa. Tosin olen kyllä sellaisella alalla jossa työllisyys on hyvä. Jos olisin humanisti, ei millään pahalla humanisteja kohtaan, niin en kyllä uskaltaisi lainaa ottaa.

BamHI sanoi:
Mun on ollut pakko ottaa opintolainaa koska opiskelen Lontoossa jossa kaikki on tosi kallista, asunto kulut ja matkakulut on ne isoimmat. No vois kai sitä käydä töissäkin ja jotenkin välttää laina mutta mä en ainakaan halua riskeerata opintojani kun arvosanoilla on tosi paljon väliä ja jos ei pääse jostain kurssista läpi sen saa uusia vasta vuoden päästä ja silleen. Ja oon kyllä ollut kesätöissä ja säästänyt niistäkin rahaa opintoihin mut kun nekään ei riitä. :curs:
Mutta ei mua nyt sinänsä niin hirveesti toi laina pelota. Olen tyytyväinen valintaani. Kyllä sen lainan ehtii hyvin takaisin maksaa. Tosin olen kyllä sellaisella alalla jossa työllisyys on hyvä. Jos olisin humanisti, ei millään pahalla humanisteja kohtaan, niin en kyllä uskaltaisi lainaa ottaa.

Itse myös opiskelen helvetin kalliilla alueella briteissä. Lainaa en ole suostunut vielä ottamaan mutta on kyllä tosi lähellä, viimeinen vuosi alkaa viikon päästä siellä yliopistossa ja jo nyt stressaan siitä, kuinka monta víikkoa tullaan elämään spagetilla ja ketsupilla. Voi kilin vittu kun pitäs dieetilläkin olla, syödä hyvin ja puhtaasti jnejne. Kesällä ollaan töissä oltu kuitenkin aika pitkää päivää että saisi kirjat ja alkuhommat hankittua hyvin. siitä se onkin taas alamäkeä. Lennot saan suht ilmaiseksi pisteillä ----> tuun Suomeen syömään parin viikon välein. Muuten se taitaa olla spagettia ketsupilla. Joskus vaihteen vuoksi sinapilla.
Ja töitä... just joo. aika mahdoton idea yliopistoalueella. asukeista se suurin osa opiskelijoita kuitenkin, työpaikkoja joita on, on jo täyttynyt opiskelijoilla jotka ovat alueella itseäni vakituisemmin. eipä mullakaan koskaan tilillä ollut yhtään toivomisen varaa ennen, mutta nyt ei ole kiva lukea joitain kommentteja "joo kyllä pitäs aina olla 2000 euroa ylimääräistä tilillä. ilman lainaa". Turvat kiinni, m enkää itse opiskelemaan ja kunnolla. Ei siinä töitä ehdi tehdä, jos töitä edes olisi tarjolla. Jos Suomessa voi tehdä vartijan hommia opiskelun ohella, briteissä ei voikaan. Naisvartijoita ei palkata.

Oikeestaan en ymmärrä miksen ole lainaa ottanut. Mikäs siinä. Sitten kun menee töihin, ei ole kuitenkaan aikaa käyttää penniäkään siitä rahasta mitä tienaa ---> velat maksettu parissa kuukaudessa. lol.
no nyt prkl pärjätään ilman kun näinkin pitkälle ollaan päästy rumpalina maailmalla.

Valitus loppu. itsehän lähdin opiskelemaan.

Naene sanoi:
Itse myös opiskelen helvetin kalliilla alueella briteissä. Lainaa en ole suostunut vielä ottamaan mutta on kyllä tosi lähellä, viimeinen vuosi alkaa viikon päästä siellä yliopistossa ja jo nyt stressaan siitä, kuinka monta víikkoa tullaan elämään spagetilla ja ketsupilla. Voi kilin vittu kun pitäs dieetilläkin olla, syödä hyvin ja puhtaasti jnejne. Kesällä ollaan töissä oltu kuitenkin aika pitkää päivää että saisi kirjat ja alkuhommat hankittua hyvin. siitä se onkin taas alamäkeä. Lennot saan suht ilmaiseksi pisteillä ----> tuun Suomeen syömään parin viikon välein. Muuten se taitaa olla spagettia ketsupilla. Joskus vaihteen vuoksi sinapilla.
Ja töitä... just joo. aika mahdoton idea yliopistoalueella. asukeista se suurin osa opiskelijoita kuitenkin, työpaikkoja joita on, on jo täyttynyt opiskelijoilla jotka ovat alueella itseäni vakituisemmin. eipä mullakaan koskaan tilillä ollut yhtään toivomisen varaa ennen, mutta nyt ei ole kiva lukea joitain kommentteja "joo kyllä pitäs aina olla 2000 euroa ylimääräistä tilillä. ilman lainaa". Turvat kiinni, m enkää itse opiskelemaan ja kunnolla. Ei siinä töitä ehdi tehdä, jos töitä edes olisi tarjolla. Jos Suomessa voi tehdä vartijan hommia opiskelun ohella, briteissä ei voikaan. Naisvartijoita ei palkata.

Oikeestaan en ymmärrä miksen ole lainaa ottanut. Mikäs siinä. Sitten kun menee töihin, ei ole kuitenkaan aikaa käyttää penniäkään siitä rahasta mitä tienaa ---> velat maksettu parissa kuukaudessa. lol.
no nyt prkl pärjätään ilman kun näinkin pitkälle ollaan päästy rumpalina maailmalla.

Valitus loppu. itsehän lähdin opiskelemaan.

Tää on vähän :offtopic: mutta missä yliopistossa sä muuten Naene opiskelet, jos saa kysyä:) ? Joo ja hatun nosto sulle kun kerta pärjäät ilman lainaa.

BamHI sanoi:
Tää on vähän :offtopic: mutta missä yliopistossa sä muuten Naene opiskelet, jos saa kysyä:) ? Joo ja hatun nosto sulle kun kerta pärjäät ilman lainaa.

juu saa :) Kentin yliopisto. Missä itse? Nyt iski hirveä himo ottaa lainaa kun on enää vuosi jäljellä! Mutta ei nyt enää viitsi. ei vaan osteta hedelmiä tai vihanneksia. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom