BamHI sanoi:
Vittu mua ärsyttää!! :curs: Me asutaan tällasessa jaetussa kämpässä ja uudet asukkaat käytti mun kattilaa kysymättä lupaa. No ei se nyt niin iso asia ole, mutta kun ne vittu ei oo voinut pestä sitä sitten käytön jälkeen. Mua ärsyttää että nyt mun pitää sit pestä niitten jäljet kun pitää rueta ite tekeen omaa safkaa. Ja sit ne oli käyttänyt mun mausteita kans, kysymättä, eikä ollut edes laittanut niitä takas paikalleen. Ja sit valitin tästä miehelle ja nyt sekin sitten hermostu muhun. Ärsyttävää :curs:
No onhan tää nyt aika pieni valituksen aihe, mutta ihan periaatteessa vaan mua vituttaa kun käytetään toisten tavaroita ja ruoka-aineita. Onneks muutetaan kohta pois. Toivottavasti seuraavassa kämpässä on oma keittiö.
Hmm. Hyvä kun sanoit! Ite oon tottunut jakamaan kämppisten kanssa kattilat ja astiat ja mausteet (mausteista vaan suola & pippuri tosin), voin ja maidon. Tosin vain kavereiden kanssa jakamissani kämpissä, en tyyliin kampusasutuksessa. Parin päivän päästä muutto uusien kämppisten kanssa yhteen, pitää katsoa ruokapolitiikka. Maitoa en tänä vuonna jaa kenenkään kanssa kun juon kaiken ostamani kyllä ihan itse. :D Vedenkeittimen voisin tänä vuonna jakaa, ennen tyypit ovat ihmetelleet että olen käyttänyt omaa pientä kun olisi iso yhteinen käytössä. Sitäpaitti vahingossa sulatin oman vedenkeittimeni.....
Toisten ruoka-aineita on mun mielestä todella törkeä käyttää! Itse olen aina kämppisten kanssa sopinut että jääkaapista kaikille oma "taso", ja sitten yleensä jää 1 taso jossa säilytetään yhteiset kamat. Jos haluaa käyttää jotain toisen öljyä tms niin kyllä siitä pitää kysyä etukäteen ja laittaa tosiaan paikalleen ja siivota ihan jäljetkin... varsinkin jos nuo asukkaat ovat uusia, joita et ehkä tunne kauhean hyvin, ja käyttävät tavaroitasi ilman lupaa.. ei ollut kiva temppu.
Kerran vedin herneen kyllä kämppisten kanssa totaalisesti nenään, kun asuin kolmen miehen kanssa. Niiltä loppui käsisaippua, ja he ottivat sitten käyttöön mun Clinique naamasaippuan. Meinasi päästä itku kun naamanpesusaippua lillui niiden kylppärin ammeen pohjalla kylpyveden rippeissä.... siitä lähtien laitoin saippuan piiiloon käyttöjen välillä ettei vahinko uusiudu. Että on vielä varaa pestä naama. :P sitten he usein veivät vessapaperini, kun niillä kerran päivässä tulee tarve. Sitten itse menen pöntölle ja liian myöhään tajuan että vessapaperit on muuttanut sinne poikien puolelle. Ilmakuivaus edessä.
Ei ne koskaan ostanut vessapaperia, taisi olla mun homma kun sain vessapaperirullia niin hyvin pöllittyä yliopiston naisten vessoista... :lol2:
Mutta eipä ole kauheasti vaaraa että kämppiksen vetää mun qwarkit tai mitään vastaavaa joka niiden mielestä on kuitenkin tosi outoa. Syön kaalia ja kukkakaalia sun muuta vihannesta puraisemalla suoraan kerää, mussutan hetken ja tönäisen takaisin jääkaappiin. Ruokailutottumuksiani pidetään sen verran outoina että ei kukaan safkojani kyllä vie. :D