Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Voi, :( toivottavasti haava paranee hyvin.
Tuli tästä :offtopic::ina mieleen kun olin koirani kanssa pyöräilemässä ja kun ohitimme pariskunnan, jotka taluttelivat jotain rottweileria, niin kyseinen koira hyökkäsi tien toiselta puolelta koirani kimppuun! :curs: Onneksi selvittiin vaan säihkähdyksellä ja rottiksen omistajille pointsit siitä, että koiralle ei kyllä jäänyt epäselväksi, että muiden kimppuun ei hyökitä. Mutta silti ihmettelen sitä, miten jonkun koira voi olla noin arvaamaton, että ohikulkijoiden kimppuun hyökkäilee ja silti talutetaan niin pitkässä remmissä, että pääsee muiden kimppuun.

Muutenkin olen huomannut sen, että kun vielä ison ja kuulemma "hullun tappajakoiran" kanssa ulkoilee, niin huonoiten käyttäytyviä ovat yleensä ne pienet ja keskikokoiset koirat, jotka rähisevät isommille. Koirani kimppuun on rottiksen lisäksi hyökännyt myös kaksi pikkurakkia oikein hampaat irvessä. Mistä näitä s*tanan pikkuhirviöitä sikiää? Eikö ihmiset tajua että pikkukoiratkin pitää kouluttaa? Joo vähän OT:ksi meni...sorry. :nolo: Oli vaan niin läheinen aihe ja pääsin vihdoin avautumaan. :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
denile sanoi:
Muutenkin olen huomannut sen, että kun vielä ison ja kuulemma "hullun tappajakoiran" kanssa ulkoilee, niin huonoiten käyttäytyviä ovat yleensä ne pienet ja keskikokoiset koirat, jotka rähisevät isommille. Koirani kimppuun on rottiksen lisäksi hyökännyt myös kaksi pikkurakkia oikein hampaat irvessä. Mistä näitä s*tanan pikkuhirviöitä sikiää? Eikö ihmiset tajua että pikkukoiratkin pitää kouluttaa? Joo vähän OT:ksi meni...sorry. :nolo: Oli vaan niin läheinen aihe ja pääsin vihdoin avautumaan. :evil:
Me ollaan säästytty tähän mennessä pikkukoirien hyökkäyksiltä, mutta lyhyen ajan sisällä on tullut ihan liikaa noita isojen koirien hyökkäyksiä. Ihan vasta koirien päälle kävi sakemanni, jota sellainen pikku juoppo ei jaksanut pidellä, vaan päästi elukan irti ja suoraan meidän kimppuun :curs: Ja tuo sattui saman illan aikana kahdesti! Ja nyt sitten tää rotikkahyökkäys. Pahempaa ei ole vielä onneksi sattunut ja siitä saa kiittää tervuni paksua karvaa. Kultsullani onkin sitten todella ohut karva, joten sen nahkaan uppoaa hampaat tosi helposti :(

Vituttaa edelleen. Kun päänsärky meni ohi, sain hienosti tehtyä jalkatreenin ja sen jälkeen olenkin ollut jonkun vatsapöpön kurittamana. Tuntuu että koko treenit menee ihan viemäristä alas kun olo on ihan paska koko ajan. No... jos huomenna pääsis taas treenaamaan. Mitähän tää kroppa yrittää mulle näillä asioilla kertoa?!

Keskikokoiseni koirani päälle on myös hyökännyt kaksi isoa koiraa, vaikka omani oli vielä pentu ja enkä ollut päästänyt toisen koiran luo (eikä räksyttänyt ;) ). Itselleni ei silti tulisi mieleeni tuomita kaikkia isoja koiria mielenvikaisiksi piikille pantaviksi hirviöiksi,sillä tapanani ei ole tuomita isoa ryhmää parin ennakkotapauksen takia ja vika on yleensä narun toisessa päässä.

Viimeisen vuoden ajan treenit ovat menneet aika tarkkaan kaavalla "kaksi viikkoa treeniä, kaksi viikkoa kipeänä." En tajua tätä ollenkaan, flunssa iskee aina kun vihdoin ja viimein saan treenin kulkemaan. Ilmeisesti lapsen mukana kulkeutuu päiväkodista kaikenlaisia pöpöjä joita mun vastustuskykyni ei pysty torjumaan. Ärsyttävää. :curs: Ja jos ei flunssa iskekään, paukahtaa päälle niveltulehdus: toukokuussa ehdin käydä kuukausikortin latauksen jälkeen kerran salilla, kun lonkka sanoi sopimuksen irti ja vihoitteli viikkokausia. Koputtelen täällä vimmatusti puuta jotta nivelet pysyisivät kuosissaan tästedes..

marttuuli sanoi:
Itselleni ei silti tulisi mieleeni tuomita kaikkia isoja koiria mielenvikaisiksi piikille pantaviksi hirviöiksi,sillä tapanani ei ole tuomita isoa ryhmää parin ennakkotapauksen takia ja vika on yleensä narun toisessa päässä.

Niin sitähän minäkin sanoin, että vika on siellä narun toisessa päässä. Kun kaikki ihmiset eivät tunnu ymmärtävän että pienetkin koirat täytyy kouluttaa. En suinkaan tarkoittanut, että kaikki pienet ja keskikokoiset koirat olisivat hulluja ja huonosti käyttäytyviä ja pitäisi viedä piikille, ja että kaikki isot koirat käyttäytyisivät hienosti, vaan olenpahan nyt vain sattunut huomaamaan, että lenkillä kun vastaan tulee koiria, niin ne jotka alkavat haukkumaan, ovat melkein poikkeuksetta pikkukoiria. Ja niitä on kyllä enemmän kuin parin ennakkotapauksen verran.

Miksi tästä maasta saa tarpeeksi pitkiä paitoja, mikä helvetti siinä on että sen helman pitää olla niin lyhyt että napa näkyy naapuriin.
Sitten jos se paita on tarpeeksi pitkä niin se on myös tarpeettoman leveä.... että ottaa aivoon !

Angelica-82 sanoi:
Lahjoitetaan dippatyö tehtäväksi...

Kuka tahansa ymmärtää aiheesta ihan yhtä paljon kuin mä... :curs:
No jos hinnasta sovitaan...
juonittel.gif

Vituttaa vieläkin siskon kommentit kun kerroin matkastani ja asenne muutenkin kaikkia mun hankintoja kohtaan. Ei mua tartte kusipääksi sanoa, jos matkalle lähden. Nyt ei huvita pitää mitään yhteyttä tähän siskoon, liikaa negatiivisia kommentteja parin viikon sisään.

S-T sanoi:
Angelica-82 sanoi:

Kuka tahansa ymmärtää aiheesta ihan yhtä paljon kuin mä... :curs:
juonittel.gif
Tee toi munkin samalla loppuun, jookos? :jahas:

Emmah sanoi:
S-T sanoi:
Angelica-82 sanoi:

Kuka tahansa ymmärtää aiheesta ihan yhtä paljon kuin mä...

Tee toi munkin samalla loppuun, jookos? :jahas:
Ja mun! Saat kaupan päälle kyhäelmän tutkimussuunnitelmasta (kansilehti on jo ja sisällysluettelossa lukee "Johdanto") :D

Minusta tuntuu, että koko ajan elämäni on täynnä ota tai jätä ratkaisuja! Kohta pää leviää näitten päätösten kanssa, kun pohtii että olisiko toinen ratkaisu parempi tulevaisuuden kannalta vai toinen. Puhun nyt lähinnä opiskelu- ja työkuviosta, jotka tuntuvat menevän minulla melkoista vuoristorataa, kun ei voi tietää mikä ratkaisu olisi aina paras jatkon kannalta. Hankkiako sitä työkokemusta hurjasti vai panostaiko jatko-opiskeluihin? Molempien yhteensovittaminen tuntuu näköjään minun elämässäni olevan mahdoton yhtälö. Se ei todellakaan johdu omasta ajankäytöstäni, vaan todellakin siitä, että asiat menevät kirjaimellisesti päällekäin!!! Ois ihan kiva ehtiä vielä treenatakin ja panostaa tähän lajiin tässä sivussa :itku: :wall:

vituttaa olla töissä! työ, asiakkaat, päälliköt!!! tuntuu, että pää hajoaa ja pinna kiristyy! Täällä joutuu liikaa kuuntelemaan vittuiluja! Kaikesta saa syyt niskoilleen, vaikka ei tietäis edes mistä puhutaan ja joka päivä joudut venymään ja tekemään kahden ihmiset hommat. löytyispä jo uusi paikka! :curs: :wall:

fitnesspimu sanoi:
Minusta tuntuu, että koko ajan elämäni on täynnä ota tai jätä ratkaisuja! Kohta pää leviää näitten päätösten kanssa, kun pohtii että olisiko toinen ratkaisu parempi tulevaisuuden kannalta vai toinen. Puhun nyt lähinnä opiskelu- ja työkuviosta, jotka tuntuvat menevän minulla melkoista vuoristorataa, kun ei voi tietää mikä ratkaisu olisi aina paras jatkon kannalta. Hankkiako sitä työkokemusta hurjasti vai panostaiko jatko-opiskeluihin? Molempien yhteensovittaminen tuntuu näköjään minun elämässäni olevan mahdoton yhtälö. Se ei todellakaan johdu omasta ajankäytöstäni, vaan todellakin siitä, että asiat menevät kirjaimellisesti päällekäin!!! Ois ihan kiva ehtiä vielä treenatakin ja panostaa tähän lajiin tässä sivussa :itku: :wall:

Älä stressaa. Elämä on liian lyhyt siihen. Teet niinkun tykkäät, siis mikä tuntuu juuri NYT hyvältä. Itelläni on opiskelut siinä vaiheessa, että pitäs panostaa kunnolla, jos haluis valmistua yliopistolta, mut mun alalta ei pahemmin valmistu kun kortistoon, joten ei kauheesti huvita. Varsinkin kun teen duunia ihan eri alalla, ja se on se mikä tuntuu nyt siltä joltain, mitä mä OIKEASTI rakastan tehdä.

Ärsyttää, kun vuorokausirytmi on päin *ittua. Nukkumaan tulee mentyä aikaisintaan kahden tienoilla ja vastaavasti nukun puolille päivin. Ei kiva. Mut nyt mä päätin, että tänään nukkumaan viimeistään 23.00! Eihän tästä muuten tule mitään.

Miehen komennuksen takia muutettiin pari viikkoa sitten Kiinaan. Nooh, just saatu tavarat paikoilleen ja nyt täällä talossa on hometta. Vituttaa kyllä melko paljon pakata kaikki tavarat, muuttaa kolmekuukautisen tyttären kanssa hotelliin kuukaudeksi-kahdeksi ja odottaa, että koskahan sitä saatais uusi talo ja mitä paskaa sieltäkin löytyy. :curs: :curs: :curs:

Kaiken huippu tässä hommassa on, että homeen takia mulla on kauhea ihottuma ja iho ihan hajalla. Treenaamisesta ei tuu mitään, kun pienikin hikoilu kirvelee ihan tajuttomasti. Mielettömän hienoa... :(

Ttu, laskin jokuviikko sitten nettilaskurilla kaloreita syömisistäni ja sain ihan liian pienen tuloksen, ei ihme ettei kasva tuolla kitudieetillä :jahas: .
Noh, hilasin pikkuhiljaa syömisiäni ylöspäin; tuhdimpi aamupala, hyvää öljyä, päiväsyömisiin lisää ja välipaloina rahkaa ja raejuustoa ja tonnikalaa ja... Kohta tunkee korvista.
:curs: Ei oo kasvanu ku maha ! No vähän meni ohi, perse on kasvanu kans :jahas: . Stnanprkle !

*pukee päälleen avokin verkkopaidan ja menee takapihalle odottamaan talitinttejä*

Nostin taas opintolainaa. Pellotavan iso summa mulla sitä jo on. :itku: Inhoan rahaa. Miks kaikkee tarttee aina rahaa. :curs:
Tää oli kyllä onneksi vika nosto. Toivottavasti sitä sit löytyy töitä valmistumisen jälkeen pikaisesti jotta pääsen tota makselemaan poiskin :evil:

Raha täälläkin vituttaa. Mullakin on kunnon potti opintolainaa ja lisää vaan tulee...
Niin ja eilen huomasin erään kiusallisen "vaivan" ja illalla piti vielä lähtee lekuri päivystykseen ja yhteensä lekurikäynti ja ropit makso 40€ voi vitunvitun vittu..!!!Toivottavasti saapi kyytiä edes!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom