Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Vielä tuohon erääseen kommenttiin, että vituttaa hiivatulehdusviestit sun muut. Itse kyllä jättäisin lukematta sellaiset threadit, jotka vituttaa, otsikosta osaa varmaan jo arvata sellaisen, ettei kannata lukea. Tämä kun on punttimimmien osio, ja itse mieluusti kysyisin neuvoa vastaavaan asiaan nimenomaan sellaisilta ihmisiltä, joiden seurassa viihdyn! Niin miksei sitten vaikka keskustelupalstalla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hendika sanoi:
Vielä tuohon erääseen kommenttiin, että vituttaa hiivatulehdusviestit sun muut. Itse kyllä jättäisin lukematta sellaiset threadit, jotka vituttaa, otsikosta osaa varmaan jo arvata sellaisen, ettei kannata lukea. Tämä kun on punttimimmien osio, ja itse mieluusti kysyisin neuvoa vastaavaan asiaan nimenomaan sellaisilta ihmisiltä, joiden seurassa viihdyn! Niin miksei sitten vaikka keskustelupalstalla?

Amen. Eikö asian voi ajatella niinkin, että näin anonyymisti kun täällä kuitenkin ollaan (lukuunottamatta henkilöitä jotka tunnemme nicin takaa), on monesti helpompikin kysyä neuvoa arkaan asiaan, kun vaikka kaverilta "hei onko sulla ollut tämmöistä.."

Vaikka oman parhaan kaverin kanssa jutskaillaan liki kaikesta mahdollisesta, on varmasti ihmisiä joilla ei asiat ole näin. Enkä minä nää siinä mitään pahaa jos annan vinkkejä jollekin toiselle mimmille, millä saa esim. juuri tämän hiivaongelman kuriin. Kun kuitenkin minulla tieto on, miksi sitä panttaisin?

Sorry nyt vaan, mutta kyllä mä olen kans näissä asioissa Helgan kans samaa mieltä, että onko nyt ihan kaikista pissakakka-asioista pakko tänne tilittää?

HabaMih sanoi:
Sorry nyt vaan, mutta kyllä mä olen kans näissä asioissa Helgan kans samaa mieltä, että onko nyt ihan kaikista pissakakka-asioista pakko tänne tilittää?
Ei mua kyllä häiritse, enkä tajua miksi kenenkään olis pakko tiettyjä threadeja lukea, jos aihe ärsyttää. Täällä voi kuitenkin valikoida, mitä lukee ja kuten Hendika sanoikin, niin otsikosta näkee. En muista yhdessäkään treeniaiheisessa ketjussa nähneeni mitään "pissakakka"-juttuja.

Tietysti liika on liikaa. Vähän :offtopic: mutta entisellä kaverilla oli tapana selostaa puhelimessa, mitä pyykkiä on pessyt :zzzz:

Helly sanoi:
En muista yhdessäkään treeniaiheisessa ketjussa nähneeni mitään "pissakakka"-juttuja.

... enkä täällä mimmipuolella itse asiassa missään ketjussa, yleinen puoli onkin sitten jotain ihan muuta :jahas:

Muistelen erään moderaattorin sanoja eräästä aikaisemmasta ketjusta: "On jotenkin aika kamalaa, että moderaattorin suulla täytyy todeta se, että MIMMIpalstalla voidaan keskustella kuukautisista ja kuukautissuojista."

Tämä ei nyt viittaa erityisesti kehenkään, mutta joskus vain tuntuu siltä, että ihmiset väen vängällä tunkevat lukemaan juuri sellaisia keskusteluja, joiden aiheet herättävät inhoa tms., ihan vain siksi, että pääsevät kommentoimaan "YÄK, inhottavaa/kuvottavaa/sairasta, miten te VOITTE???" tjsp. :jahas:

Vituttaa työkaverit, jotka väkisin tulevat töihin räkäsinä ja pärskivinä! :curs: Pari viikkoa sitten olin jo sairastua pieneen flunssan poikaseen, täytyy vain toivoa, ettei tuo pääsisi enää meikäläiseen iskemään.

Asiakas myöhässä, TAAS! Ja eri asiakas tietenkin. Ei herranjumala, tää on ihan legendaarista. Onneks on niin joustavalla aikataululla, että ei tarvii siirtää kaikkia muita tms.

Tähtityttö sanoi:
Se on sainpas :D

Ja sit ärsyttää sellaiset jotka nus** pilkkua :) No ei ärsytä nyt oikeesti, mutta joskus arsyttää. :D

Nyt ei oikeestaan ärsytä mikään, joten olen väärässä paikassa ja sekös ärsyttää muita :)

vituttaa läheinen ihminen, joka on valehdellut mulle melkein suoraan päin naamaa. kiva saada selville kiertoteitse mistä oikeasti on kysymys :itku: :itku: ja just kun mä opin luottamaan siihen. :( muutenki olo ei ole paras mahdollinen, kun kurkku on koko ajan kipeä, kylmä ja tuntuu jonkinlaista mahatautia olevan liikkeellä :nolo: . ja viime viikkoinen aivotärähdyskin vielä heikottaa oloa, taikka sitten johtuu tulevasta flunssasta tai ties mistä räkätaudista :jahas: . päätä särkee ja on voimaton olo. vielä vituttaa se että joudun elämään lokakuun alkuun asti aika tiukalla budjetilla, koska opintotukirajat on jo nyt tiukilla. voin saada palkkaa vasta sitten valmistumisen jälkeen eli lokakuun lopussa. taikka maksan takaisin muutamia opintotukia reilusti :wall: .

enkä tiedä miten selviän, onko töitä valmistumisen jälkeen, että saa laskut jotenkin maksettua. ahdistaa kun ei ole kunnon otetta tulevaisuuteen vaan joutuu elämään tietämättömänä mitä tuleman pitää. sais edes jonkinlaisen sijaisuuden vanhainkodista taikka tk:sta. tulisi jotain varmuutta elämäänsä. mutta mitäs olen tienannut liikaa, oma moka :david: valmistujaisetkin on ihan auki, etten tiedä pidänkö juhlat ja tuleeko tilaisuuteen ylipäätänsä ketään. kaikilla muilla on varmaan kaikki perheenjäsenet (miehet ja lapset). mulla ei ole ketään vielä varmasti tulossa, great. :itku: :itku: turhaa valitan tällaisista, mut toi läheisen ihmisen valehtelu taikka sanomatta jättäminen, miten kukainenkin asian haluaa tulkita :rolleyes: , vetää kaikki asiat pahemmaksi 10x.
ja kaiken lisäksi yhden työkaverin (on tosin viime keväältä työkaveri) mies on sairastunut syöpään, ja eipä ole hyvät ennusteet yhtään. loppusuora häämöttää. (omat ongelmat eivät ole mitään tohon verrattuna.) enkä tiedä miten suhtautua asiaan, koska niin lähellä tapahtuu tollaista. ollako hoitaja vai läheinen? koska elämä vois olla edes vähän ihanaa?

Meidän n. 14v koira on tänään kohdunpoistoleikkauksessa enkä tiedä yhtään miten siellä menee :( Eläinlääkäri oli sanonu ettei sil oo koskaa yhtää koiraa leikkauspöydälle jääny mut ku toi meidän on jo noin vanha :itku:

Tulihan se flunssa tännekin :itku:

Ehdin jo mennä salille treenaamaan, kun yht'äkkiä nokka rupesi vuotamaan hullun lailla ja kurkku oli täynnä limaa. Vedin treenin kuitenkin loppuun ja hyvä treeni olikin olosuhteisiin nähden :). Nyt vaan sitten jännäämään miten tämä olo tästä kehittyy...aamullahan sen parhaiten tuntee tulinko "oikeasti" kipeäksi vai en.

Täytyypä heti laittaa vedenkeitin porisemaan ja rueta juomaan Finrexiä.

fitnesspimu sanoi:

No voihan kurja. :( Mulla tuo inhottava köhä kesti yhteensä kuukauden, ensin yksi flunssa ja sitten ilmeisesti jälkitautina seuraava muistutteli, että pitäisi parannella ennenkuin lähtee treenille. Tätä syksyflunssaa on nyt tosi paljon liikkeellä, huomaa kun lukee tuota yleisen puolen vitutus-trediä..

Vituttaa oma kroppa, joka näköjään sanoutuu irti oikeen urakalla. Eli lukekoon ken jaksaa mun valitusta, sillä tätä riittää... Olkapäät rupes "valittamaan" about kk sitten. Eli olkapääliikkeitä tehdessä tuntui kuin joku olis mennyt pois paikoiltaan. Noh, siinä kärsittiin vähän aikaa, ennen kuin kysyin traineriltani apua. No selvisi sitten, että meikäläisen olkapäät ja selkä on liikkuvuudeltaan vanhuksen tasolla-oli muuten äärettömään kiva kuulla toi. Eli kepin kanssa testattiin meikäläisen olkapäiden liikkuvuutta ja hups keikkaa ne ei liikkunutkaan miten niiden olis pitänyt. Toi olkapäiden "liikkumattomuus" heijastuu rinta- ja selkätreeniin joten treenailu on nyt sit vähän sitä ja tätä. Ens viikolla mennään hierojalle kattomaan, onko mulla jotain tukoksia tuolla. Ja jos ei niitä löydy, niin sitten pitää miettiä uudemman kerran, mten eteenpäin. Vituttaa niiiin paljon, että tekis mieli hakata päätä seinään. :wall:

fitnesspimu sanoi:

Sama vika täälläkin... Toivottavasti miittiin menneessä tokenee... Rupesin jo epäilemään että olen allerginen Kuopiolle kun heti tänne takaisin tultuani flunssaa pukkaa...;)

No hyvä asia on se että en ole ehtinyt ostaa salikorttia vielä... ei mene sairastelun takia treenipäivät hukkaan.

Lomalta paluuta ja arkeen sopeutumista ei ainakaan helpottanut se huomio, että polkupyörä (pienen ihmisen ainoa kulkuväline) oli loman aikana varastettu! :itku: Mikä ihme saa jonkun viemään toisen pyörän? Lukossa olevan pyörän? Ei voi käsittää!! Eikä siitä mun rakkaasta menopelistä saa varmasti edes suuria summia rahaa..

Vituttaa kun taas oli ollut kylppärin kattoikkuna auki ja yöllä sato ihan kaatamlla vettä ja kasteli tietty kylppärin kokolattiamaton joka haisee nyt ihan dunkkikselta. Onneksi muutetaan tän kuun lopussa täältä pois. Ja edellisessä kämpässä tuli sadevedet oven alta ja kasteli maton, onneksi sekin oli just vähän ennen vuokrasopimuksen loppua. Mikä ihmeen kirous mulla on päällä. :curs:

BamHI sanoi:
Vituttaa kun taas oli ollut kylppärin kattoikkuna auki ja yöllä sato ihan kaatamlla vettä ja kasteli tietty kylppärin kokolattiamaton joka haisee nyt ihan dunkkikselta. Onneksi muutetaan tän kuun lopussa täältä pois. Ja edellisessä kämpässä tuli sadevedet oven alta ja kasteli maton, onneksi sekin oli just vähän ennen vuokrasopimuksen loppua. Mikä ihmeen kirous mulla on päällä. :curs:

Sitten se on kirous kun vedet tulee omistuskämppään kesken aukiolevien kauppojen - nimimerkillä on kokemusta!

Keskiviikkona lähti viisaudenhammas eli parin päivän liikuntakielto ja perjantaina meni nenä tukkoon, tänään sairaana kotona ja just hain kesken päivän lapset kotiin, kurkku kipeä, silmätulehdus, yskä, nuha. Näinkö se peruskunto nousee :(

Viime viikolla mahatauti ja nyt näyttää että maha ei millään palaudu ennalleen. Heti kun viikonloppuna erehtyi ulkona syömään vähän normaalia enemmän, onkin maha taas sen jälkeen ollut kipeä. Alkaa jo epäilyttämään, lieneekö mahassa joku muukin vialla, kuin "vaan" mahatauti. Vituttaa tällainen, kun alkaa kohta treenitkin kärsiä. Eilenkin illalla sain syötyä kahden tunnin spinningin jälkeen yhden lihapullan ja vähän jugurttia, että ei hirveän pitkälle noilla ruoilla pötki :curs:

Jos ylipäänsä on ollut mitään mielenkiintoa dippatyötä kohtaan niin nyt se ainakin on hävinnyt kun noita artikkeleja on selaillu. Kuinka tyhmäks sitä voi ihminen ittensä oikeesti tuntee :rolleyes: Ei vois olla enempää väärä ala kokonaan stna!

Lähen kotiin täältä töistä enempää vittuuntumasta. Unohdin vielä eväätkin prkl :curs:

fitnesspimu sanoi:

Ehdin jo mennä salille treenaamaan, kun yht'äkkiä nokka rupesi vuotamaan hullun lailla ja kurkku oli täynnä limaa. Vedin treenin kuitenkin loppuun ja hyvä treeni olikin olosuhteisiin nähden :). Nyt vaan sitten jännäämään miten tämä olo tästä kehittyy...aamullahan sen parhaiten tuntee tulinko "oikeasti" kipeäksi vai en.

Tulinhan minä kipeäksi. Saikkua, saikkua! Treenit jäähyllä :itku: Kuume nousi eilen illalla, mutta toisaalta se on hyvä asia. Jospa ne pöpöt kuolis nopeammin, kun kuume jyrää elimistössä. Silti olo on... :curs: ... :itku:

:offtopic:

Akki: vieläkö sulla on voimassa hotmailin osoite? Ois kiva vaihtaa kuulumisia. Ootte näköjään vaihtanut cityä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom