Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi että rupesikin taas kyrsimään tää juttu ku luin sun viestin. :curs: Siis kenen neronleimaus oikein on ollut, että pistetäänpäs yliopiston ruuhkasin punttis kiinni aina viikonloppuisin!? Ei kai kukaan ikinä haluiskaan treenata muuten ku arki-iltoina... :jahas: Onneks sentään Meilahden sali on viikonloppusinkin ees muutaman tunnin auki...näin nätil ilmal ei pitäs vituttaa mutta nyt täytyy sanoa että vedin useamman herneen nenään kun näin yliopiston salin kesäaukioloajat....ei ole viikonloppuisin mitään asiaa salille..
näin nätil ilmal ei pitäs vituttaa mutta nyt täytyy sanoa että vedin useamman herneen nenään kun näin yliopiston salin kesäaukioloajat....ei ole viikonloppuisin mitään asiaa salille..
Väsyttää ihan perhanasti. Olen nauttinut suuresti siitä, että olen saanut treenata tosissani muutaman viikon (uuden valmentajan kanssa), mutta töissä en sitten jaksaisikaan kyllä yhtään mitään. Varsin voimaton olo. Ei siinä muuten mitään, mutta kun mää perkele olen menossa viikonloppunakin töihin. Viikon ainoa lepopäivä on tänään, mitä nyt töissä oon sellaiset kuusi tuntia tehnyt pelkkää fyysistä työtä. Sateessa vielä. Huomenna sitten aamupäiväksi töihin ja sen jälkeen juoksemaan mäkivetoja. Miksi, voi miksi mä olenkaan lupautunut menemään töihin viikonloppuna!?!? Onneksi ei ole kyse kuin muutamasta tunnista.
En yleensä ikinä nuku pommiin, ja nyt se on tapahtunut jo kaksi kertaa kuukauden sisällä. Päiväunetkin meinaavat aina venähtää, mutta yleensä saan sentään itseni pakotettua sängystä ylös. Merkillistä.
Poikaystävä. Poikaystävä. Poikaystävä. Helvetin itsekeskeinen.
Menin sen syliin kiehnäämään ja totesin, että me voidaan syödä nyt tai myöhemmin. Mies valitsi sen, että syödään nyt.
Vituttaa jo valmiiks tuleva työviikko. Minkä takia viikonloput menee aina näin nopeesti...
:thumbs:
Mulla on niin samat fiilikset. En haluaisi mennä töihin, iltavuoro tänään. Olen taas paahtanut koko talven hirveillä kierroksilla opiskelun kanssa ja hyökkäsin kesätöihin heti suoraan tenttien loputtua. Oli suunnitelmissa olla töihin ihan siihen asti kun koulu alkaa.
Mutta ahdistaa :itku: Oikeasti mitä haluan on vain mennä alkuperäiselle kotipaikkakunnalleni vanhempieni, kavereitteni ja avopuolisoni (joka on töissä eri paikkakunnalla kuin minä) luokse ja autella kotiväkeä arkisissa askareissa (maatilalla) ja pitää siten lomaa :( Mitään muuta en haluaisi. Mutta toisaalta rahaa ei ole juuri yhtään. Ja toisaalta taas tiedän, että jos en pidä kohta kunnon lomaa, niin sitten leviää pää lopullisesti, kun on tässä tuota leviämispistettä aina vähän kolkuteltu jo parisen vuotta melkein.
En vaan osaa päättää valitako raha (vaikka paska palkka onkin) ja työ vai henkinen hyvinvointi. Jotenkin tuntuu, ettei sitä yleisesti hyväksytä, jos lomailee. Kaikki kuitenkin pitää mua sitten laiskana paskana
Noh, tulipas avauduttua, oli pakko.