Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Iski ihan kamala tappoflunssa prrrkele!!!!!Ja luonnollisesti kipeä just kun alko piiitkä vapaa töistä,nice :itku: Se siis siitä "ei aikataulua,paaaljon treeniä"-meiningistä...VITTU!!!!!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
V***n vuoronumerot ja jonotus

Ihmettelen, jos aiheesta ei ole joskus aiemminkin jupistu tässä ketjussa! Kulutin tänään 40 MIN Kampin matkahuollossa noutamassa sinne tullutta minulle kuuluvaa pakettia. Syinä vuoronumerosysteemi, virkailijoiden vähyys ja se, että paketin saadakseen on käytävä ensin noutokassalla hakemassa kuittaus. Naurettavaa pelleilyä, kauanhan tuolla olisi mennyt ruuhka-aikaan???
 
FUUUUUUUUUUCK.

Mulla on tosi epäsäännölliset menkat ja tulevat joskus ja jouluna, mutta TIETYSTI niiden piti alkaa nyt pari päivää ennen juhannusta!!! Ei sit voinut odottaa ensi viikkoon. Tosi kiva olla mökillä 2-3 päivää menkkojen kanssa.

Huomenna pitää soittaa terveyskeskukseen ja hankkia keltarauhashormonia, jotta saan lopetettua nämä. Tai siis siirrettyä juhannuksen yli.
 
FUUUUUUUUUUCK.

Mulla on tosi epäsäännölliset menkat ja tulevat joskus ja jouluna, mutta TIETYSTI niiden piti alkaa nyt pari päivää ennen juhannusta!!! Ei sit voinut odottaa ensi viikkoon. Tosi kiva olla mökillä 2-3 päivää menkkojen kanssa.

Huomenna pitää soittaa terveyskeskukseen ja hankkia keltarauhashormonia, jotta saan lopetettua nämä. Tai siis siirrettyä juhannuksen yli.

Eihän menkat koskaan mitään juhlaa ole, mutta mä en oikein ymmärrä tätä suhtautumistapaa. Mun mielestä koko menkkojen siirtämisrumba olis paljon vaivalloisempaa kuin itse menkat. Ja kyllä, mulla on jokseenkin runsaat kuukautiset ja sidettä/tamponia saa olla pahimmillaan vaihtamassa alvariinsa, mutta kyllä mä olen niiden kanssa ihan hyvin toimeen tullut niin mökillä kuin festareillakin.

Aiheeseen: vituttaa äijät, jotka kaataa puoli litraa menneniä niskaan olettaen, että se peittää dagen efterin jäljet. Samassa bussissa oleminen meinasi saada laatan lentämään ja nyt on hirveä hedari.:curs:
 
Mä vihaan menkkoja. Ne on niin helvetinmoista säätämistä enkä tykkää harrastaa seksiä niiden aikana. Ja juuri sitä meinasin tehdä viikonloppuna :rolleyes: Ei nähdä ton nykyisen heilan kanssa kuin viikonloppuisin (jätkä töissä muualla viikot), joten tietysti haluaisin käyttää tilaisuuden hyväkseni kun viime viikonloppunakin itse huidoin muualla eikä nähty :( Muutenkin ihan perseestä olla jossain mökillä keskellä metsää menkkojen kanssa.

Olen tänään herännyt kasin maissa soittelemaan. Terveyskeskukselta tuli hyvin epävarma ehkä, oma yksityisen puolen lääkäri on poissa maanantaihin asti... Ainoa mahdollisuus on toinen lääkäri yksityisellä, saan tietää puolen päivän maissa että ehtiikö uusimaan ton reseptin. On tää kyllä hirveää säätöä.
 
Ongelma selvitetty, sain pillerit! :)

Vitutusta aiheuttaa silti kamera, jonka onnistuin jotenkin kummasti rikkomaan ihan vaan laittamalla sen päälle. Edes pöytään hakkaaminen ei auta.
 
No nyt on jo avauduttava, ennenkuin pää räjähtää. Mikä siinä on niin vitun vaikeeta, että kun jotain asiaa kysytään niin siihen vastataan. Vituttaa, että vastaus on jotain hyvin epämääräistä mikä ei oikeasti vastaa kysymykseen millään tavalla. Turhauttaa ihan raivona, mutta minkäs teet. Ei aina jaksa tivata.

No niin, nyt kun on höyryt päästetty pihalle voi taas vetää hymyn vaikka perseeseen asti ja leikkiä ettei mikään vituta. Juhannuksesta tulkoon siis loistava.
 
En edes tiedä vituttaako vai naurattaako tämä.

Mutsi on vittuillut mulle 3 päivää putkeen ja kysyi tänään, että minkä takia tahdon olla niin androgyyni ja järkyttää häntä kaikilla tempauksillani (?), olenko nyt kenties identiteetiltäni poika ja tunnenko itseni pojaksi, kun käytän nykyään miehisiä vaatteita (löysiä capreja, toppia ja hupparia?), kävelen kuin äijä ja tahdon kasvattaa isot lihakset! Ja kun käytän proteiineja, isot muskeliäijät kuten mun isä tarvitsee ainoastaan lisäprodea - mulle riittää kuulema kaurapuuro. Ja mun viimeisin tyttöystävä (oli melko poikamainen) kuulema antoi mulle tosi huonoja vaikutteita, kun näytän kuulema nykyään niin pojalta! Ennen näytin niin sievältä tytöltä.
Heitti myös erittäin loistavan lauseen: "Ensin seurustelet ihanan pojan kanssa, sitten seurustelet poikamaisen tytön kanssa - seuraavaksi on varmaan vuorossa ryhmäseksi!!" Öö..

Huoh. En siis ole jaksanut meikata kolmeen viikkoon koska en ole kauheasti liikkunut kuin äidin kämpän ja salin väliä, joten olen myös nakannut aina käytännöllisimmät kamppeet päälle, enkä ole kauheasti mitään hameita jaksanut silitellä :rolleyes:
 
^:lol2:

Tsemppiä! Tuli ihan muistoja mieleen omasta äidistä, rauha hänen sielulleen.. ("..ja onko sun pakko käyttää sitä nahkatakkia, kun se suorastaan huokuu lesboutta!...":eek::D)
 
Ei vittu mikä sää, sataa sellasta ihan pientä märkää tihkua. Ja tänää alkaa myös melkei kolmen viikon loma mut melkei oisin mieluummi töissä ku kaikki kaveritki on. Mitä helvettiä teen lomalla YKSIN. Ja kerraki ku ois aikaa ja rahaa lähtee ulkomaille ni ei oo vittu seuraa. Ketää halukasta lähtee mun kaa aurinkolomalle äkkilähöllä ihan sama minne kuha on yli +20 astetta?
 
^Kiitos myötätunnosta Uwish :D Ei itseä paljon naurattanut tuona hetkenä vatsataudissa, 2 päivää suunnilleen syömättä olleena. Myöskään miesystävälleen ei muutama kuukausi sitten voinut kertoa, että silloinen "kaverini" oli tyttö, koska sanoi aiheen olevan niin tabu, koska hänen miesystävänsä ei ymmärrä myöskään killuttimia naamassa. On se yleensä ihan suvaitsevainen, mutta ääh en tajjuu :rolleyes: Ja aina kyselee, joko seurustelen pojan kanssa. Huoh :D Ehkä joskus.
 
Hahhah :D Tiinakki, otan osaa ;) Se on aina äidille vähän kova paikka, kun oma tytär ei olekaan unelmien poikamiehen kanssa... Meidän äiti ei edelleenkään, neljän vuoden jälkeen suostu kertomaan asiasta muille, koska "mitähän he ajattelisivat!!" Äidin asiakkaatkaan eivät missään nimessä saa tietää asiasta, koska se "vahingoittaisi äidin työtä"... Koskaan ei äiti halua nähdä minun kävelevän käsi kädessä toisen naisen kanssa, eikä halua tavata tyttöystäviäni, joten se siitä sitten. Tsemppiä Tiinakille ja pidä oma pääs vaikka äitis sanois mitä ;)

PS. Miesten vaatteet on kaikista mukavimmat :P Äiti ei vaan ymmärrä, miks housujen pitää roikkua ja miks kauluspaita on mun mielestä siisti juttu blablabla
 
Hahhah :D Tiinakki, otan osaa ;) Se on aina äidille vähän kova paikka, kun oma tytär ei olekaan unelmien poikamiehen kanssa... Meidän äiti ei edelleenkään, neljän vuoden jälkeen suostu kertomaan asiasta muille, koska "mitähän he ajattelisivat!!" Äidin asiakkaatkaan eivät missään nimessä saa tietää asiasta, koska se "vahingoittaisi äidin työtä"... Koskaan ei äiti halua nähdä minun kävelevän käsi kädessä toisen naisen kanssa, eikä halua tavata tyttöystäviäni, joten se siitä sitten. Tsemppiä Tiinakille ja pidä oma pääs vaikka äitis sanois mitä ;)

PS. Miesten vaatteet on kaikista mukavimmat :P Äiti ei vaan ymmärrä, miks housujen pitää roikkua ja miks kauluspaita on mun mielestä siisti juttu blablabla
Huhhuh, kiitos osanotoista :D
 
Meillä on nyt mykkäkoulua kotona, koska tuli riitaa siitä, voiko lapsi hukkua rantaveteen, vaikka vanhempi on ollut vieressä, kun lapsi on veteen tippunut.

Miehen mielestä ei voi ja minun mielestä voi. Hän perustelee asian sillä, että on itsekin tippunut ja elossa.

Ei auta mitkään valistussivustot netistä eikä mitkään tilastot. Hän on sitä mieltä, jos vanhempi sanoo olleensa lapsen vieressä, kun tämä on veden varaan joutunut niin on valehdellut, jotta ei syytettäisi valvonnan laiminlyömisestä.

Miten kukaan voi olla noin asennevammainen? Vaikka joka kesä tulee hoita hukkumiskuolemia, joissa ei ole auttanut, vaikka on saman tien lapsen perään hypätty sinne veteen.

:prkl:
 
Miten tuosta aiheesta saa mykkäkoulun? Tuohan on taas niin katsantoasia ettei siitä riitaa pitäisi edes tulla. Sehän riippuu niin monesta asiasta, lapsen iästä jne. Ettette vaan inttelisi eri asiasta kun näette tuon termin hukkua erilailla?
 
Kaikki alkoi siitä, kun sanoin, että meidän lapsi ei sitten mene lähellekään vesistöjä ilman kellukepukua ja aikuista vierellä. Mies taas oli sitä mieltä, että turhaa hysteriaa. Kyllä sitä jo yksivuotias selviää ihan hyvin, vaikka tippuisikin veteen. Itsekin on tippunut muutaman kerran ja oppi viimeisellä kerralla uimaankin.

Toi on niin arka aihe, että meinasin saada hysteerisen raivoitkukohtauksen ja aikani saarnattua, huudettua ja etsittyäni erinäisiä asioita koskevia nettisivuja sitten vaikenin ja lopulta oltiin molemmat ihan hiljaa.

Mä uskon siihen itse, että lapsi ei huku rantaveteen, jos aikuiset on tarpeeksi varovaisia. Sen sijaan uskon, että hukkuminen on mahdollista, jos aikuisten asenne on mieheni kaltainen. Ei ymmärretä sitä, että lapsi voi hukkua sen kahden sekunnin aikana, kun keskittyy johki muuhun. Tai että sitä laste ei löydy vedestä, vaikka nähtiin mihin vajosi. Tai että voi hukkua, vaikka vettä olisi metrin verran.

Enkä voi sietää tollaista kaikkivoipaista "ei mulle mitään tapahdu" -asennetta.

Argh! Tyhmää ehkä, mutta vieläkin suututtaa.
 
Kyllä mä tavoitan, mikä sua Hippa ärsyttää tuossa tilanteessa. ainakin luulen.
Vaikka itsellä ei ole muksuja niin olen lapsesta asti saanu olla se sisarusjoukon järkevä ja vahtia pienempiä milloin missäkin. Tästä on jäänyt jonkinlainen herkkyys olla joskus yyber huolehtivainen vähän kaikkien kamujen, tuttujen ja tuntemattomienki suhteen......
Äidilläni oli samanlainen rooli omassa perheessään ja hän kun oli joutunut tenavana kiskomaan vuotta, paria nuoremman veljensä vedestä hukkumisen estämiseksi niin sen arvaa, että hän oli tosi arka päästämään meitä lapsena veden ääreen vahtimatta... sama oli vähän vanhempana ja taitaa tuo vieläkin sanoa ku menee uimahalliin, että älähän huku :D heh.

No ei tarvi olla noin fanaattinen, mutta ainahan se riski on, ja mitä nuorempi huolenaihe, sitä enemmän sitä syytä kaitsemiseen on. In my opinion.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom