Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
FUUUUUUUUUUCK.
Mulla on tosi epäsäännölliset menkat ja tulevat joskus ja jouluna, mutta TIETYSTI niiden piti alkaa nyt pari päivää ennen juhannusta!!! Ei sit voinut odottaa ensi viikkoon. Tosi kiva olla mökillä 2-3 päivää menkkojen kanssa.
Huomenna pitää soittaa terveyskeskukseen ja hankkia keltarauhashormonia, jotta saan lopetettua nämä. Tai siis siirrettyä juhannuksen yli.
:lol2::lol2::lol2:^:lol2:
("..ja onko sun pakko käyttää sitä nahkatakkia, kun se suorastaan huokuu lesboutta!...":D)
Huhhuh, kiitos osanotoista :DHahhah :D Tiinakki, otan osaa ;) Se on aina äidille vähän kova paikka, kun oma tytär ei olekaan unelmien poikamiehen kanssa... Meidän äiti ei edelleenkään, neljän vuoden jälkeen suostu kertomaan asiasta muille, koska "mitähän he ajattelisivat!!" Äidin asiakkaatkaan eivät missään nimessä saa tietää asiasta, koska se "vahingoittaisi äidin työtä"... Koskaan ei äiti halua nähdä minun kävelevän käsi kädessä toisen naisen kanssa, eikä halua tavata tyttöystäviäni, joten se siitä sitten. Tsemppiä Tiinakille ja pidä oma pääs vaikka äitis sanois mitä ;)
PS. Miesten vaatteet on kaikista mukavimmat :P Äiti ei vaan ymmärrä, miks housujen pitää roikkua ja miks kauluspaita on mun mielestä siisti juttu blablabla