vituttaa vielä lisää: eilen sattui pieni äksidentti toisen pyöräilijän kanssa. mä tulin ylhäältä ja se muhun suoraan vasemmalta alikulkusillalta päin. ei ehditty jarruttamaan taikka väistämään. tämä tyttö lensi komeassa kaaressa asfaltille seurauksena aivotärähdys :itku: .pyörinkin varmaan sellaiset viisi metriä maassa ennen kuin tajusin että pää ei osunut mihinkään. oikea alaselkä aivan täydessä asfaltti-ihottumassa. vasen nilkka auki, vasen käsi ei nouse kunnolla. kaula kipuilee ja rintalasta oli eilen aivan mahtavan kipeä. ilmat lähti siinä lennossa.
kiitos toiselle vastapuolelle, joka auttoi mua hengittämään nopeasti oikealla tavalla, ja varmisti että kaikki okei
. myöhemmin pahoinvointia ja hengenahdistusta. ja kaiken lisäksi oikea lonkka niin kipiä, ettei oikein voi astua sillä jalalla kunnolla taikka varata painoa. mahakin vähän kipuili ja lantiosta vihlasi kun kävelin. kuvia ei otettu, ja seurataan tilannetta.
kaiken huippu on se, etten mä luojan kiitos lyönyt päätäni. ja ei, mulla ei ollut kypärää
:wall:
. mutta aivotärähdykseksi luokiteltiin, kun kävin tk:ssa valittamassa oireita. pääsin kyllä tarkkailuhuoneeseen, mutta sieltä kotiin koska ei hengenhätää ja pysyin pystyssä. tänks. täytynee soitella tosta kaulakivusta uudemman kerran :jahas: