Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa kun dieetti tuntuu jumittavan :wall: Pitäs vaan olla kärsivällisyyttä, mutku mutku... Ei mua se paino kiinnosta, mutkun just siinä mist pitäs saada senttejä pois (vyötärö) ei tunnu tapahtuvan mitään. Se vaan möllöttää ja syvien vatsalihasten treenaus ei tunnu tekevän mitään, vatsa roikkuu silti. Ajoittain se on kyl turvotustakin. En sit tiedä et syönkö liikaa vai liian vähän vai väärällä makroravintojakaumalla vai pitäskö vaan odotella, jos tässä pikkuhiljaa jotain tapahtuisi... :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kurkku tuntuu omituiselta, tätä se eilinen veneily teetti. Echinaforce-tipat on kotona ja pitäis ottaa niitä nyt, jos meinais että auttais.
Johan se treeni kulkikin taas viikonverran loistavasti, taas tulee taukoa. Prkle ! Ja vielä pitää lähteä viikonlopuksi jonnekin hevontuuttiin sääskiensyötäväksi ja pullaruoalle. Stana otan omat eväät joukkoon, kattokoon kieroon, prkle2.

Miksihän flunssat ovat olemassa? Toista päivää kipiänä ja illalla pitäisi lähteä juhlimaan kavereitten läksäreitä. Shoot me, please.

Halo sanoi:
Parasta on tietysti se, kun mä oon niitä ihmisiä joilla menee tunti kaupassa kun en osaa päättää Pirkka-myslin ja Euroshopper-myslin väliltä ja luen kaikki tuoteselosteet kolmeen kertaan ja vertaan kilohintaa jne.
Sama vika täälläkin. Ja sitten ostan samalla reissulla 4 rahkapurkkia, jotka kaikki menee seuraavana päivänä vanhaksi.

Jaa, mutta tänään oikeasti harmittaa penkin alle mennyt iso tentti :curs: !

Innostuinpa sitten tekemään aerobiset treenit kahtena peräkkäisenä päivänä ja tuloksena on jumiutuneet penikat! :( Sen sitä saa kun liian ahneeksi heittäytyy, mut hei ihan oikeesti penikkavaivat ovat niin v-mäisiä että!!!

Yhtä#Hauista sanoi:
Taas uneton yö takana... väsyttää ihan vitusti! :( Ja tänään piti lähteä liikenteeseen taju menee jos lähden :(

Meinaatko siis lähteä yöelämään? Olet melko sissi, jos jaksat vielä tässä vaiheessa diettiä käydä baareissa. Kolme diettiviikkoa enää jäljellä karsintoihin. Lepää hyvä neiti ja lataa akkuja seuraavan päivän aerobisia ja treenejä varten. Mä rakastan dietillä :zzzz:

Tänään herätys 7.00 ja vielä pitäs yövuoroon mennä, nukkuun en o kerenny päivälläkään kun on sukujuhlat...voe pylly :(

Vituttaa, masentaa, väsyttää eikä mikään huvita. Edes punttaaminen ei huvita, kun ei siinä tule minkäänlaista edistystä. Voimaa olisi tarkoitus saada lisää, mutta eipä tunnu onnistuvan. Salilla ei tule edes sitä hyvää oloa, mikä on pitänyt motivaatiota yllä kaikki nämä vuodet, vaikka voimaa tahi lihaksia ei olekaan juuri näkynyt.

:(

Toinen viikko flunssaisena alkamassa. Nuhasta ollaan päästy jo eroon, mutta riivatun yskä on vielä kiusana ja tänään piti ihan käydä ostamassa yskänlääkettä siihenkin vaivaan. Tuntuu, että tukehtuu ja on niin mukavaa yskiä keuhkot pihalle.

Tulipa käytyä ulkomailla työporukan kanssa juhlimassa ja en voi kuin ihmetellä ihmisten tapaa käyttäytyä tuollaisessa tilanteessa. Firma kustansi matkat, majoituksen ja hiillittömät bileet, mutta työtoverit marisivat pirskeiden alusta loppuun saakka. Oli huonoa ruokaa, väärää viiniä, huono hotellihuone ja paskat bändit. Lisäksi oli liikaa ihmisiä ja ruskeaa salaattia sekä liian pitkät vessajonot...
Voi pojat, että itse odotin kyseistä tapahtumaa, mutta kummastipa se into sitten laski illan mittaan. Olo oli kuin ala-astelaisten kanssa limudiscossa, kun välillä itkeä tillitettiin ja sitten taas halailtiin. Toinen äärilaita oli olla naama pitkällään alusta loppuun saakka. Ja kun tarjosin juomat illan päätteeksi paikallisessa yökerhossa, niin eipä kelvannut kaikille.

Joo-o, eipä ihan heti tarvitse työporukan kanssa pippaloimaan päästä. Itse tykkäsin kys tapahtumasta muuten ja järjestelyjen eteen oli todellakin nähty vaivaa.

Miksi ihmiset ottavat tuollaisen asenteen jonnekin lähtiessään tai miksi ylipäänsä lähdetään jonnekin kotoa, kun ei mikään sitten kelpaa??

Hohhoijaa, onneksi on vielä lomaa jäljellä...

vituttaa ihan kaikki :curs: . oma käyttäytyminen, koulu x 1000, omat fiilikset, jalkatreeni (jalat tulee niin perkeleen kipeäksi, ettei kävely onnistu pariin päivään kunnolla :itku: ). nukuttaa koko ajan. eilen nukuin puoli kuudesta ilta kymmeneen ja yöllä kahdestatoista aamu kahdeksaan. ja mitään järkevää en saanut tehdyksi. nytkin revin itseni ylös sen takia, että pakko mennä kouluun. en saa siivottua, ja kaikki menee taas päin helvettiä. miten kesä olikaan niin onnistunut :love: , kun nyt taas tunnetila on sitä keväistä paskaa.

vituttaa vielä lisää: eilen sattui pieni äksidentti toisen pyöräilijän kanssa. mä tulin ylhäältä ja se muhun suoraan vasemmalta alikulkusillalta päin. ei ehditty jarruttamaan taikka väistämään. tämä tyttö lensi komeassa kaaressa asfaltille seurauksena aivotärähdys :itku: .pyörinkin varmaan sellaiset viisi metriä maassa ennen kuin tajusin että pää ei osunut mihinkään. oikea alaselkä aivan täydessä asfaltti-ihottumassa. vasen nilkka auki, vasen käsi ei nouse kunnolla. kaula kipuilee ja rintalasta oli eilen aivan mahtavan kipeä. ilmat lähti siinä lennossa.

kiitos toiselle vastapuolelle, joka auttoi mua hengittämään nopeasti oikealla tavalla, ja varmisti että kaikki okei :worship: . myöhemmin pahoinvointia ja hengenahdistusta. ja kaiken lisäksi oikea lonkka niin kipiä, ettei oikein voi astua sillä jalalla kunnolla taikka varata painoa. mahakin vähän kipuili ja lantiosta vihlasi kun kävelin. kuvia ei otettu, ja seurataan tilannetta.

kaiken huippu on se, etten mä luojan kiitos lyönyt päätäni. ja ei, mulla ei ollut kypärää :david: :wall: :nolo: . mutta aivotärähdykseksi luokiteltiin, kun kävin tk:ssa valittamassa oireita. pääsin kyllä tarkkailuhuoneeseen, mutta sieltä kotiin koska ei hengenhätää ja pysyin pystyssä. tänks. täytynee soitella tosta kaulakivusta uudemman kerran :jahas:

Aylah sanoi:
vituttaa vielä lisää: eilen sattui pieni äksidentti toisen pyöräilijän kanssa. mä tulin ylhäältä ja se muhun suoraan vasemmalta alikulkusillalta päin. ei ehditty jarruttamaan taikka väistämään. tämä tyttö lensi komeassa kaaressa asfaltille seurauksena aivotärähdys :itku: .pyörinkin varmaan sellaiset viisi metriä maassa ennen kuin tajusin että pää ei osunut mihinkään. oikea alaselkä aivan täydessä asfaltti-ihottumassa. vasen nilkka auki, vasen käsi ei nouse kunnolla. kaula kipuilee ja rintalasta oli eilen aivan mahtavan kipeä. ilmat lähti siinä lennossa.

kiitos toiselle vastapuolelle, joka auttoi mua hengittämään nopeasti oikealla tavalla, ja varmisti että kaikki okei :worship: . myöhemmin pahoinvointia ja hengenahdistusta. ja kaiken lisäksi oikea lonkka niin kipiä, ettei oikein voi astua sillä jalalla kunnolla taikka varata painoa. mahakin vähän kipuili ja lantiosta vihlasi kun kävelin. kuvia ei otettu, ja seurataan tilannetta.

kaiken huippu on se, etten mä luojan kiitos lyönyt päätäni. ja ei, mulla ei ollut kypärää :david: :wall: :nolo: . mutta aivotärähdykseksi luokiteltiin, kun kävin tk:ssa valittamassa oireita. pääsin kyllä tarkkailuhuoneeseen, mutta sieltä kotiin koska ei hengenhätää ja pysyin pystyssä. tänks. täytynee soitella tosta kaulakivusta uudemman kerran :jahas:

Just pitikin alkaa vuodattamaan omaa äksidenttiä, ja huomasin etten ookkaan ainoa. Oo onnellinen, että selvisit noinkin vähällä! Mullakin kävi tsäkä.

Toissapäivänä pyöräilin töistä kotiin ja jyrkässä alamäessä aika kovassa vauhdissa meni pyörän sarvessa ollut laukku eturenkaan pinnojen väliin. Pyörä tietenkin pysähty kuin seinään ja lensin päin jalkakäytävää. Eipä siinä ehtinyt mitään tajuamaan.

Sain suojattua aika hyvin oikealla kädellä eikä onneks pää osunut pahemmin asfalttiin. Oikea ranne, kyynärpää ja olkapää on kuitenkin aivan vereslihalla ja poski, korva ja leuka haavoilla ja sellaista iiihanaa asfaltti-ihottumaa! Meni kans ilmat pihalle enkä meinannut hetkeen saada kunnolla hengitettyä.

Nyt taas töissä ja oikea käsi ei oikeen meinaa toimia. Eipä ihme, kun olkapää sain kovimman tällin ja sen liikerata onkin nyt aika rajoitettu. Haavoja kirvelee välillä pirusti ja niistä tuleekin jotain mömmöä... Rintakehä on myös aika hellänä eikä uskalla yhtään reuhtoa. Eilen illalla alkoi tulla niska kipeäks ja mulla on samoin kaulan lihakset kipeät. Nyt selkääkin särkee jo aika reippaasti, niin että buranaa vaan lisää naamaan! Aika lujaa muuten menin yläkroppa edellä, kun jalkoihin ei sattunut yhtään eikä tullut naarmun naarmua...

Mut eiköhän tää tästä. Ei ollut mullakaan kypärää, ja tuskin hankin... Pyörä on nyt huollossa, kun etuvanne meni kieroon ja tuli vähän muutakin tälliä. Laukku piti leikata pois pinnojen välistä, oli se niin lujassa... Taidankin lähteä ostamaan koria, ettei tarvi enää pitää laukkua pyörän sarvessa...

Tsemppiä, ja parane pian! Mua jännittää eniten milloin olkapää kestää salitreenin tai milloin edes uskaltaa mennä kokeilemaan. Kunhan ei jää mitään pysyviä vaurioita, niin voi olla tyytyväinen. Ja onneks selvis näinkin vähällä, ettei sentään mennyt luita poikki tai vielä pahempaa.

Ottaa tosissaan kaaliin työnhaku ja työnantajat, jotka lupaa kymmenen hyvää, mutteivät pidä yhtään lupaustaan.
Pännii firmat, joilla tarkoituksena on riipiä suurin mahdollinen hyöty työntekijän selkänahasta ja vastineeksi annetaan surkee palkka, muttei edes inhimillistä kohtelua.
Voisko joku kertoa jostain hyvistä kokemuksista reiluista työnantajista..?
Enkä nyt tarkota mitään erikoiskohtelua, vaan lupausten pitämistä ja sanojen takana seisomista...

Sundae sanoi:
Ja onneks selvis näinkin vähällä, ettei sentään mennyt luita poikki tai vielä pahempaa.
no joo, todellakin. otettiin röntgenkuvat kaularangasta ja vasemmasta olkapäästä kun sen liikerata on hyvin rajoittunut. oli kiva röntgenissä yrittää vääntäytyä tiettyihin asentoihin, kun olkapäätä kuvattiin. teki nannaa :itku: . mulla ei muualla asfaltti-ihottumaa ole kuin oikeassa alaseljässä sellainen reilun kämmenen kokoinen alue. oli yöllä oli erittäin kiva repiä itteään irti lakanasta kun alue tarttui lakanaan kiinni :itku: . tulee kans jotain ihme mömmöä :urjo: ja kiristää aika mukavasti ettei liikkuminen tule kovin helposti mieleen. kaulan alue ja niskakin ovat kipeät, mut kaipa johtuu tosta törmäyksestä, oli kuiteski kuin olis seinään vetäissyt. pelottaa vain vähän kun lääkäri kokeili niskarankaa, niin ihan ylhäältä tuntui sellai pistävä kipu kun lääkäri vähän paineli ja kokeili. ei murtumaa kiitos, sillä sitten siirtyy työharjoittelu ja valmistuminen. sekös sitten veettää ja pahasti :wall: . kävi kyllä onni onnettomuudessa. ehkä sitä kypärän käyttöä kannattaa harkita. niin, ja odotan itekin että koska pääsen salille. veettää sekin, et nyt sitten kotona kykkimistä ihan tosissaan, kun kuiteski aivotärähdys diagnosoitu, ettei kauheasti tämä tyttö ainakaan liiku. lääkäri sanoi, että vie muutaman kuukauden kunnes kaikki oireet törmäyksestä lähtee pois. mietityttää vain, miten kauan kivut ym. tuntemukset kestävät, jos olis moottoripyörällä vetäissyt nurin taikka törmännyt johonki :jahas: .

Ottaa päähän kun töissä on nyt niin paljon meneillä ettei melkein pysy kärryllä. Pitäis olla ihan kauhean :hyper: hyperaktiivinen jotta ehtis tehdä kaikki mitä haluais. Ja ne työasiat tuuppaa välttämättä tulla mukaan kotiin kun lähden täältä illalla :rolleyes:

Aylah sanoi:
mietityttää vain, miten kauan kivut ym. tuntemukset kestävät, jos olis moottoripyörällä vetäissyt nurin taikka törmännyt johonki :jahas: .

Jeps, kävi sama mielessä. Oikeen hirvittää, että kun tuollaisesta tällistä tulee tällaseen kuntoon niin entäpä sitten moottoripyörällä... Muuten tuosta lääkärin huolenpidosta sen verran, että mulle sattui sellainen nuori ja vähän ylimielisen oloinen kloppi, joka ei tuntunut hirveästi piittaavan. Kysyi vaan, et aha mitä sattui, ottaako mihinkään, joo no ei kai sulla mikään oo... Kiva.

On muuten tosi kivaa repiä ihteään lakanasta irti, auuuts :itku: Mulla on muuten kissatkin kiinnostuneita haavoista ja toinen tuli eilen nuolemaan mun kipeetä olkaa, inhottavaa sekin.

Ei muuta kuin tsemppiä kuntoutumiseen. Mä oon vähän sellainen, että alan väkisellä liikuttelemaan ihtäni vaikkei paikat antais vielä myöten ja nytkin oon jo kovasti yrittänyt saada kättä erilaisiin venytyksiin. No apua tai ei, mutta oon tosi huono toipilas :D Toivottavasti ei vaan tuu jälkeenpäin mitään vaivoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom