Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla ainakin on vasen käsi ihan rikki, että liikerata on tod. rajoittunut ja niin pirun kipeä :itku: . sinänsä erittäin veemäistä kun ma:na pitäisi työharjoittelu alkaa, ja tällä kädellä ei kyllä mummoja käännellä. ainakaan mitään 100kg.. noh, tänään tulee röntgenkuvista tulokset, saan tuomion . paranis tää käsi vain, ni ei tarvis olla niin rampa. mut enpä kyllä vähään aikaan pyörällä liiku, aivan saletisti varma! vaikka voihan sitä kävellenkin tapahtua vaikka mitä :jahas: pääasia että on hengissä, eikä tullut aivotärähdystä kauheampaa on sitä ilm. joskus suojelusenkelit matkassaSundae sanoi:Toivottavasti ei vaan tuu jälkeenpäin mitään vaivoja.
Missukka sanoi:Mä en jaksa enää. En tiedä onko tällä mun parisuhteellä enää mitään toivoa, aika yksin tätä olen joutunut taas pitkän aikaa pyörittämään. Kyllähän tuo mies puhuu omakotitaloista ja vaikka sun mistä tulevaisuuden suunnitelmista, mutta en mä halua elää loppuelämääni miehen kanssa joka illat pitkät kattelee telkkarii, näprää tietokonetta. Ihan turha haaveilla mistään seksistä tai edes muusta yhteisestä tekemisestä, hellyydestä... En jaksa enää, enkä suoraansanottuna enää jaksa edes välittää.
e: vituttaa kun pitää tänne tulla kitisemään näistä asioista. Mutta kun eihän näistä nyt voi keskenäänkään jutella. Ahdistaa!!! :itku: :urjo:
BamHI sanoi:Ja vituttaa myös kaikki ihmiset jotka kävelee katsomatta eteenpäin ja sellaset jotka vaan pysähtelee keskelle tietä. Mulla on kiire, väistäkää etanat!! :curs:
MerZi sanoi:Hirveä ummetus/&närästys... Onneksi mies ei ole kotona, tää asunto vaatii tuuletusta ennen kuin päästän ketään lähellekään.
Helga sanoi:Vituttaa ihmiset, jotka avautuu elämänsä KAIKISTA asioista "anonyymisti" voimailuaiheisella nettipalstalla aina hiivatulehduksia, kämpän sisustuksia ja ihmissuhdeongelmia myöten.
FEIKKIEDIT: Anteeksi, tiedän, että olen ilkeä ja rajoittunut, mutta tuo yllä mainittu vaan pistää "vähän" ihmetyttämään. :piis:
Aqua sanoi:En muista jos tästä joku on jo avautunut, mutta mua ärsyttää suunnattomasti se, että jos mulla on kiire ja olen kaupassa, niin AINA kassalle tulee mun eteen joku, joka on unohtanut punnita tomaattinsa tai whatever ja lähtee niitä sit puntaroimaan tai heittää niin valtavan kasan pikkuhiluja pöytään, että myyjälläkin on järki lähteä. Yleensä kassaan tulee myöskin vähintään joku vika tai ainakin kuittinauha loppuu. Ja tämä kaikki vain ja ainoastaan sillä kassalla minkä minä valitsin, muut jonot liikkuu oikeinkin sulavasti.
Saimpas sanottua!
Hendika sanoi:Flussa. Miksi ihmeessä aina iskee jonku sortin tauti päälle, kun on todella hyvä reenimeininki päällä? :wall: