Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en jaksa enää. En tiedä onko tällä mun parisuhteellä enää mitään toivoa, aika yksin tätä olen joutunut taas pitkän aikaa pyörittämään. Kyllähän tuo mies puhuu omakotitaloista ja vaikka sun mistä tulevaisuuden suunnitelmista, mutta en mä halua elää loppuelämääni miehen kanssa joka illat pitkät kattelee telkkarii, näprää tietokonetta. Ihan turha haaveilla mistään seksistä tai edes muusta yhteisestä tekemisestä, hellyydestä... En jaksa enää, enkä suoraansanottuna enää jaksa edes välittää.

e: vituttaa kun pitää tänne tulla kitisemään näistä asioista. Mutta kun eihän näistä nyt voi keskenäänkään jutella. Ahdistaa!!! :itku: :urjo:

Sundae sanoi:
Toivottavasti ei vaan tuu jälkeenpäin mitään vaivoja.
mulla ainakin on vasen käsi ihan rikki, että liikerata on tod. rajoittunut ja niin pirun kipeä :itku: . sinänsä erittäin veemäistä kun ma:na pitäisi työharjoittelu alkaa, ja tällä kädellä ei kyllä mummoja käännellä. ainakaan mitään 100kg.. noh, tänään tulee röntgenkuvista tulokset, saan tuomion :rolleyes: . paranis tää käsi vain, ni ei tarvis olla niin rampa. mut enpä kyllä vähään aikaan pyörällä liiku, aivan saletisti varma! vaikka voihan sitä kävellenkin tapahtua vaikka mitä :jahas: pääasia että on hengissä, eikä tullut aivotärähdystä kauheampaa :) on sitä ilm. joskus suojelusenkelit matkassa :)

Missukka sanoi:
Mä en jaksa enää. En tiedä onko tällä mun parisuhteellä enää mitään toivoa, aika yksin tätä olen joutunut taas pitkän aikaa pyörittämään. Kyllähän tuo mies puhuu omakotitaloista ja vaikka sun mistä tulevaisuuden suunnitelmista, mutta en mä halua elää loppuelämääni miehen kanssa joka illat pitkät kattelee telkkarii, näprää tietokonetta. Ihan turha haaveilla mistään seksistä tai edes muusta yhteisestä tekemisestä, hellyydestä... En jaksa enää, enkä suoraansanottuna enää jaksa edes välittää.

e: vituttaa kun pitää tänne tulla kitisemään näistä asioista. Mutta kun eihän näistä nyt voi keskenäänkään jutella. Ahdistaa!!! :itku: :urjo:

Hei nyt musta tuntuu jo pahalle sun puolesta. Olisiko sun parempi olla jo yksin hetken katsella maailman menoa... Mä olen tooodella huono neuvomaan mitään, toivoisin vaan sulle vähän parempaa fiilistä, ja jos sen saa aikaan laittamalla hommat jäihin, jos vaikka vaan hetkeksi, niin se on sitten tehtävä. Jaksamisia!

Mua ottaa pattiin tällä hetkellä kauhee flunssa :curs: ...juuri kun olin suunnitellut aloittavani pikku hiljaa punttisalin uudelleen. Eihän tässä olekaan kun laihduttu noin 5 kg ja kunto aivan sairaan huono...leposyke lähes 80.. :itku:

Ketuttaa kun työ häiritsee harrastuksia. Ei ehdi ryskiä salilla vanhaan tahtiin.

Syksyllä on aina pitänyt kiirettä kun on joulumarkkinat tulossa, mutta nyt on suorastaan tuskalliset oltavat kun tiimistä uupuu yksi henkilö ja mun pitää tehdä kahden ihmisen hommat - kiirettä pitää ja tahti kiihtyy koko ajan. Uutta kollegaa rekrytään koko ajan, mutta vielä ei ole sopivaa löytynyt. Tänäänkin olin puoli kahdeksaan töissä - ja on sentään perjantai! Seuraavat kaksi viikkoa on suorastaan pelottavat - päivät menee koulutuksissa, seminaareissa jne. ja sitten joka ilta mailissa odottaa 200 lukematonta viestiä ja yhtä monta tekemätöntä työtä. Ja salille ei taida ennättää kun viikonloppuisin. Uijui!

Hirveä ummetus/&närästys... Onneksi mies ei ole kotona, tää asunto vaatii tuuletusta ennen kuin päästän ketään lähellekään. :nolo:

Mut ihan oikeasti PAHA OLLA ja mietin mikä tämän aiheuttaa prkl.. :curs:

Mua ärsyttää tää vitun Englanti tällä hetkellä. Vittu miksi voi olla jotkut yksinkertaiset asiat niin vitun vaikeita. Ollaan mukamas niin moderneja mutta silti käytetään vielä saatana shekkivihkoa, :wall: . Ja vituttaa myös kaikki ihmiset jotka kävelee katsomatta eteenpäin ja sellaset jotka vaan pysähtelee keskelle tietä. Mulla on kiire, väistäkää etanat!! :curs:

BamHI sanoi:
Ja vituttaa myös kaikki ihmiset jotka kävelee katsomatta eteenpäin ja sellaset jotka vaan pysähtelee keskelle tietä. Mulla on kiire, väistäkää etanat!! :curs:

Mua ärsyttää kans löntystelevät ihmiset aivan sairaasti ! :curs: Hitaille ihmisille pitäs tehdä omat kulkuväylät.

Voisiko päivä ihanammin alkaa...

Heräsin tänään 05.30 siihen, että seinänaapurini hoilotti nuottivapaasti ja rappaukset rappisten jotain tyyliin "Akka jätti aijajaijai ja koirakin ittesä ampus..." Hyvästi yöunet.

Totesin siinä myös selkälihasten olevan lahoa, mutta kipeää eilisen treenin jäljiltä, mutta vääntäydyin kuitenkin ylös, vain todetakseni eilen improvisoimani ja lämpimänä kelvollisen makaronilinssilaatikon maistuvan kylmänä kammottavalta. Soijakastikekaan ei pelastanut tunnelmia. Tee kyllä helpotti oloa.
Kun nyt sitten olin hereillä, lähdin dojolle vääntämään. Matkalla palelin - ja todellakin, kirosin muutamaa etanaihmistä, miten ne voívatkin olla sellaisia zombeja, ovatko ne alienit valloittamassa maailman? - ja perillä totesin selkäni olevan yhä jumissa. Ei se mitään, mutta kun vielä sain puukepistä sormilleni.

Nyt olen täällä kirjastolla, ja arvelen tästä laatikosta olevan akun loppumassa, sopisi päivän jatkoksi. Toivottavasti ei kuitenkaan ole lokki kakkinut pyykkeihin jotka vein toiveikkaasti ulos kuivumaan, ainakaan pervo ei ole voinutvarastaa kalsareitani, koska jätin ne sisälle.

MerZi sanoi:
Hirveä ummetus/&närästys... Onneksi mies ei ole kotona, tää asunto vaatii tuuletusta ennen kuin päästän ketään lähellekään. :nolo:

Vituttaa ihmiset, jotka avautuu elämänsä KAIKISTA asioista "anonyymisti" voimailuaiheisella nettipalstalla aina hiivatulehduksia, kämpän sisustuksia ja ihmissuhdeongelmia myöten. :david:

FEIKKIEDIT: Anteeksi, tiedän, että olen ilkeä ja rajoittunut, mutta tuo yllä mainittu vaan pistää "vähän" ihmetyttämään. :piis:

:offtopic:

Hmmm. Itse en ihmissuhdeongelmistani ehkä kovin avoimesti avautuisi, mutten kyllä ihan ymmärrä, miksei mimmipuolella voisi puhua esim. näistä "naisten jutuista" ja kysellä niihin liittyviä juttuja, jos niikseen tulee. Ja mitäs vikaa sisustuskeskusteluissa on? :confused:

Se lukee, jota kiinnostaa. Ja se, jota ei kiinnosta, jättää lukematta. Eikös niin? :)

En muista jos tästä joku on jo avautunut, mutta mua ärsyttää suunnattomasti se, että jos mulla on kiire ja olen kaupassa, niin AINA kassalle tulee mun eteen joku, joka on unohtanut punnita tomaattinsa tai whatever ja lähtee niitä sit puntaroimaan tai heittää niin valtavan kasan pikkuhiluja pöytään, että myyjälläkin on järki lähteä. Yleensä kassaan tulee myöskin vähintään joku vika tai ainakin kuittinauha loppuu. Ja tämä kaikki vain ja ainoastaan sillä kassalla minkä minä valitsin, muut jonot liikkuu oikeinkin sulavasti.

Saimpas sanottua! :)

Helga sanoi:
Vituttaa ihmiset, jotka avautuu elämänsä KAIKISTA asioista "anonyymisti" voimailuaiheisella nettipalstalla aina hiivatulehduksia, kämpän sisustuksia ja ihmissuhdeongelmia myöten. :david:

FEIKKIEDIT: Anteeksi, tiedän, että olen ilkeä ja rajoittunut, mutta tuo yllä mainittu vaan pistää "vähän" ihmetyttämään. :piis:

No hohhoijaa... :curs:

On siinäkin vitutuksen aiheet, monen ihmisen vuoksi joudutkin vitutusta kantamaan sillä meitä ihmissuhdeasioista, sisustuksista ja monista muista asioista avautuvia on on minun lisäksi vielä melko monta. Että voimia sinulle tähän valtaisaan taakkaan. :lol2:

En ihan totta ymmärrä, minkä helvetin takia pitää lukea, saati sitten kommentoida sellaisia viestejä/viestiketujuja jotka ei itseä kiinnosta tai mitkä ärsyttää. Samahan se oli siinä kuukuppi-keskustelussa, löytyi näitä inisijöitä "yäk, miksi tällaisista täytyy puhua ääneen..."

Aqua sanoi:
En muista jos tästä joku on jo avautunut, mutta mua ärsyttää suunnattomasti se, että jos mulla on kiire ja olen kaupassa, niin AINA kassalle tulee mun eteen joku, joka on unohtanut punnita tomaattinsa tai whatever ja lähtee niitä sit puntaroimaan tai heittää niin valtavan kasan pikkuhiluja pöytään, että myyjälläkin on järki lähteä. Yleensä kassaan tulee myöskin vähintään joku vika tai ainakin kuittinauha loppuu. Ja tämä kaikki vain ja ainoastaan sillä kassalla minkä minä valitsin, muut jonot liikkuu oikeinkin sulavasti.

Saimpas sanottua! :)

Se on sainpas :D
Ja sama mulla. Yleensä, varsinkin jos valitsee lyhimmän jonon, niin kuittinauha loppuu/jumiutuu ym. USKOMATONTA!

Hendika sanoi:
Flussa. Miksi ihmeessä aina iskee jonku sortin tauti päälle, kun on todella hyvä reenimeininki päällä? :wall:

Sanopa se. Itse tosiaan viimeisen kuukauden olin jonkinsorttisessa flunssassa. Nyt onneksi tuntuu siltä että helpottaa (pitää koputtaa puuta) ja muutamat reenitkin vedetty hyvällä fiiliksellä. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom