Kirsikkatomaatti, mäkin olen perinyt kaikista ihanimmat vaivat mitä äidiltäni ja mummiltani löytyy..
Mm. äidin selän (jonkinlainen rakenteellinen vika josta on pieni "kyttyrä" tuossa niskassa, on sellanen vino selkäranka). Äiti on taas sen perinyt omalta äidiltään jne. :D
Mutta mua kyllä ärsyttää helvetisti se, että mä olen niin usein niin kiltti. Annan välillä ihmisten kohdella mua kun paskaläjää. Tai siis, mulle "saa" tehä ohareita ja muutenki perua tapaamisia (tietyt ihmiset tekee näin). Varmaankin ajattelee että "ei sitä Briseistä koskaan haittaa niin voin mä nyt perua ku mul on niiiin paljon parempaa tekemistä". Eikä mulla ole useimmiten sydäntä sanoa, että öö kyllä mua haittaa ja loukkaa. Mua vaan niin v*tuttaa ja surettaa etten viitsi alkaa valittamaan. Oon ajatellut että jos toinen sitä ei huomaa, niin ei oo kyllä kaikki inkkarit kanootissa - en mä nyt niin hyvä ole kätkemään pettymystä. Tai sit niitä ei vaan kiinnosta.
Oikeastaan tällä hetkellä yksi ihminen lähinnä tekee tätä (ja tekee todella usein), enkä sille ole kehdannut mainita asiasta, koska ei olla niin läheisiä. No seuraavan kerran sitku ollaan juhlimassa yhdessä tai satun olemaan tuiterissa niin pitääkin sitten varmaan avautua. Känniavautumiset in my ass.. Mutta ei vaan kehtaa sanoa sille mitään ainakaa selvinpäin. Ärsyttää :curs: :wall:
Ja sitäpaitsi mulla on läpi elämäni ollut tällaisia kavereita ja tuttuja jotka tekee noin. Kai mä oon joku saakelin feidaaja-magneetti. Tai sit musta ei vaan tykätä.
edit: niin ja myös onnistun keräilemään semmoisia tuttuja ja kavereita jotka ottaa vaan yhteyttä kun ne tarvitsee kuuntelijaa ja neuvoja joihinkin asioihin! mutta kun mä yritän omista asioista kertoa niin eipä kiinnosta niitä kuunnella. onneks tajuan että tollaset ei ole oikeitakavereita eikä ees kiinnosta sellasten kanssa pitää yhteyttä.
piti vaan lisätä ku avo aina ihmettelee miten jaksan edes yrittää kuunnella niiden juttuja. varsinkin kun olen varsin puheliasta sorttia itsekin ja välillä vähän liiankin. joo mahtuu meitä ihmisiä kyllä joka veneeseen.