Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kirjoitukset alkavat huomenna ja vaikka se on toisaalta helpotus (ovat sitten pikemmin ohi), vituttaa kun on valmistautunut niin huonosti. Olisi pitänyt lukea enemmän, olisi pitänyt tehdä sitä ja tätä ja tota. En tiedä mitä teen jos mun yliopistopaikka kusee sen takia etten saa tarpeeksi hyviä pisteitä :(

Tää on taas näitä iltoja kun kaikki kaatuu päälle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiuskiva työkaveri. Kun jotain asiaa ihan asiallisesti kysyt, kun pakko on kysyä ja vastaus tulee silleen tiuskaisemalla. Ja sit siihen perään joku marttyyrimainen sutjautuskin vielä.

En voi ymmärtää. Mä en ikinä tiuski työkavereille ja jotenkin loukkaannun tollasesta. Kun asiakkailta voi odottaa mitä vaan, niin ois kauheen kiva jos ees työkaverit ois edes asiallisia toisilleen.

Just näin!! Meilläkin on töissä yks vastaava hapannaama: joka päivä istuu naama näkkärillä pöytänsä takana ja tiuskii ja töksäyttelee vastauksia, jos siltä uskaltaa edes mennä jotain kysymään. Riuhtoo kopioitavia papereita käsistä ja mulkoilee pahasti kun sen ohi kävelee. Ja jaksaa valittaa aina kahvi- ja lounastauoilla oman elämänsä kurjuutta: kurittomat kakarat, työt ei nappaa, sää on perseestä jne. Sitten meuhkaa tuolla käytävällä, kun hän ei pääse etenemään "urallaan" toimistotätin hommista vaativimpiin hommiin.. eipä tarvii paljoa ihmetellä, että miksei etene urallaan.

Mäkin yritän olla ottamatta tuollaista käytöstä liian henkilökohtaisesti, mutta kyllä siitä hieman loukkaantuu, kun toinen on niin moukka. Tekis mieli pamauttaa joskus päin naamaa että opetteleppas hieman käytöstapoja :rolleyes:
 
Ilmeisesti siis olen kipeenä tai jotain kun hyvillä mielin painelin aamulla salille mutta
tehot loppu heti ekaan käsiliikkeeseen ja koko suuri puolituntinen salilla meni ihan perseelleen ku väkisin piti yrittää mut siitä mitään tullu ku painoja piti tiputtaa kolmasosa eikä silti jaksanu...ja sit meni hyvä päivä perseelleen heti :curs: :wall:
Viime viikon jo pidin taukoa salilta kun olin niin väsynyt taas työn takia ja nyt vapaaviikko ni kiitos... :(
 
Oon yleensäkin ollu koko kevään maaliskuusta asti kipeenä ja nyt riemastuttaa vielä norovirus. En oo oksentanu sen jälkeen ku täytin 8 mut nyt piti kohdata pahin trauma ikuisuuksiin. Tosi hauskaa, muutenkin oon reilusti alipainoinen ja nyt tää vie taas lisää kiloja ku en pysty ees juomaan ja pyörryn koko ajan ku nousen ylös. Ihan syvältä.
 
Oon yleensäkin ollu koko kevään maaliskuusta asti kipeenä ja nyt riemastuttaa vielä norovirus. En oo oksentanu sen jälkeen ku täytin 8 mut nyt piti kohdata pahin trauma ikuisuuksiin. Tosi hauskaa, muutenkin oon reilusti alipainoinen ja nyt tää vie taas lisää kiloja ku en pysty ees juomaan ja pyörryn koko ajan ku nousen ylös. Ihan syvältä.

Voi ei! Toivottavasti paranet pian!!
 
Coopperi meni ihan perseelleen. En oo ikinä koko lyhyen elämän aikanani juossu noin paskasti. Ja sit se että mulla tulee olemaan kahdet ylioppilasjuhlat. Ei siinä mitään mutta en jaksa kuunnella sitä kuinka kaikki vihaa toisiaan etc. koska äitin ja iskän suvut ei tuu toimeen keskenään....
 
Sampopankin korteissa TAAS häiriöitä!! Ei sitten käyty tänään ruokakaupassa, kun ei ollut käteistä mukana. V*ttu :curs: :curs: Ei mennyt kortti läpi kassalla eikä ottomaatti hyväksynyt korttia sen enempää. Sampopankista sanottiin, että "korttihäiriöitä selvitellään.."
 
Telkkarissa joku ämmä syöttää 5-kuiselle lapselle hampurilaista!
:curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

:itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku:

Pistää niin vihaksi, ettei voi sanoin kuvailla!
 
Sampopankin korteissa TAAS häiriöitä!! Ei sitten käyty tänään ruokakaupassa, kun ei ollut käteistä mukana. V*ttu :curs: :curs: Ei mennyt kortti läpi kassalla eikä ottomaatti hyväksynyt korttia sen enempää. Sampopankista sanottiin, että "korttihäiriöitä selvitellään.."

Jep, sama huomattiin täälläkin eilen. Oiskohan nyt viimein aika vaihtaa pankkia..:curs:
 
Levottomat jalat.:itku: Kiitos äitini ja mummuni että saan kärsiä KAIKISTA samoista jalkavaivoista kuin he eli huonoista polvista ja levottomista jaloista.:curs:
 
Kirsikkatomaatti, mäkin olen perinyt kaikista ihanimmat vaivat mitä äidiltäni ja mummiltani löytyy.. :rolleyes: Mm. äidin selän (jonkinlainen rakenteellinen vika josta on pieni "kyttyrä" tuossa niskassa, on sellanen vino selkäranka). Äiti on taas sen perinyt omalta äidiltään jne. :D

Mutta mua kyllä ärsyttää helvetisti se, että mä olen niin usein niin kiltti. Annan välillä ihmisten kohdella mua kun paskaläjää. Tai siis, mulle "saa" tehä ohareita ja muutenki perua tapaamisia (tietyt ihmiset tekee näin). Varmaankin ajattelee että "ei sitä Briseistä koskaan haittaa niin voin mä nyt perua ku mul on niiiin paljon parempaa tekemistä". Eikä mulla ole useimmiten sydäntä sanoa, että öö kyllä mua haittaa ja loukkaa. Mua vaan niin v*tuttaa ja surettaa etten viitsi alkaa valittamaan. Oon ajatellut että jos toinen sitä ei huomaa, niin ei oo kyllä kaikki inkkarit kanootissa - en mä nyt niin hyvä ole kätkemään pettymystä. Tai sit niitä ei vaan kiinnosta.

Oikeastaan tällä hetkellä yksi ihminen lähinnä tekee tätä (ja tekee todella usein), enkä sille ole kehdannut mainita asiasta, koska ei olla niin läheisiä. No seuraavan kerran sitku ollaan juhlimassa yhdessä tai satun olemaan tuiterissa niin pitääkin sitten varmaan avautua. Känniavautumiset in my ass.. Mutta ei vaan kehtaa sanoa sille mitään ainakaa selvinpäin. Ärsyttää :curs: :wall:

Ja sitäpaitsi mulla on läpi elämäni ollut tällaisia kavereita ja tuttuja jotka tekee noin. Kai mä oon joku saakelin feidaaja-magneetti. Tai sit musta ei vaan tykätä.




edit: niin ja myös onnistun keräilemään semmoisia tuttuja ja kavereita jotka ottaa vaan yhteyttä kun ne tarvitsee kuuntelijaa ja neuvoja joihinkin asioihin! mutta kun mä yritän omista asioista kertoa niin eipä kiinnosta niitä kuunnella. onneks tajuan että tollaset ei ole oikeitakavereita eikä ees kiinnosta sellasten kanssa pitää yhteyttä. :) piti vaan lisätä ku avo aina ihmettelee miten jaksan edes yrittää kuunnella niiden juttuja. varsinkin kun olen varsin puheliasta sorttia itsekin ja välillä vähän liiankin. joo mahtuu meitä ihmisiä kyllä joka veneeseen.
 
En oo varmaan koko aikuisiälläni ollut näin kovassa flunssassa kuin nyt. Se on kestänyt jo monta päivää ja pahenee vaan koko ajan sohvalla makaamisesta ja kaikenmaailman rohdostippojen syömisestä huolimatta. Ensi viikon penkkipunnerrus kisoista on varmaan turha unelmoidakkaan, kun ainut mikä on nousussa on oma paino, kiitos jäätelön.

Mutta aina ei voi saada sitä mitä haluaa ja, terveyttä osaa arvostaa yleensä vasta silloin kun sen menettää. Elämä on.:(
 
Mutta mua kyllä ärsyttää helvetisti se, että mä olen niin usein niin kiltti. Annan välillä ihmisten kohdella mua kun paskaläjää....
...Ja sitäpaitsi mulla on läpi elämäni ollut tällaisia kavereita ja tuttuja jotka tekee noin. Kai mä oon joku saakelin feidaaja-magneetti. Tai sit musta ei vaan tykätä...

Samaa täällä. Se menee huvittavuuksiin asti. Eräskin ihminen loukkas mun tunteita ja arvaa vaan kuka koko episodin jälkimainingeissa lopulta sanoi olevansa pahoillaan, että välit meni? Menin vielä ennen välien huonontumista lainaamaan sille liikaa rahaa ja koska se on kait yhäkin köyhä, niin niitten takaisin saamiseen menee ikä ja terveys.

Mikä johtaakin tämähetkiseen vitutukseen. Mulla ei ole rahaa juur yhtään ja palkkapäiväkin on kovin kaukainen asia.
 
Vappuna alkunsa saanut flunssa korpee ihan huolella. Tauti on joka päivä muuttanut hieman olemustaan, joten eipähän käy ainakaan elo tylsäksi kun saa aina jännittää että mitäs tänään. Nyt jossain tuolla nenän onteloissa myllertää mukavasti, mitähän sieltä mahtaa vielä syntyä!
 
Tattadaa...toista kuuta flunssaa ja edelleen antibiotit päällä. Alkaa olee kyllä aika kirjastohiiri/ rantahylje olo, mut näemmä en ole yksin ongelmani kanssa! Pikaista paranemista kaikille flunssan uhreille!
 
Nyt se perkeleen flunssa on vielä niin pitkäaikaista! Airazor et todellakaan ole yksin. Miulla tuli vielä sellainen kiva ylläri että sylkirauhaset ja koko leukaperät turposi parissa päivässä kuin sammakolla, ja nyt on sellainen pöhö päällä että tuntuu kuin pää räjähtäisi. Ei enää tiedä mikä paikka on kipein ja tukkoisin. Ja kaikenlisäksi tutkimuksissa ei löydy mitään syytä, eikä edes tulehdusarvot ole koholla. Että kaiken järjen mukaan pitäisi olla terve, mutta olo on kaikkea muuta. Voimia tosiaan kaikille flunssaisille! Vielä se elämä voittaa.
 
Oksennustauti. Eilen taisin laatata noin kolmisenkymmentä kertaa? Kivaa! Viimeksi syönyt lauantaina. Tänään ei mennyt edes kahvi alas - ja se on jo vakava merkki tälläiselle kofeiiniriippuvaiselle.

Ja pitäisi tehdä opetusharjoitus asiasta josta en tiiä mittää. Kirjastoon kai tieni vie..

No ainut lohtu on se, että koulut loppuu jo ensi viikolla.
 
Polkupyörä. Mä olin säätänyt sen kanssa ite, joten se korjaaminen tulee kalliiksi. Koko pyöräsähellyksen hinnaksi tuli vähä päälle parisataa. Sillä ois saanu jo uuden pyörän. Tuntuu ettei mikään onnistu tässä kuussa.
 
...Ja sittenpä pamahti tännekin se 10 päivän treenitauko, poskiontelontulehdus ja antibiootit sain... Varmaan kaikki lihas on muuttunu löllöksi ennen ku salille pääsee. Se siitä rantakunnosta sitte :(

Ja jos viestistä ei jo voi päätellä, olen jo muutenkin huippukivaa ja positiivista seuraa kun en saa nukuttua/treenattua. Kaiken lisäksi huomenna ohjaamaan lastentanssia kolmeksi tunniksi, kun ei tähän hätään ehtinyt saada ketään tuuraamaan. MINEN JAKSAAAAAA!
 
Treenit tai ennemminkin niiden vetäminen:( Vedän miekkailutreenejä muille miekkailijoille enkä pidä siitä. Minussa ei vain ole mitään opettajan ominaisuuksia. Sekoilen ja olen treeneissä enemmän pihalla kuin ne, joille sitä treeniä pitäisi vetää. Pahinta on se, etten keksi mitään järkevää ohjelmaa treeneihin, aina vain samat jutut ja onko mitään tylsempää...

Pahinta tässä on se, että on kadonnut miekkailun suhteen treenimotivaatio ihan täydellisesti tämän vuoksi. Jotenkin tuo treenien vetäminen on puuduttanut minut niin pahasti, etten enää itse treenaa juuri yhtään, ei vaan kiinnosta. Enemminkin ahdistaa vaan :rolleyes:

Tänään pitäisi käydä treenit taas vetämässä :rolleyes:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom