Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Treenit tai ennemminkin niiden vetäminen:( Vedän miekkailutreenejä muille miekkailijoille enkä pidä siitä. Minussa ei vain ole mitään opettajan ominaisuuksia. Sekoilen ja olen treeneissä enemmän pihalla kuin ne, joille sitä treeniä pitäisi vetää. Pahinta on se, etten keksi mitään järkevää ohjelmaa treeneihin, aina vain samat jutut ja onko mitään tylsempää...

Pahinta tässä on se, että on kadonnut miekkailun suhteen treenimotivaatio ihan täydellisesti tämän vuoksi. Jotenkin tuo treenien vetäminen on puuduttanut minut niin pahasti, etten enää itse treenaa juuri yhtään, ei vaan kiinnosta. Enemminkin ahdistaa vaan :rolleyes:

Tänään pitäisi käydä treenit taas vetämässä :rolleyes:

Ihan kuin olisin lukenut omia kirjoituksia viime syksynä - aloin tosin ohjaamaan tanssia. Mulla oli aluksi neljä lastentanssituntia ja yksi aikuisten tunti, joista ehdottomasti pahin oli se aikuisten. Minun piti ohjata latinobicia, josta minulla ei TODELLAKAAN ole minkäänlaista käsitystä, en ole edes koskaan käynyt sellaisella tunnilla. Sotkeuduin omissa kuvioissani ja junnasin samoja helppoja kuvioita. Sanalla sanoen hävetti.
Lasten ohjaamisestakaan minulla ei ollut mitään kokemusta, en osannut yhtään "johtaa tilannetta", koska sitähän ohjaajan pitäisi tehdä: olla paikan pomo. En osannut yhtään puuttua ongelmatilanteisiin, 3-4 -vuotiaani saattoivat esimerkiksi yhtäkkiä rynnätä ulos salista. Jossain vaiheessa tilanne meni niin pahaksi, että tuntui, kuin olisin saanut paniikkikohtauksen joka kerta, kun menin ohjaamaan. Tuli itkettyäkin monet kerrat.. Vieläkin ihmetyttää, miten jotkut ihmiset saattoivat pysyä tunneillani, koska en olisi itsekään maksanut niin huonotasoisesta opetuksesta senttiäkään.
Aikuisten tunti onneksi loppui lyhyeen ja pidän nyt enää lastentanssituntejani. Niiden kanssa vasta tänä keväänä voin sanoa, että osaan nyt ohjata lastentanssiryhmää, suorastaan pidän siitä. Kovan koulun jouduin kuitenkin käymään. Mitä yritin tässä sanoa, että vaikka tuntuukin kauhealta ohjata nyt ja tuntuu, että se ei yhtään ole sinun juttusi, ajan kanssa saatat vielä muuttaa mielesi. Kyllä se siitä, kunhan saat vähän kokemusta!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään menin ensimmäisen kerran töihin puolipyörryksissä yli viikon sohvallamakuun jälkeen, ja kas vain, heti aamusta 37.5 kuumetta! Ei kun takaisin ja iltapäivällä lääkäriin taas. Tekee todella "hyvää" astmaisen keuhkoille tämä pitkäaikainen sairastaminen. Alkaa jo mennä hermot siihen malliin että sekin varmaan pitkittää paranemista kun vituttaa! :curs:
 
Epäsäännöllinen vuorotyö on taas sotkenu vuorokausirytmin niin, et olen koko ajan väsyny ja voimaton. Mulla on ollu iltavuoroa ja aamuvuoroa sekasin, eikä musta oikeen oo tollaseen. Kolme päivää peräkkäin jo on ollu niin voimaton olo, etten oo jaksanu mennä puntille ja se vituttaa. Kun sais tehä esimerkiks viikon iltaa ja toisen aamua ni ois ees jotain tolkkua touhussa.
 
ei voi syödä ku puuroa jä jäätelöä, kun eilen poistettiin KAIKKI viisurit samalla kertaa. Naama on turvonnu niin paljon, et taisin lihoo 30kg leikkauksessa :D Hampaat oli vähän tiukassa ja joutuivat poraan molemmin puolin pari palaa alaleukaa irti. Voin sanoa että on kipeät posket :S Tosin mömmötkin on vahvat :D pieni humala päällä kokoajan... 4x800 buranaa ja 4x panacod ja 8xantibiootti päivässä. diu diu

E: viikkoon ei saa liikkua... Tosin en varmaan pystyiskään kun kävelykin sattuu päähän
 
En sit voikkaan osallistua tämän vuoden fitnessmalli kisoihin, aika ei yksinkertasesti tällä hetkellä riitä treenaamiseen..kolmivuoro työ ei sinänsä yhtää helpota asiaa, tuntuu ettei aika riitä muutenkaa mihinkää saati sitten treenaamiseen (mun jatkoon pääsystä ei ees tietty ole varmuuta mut kuitenki :D). Kolme krt viikossa ehtii juuri ja juuri käymään potkunyrkkeilemäs edes ja ehkä salilla!! Kaikenlisäksi lauluhommat vie älyttömästi aikaa ja se onki tällä hetkellä ykkös asia elämäs, ja siihen panostan. Ehkä mun vuosi on sitten 2010, saapi nähä..siihe ainakin tähdätään. Joskus pistää niiiiiiii vihaksi tää jatkuva ajan kanssa pelaaminen...oon ehkä hermoloman tarpees joo!! :D Tsemppiä vaan muille fitnessmallikisoihin osallistujille.
 
En sit voikkaan osallistua tämän vuoden fitnessmalli kisoihin, aika ei yksinkertasesti tällä hetkellä riitä treenaamiseen..kolmivuoro työ ei sinänsä yhtää helpota asiaa, tuntuu ettei aika riitä muutenkaa mihinkää saati sitten treenaamiseen (mun jatkoon pääsystä ei ees tietty ole varmuuta mut kuitenki :D). Kolme krt viikossa ehtii juuri ja juuri käymään potkunyrkkeilemäs edes ja ehkä salilla!! Kaikenlisäksi lauluhommat vie älyttömästi aikaa ja se onki tällä hetkellä ykkös asia elämäs, ja siihen panostan. Ehkä mun vuosi on sitten 2010, saapi nähä..siihe ainakin tähdätään. Joskus pistää niiiiiiii vihaksi tää jatkuva ajan kanssa pelaaminen...oon ehkä hermoloman tarpees joo!! :D Tsemppiä vaan muille fitnessmallikisoihin osallistujille.

Voin lainata sulle mun elämästä 9h per vuorokausi. Tartten itte 15. Töihin 8h + nukkumiseen ja suihkussakäymiseen loput.
 
Isomummo kuoli eilen kuukauden sairastelun jälkeen, kevään viimiset kokeet alkaa painaa päälle, tulevat ylppärikirjoitukset ja niihin valmistautuminen ahdistaa, poikaystävä mököttelee jne.. Tekis mieli nyt itkee kaikki paha olo pois, mut pitää mennä vielä kolmeksi tunniksi iltalukioon kurssien vikoille tunneille ennen koetta, äääh. :itku:
 
Isomummo kuoli eilen kuukauden sairastelun jälkeen, kevään viimiset kokeet alkaa painaa päälle, tulevat ylppärikirjoitukset ja niihin valmistautuminen ahdistaa, poikaystävä mököttelee jne.. Tekis mieli nyt itkee kaikki paha olo pois, mut pitää mennä vielä kolmeksi tunniksi iltalukioon kurssien vikoille tunneille ennen koetta, äääh. :itku:

Voih, otan osaa. :(
Itseä ei varsinaisesti vituta vaan on surullinen fiilis koska aviomies ei näytä kunnioittavan mun elämäntapaa (treenaaminen ja puhdas ruokavalio). Ei saa olla liikaa lihasta eikä liian timmi. Haistakoot...... Haluan olla ja elää juuri sellaisessa vartalossa mikä minusta itsestä tuntuu hyvälle ja olen terve. Muutenkin tuntuu että meillä ei enää hirveästi ole mitään yhteistä, molemmat taitaa kaivata elämältä vähän eri asioita. :(
 
Toukokuun piti niin olla elämää tiukempi kesäkunnon viimeistelykuukausi ja miten kävi?? Kesäflunssa saatana!!!!:curs:
Aamupäivällä lykättiin ovesta vielä hoitolapsikin ja yöksi olisi pakko mennä töihin...:itku:
Kahvakuula houkuttelee oven pielessä, mutta tiskaaminenkin saa pumpun hakkaan kahtasataa, ei puhettakaan treenistä varmaan viikkoon.
Kierukan asennuksen jälkeen menkat on kestäneet VIISI viikkoa, onneksi tapailemani urho ymmärtää saunaseksin päälle..:rolleyes:
 
Jotenkin ärsyttää nyt kaikki. Perjantaina piipahdin baarissa (selvin päin), ja sieltä piti lähteä kotiin, koska ihmiset olivat niin vitun ärsyttäviä ja teki vain mieli haastaa riitaa. Nyt mies kiukuttelee, tai sitten se olen minä, mutta jotain ihmeellistä kahnausta kuitenkin. Olen epämääräisellä tavalla tyytymätön koko ajan. Luultavasti hoituisi eräällä yksinkertaisella toimenpiteellä tämäkin stressi, mutta saapa nyt nähdä milloin sellaiseenkin taas tulee tilaisuus. Mielestäni minun hoidettavaksi annetaan (tai jätetään) sekä töissä että kotona hommia, jotka eivät minulle kuulu, mutta ei niitä voi tekemättäkään jättää.
 
Ei kiinnosta tällä hetkellä oikein mikään. Koulua pitäisi jaksaa vielä n. kaksi viikkoa, enkä tiedä mistä ihmeestä saan energian raahautua tunneille! Kavereitakaan en oikein jaksaisi kuunnella, koska heidän kanssaan tulee yleensä vain pälätettyä stressistä ja kaikesta kouluun liittyvästä.

Ja jotenki masennuin, kun katsoin fitness-videoita youtubesta. Must ei ole mihinkään, yhyy!
 
Niska aivan juntturassa ja päätä särkee. Otin käyttöön uuden treenijaottelun, jossa myös olkapäille on oma päivä. Tein niskantakaa punnerrusta ja nyt sen kyllä tuntee. Ihan ku migreeni ois, oksettaakin.
 
Jouduinpa sitte yöllä lähtä päivystyksestä hakee tiukempaa tavaraa turhan buranan perään...heräsin kahen maissa ja vasen olkapää/ lapa oli aivan tulessa, särki, veti omituisesti. En pystyny enää menee makuuasentoon ja sattu niin saatanasti ja paheni koko ajan :itku:
Aivan omituinen tilanne. Pakko oli soittaa iskälle ja pyytää kyytiä. Sain tabut ja käskettii tulla aamulla takasi, jos ei helpota. Helpotti vaikkaki hiukka omituinen fiilinki vielä tuolla kädessä. Toivottavasti oli vaa joku lihaslukko mikä lie. En menny takasi, katson ny tän päivän ja yön.. :wtf:

Järkyttävä kipu oli ja EEEEEEIIIIIII, ei ny tauko reeniin. Sen verran hyvä fiilis siellä suunnilla :hyvä:

Ja nyt näyttää siltä, et se mun meno sinne soveltuvuuskokeisiin ei olekaan ihan yksinkertasta. Ei oo työntekijöitä muita just sille päivälle! On se ny perkele! Haluisin kyl niin mennä noihin kokeisiin kerta ku pääsin sinne...no vielä on pienen pieni toivon kipinä.
 
Oon niin perinjuurin v*ttuuntunut olemaan opiskelija. Oon niin v*ttuuntunut siihen että mun oletetaan osaavan kaikki jo ensimmäisellä kerralla vaikka kädentaidot opitaan tietenkin käytännössä harjoitelemalla eikä kirjasta lukemalla. Oon niin v*ttuuntunut siihen että jos joku juttu epäonnistuu niin opettaja tulee ja lyttää sen viimeisenkin positiivisuuden rippeen. Oon niin v*ttuuntunut olemaan arvosteltavana. Oon niin v*ttuuntunut siihen että opiskelija ei saa arvostella opettajaa.

Voi että ku oppisin antamaan enemmän painoarvoa niille onnistumisille enkä aina märhetis niitä juttuja missä koen epäonnistuneeni. On niitä onnistumisia kuitenki paljon enemmän. Mä oon just hyvä siinä mitä mä teen.

En halua tulla ikinä sellaiseksi katkeraksi, tympääntyneeksi, ilkeäksi, saivartelevaksi vanhaksi naiseksi jollaisia maailma on täynnä. Haluaisin olla aina iloinen, ymmärtäväinen ja huokua hyvää oloa ympäristööni.

Nyt lähden spinniin purkamaan loputkin aggret. :puntti: Huomenna on päivä uusi. :rolleyes:
 
Nyt kyllä v*tuttaa se, että ei pääse treenaan tai lenkkeileen, juuri kun hyvä spurtti päällä, joutuu yhtäkkiä leikkaukseen. Tässä sitä nyt sitten toivutaan sairaslomalla. Jokainen asento on huono, maaten särkee, istueltaan särkee, seisoa ei koko päivää jaksa, selkäkin alkaa krakaan.. perkele! :curs:

En keksi muuta ku yhden hyvän asian, nyt ei sitten enää voi umppari ainakaan tulehtua.
 
Puolukkapäivät lähestyvät ja ruokavalio on jo repsahtanut. Olen armottoman hiilarihimon kourissa. Tällä viikolla (siis eilen ja tänään) olen vetänyt jo mässyä seuraavasti: sipsejä, suolatikkuja, 100g suklaata, limonaatia varmaan litran, reilun puolikkaan valtavasta pitsasta ja läjän nachoja.

Ja joka kerta sama juttu, ylitsepääsemätön hiilarihimo iskee noin viikkoa ennen... huoh.

Viikko vielä h-hetkeen :itku:
 
Vituttaa hyvin paljon se et liikunta menee nykyään klo 16 kii eli en pääse sinne ikinä. Pitänee iskältä udella liikuntaseteleitä, jotta vois mennä uimahallin salille. Vituttavaa sekin vikiseminen. Plus nytkin mun pitäis olla kirjastolla lukemassa, mutta oon niin saamaton ja sekin vituttaa.

Myös et että saatoin vähän vahinkoiskeä pojan, johon poikkikseni pikkusisko on ihastunut :) En kyl yhtään ota siitä syitä niskoilleni, kyllä pitäis pystyä pojan kans puhumaan. Ja sit ahdisti se niin eilisillan et nukahdin joskus neljältä, eli ei hyvä. Ehkä loppuviikko on parempi....
 
Myös et että saatoin vähän vahinkoiskeä pojan, johon poikkikseni pikkusisko on ihastunut :)

Anteeksi mutta voisitko selventää? :D :D Hehe, tästä saa sellasen kuvan että iskit poikkiksesi, johon poikkiksesi pikkusisko on ihastunut. Ymmärrän kyllä ettei näin asia ihan ollut. Ja miten iskit jos seurustelet?? Tarkoitatko että sait poikaystäväsi pikkusiskon ihastuksen ihastumaan itseesi?

Olen utelias ja jäi vaivaamaan. :nolo:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom