Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
No mietin tota itsekin kun kuulin tutulta, enkä nyt sitten tiedä siitä. Eli en tiedä johtuiko se juuri tupakasta. Mutta aika outo yhteensattuma olis, jos jostain muusta johtuisi - ainaki mun mielestä :(

Mä vähän luulen, että niin moni lopulta tupakoi raskauden aikana, että jo ihan perustodennäköisyyslaskennan nojalla osalle niiden lapsista on tapahduttava kaikkea ikävää, mikä ei mitenkään liity tupakointiin, että sikäli en sanoisi tuon olevan outo yhteensattuma. Ikävä tapahtuma siis toki, mutta ei tosiaan välttämättä missään tekemisissä tupakoinnin kanssa. (Lääketiedettä en osaa, eli mahdollisia syitä en osaa luetella, mutta todennäköisyyslaskentaa osaan.)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkoruåtsi. Mä olen sujuvasti pinnannut virkamiesruotsinkurssilta koko kevään ja viikon päästä on tentti. Menee varmasti tosi hyvin. Kiva ruveta väkisin lueskelemaan jotain fraaseja.
 
Ärsyttää oma maku. Mulla on lompakkoni paksuuteen nähden aivan liian kallis maku. Nytkin pitäis kaverin häihin ostaa mekko. Ja tietysti mä iskin silmäni Marimekon mustaharmaaseen Kaarna-mekkoon. Joka ei alta kahen sadan euron irtoa. Miks mä en voi olla niinkuin mun kaveri, joka tekee aina jotain kympin löytöjä. :itku:
 
Ootin koko päivän tietoa yhestä kesätyöpaikasta, kun lupasivat tänään ilmotella. Kahden aikaan soitinkin sinne, ja eivät silloin osanneet sanoa. Soitinpa hetki sitten uudelleen kun ei mitään kuulunut, ja eivätpähän ne minua olleet valinneet. Tää tilanne on vaan niin raskauttava kun ei oo tietoa töistä..
 
Ootin koko päivän tietoa yhestä kesätyöpaikasta, kun lupasivat tänään ilmotella. Kahden aikaan soitinkin sinne, ja eivät silloin osanneet sanoa. Soitinpa hetki sitten uudelleen kun ei mitään kuulunut, ja eivätpähän ne minua olleet valinneet.

Toi on just niin tota mistä me ollaankin jo HeatN:n kanssa useaan otteeseen avauduttu. Jos luvataan soittaa, niin sitten saatana soitetaan. Olisiko liikaa vaadittu muistaa, että ne työnhakijat on ihan ihmisiä ja aika hankalissa tilanteissa usein vieläpä? Silloin ei paljon lämmitä jotkut katteettomat lupaukset ja tylyily. :curs:
 
Mä vähän luulen, että niin moni lopulta tupakoi raskauden aikana, että jo ihan perustodennäköisyyslaskennan nojalla osalle niiden lapsista on tapahduttava kaikkea ikävää, mikä ei mitenkään liity tupakointiin, että sikäli en sanoisi tuon olevan outo yhteensattuma. Ikävä tapahtuma siis toki, mutta ei tosiaan välttämättä missään tekemisissä tupakoinnin kanssa. (Lääketiedettä en osaa, eli mahdollisia syitä en osaa luetella, mutta todennäköisyyslaskentaa osaan.)


Toki tuommoinen kehityshäiriö voi johtua muustakin kuin tupakasta, en ainakaan näin äkkiä muistaisi, että tupakoinnilla tuommoinen vaikutus olisi. Yleensäkin tupakointia ei pidetä niin vaarallisena verrattuna esim. alkoon mutta sillä on todettu olevan (mahdollinen) vaikutus lapsen syntymäpainoon (pienempi, mikä voinee olla merkki jostain) ja myöhempiin oppimishäiriöihin.
 
Ootin koko päivän tietoa yhestä kesätyöpaikasta, kun lupasivat tänään ilmotella. Kahden aikaan soitinkin sinne, ja eivät silloin osanneet sanoa. Soitinpa hetki sitten uudelleen kun ei mitään kuulunut, ja eivätpähän ne minua olleet valinneet. Tää tilanne on vaan niin raskauttava kun ei oo tietoa töistä..

Toi on just niin tota mistä me ollaankin jo HeatN:n kanssa useaan otteeseen avauduttu. Jos luvataan soittaa, niin sitten saatana soitetaan. Olisiko liikaa vaadittu muistaa, että ne työnhakijat on ihan ihmisiä ja aika hankalissa tilanteissa usein vieläpä? Silloin ei paljon lämmitä jotkut katteettomat lupaukset ja tylyily. :curs:

Niimpä. Tuo on ehkä rasittavinta ja ärsyttävintä ikinä. Luulisi, että lupaukset pidetään ja antaahan yritys paaaaljon paremman kuvan, kun pitää lupauksensa ja huomioi kesätyöntekijänsä. Ei mua ainakaan hirveesi innosta ne puljut enää, joissa on annettu katteettomia soittolupauksia, siis ei myöskään ostomielessä. Noh, kukin tavallaan ja ehkä sitten onkin parempi ettei pääse sellaiseen työhön, josta ei edes työhön otettaessa täytetä niitä asioita, mistä sovittiin?

Ymmärrän toki, että yrityksillä voi olla kiireitä ja sen sata hakijaa mutta sitten ei haastateltavalle myöskään luvata ilmoittaa/soittaa tiettynä päivänä ja aikana, niin että odottelee puhelimen äärellä jännittyneenä (kenties peruu joitain menojaan) ja monta tuntia menee ihan hukkaan puhelua odotteaessa - jota ei sitten kuulukaan. Ei näin, ei todellakaan näin, vaikkakin valitettavasti iso osa niin tekee.
 
Salilla tänään voimat jotenki pois, väsytti sikana. Sain silti kohtalaisen treenin väännettyä... :rolleyes:
 
pakarat oli päättänyt kasvaa parin päivän aikana sen verran et lantio leventynyt 4 senttiä ja housut repes aamulla :D hirveellä kiireellä piti tenttiin keksiä jotain vaatetta ku kaikki oli viel märkinä ja yhille poloisille melkeen lempparipöksyille kävi sit hassusti. Kyl sen varmaan saa korjattua, ku vetoketjun luo tuli joku pikkureikä, ei kai se vetoketju kuitenkaan rikki menny.

Mut vituttaa tosiaan tää pattitilanne, oon melko hoikka, lihoin kyllä ehkä kilon tai kaks täs puolen vuoden salitauon aikana, tai kipeilin koko ajan ja oon syönyt ennätysmäärät kaikkee kuraa jne. Niin nyt sit päässy reenaa pari viikkoo suhtkot säännöllisesti niin heti pakarat poksahtanu valtaviks ja reidetkin kasvanu älyttömästi. Toivon et jotain epämäärästä painetta vaan ja lähtee sit itestään. Pyllyä nyt ei selitä mikään, kun viime kerrasta kun sillä teki jotain oli viikko ennen tätä iltaa ja aamuseitsemältä tosiaan kävi traagisesti pöksyille. Kivaahan se on omata vähän muodokkaampi takamus, mut kyllä se vähän pistää turhauttamaan ku viikossa käynyt kolme neljäsosaa housuista pieneks :D
 
sprit,

varmaan alkuun toi turpoaminen on ihan normaalia. Itekin aloin tammikuussa tekemään oikein olan takaa hommia kropan kuntoon saamiseksi pitkän tauon jälkeen ja niin vaan posahti nappi farkuista ku perse paisu :D En kyl valita, ostin jo uudet farkut joihin mahtuu mun uus ankka-ahteri.. Alkuun turposin hurjalla tahdilla, mutta nyt on taas vähän kapenemisen merkkejä. Oisko löysät katoamassa lihaksen tieltä?
 
pakarat oli päättänyt kasvaa parin päivän aikana sen verran et lantio leventynyt 4 senttiä ja housut repes aamulla :D hirveellä kiireellä piti tenttiin keksiä jotain vaatetta ku kaikki oli viel märkinä ja yhille poloisille melkeen lempparipöksyille kävi sit hassusti. Kyl sen varmaan saa korjattua, ku vetoketjun luo tuli joku pikkureikä, ei kai se vetoketju kuitenkaan rikki menny.

Mut vituttaa tosiaan tää pattitilanne, oon melko hoikka, lihoin kyllä ehkä kilon tai kaks täs puolen vuoden salitauon aikana, tai kipeilin koko ajan ja oon syönyt ennätysmäärät kaikkee kuraa jne. Niin nyt sit päässy reenaa pari viikkoo suhtkot säännöllisesti niin heti pakarat poksahtanu valtaviks ja reidetkin kasvanu älyttömästi. Toivon et jotain epämäärästä painetta vaan ja lähtee sit itestään. Pyllyä nyt ei selitä mikään, kun viime kerrasta kun sillä teki jotain oli viikko ennen tätä iltaa ja aamuseitsemältä tosiaan kävi traagisesti pöksyille. Kivaahan se on omata vähän muodokkaampi takamus, mut kyllä se vähän pistää turhauttamaan ku viikossa käynyt kolme neljäsosaa housuista pieneks :D

Happaman aamun pelastusviesti. :hyvä: Sai nauramaan aamukireydessäkin. Ketuttaa mennä yhteen ihan turhaan seminaariin. Mul kävi joskus kanssa noin, kun alottelin. Pienessä ajassa joutu ostaan uusia housuja, et peräkin mahtuis mukaan.
 
Ärsyttää oma maku. Mulla on lompakkoni paksuuteen nähden aivan liian kallis maku. Nytkin pitäis kaverin häihin ostaa mekko. Ja tietysti mä iskin silmäni Marimekon mustaharmaaseen Kaarna-mekkoon. Joka ei alta kahen sadan euron irtoa. Miks mä en voi olla niinkuin mun kaveri, joka tekee aina jotain kympin löytöjä. :itku:

Olen usein miettinyt samaa. Onneksi osaan ommella, muuten olisi varmaan kestokyrpä otsassa.
 
Ei nyt hirveästi rassaa, mutta miksi ihmeessä punttimimmien osiolle laitetaan sellaisia threadeja, jotka kuuluisivat yleiselle? Tänään esimerkkinä kysymys elohiirestä. Mikä siitä tekee "tyttöjen jutun"? Ja nyt kun siihen on vastannut mies, joka ei varmaan ole huomannut olevansa mimmien osiolla niin todennäköisyyksien mukaan joku käy kohta piippaamaassa siitä.

Poliisikouluthreadia on yleisellä osiollla kirjoitettu kymmeniä sivuja ja varmasti sieltä löytyy tarvittava tieto. Miksi pitää laittaa sama threadi tänne? Ei sillä ole merkitystä onko hakija mies vai nainen, samat tiedot on oltava ja ne löytyy jo toisesta threadista.
Ja just noita "minkälainen auto mimmeillä" tms. paskaa vois laittaa ihan yleiselle puolelle. Ne "minkälaiset hiukset" threadit mä ymmärrän kuuluvan tälle puolelle.
 
Toiset ehkäpä lukee pääosin/ vain Punttimimmien puolta!!!!! Kui se ny noin voi vituttaa!? Ei kait niin iso juttu ole, tuskin täältä tila loppuu...
Souri, ku pilasin päiväsi ;)
 
jep samaa mieltä olen sun kanssa wjohoo. ite ainakin luen pääosin vain punttimimmien puolta :). Ja sitten asiaan mikä ei liity edelliseen lauseseen ollenkaan eli mua vituttaa että ihmiset jaksaa valittaa turhista ja pienistä asioista varsinkin kun on näin hieno päivä..ja maailma on täynnä ihmisiä jolla olis oikeus valittaa asioista. Ooon tarpeeks täynnä sitä helvetin jokapäiväistä kitinää mitä kuulee siis todellakin jokapäivä...ja toiseks oon ihan täynnä myös vastuuntunnottomia ihmisiä!!
 
Voi myös olla, että jotkut vain haluavat keskustella kyseisistä asioista pelkästään naisten kesken, vaikka ne eivät ole "tyttöjen juttuja". Esim. juuri poliisikoulu ja intti voivat olla sellaisia asioita, joihin joillain miehillä ei ole kovin paljon rakentavaa sanottavaa naisten kannalta, vaan tyyliin "ei se oo naisten paikka jne.". Ymmärrän hyvin, että joku jolla on huonoja kokemuksia tämän suhteen, haluaa keskustella asiasta vain toisten naisten kanssa.

Minua vituttaa edelleen tajuttomasti, että intti jäi kesken. Sitä en kyllä ikinä unohda ja toivon, että vielä ehdin ja pystyn sen jossain vaiheessa käymään loppuun. Tosin toisaalta, koska poikaystäväni asuu Ruotsissa ja toivoisin, että suhteemme vakiintuisi niin, että muuttaisin sinne hänen luokseen, ei inttiin paluu taida käydä päinsä. Se olisi sen suhteen loppu.

Vituttaa muutenkin koko kaukosuhde. Todella kivuliasta ja vaikeet välillä :(
 
Ei ainakaan poliisikouluun threadissa ole mitään typeryyksiä kommentoitu naisten kysymyksiin ja intin käy nin moni mies, että paremmat tiedot niiltä saa kuin muutamalta intin käyneeltä naiselta. Samahan se on kysellä täällä vaikkapa remonttiohjeita naiselta-naiselle, kattavamman ja asiantuntevamman palautteen sais yleiseltä puolelta.
Siksi kai se on mun mielestä niin typerää kun on jo olemassa asiaan liittyvät ketjut joissa on juurikin samoihin kysymyksiin sen sata kertaa vastattu.
 
Vituttaa duunikaveri joka on täysin kykenemätön minkäänlaiseen sosiaaliseen kanssakäymiseen näköjään tällä hetkellä. Hoida siinä sitten asioita! Voi vittujen vittu, sanon mä. KUKAAN ihminen ei ole saanut mua näin raivon partaalle vuosiin..!!
 
Mun treeni puhti on kadonnu :( Kiinnostus ei oo lopahtanu, treenatessa vaan tuntuu että on jotenkin puoli kuntonen. Jo viikon verran tälleen, oon saanu kyl käytyyki salilla. Vedin myös kevyemmän treenin mut sekään ei jotenkin tuntunu hyvältä :( Mistä voimat takas? Flunssa tulos tms...?
 
Lasten aamupala/pesu rumban jälkeen vihdoin eka kahvimotillinen edessä... eikä kukaan huuda tai kilju tai ole vaikeuksissa.. täysi rauha pari minuuttia... ja kahvi kaatuu pitkin pöytää ja lattiaa. *kirosanoja*
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom