Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Aivan tajuttoman :wall: -päivä töissä tänään. Kuin vitus jaksan noi viimeset kolme ilman räjähtämistä!

Jätin salin väliin tänää ja jatkoin herkkuttelua viikonlopusta :jahas:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hävitin uusimman huivini kaupungilla kävellessä, kun pidin takkia käsivarrella ja huivi oli takin hihan sisällä. :itku: Kuukauden varmaan ehti kyseinen huivi olla mulla, nyt joku muu sai itselleen uuden huivin. :(
 
Tänään kyrsittää ihan suunnattomasti nää postit joissa kysellään miten ehdin kesäkunoon kesäksi. Voi jeesus et vituttaa, menkat alkamassa ilmeisesti ;) Joskus tuntuu et moni ihmisistä on niin tajuttoman daijuja ettei ne osaa etsiä, kysyä apua omalta salilta tai lukea. Agh...:curs:
 
Menkat. Piti lähteä kaverin luota aikaisemmin kotiin, koska mahaan sattui niin älyttömästi. Nyt kotiin päästyä tietenkin lakkasi heti sattumasta :jahas: Muutenkin vihaan menkkoja ylikaiken, koska mulla on ne niin harvoin enkä ole ollenkaan "rutinoitunut" tähän ärsyttävään sähläämiseen. Olispa nää jo ohi!
 
Mua vituttaa mun lääkäri joka sanoi hauiskäännön ottavan polveen ja kielsi kaikenlaisen treenin koska käytän liian isoja painoja (mainitsin käyttäväni viiden kilon painoa hauiskäännössä). Optimaali olisi 2-3 kolme kiloa, liikkeestä riippumatta. Muutenkin puhui sekavia, kun kysyin voiko reisilihasten kireys vaikuttaa polven kuntoon. Tää sentään yritti, jotenkin... sillä edellinen lääkäri tuntui vain hokevan, ettei voi auttaa mua mitenkään.
Päivän kruunasikin sitten laukkuvarkaus. Meni avaimet ja kortit. Pitää uusia noin kymmenisen korttia.
 
Tenttikirja. Sosiaalinen eurooppa murroksessa. Tossa taas yks kirja, mitä joutuu lukemaan hyppien ja etsien, et mitä kannattaa lukea. Kun suurimman roolin teoksessa saa eri sopimusten, artiklojen, direktiivien jne luettelot ja koodinumeroinnit. En mä tahdo tietää missä pykälässä jotakin sanotaan, vaan sen mitä sanotaan. Mikä on se asiasisältö. Voi itku mikä kirja. Että pitkin tunkea nokkansa kv politiikan kurssille.
 
Mulla ei ole enää mun avaimia, jotenka mä oon ihan riippuvainen puoliskon avaimista siihen asti kun mulla on varaa ostaa toinen avain. Mua ei muun kaman häviäminen niin vituta ku avainten.
 
Polvi ollut kipeä nyt kohta kuukauden, kolmiolääkkeitä peliin->vappu pilalla :( Pilalla sen takia että kerrankin oon löytänt ihanan miehen ja ollaan suuniteltu vappua ja nyt näyttää menevän kaikki pilalle.
 
vituttaa ku ei tiedä mikä mun kilpirauhasessa on vikana. ja vituttaa ku tulee kommenttia että olen miehen näköinen ja miehekäs vartalo ym. en mielestäni ole yhtään vaikka sitä lihasta on ehkä näkösällä keskivertonaista enemmän. ja kasvot miehekkäät, haistakaa kakka :curs::(
 
Vituttaa ku en tiiä mitä teen. Ostanu lentoliput Ausseihin ja piti mennä moikkaa kaveria sinne, mut se joutuukin tulemaan sieltä pois. tuntuu turhalta lähtee yksin niin pitkälle reissaamaan, varsinkin kun en oo koskaan käyny Tukholmaa ja Tallinnaa pidemmällä. Sit vielä flunssa tähän päälle, hyvin menee!
 
[K^jsa];2468713 sanoi:
Vituttaa ku en tiiä mitä teen. Ostanu lentoliput Ausseihin ja piti mennä moikkaa kaveria sinne, mut se joutuukin tulemaan sieltä pois. tuntuu turhalta lähtee yksin niin pitkälle reissaamaan, varsinkin kun en oo koskaan käyny Tukholmaa ja Tallinnaa pidemmällä.

On varmaan korkee aika lähteä sitten :)

E: Tosin voit myös antaa liput mulle.
 
vituttaa ku ei tiedä mikä mun kilpirauhasessa on vikana. ja vituttaa ku tulee kommenttia että olen miehen näköinen ja miehekäs vartalo ym. en mielestäni ole yhtään vaikka sitä lihasta on ehkä näkösällä keskivertonaista enemmän. ja kasvot miehekkäät, haistakaa kakka :curs::(

Mitä olen sun kuvia nähnyt niin olet tosi naisellisen ja upean näköinen!

Kilpirauhasvaivat on kyllä pepusta! Jatkuvaa säätöä ja lääkäreiden kanssa inttämistä. Tiedän miltä tuntuu! :(
 
Tyttö kokoa 41,6

Kyllä on sopivien vaatteiden löytäminen tautista touhua. Jos saat paidan ruhon ympäri, niin kädet eivät mene hihoista sisään. Sitten kun käsistä ei purista, niin mahan kohdalle jää yksiön verran tyhjää tilaa. Kumpi se sitten on parempi? Bisnespukeutuminen.. :wall:
 
Mun pyörä varastettiin, vaik oli lukittu telineeseen :curs:

Toi sikainfluenssa pistää taas mietityttää...toivottavasti jää yhtä harmittomaks ko lintuinfluenssa :(
 
Suunnittelin että meen iltavuoron jälkeen salille, mut hemmetti ku ei vaa pysty! :( Väsyttää ihan sairaasti ja huomenna aamuvuoro... Ei oo kivaa.
 
Menenpä tästä nukkumaan :curs: . Vuorokausirytmi täysin sekaisin ja salillekaan en ole kohta päässyt kahteen viikkoon. Itsellä on hirveän vaikeaa saada mikään homma säännölliseksi, kun aina tulee jotakin.
 
no voi ny vi**u. aamu jolloin olis voinut nukkua pitkään,kun tuota univelkaakin on, niin eikö naapurin juoppopariskunta aloita mekastusta. ne kailottaa rappukäytävässäkin saatana. voiko niille edes valittaa, kun ei kuitenkaan ole mikään hiljaisuusaika enää menossa? asun siis kerrostalossa..
 
Aina sama juttu. Käytän maitotuotteita mm. rahkaa, raejuustoa ja jugurttia joka päivä ilman mitään oireita tai ongelmia, ja ihokin on tasaisen sileä. Sit taas ajattelen et voi vitsi ku tekee mieli maitoa (joisin sitä aina jos voisin) ja seurauksena maha sekasin ja naamaan tulee hillittömiä paisefinnejä. Nytkin oli yöllä maha niin kipee, et heräsin siihen. Ja nenän viereen ja leukaan on tullu hillittömät paiseet ja kestää monta päivää ennenkuin noista pääsee eroon. Kyllä kannattikin taas kokeilla. Mä en vaan tajua tota yhtälöä, miksi noi muut maitotuotteet käy mut maito ei.
 
Tiuskiva työkaveri. Kun jotain asiaa ihan asiallisesti kysyt, kun pakko on kysyä ja vastaus tulee silleen tiuskaisemalla. Ja sit siihen perään joku marttyyrimainen sutjautuskin vielä.

En voi ymmärtää. Mä en ikinä tiuski työkavereille ja jotenkin loukkaannun tollasesta. Kun asiakkailta voi odottaa mitä vaan, niin ois kauheen kiva jos ees työkaverit ois edes asiallisia toisilleen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom