Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan ihme olo! Nyt ei enää kuumetta, ei nuhaa, ei kurkkukipua, vaan järkyttävä yskä ja aivan vetelys olo :curs: Kaks viikkoa nyt poissa salilta, viikko totaalista vätystelyä sängyssä. Tuntuu, ettei edelleekää voimat oo palautunu normaaliin. RAIVOSTUTTAVAA!! Toivottavasti maanantaina pääsis salille....
 
Saatana kun joutuu asumaan porsaan kanssa. Mies ei voi omasta alotteestaan laittaa tikkua ristiin täällä kotona! Kaikesta pitää aina 10 kertaa erikseen sanoa että siivoa jälkesi. Jättää tyhjät tupakka askit, likaset vaatteet, mukit, lasit, yms yms ympäri kämppää eikä taatusti vie niitä pois ilman älytöntä showta ja mun hermojen menetystä. Millä helvetillä ton saa siivoamaan edes ne omat jälkensä?! Imuroinnista ja muusta perustoiminnasta puhumattakaan!
Ja minä en todellakaan itsekään ole mikään siivousintoilija, mutta kyllä tän kämpän pitäs näyttää siltä että täällä pystyy olemaan.
 
Saatana kun joutuu asumaan porsaan kanssa. Mies ei voi omasta alotteestaan laittaa tikkua ristiin täällä kotona! Kaikesta pitää aina 10 kertaa erikseen sanoa että siivoa jälkesi. Jättää tyhjät tupakka askit, likaset vaatteet, mukit, lasit, yms yms ympäri kämppää eikä taatusti vie niitä pois ilman älytöntä showta ja mun hermojen menetystä. Millä helvetillä ton saa siivoamaan edes ne omat jälkensä?! Imuroinnista ja muusta perustoiminnasta puhumattakaan!
Ja minä en todellakaan itsekään ole mikään siivousintoilija, mutta kyllä tän kämpän pitäs näyttää siltä että täällä pystyy olemaan.

Miehelle pitää kuulemma oikeasti sanoa ainakin sen kolme kertaa samasta asiasta, että se ymmärtää tehdä sen...joten, kymmenen on n. kolme normaalia pyyntöä...ei paha :D.
Muistatko kun lapsena äitisi pyysi siivoamaan huoneensa? eikö ollutkin kamalaa, kun ei tiennyt mihin kaikki tavarat kuuluu jne. kun ei vaan osannut. suurin osa miehistä on juurikin samalla tasolla...eikä se edes ole vitsi :jahas:.
 
Kyllä se osais mutta kun ei vaan viitsi. On tän kaheksan vuoden aikana mulla palanu käpy tämän asian takia varmaan tuhansia kertoja. AARGH. Ai niin, lisäksi se jättää aina kaikki kaapin ovet(varsinkin vaatekaapin) selälleen kun ottaa sieltä jotain, eikä ne taatusti mene kiinni ellen käy itse laittamassa tai huomauta asiasta vähintään se 10 kertaa. :itku:
 
Kyllä se osais mutta kun ei vaan viitsi. On tän kaheksan vuoden aikana mulla palanu käpy tämän asian takia varmaan tuhansia kertoja. AARGH. Ai niin, lisäksi se jättää aina kaikki kaapin ovet(varsinkin vaatekaapin) selälleen kun ottaa sieltä jotain, eikä ne taatusti mene kiinni ellen käy itse laittamassa tai huomauta asiasta vähintään se 10 kertaa. :itku:

Meillä kans samoin...pahinta on se, että mäkin olen alkanut unohtaa ne kaapin ovet auki :D.
Siis kyllä mies varmaan osaa siivota, mutta ei jotenkin osaa pitää automaattisesti sitä järjestystä yllä...vaan touhutessa paikat menee sotkuun eikä se sitä edes tajua. harva mies osaa myöskään järjestää vaikkapa omaa autotalliaan tai ei ainakaan saa pidettyä sitä siistinä.
 
Eilen illalla työmatkalla hajosi autosta rengas. Mulla ei tietenkään käyttökelpoista vararengasta, enkä tietääkseni omista toimivaa tunkkiakaan. Siihen jäi auto. Työpaikalle pääsin perille, soitin sinne, että tulkaa joku hakemaan (onneksi pääsin MELKEIN perille ennen rengasrikkoa). Yöllä lahjoin samaisen järjestyksenvalvojan nakkaamaan mut kotiin. Sille tuli kyllä aika pitkä ylimääräinen lenkki siitä.

Nyt mulla on sitten ongelma. Auto on siellä melkein 60km päässä, ei ole rengasta tähän hätään, ei tunkkia, ei apumiestä, ei kuskia. Rahatkin vähissä. Illalla pitäis päästä taas töihin. Työmatka sen 60km. Jipii.
 
1) Sain kuulla etten ollut tullut valituksi työtehtävään jota hain. Tein jo perjantaina haastattelun jälkeen itselleni selväksi,että on todella pieni mahollisuus päästä sinne,koska hakijoita oli todella paljon ja ainakin esimies sanoi että taso oli kova. Haastatteluun sentään pääsin,kaikki eivät edes sinne asti. On vaan niin raivostuttavaa, miten olen koko illan miettinyt, mikähän mussa lienee vikana kun en töihin kelpaa. Aargh,itsesääli on nimensä mukaisesti säälittävää..minkäs voit. Ehkäpä jokin päivä vielä opin rajoittamaan itsekritiikkiä.

2)Koko päivä on mennyt ihan puolivaloilla väsyillessä enkämole saanut kouluhommia juurikaan etiäppäin..
 
- energiatasot eivät edelleen ole normaalit= kumma väsy koko ajan, yskä
- tän hetkinen työ vituttaa suunnattomasti, eikä uuen työn haku oo helppoa :(
- haluisin rakastua tai ees kiinnostua jostain miehestä..
- haluisin salille!
 
Löysin pätevän salin uuden asuntomme vierestä, mutta niillä ei ole kaappia vuokrata joten mikä pointti mun on sitten siirtyä sinne, jos saan anyway raahata kaikki salikamppeet duuniin, niinkuin teen nytkin kun käyn työpaikan lähellä olevalla salilla :(
 
Sain kauan odottamani, aidon ja huikeen motivaatioaallon treenaamiseen, mutta en kauaa päässyt siitäkään nauttimaan, kun nielutulehdus+flunssa iski. Huomenna lääkäriin vaan.
 
Dutteri, ootko stressannu viime aikoina? Paino heittelehtinyt äkillisesti? Paljonko nyt ollaan myöhässä? Syötkö e-pillereitä?
oon stressannut ihan hulluna kyllä. Ja itse asiassa paino on laskenu 6 kiloa, mutta se on tapahtunut n. kuukauden sisällä. E-pillereitä oon ollu syömättä nyt ihan vähän aikaa.

oikeastaan nyt kun kysyit niin empä minä taida stressailla ku ihan turhaa vain..:D
 
Ensin nousi vitutuskäyrä yli punasen:curs::
Ajatin pari viikkoa sitten tukan pois ja tänään töissä yksi harppu (asiakas) viittasi minuun SETÄNÄ. "Viekääs tytöt karjalanpiirakat tuohon kassalle niin SETÄ lämmittää ne." Spontaanisti konahdin:"SETÄ?!?" minkä jälkeen seurasi kymmenen minuutin selittely siitä, ettei harppu ollut nähnyt kasvojani, vaan ainoastaan hiukseni.. Rouva hätääntyi niin, että väkisinkin alkoi naurattaan - varsinkin kun työkaveri repeili hyllyn takana jalat ristissä:hyper:.
Ja no.. Ehkä ne olikin mun superleveet hartiat, jotka hämäs rouvaa?:D Edelliseen viestiin viitaten: ajattele poseletiivisesti!
 
Stressi :( Mulla on kyllä kiva kandityön aihe, mutta olen liian kriittinen ja perfektionisti, vaikka kyseessä on vasta ensimmäinen versio. Ensi viikolla olisi tärkeintä, että osaan puhua aiheesta, minkä kyllä osaan. Tekstin muka pitäs olla viimeistä piirtoa myöden puunattu, vaikka oikeasti ei pidäkään. Tyhmä minä!

Viimeiset pari viikkoa kestänyt kehoviha :( Kuin mikäkin kakara ujelsin tänään parille frendille, että musta tulee salitreenillä vaan kauhea läski. Joopa-joo. Ihan ku mun pitäs olla joku seiväs, jossa ei oo grammaaka rasvaa...

Stressi tekee musta hullun.
 
3 viikkoa yhtä vuoristorataa flunssan kanssa, tulis nyt ja menis samantien piruvie pois.. Ei tällästä nytkytystä jaksa kukaan.. Ollaan pois töistä, ollaan töissä, ollaan heikkona, ja sit olo onkin jo tosi hyvä ja seuraavana päivän kauhee kuume.. WTF??

Olkaa onnellisia, jos olette terveitä, kadehdin ihmisiä, jotka viettävät viikonloppuaan kauniin talvisessa ulkosäässä terve puna poskilla.. nyyh.
 
Kaikki. Tää koko elämä tai lähinnä sen sisällön puute. Tuleva kesä, kun töistä ei tietookaan. Ei vaan ole nyt mitään mikä olisi varmalla pohjalla. Jotenki sitä on vaan ihan tyhjän päällä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom