1) Mua on verotettu palkastani 20% suuremmalla veroprosentilla kuin pitäisi
Soita verotoimistoon, ne laskee sulle uuden, matalamman prosentin loppuvuodeksi? (Siis olettaen ettet jo niin tehnyt ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1) Mua on verotettu palkastani 20% suuremmalla veroprosentilla kuin pitäisi
Saatana kun joutuu asumaan porsaan kanssa. Mies ei voi omasta alotteestaan laittaa tikkua ristiin täällä kotona! Kaikesta pitää aina 10 kertaa erikseen sanoa että siivoa jälkesi. Jättää tyhjät tupakka askit, likaset vaatteet, mukit, lasit, yms yms ympäri kämppää eikä taatusti vie niitä pois ilman älytöntä showta ja mun hermojen menetystä. Millä helvetillä ton saa siivoamaan edes ne omat jälkensä?! Imuroinnista ja muusta perustoiminnasta puhumattakaan!
Ja minä en todellakaan itsekään ole mikään siivousintoilija, mutta kyllä tän kämpän pitäs näyttää siltä että täällä pystyy olemaan.
Kyllä se osais mutta kun ei vaan viitsi. On tän kaheksan vuoden aikana mulla palanu käpy tämän asian takia varmaan tuhansia kertoja. AARGH. Ai niin, lisäksi se jättää aina kaikki kaapin ovet(varsinkin vaatekaapin) selälleen kun ottaa sieltä jotain, eikä ne taatusti mene kiinni ellen käy itse laittamassa tai huomauta asiasta vähintään se 10 kertaa. :itku:
oon stressannut ihan hulluna kyllä. Ja itse asiassa paino on laskenu 6 kiloa, mutta se on tapahtunut n. kuukauden sisällä. E-pillereitä oon ollu syömättä nyt ihan vähän aikaa.Dutteri, ootko stressannu viime aikoina? Paino heittelehtinyt äkillisesti? Paljonko nyt ollaan myöhässä? Syötkö e-pillereitä?