Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Epätodellinen olo :( Onko tää ihan normaalia että must tuntuu ku näkisin painajaista? Tai siis kun mulla on ihan samanlainen olo, ku mun semmosissa häröissä painajaisissa. Tyyliin tuntuu että olen siinä painajaisessa vaikka tiedän olevani tälläkin hetkellä duunissa.. Tää on iha kauheeta. Tuntuu kun olisin tulossa hulluks.


edit: kerran aikasemmin ollut tämmönen olo, en sit tiedä olisko kytköksissä yöunien kanssa, kun tulin niin aikasee duunii ja unet jäi aika vähäisiks.. jos joku tietää sanoa etten ole hullu niin please, tee se :D


Et ole hullu!! :D Mulla vähän vastaava tilanne: oon nähnyt kolmena viime yönä samaa painajaista, joka vaan jatkuu ja jatkuu. Oon tässä kolme päivää miettinyt et miks nään sellaista kamalaa unta. Aamulla on ollut ihan epätodellinen olo kun herää, et onko se uni totta vai oliko se vain unta. Nyt on vissiin täysikuun aikaa, joten pistetään nämä hulluuskohtaukset sen piikkiin ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ole koskaan hinkunut erityisemmin naimisiin. Nyt mä oon koko alkuvuoden aina välillä yllättänyt itseni miettimästä millasen sormuksen haluan, mikä olis hyvä häävalssibiisi ja so on.. En siis silleen tosissaan, mut puoltosissaan kuitenkin.

Asian on pakko olla yhteydessä siihen, että joka vitun ihminen on koko alkuvuoden udellut että koska mennään naimisiin. Sen siitä saa ku ostaa yhteisen kodin omaksi :D
 
Salivaje muuttokiireiden takia vituttaa eniten. Muutenkin ärsyttävä tilanne kun ei oikein mitään varsinaista kiintopistettä missä olisi kaikki tavarat ja missä voisi leikkiä keskenään kotia.

Sinkkuilu vituttaa myös.
 
Idiootit ja kateelliset ihmiset vituttaa.

Sain pitkällisen taistelun jälkeen lopulta työpisteelleni Rollermousen kun työfysioterapeuttikin sitä suositteli. Siihen loppui (tai ainakin todella paljon helpotti) yläselkä- ja hartiavaivat, jotka yltyivät alkuvuodesta todella tuskalliksi. Nyt saankin sitten kuunnella töissä sitä, kuinka kallis tämä hiiri oli ja enkö olisi voinut vaan taukojumpata tunnin välein. Äsken oli itsehillintä todella lujilla ja meinasin käydä huutamaan että onko se jotenkin sulta pois jos mulla on vajaan 300 euron hiiri! Häh?!

Toinen hyväkäs ihmetteli eilen, että syönkö aina eväitä kun mua ei alakerran ruokalassa näy. Sanoin että useimmiten, ja siihen tämä toinen tokas "en mä vaan jaksais joka päivä leipää syödä, ruokalassa saa sentään syötyä monipuolisesti." Helvetti, kuka sanoi että mä syön joka päivä leipää evääksi! Ihan kuin se ois joku keski-ikäisten ämmien oletus, että päivisin syödään vaan leipää niin "laihdutaan".

Onneksi näiden ihmisten kanssa ei tartte olla joka päivä tekemisissä.
 
Pääosin oon ollu tosi ilonen koko alkuvuoden, mut tänään mun sydän murtu :itku: Mun haavemiehen piti tulla käymään täällä toimistolla, mut sille oliki tullu työkomennus ja hoitu muuten hänen asiansa, ni ei se sit varmaan tuu tänne ollenka. Vuoden tääl ehdinki jo odottaa ja sit käy näin. Täytyy kai herättää ittensä näistä hölmöistä haaveista, hemmetti.

Kaikille sinkkuiluunsa vittuutuneille terkkuja, vaiks mä en myönnäkään vielä alakuloo. Tän päivänen oli kyl takapakkia...
 
Koira sairastaa koko ajan. Ihan koko ajan. Ja eläinlääkärit juoksuttaa koko ajan uusissa tutkimuksissa kun eivät kerralla voi testata koko koiraa... huoh. Pahintahan tässä on se, että ite en ole edes Suomessa, joten joudun vain kuuntelemaan avuttomana miten mun pikkunakki sairastaa ja on kipee ja kipeyksissään tekee tuhoja.. huoh.
 
Miehet.. ei niistä ota selvää.
No yks mies joo vituttelee.

Edit: mutta haluan selventää, että rakastan miehiä yli kaiken ja ne on ihania, etenkin sen takia, että niiltä saa parrua, eiku siis ne on vaan niin kivaa seuraa. Mut silti yksi miespuolinen jaksaa nyt pistää vihaksi.
 
Olin motivoitunut aamulla lähtee tekee kinttuja salille, mut herättyäni huomasin et eipäs pääsekkään. Päätä jomotti ja kuume nousemassa. NYT nukkunut lähestulkoon koko päivän ja JOKA ikistä paikkaa särkeny, kolottanu ja jomottanu. Koskeekkaan ei pästy ilman et sattuis!
 
Karkin ja makean vähentäminen meni vtuiks vieraiden käytyä. MIKSI piti sortua pullaan... :curs:Miksi en saa itseäni lenkille? Miksi aina väsyttää??? Pitäisi päättää keittiöön uudet kaakelit, tapetti viikon sisään...:wtf: Pitäisi keksiä "menu" miesystävän nelikymppisille. Pitäisi tehdä kasvatussosialisaation tehtävää... Miksi siis roikun vielä täällä koneella...:evil:
 
Vituttaa, kun yksi rakkaimista ihmisistä sattuu olemaan vitun jääräpäinen ja avuton keskustelija ja haukkui yhdeltä seisomalta alimpaan helvettiin eikä perustellut. Ei edes, vaikka selitin oman näkemykseni ja ystävällisesti pyysin, että kertoisi mikä käytöksessäni noin suututtaa. Nyt ei tiedä mitä muuttaa käytöksessäni, koska en ymmärrä mitä väärää olen tehnyt. Tentti alkamassa parin tunnin päästä ja huomenna vielä kaksi lisää, mutta keskittymiskyky mennyt täysin tämän episodin ansiosta. "Mene itseesi" on ehkä huonoin argumentti ikinä.
 
stna,kun ei kerkeä töissä syömään oikeata ruokaa! siinäpä sitä popsi rahkaa,prodepatukoita,protskujuomaa kun noi tulee 4kk jälkeen kaikki kohta korvista ulos.. päivät pitkälti venyy 9h,kiva sitten lähtee reenaa saatikka mättää kaikkea evästä iltaa vasten. Saa sanoa kohta hyvästit lihaksille,teretulemasta laihaläski.
 
Nyt on kyllä rumasti sanottu, mutta ottaa aivoon jotenkin ihan älyttömästi. Tällaiset tiiviit päivät eivät muutenkaan jätä paljon tilaa rentoutumiselle, ja jotenkin ärsyttää kaikki. Sain lisäksi eräästä tentistä jotenkin omaan makuuni heikohkon arvosanan, ja vaikka tiedän ettei pitäisi vertailla muihin, vituttaa silti. Vituttaa sekin, että olen lapsellinen ja ärsyynnyn tuollaisesta teinimäisestä jutusta, mutta kun ei voi mitään. Oikein kylmät väreet kulkee pitkin selkäpiitä, heh.
 
ihan liikaa kiireitä koulussa. hukun kaikkeen työmäärään mitä pitää tehdä koulumenestyksen eteen.

kaiken lisäksi selkä on ihan paskana, ollut jo hetken aikaa.
 
:itku: Mää oon kipee. Kauhee hengenahdistus, yskä, väsymys, nenä tukossa ja kuumeinen olo. Just ku piti runtata ulos kandi. Olen silti väkisin istunu kirjottamassa, mun on pakko saada tää valmiiks deadlineen mennessä, oli kuumetta tai ei. Hassua vaan, et just nyt piti sairastua, kun olen järjestelly itelleni kirjoitusloman. Kun en oo ollu tälleen kipee aikoihin. Varmaan vuosi sitten viimeks.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom