Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mun pomo on kusipää. ISO. Miksi mä kestän kaiken tän epäreiluuden? Onneksi työkaverit ja asiakkaat ovat tosi mukavia. Argh! Jospa kesään asti jaksaisi katella. Kesälomalla onkin sitten kiva arvioida elämäänsä ja kannattaako jäädä samaan työpaikkaan eläkeikään asti kun mitään toivoa ylenemisestä ei ole.

Miksiköhän minä kirjoitan vain tälle "vituttaa" palstalle? En ole tainut ikinä kirjoittaa tuohon "ilostuttaa" osioon. No nyt vituttaa sekin...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen tehnyt ihan _homona_ kouluhommia; lukenut, tehnyt tehtäviä etukäteen, valmistellut seminaarityötä yksinäni ryhmän edestä.. Palkkioksi saan "täydennettävää"-tuloksen oppimistehtävästä eli käytännössä esseeni ei yltänyt arviointitasolle 3 sekä rasittavan silmätulehduksen; silmät kirvelee ja vuotaa koko ajan. Esseen piti olla iisibiisi juttu kun "kaikki muutkin" sen ovat helposti keplotelleet, ja eniten mua vituttaa kun mielestäni vastasin tehtävänantoon toisin mitä kurssivastaava väitti. Äh, katotaan vaan niin saan tenteistä huonot tulokset, esseeni tulee toisen kerran hylsynä takasin ja silmässä on joku hyppykuppa.. Pessimismi on päivän sana meikäläisellä.:( Join lisäksi vitutukseeni kahvia, ja erittäin kofeiiniherkkänä ihmisenä kädet tärrää enkä todennäköisesti nuku ensi yönä silmän räpäystä.. oma vika.
Ainoa iloinen asia tälle päivälle on että saatiin seminaarityö kasaan ja sen päätteeksi käytiin ulkona syömässä. :):offtopic:
 
1. Mä tunnun olevan tällä hetkellä työpaikan yleinen diplomaatti, jonka niskaan kaadetaan kaikki kakka, ja minä sitten selvittelen toisten sotkuja ja välejä. Pelkään, että joku kaunis kerta tää kaikki kääntyy mua vastaan, vaikka kuinka puolueeton yritän olla.

2. Miehet.. tai siis mies. Eilen taas yritin soittaa, ei vastannut. Takaisin ei ole soittanut. Minä lopetan perään soittelut ja vonkaamiset tähän.
 
Kaikki farkut menee sisäreisistä paskaks :curs: aina tulee sinne sisäreisiin reiät, farkut kuluu sieltä. ÄRSYTTÄÄ. Mun lempparifarkut meni 2 kk ostamisesta rikki ja nyt nää toisiks parhaimmatki on viittä vaille ratki. Onko mulla läsöreidet vai onko vika farkuissa?! :jahas:
 
Kaikki farkut menee sisäreisistä paskaks :curs: aina tulee sinne sisäreisiin reiät, farkut kuluu sieltä. ÄRSYTTÄÄ. Mun lempparifarkut meni 2 kk ostamisesta rikki ja nyt nää toisiks parhaimmatki on viittä vaille ratki. Onko mulla läsöreidet vai onko vika farkuissa?! :jahas:

En tiedä oliko tämä oikeasti tarkoitettu kysymykseksi, mutta vastaan silti. Housujen sisälahkeen malli ja saumat ja istuvuus vaikuttaa hippusen, mutta suurimmaksi osaksi vika on reisissä. Jos reidet hinkkaa yhteen joka askeleella, niin siinä joutuu kyllä kangas todella kovaan mekaaniseen rasitukseen. Farkkukankaita on myös kestävämpiä ja vähemmän kestäviä, se riippuu käsittelystä ja materiaalista.
 
No höh, niin mä arvelinkin. Noo nyt vaan kiristelemään entistä suuremmalla innolla et saa noi reidet timmimmäks. :whip:
 
Joo, mä oon kanssa kestojäässä käytännössä aina ja viimeksi kirosin tänään kun kaikesta pukeutumisesta huolimatta oli kurjan kylmä. Mulla on ääreisverenkiertokin huono, sormet, nenä ja varpaat jäässä kesälläkin :(


Mua kanssa alkaa pikku hiljaa riepoa ku aina on kylmä. En vaan totu sisälämpötilaan, joka on alle 26 astetta. Tääl opiskelija-asunnossa oon tietty pistäny patterien nupit kaakkoon mut ei ne tuon enempää lämmitä. Oli mukava olla joulu kotona, ku siel on ainakin 26 astetta lämmintä, ei palele. :)
 
Vituttaa vaan sellainen, että mitenköhän kauan menee että tietyt asiat alkaa sujua? Miksi mä en koskaan opi ja miksi mulla pitää pyrkiä tietyissä asioissa täydellisyyteen? Vitskuttaa se, kun ei voi vaan ottaa asioita asioina, vaan niistä tulee aina tärkeitä ja sitten harmistuu/pettyy. Ehkä tässä vaan kasvaa sitten...
 
Tuntuu että mun kova "työ" massankasvatuksen eteen valuu vessanpöntöstä alas kun suolisto toimii niin aktiivisesti. Raivostuttavaa. En tarkoita että vasta olisi sekaisin tai ripuloisi, aineenvaihdunta käy vaan niin nopeana. :(
 
Tuntuu että mun kova "työ" massankasvatuksen eteen valuu vessanpöntöstä alas kun suolisto toimii niin aktiivisesti. Raivostuttavaa. En tarkoita että vasta olisi sekaisin tai ripuloisi, aineenvaihdunta käy vaan niin nopeana. :(


Voih, koeta kestää, älä luovuta. Hyvin sie ainakin treenaat! Pystytkö sä syömään mitään sellaisia korkeaenegisempiä ruokia, kuten pähkinöitä, majoneesia, kananmunia?
 
HeatN,kiitos. Jep pystyn , nimim. nytkin mussuttaa pähkinöitä:) Kyllä mä IHAN TODELLA oikeasti syön hyvin, vatsa on vaan tämmönen..synnynnäinen läpipasko.
 
Jo kohta 3 viikkoa jatkunut yskä ja kurkkukipu. Maanantaina olo oli vähän parempi, joten menin salille. Ja tuloksena entistä kipeämpi kurkku ja kova yskä. Turhauttavaa.
 
1) Mua on verotettu palkastani 20% suuremmalla veroprosentilla kuin pitäisi

2) Työhaastattelu on päällekäin tärkeän ja mielenkiintosen luennon kanssa,joudun lähtemään kesken pois

3) Aivan käsittämätön stressi huomisesta ja perjantaista. Huomenna yhdeksäksi koululle ja siitä eteenpäin luentoa ja seminaaria,mm. seminaarityön esitys, koululta suoraan muuttoauton kyytiin ja illan aikana saatava muutto tehtyä. Perjantai ihan samanlainen pommi,luentoa ja työhaastis jota jännitän nyt jo

Oispa jo sunnuntai. Hävettävää sanoa mutta tuntuu että nyt oon kyllä ihan jotenkin..rikki.
 
1) Mua on verotettu palkastani 20% suuremmalla veroprosentilla kuin pitäisi

2) Työhaastattelu on päällekäin tärkeän ja mielenkiintosen luennon kanssa,joudun lähtemään kesken pois

3) Aivan käsittämätön stressi huomisesta ja perjantaista. Huomenna yhdeksäksi koululle ja siitä eteenpäin luentoa ja seminaaria,mm. seminaarityön esitys, koululta suoraan muuttoauton kyytiin ja illan aikana saatava muutto tehtyä. Perjantai ihan samanlainen pommi,luentoa ja työhaastis jota jännitän nyt jo

Oispa jo sunnuntai. Hävettävää sanoa mutta tuntuu että nyt oon kyllä ihan jotenkin..rikki.

Rauhoitu vähän! Ensinnäkin saat nuo verotetut sitten mukavasti palautuksina, eikö vain? Toisekseen työhaastattelu on kuitenkin tilaisuus, jossa varsinaisesti hävittävää ei ole. Kolmanneksi: mikä on pahinta, mitä voi tapahtua, jos kaikki ei menekään noissa jutuissasi putkeen? Kukaan ei kuole, maapallo ei räjähdä, et joudu veneen alle loppuiäksesi. Elä siis vain sitä hetkeä missä mennään äläkä murehdi tulevaa, asiat sujuvat kyllä omalla painollaan kunhan vain yrittää parhaansa.
 
Oispa jo sunnuntai. Hävettävää sanoa mutta tuntuu että nyt oon kyllä ihan jotenkin..rikki.

Rauhoitu ajoissa. Stressi on toisinaan ihan hyvästä, mutta pidä huoli että saat myös rentoutua etkä anna stressin pitkittyä liikaa.

Itsellä on viimeisen vuoden aikana tapahtunut armoton sykkiminen koulun kanssa vaatinut veronsa. Olisi pitänyt tehdä jotain jo aiemmin, sillä nyt asiat ovat edenneet siihen pisteeseen että en enää jaksa edes stressata, saati sitten tehdä mitään olon parantamiseksi. Olisi tulossa loppukokeet ja kaikki, joten nyt pitäisi hiukan panostaa, mutta ei vaan huvita. Käyn koulussa joskus kun jaksan, aamulla en saa itseäni ylös, kroppa oireilee ja olen lihonut, kavereiden kanssa oleminen ei kiinnosta, viikonloppuriennoista puhumattakaan. Just tänään peruin taas illan menot, tuli hirveä ulkonäkö- ja läskikriisi eikä sitten huvittanut lähteä yhtään mihinkään.

Vituttaa tämä oma saamattomuus. Olen vain niin älyttömän loppu, ettei mikään jaksa kiinnostaa.
 
^^ juurikin näitä oireita on valitettavan usein..ei vaan jaksa. Samaan syssyyn kun heitetään terveyden ongelmat niin ei oikeesti huvita! Tänään tirautin saikkupäivän kunniaks itkut kun kaikki mitä suuhun pisti koski mahaan.. No, jos se tästä!
Voi kun vois olla terve ja syödä normaalisti!
 
Vituttaa kun olen niin huonotuulinen ja arvaamaton. Nukuin vaikka kuinka viime yona, silti olin toissa kuin perseeseen ammuttu karhu, oli pakko laittaa iPod korville heti aamusta, jotten olisi ruvennut riehumaan viattomille tyokavereille. Vaan vitutti. Kiroilin jopa itsekseni ja kaikki oli muka vaarin. Tama ei ole yhtaan tapaistani. Iltapaivalla olin taas flegmaattinen ja loysa, pelkka kaveleminen oli vaikeaa. Henkisesti ainakin. Valilla olen surullinen, sitten taas hetkellisesti hyvantuulinen. Ottaa paahan. Taidan stressata, vaikka yritan olla itselleni armollinen ja olla stressaamatta. Onneksi on melkein viikonloppu. Nimimerkki loman tarpeessa.
 
Rauhoitu vähän! Ensinnäkin saat nuo verotetut sitten mukavasti palautuksina, eikö vain? Toisekseen työhaastattelu on kuitenkin tilaisuus, jossa varsinaisesti hävittävää ei ole. Kolmanneksi: mikä on pahinta, mitä voi tapahtua, jos kaikki ei menekään noissa jutuissasi putkeen? Kukaan ei kuole, maapallo ei räjähdä, et joudu veneen alle loppuiäksesi. Elä siis vain sitä hetkeä missä mennään äläkä murehdi tulevaa, asiat sujuvat kyllä omalla painollaan kunhan vain yrittää parhaansa.

Pahinta tässä tilanteessahan on se,että kaikki tulee yhtäaikaa aina. Mihinkään ei tule panostettua "täysillä" vaan kaikki hoituu puolivaloilla. Muutossa kyse oli siitä,että mun piti olla muuttanut huomisaamuks eli siis tänäaamuksi, ja tyttö jonka asuntoon muutin sai asuntonsa avaimen tänään eli siis eilen klo 16. Vanhemmat ajoivat 300km tänne muuttamaan. aloitettiin viideltä lopetettiin n klo 01. Muutto siis ohi, nyt työhaastista jännäämään..oon vissiin tosi fressissä kunnossa,aamulla aikaiset luennot.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom